ФорумКазиноLucky Legends Casino - загальне обговорення

Lucky Legends Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від cawoods903
|
23328 переглядів 142 відповідей |
|
1...5 6 78
Додати публікацію
5 міс. тому

Це не дозволяє мені внести гроші в казино lucky legends, є ідеї, як це запрацює, допоможіть?

Автоматичний переклад.
64fzr7fynf
5 міс. тому

Привіт!

Важко сказати точно, але, можливо, якщо ви опишете ситуацію детальніше, ми щось придумаємо.

Можливо, ви перевіряли дійсність способу оплати в службі підтримки казино? Говорячи про це, оператор служби підтримки повинен мати можливість пояснити, оскільки він може перевірити налаштування вашого облікового запису безпосередньо, окрім будь-кого іншого за межами компанії.

Я б, звичайно, запитав у казино. Дайте нам знати, як це пройшло.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я пишу, тому що казино Lucky Legends не обробляло мої зняття з 20 травня. Загалом це 30 доларів за два вилучення коштів. Я використовував реальні гроші та будь-які бонусні кредити, які мені надали. Ще чекає огляду. Було б здорово, якби я отримував гроші вчасно, і мені не потрібно було цього робити. Дякуємо Гуру казино!

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

Привіт, оскільки я помітив, що ви грали з бонусом, ви виконали всі умови, необхідні для виведення грошей? Ви також підтвердили свій рахунок у казино чи це ще не потрібно? Чи пробували ви запитати в казино, чому це займає більше тижня?

Ми даємо казино 14 днів для вирішення цієї ситуації, тож якщо нічого не зміниться і ви не отримаєте відповіді, у вас буде можливість подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Тому я чекаю, чи щось зміниться.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт. Умов не було. Я просто мав на увазі кілька центів, які вони дають вам за реєстрацію, тож це не те. Я запитав капрала кілька днів тому без відповіді. У перший день я поставив інше запитання про криптографію, і на нього взагалі не відповів. Я перевірений, kyc. Просто без виплат. Навіть не оброблений. І немає відповіді, дякую

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

Думаю, що зараз 9 день, вони сказали, що заплатили за 7, але я почекаю ще 5. Тут я почну подавати скаргу чи я не в тому місці? Дякую

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

Я просто хочу пояснити, що я зробив депозит і виграв на свою реальну готівку. Я використав лише ті кілька центів, які вони дають кожному за щоденну реєстрацію. Тай

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

Я розумію, але я не знаю, чи можна сприймати це як бонус, коли ви отримуєте лише кілька центів за реєстрацію.

Що стосується скарги, то ви зможете подати її тут за цим посиланням , тому просто натисніть на зелені літери.

Оскільки ви не отримуєте відповіді ні на що, я б потерпів до кінця цього тижня, а потім би не вагався.

Я був би радий, якби гроші прийшли до вас і вам не довелося ні з чим боротися, але не знаю, як воно вийде.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я був би дуже радий, дуже вдячний за ваш час.

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

Будь ласка, якщо дізнаєшся щось нове, я буду тут. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Казино каже в рекламі, що вони виплачують одразу, але в крайніх випадках це може тривати тиждень. Жодного спілкування з ними. Тепер вони вийшли зі мене, лол, у мене є скріншоти всього, і я подав скаргу, яка, як я був упевнений, призведе до читання чужого досвіду з щасливими легендами. Дуже шахрайський сайт Тай за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

Що ж, його індекс безпеки « нижче середнього », а оцінка користувачів — « погано », в основному через затримку зняття коштів.

Б'юся об заклад, що це, мабуть, не найкращий вибір 🤷‍♀️.

Але я помітив щось про те, що ви не можете ввійти в його програму. Чи можете ви підтвердити, що ви граєте в цьому казино 👈, будь ласка?

Щоб бути впевненим, дякую.


Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я спробував знову, і тепер я можу увійти знову, але мені все ще не платять. Так, це посилання, саме казино lucky legends

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

О, принаймні ви можете отримати доступ до облікового запису! Будь ласка, передайте все, що маєте, Крістіні, я б сказав, що краще підготуватися.

Нелегко передбачити, що буде далі, це залежить від казино, але я сподіваюся, що кінець буде хорошим. Тримайте нас у курсі будь-яких подій, добре?


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Та сама угода не платить У мене є скріншоти всього

Автоматичний переклад.
walden234
5 міс. тому

О, я бачив, що це, мабуть, не казино, а додаток, заснований на тому, як закінчилася ваша скарга. Мені шкода, що ми не змогли більше допомогти у вашій ситуації, тому що я думав, що ми говоримо про казино, оскільки Радка запитала вас про це.

Однак на вашому місці я все одно спробував би отримати гроші, і якщо випадково щось зміниться, я був би радий почути від вас. 🙁

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

З такими типами казино. Завжди є причина, чому ви не можете отримати свої гроші. Хоча цей я швидко виграв. Мені доводиться чекати цілих два місяці через правила. Отже, очевидно, «POD» на банківському рахунку означає спільний рахунок. Непарний. Але ось головне, що я тоді кажу, що замість цього отримаю чек. Мені кажуть, що зараз не перевіряють! Майте на увазі, що вибір доступний вам. Тож через дезінформацію на їхньому сайті мені доводиться відкривати новий банківський рахунок і чекати 30 днів, щоб навіть зняти кошти. Тож остерігайтеся інших людей, які можуть захотіти отримати чек як варіант зняття коштів. Ви не можете це зробити. І вони не скажуть тобі, поки не буде надто пізно.

Автоматичний переклад.
kpease13
4 міс. тому

О, це сумна історія. І у вас немає інших варіантів вибору? Це дуже сумно і, безумовно, неприємно, і я б, напевно, повідомляв варіанти заздалегідь, тому що знаю, що гравці часто мають проблеми з цим.

Хоча це не найкраще бути в цій ситуації, обов’язково дайте мені знати, коли у вас будуть новини, і якщо нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я грав у цю гру місяцями. У мене було 60 доларів, а потім додаток каже, що він недоступний у моєму регіоні. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Misscarriem1
4 міс. тому

Ой, а поки що все добре? Коли ви говорите про додаток, у мене таке відчуття, що ви говорите про якесь соціальне казино, а не про звичайне казино. Чи можете ви надати мені посилання, будь ласка? Ви також писали в службу підтримки чи намагалися дізнатися, що відбувається, чи вона взагалі не пускала вас на сторінку?

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого