Привіт!
Важко сказати точно, але, можливо, якщо ви опишете ситуацію детальніше, ми щось придумаємо.
Можливо, ви перевіряли дійсність способу оплати в службі підтримки казино? Говорячи про це, оператор служби підтримки повинен мати можливість пояснити, оскільки він може перевірити налаштування вашого облікового запису безпосередньо, окрім будь-кого іншого за межами компанії.
Я б, звичайно, запитав у казино. Дайте нам знати, як це пройшло.
Hey there!
Hard to say precisely, but maybe if you describe the situation in further detail, we can think of something.
Have you perhaps checked the payment option validity with the casino support? Speaking of which, the support operator should be able to explain since he can inspect your account settings directly, aside from anyone else outside the company.
I would certainly ask the casino. Let us know how it went.
Привіт, я пишу, тому що казино Lucky Legends не обробляло мої зняття з 20 травня. Загалом це 30 доларів за два вилучення коштів. Я використовував реальні гроші та будь-які бонусні кредити, які мені надали. Ще чекає огляду. Було б здорово, якби я отримував гроші вчасно, і мені не потрібно було цього робити. Дякуємо Гуру казино!
Hello, I’m writing because Lucky Legends casino did not process my withdrawals from the 20th of may. It’s 30 dollars total for the two withdrawals. I used real cash and whatever bonus credits were given to me. Still waiting review. Would be cool if I got paid in a timely fashion without having to do this. Thanks Casino Guru!
Привіт, оскільки я помітив, що ви грали з бонусом, ви виконали всі умови, необхідні для виведення грошей? Ви також підтвердили свій рахунок у казино чи це ще не потрібно? Чи пробували ви запитати в казино, чому це займає більше тижня?
Ми даємо казино 14 днів для вирішення цієї ситуації, тож якщо нічого не зміниться і ви не отримаєте відповіді, у вас буде можливість подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Тому я чекаю, чи щось зміниться.
Hello, since I noticed that you played with the bonus, did you fulfill all the conditions necessary to withdraw the money ? Have you also verified your casino account or is that not necessary yet ? Have you tried asking the casino why it takes more than a week ?
We give casinos 14 days to resolve this situation, so if nothing changes and you don't get a response, you will have the opportunity to file a complaint and our team will try to help you.
So I'll be waiting to see if anything changes.
Привіт. Умов не було. Я просто мав на увазі кілька центів, які вони дають вам за реєстрацію, тож це не те. Я запитав капрала кілька днів тому без відповіді. У перший день я поставив інше запитання про криптографію, і на нього взагалі не відповів. Я перевірений, kyc. Просто без виплат. Навіть не оброблений. І немає відповіді, дякую
Hello. There were no conditions. I just meant the few cents they give you for checking in so that’s not it. I asked a Cpl days ago with no reply. I asked a different question on the first day about crypto and no reply to that at all either.i am verified, did kyc. Just no payout. Not even processed. And no reply, thanks
Думаю, що зараз 9 день, вони сказали, що заплатили за 7, але я почекаю ще 5. Тут я почну подавати скаргу чи я не в тому місці? Дякую
Think it’s day 9 they said paid in 7 but I will wait another 5. Is this where I will start the complaint or am I in the wrong spot? Thanks
Я просто хочу пояснити, що я зробив депозит і виграв на свою реальну готівку. Я використав лише ті кілька центів, які вони дають кожному за щоденну реєстрацію. Тай
I just want to clarify I deposited and won on my real cash I only used the few cents they give everyone for checking in each day. Ty
Я розумію, але я не знаю, чи можна сприймати це як бонус, коли ви отримуєте лише кілька центів за реєстрацію.
Що стосується скарги, то ви зможете подати її тут за цим посиланням , тому просто натисніть на зелені літери.
Оскільки ви не отримуєте відповіді ні на що, я б потерпів до кінця цього тижня, а потім би не вагався.
Я був би радий, якби гроші прийшли до вас і вам не довелося ні з чим боротися, але не знаю, як воно вийде.
Удачі. ☘️
I understand, but I don't know if it can be taken as a bonus when you only get a few cents for signing up.
As for the complaint, you will be able to file it here on this link, so just click on the green letters.
Since you don't get an answer to anything, I would be patient until the end of this week and then I wouldn't hesitate.
I would be happy if the money came to you and you didn't have to deal with anything, but I don't know how it will turn out.
Good luck. ☘️
Я був би дуже радий, дуже вдячний за ваш час.
I would be extremely happy thanks very much for your time.
Будь ласка, якщо дізнаєшся щось нове, я буду тут. 😉
You're welcome, if you find out anything new, I'll be here. 😉
Казино каже в рекламі, що вони виплачують одразу, але в крайніх випадках це може тривати тиждень. Жодного спілкування з ними. Тепер вони вийшли зі мене, лол, у мене є скріншоти всього, і я подав скаргу, яка, як я був упевнений, призведе до читання чужого досвіду з щасливими легендами. Дуже шахрайський сайт Тай за вашу допомогу
The casino says in ads they pay out right away but in extreme cases can be a week. No communication from them. Now they logged me out lol I have screenshots of everything and submitted a complaint which I was sure it would come to reading other’s experiences with lucky legends. Very scammy site Ty for your help
Що ж, його індекс безпеки « нижче середнього », а оцінка користувачів — « погано », в основному через затримку зняття коштів.
Б'юся об заклад, що це, мабуть, не найкращий вибір 🤷♀️.
Але я помітив щось про те, що ви не можете ввійти в його програму. Чи можете ви підтвердити, що ви граєте в цьому казино 👈, будь ласка?
Щоб бути впевненим, дякую.
Well, its safety index is "bellow average," and its user rating is "bad", mainly due to delayed withdrawals.
I bet this is probably not the best choice 🤷♀️.
But, I spotted something about you being unable to log in to its app. Can you confirm, that you are playing at this casino 👈, please?
Just to be sure, thank you.
Я спробував знову, і тепер я можу увійти знову, але мені все ще не платять. Так, це посилання, саме казино lucky legends
I tried again and now I can log in again, still not paying me. Yes that link, lucky legends casino is the one
О, принаймні ви можете отримати доступ до облікового запису! Будь ласка, передайте все, що маєте, Крістіні, я б сказав, що краще підготуватися.
Нелегко передбачити, що буде далі, це залежить від казино, але я сподіваюся, що кінець буде хорошим. Тримайте нас у курсі будь-яких подій, добре?
Oh, at least you can access the account! Please provide everything you have to Kristina, it's better to be prepared, I'd say.
It's not easy to predict what comes next, it depends on the casino, but I hope the end will be good. Keep us posted about anything, ok?
О, я бачив, що це, мабуть, не казино, а додаток, заснований на тому, як закінчилася ваша скарга. Мені шкода, що ми не змогли більше допомогти у вашій ситуації, тому що я думав, що ми говоримо про казино, оскільки Радка запитала вас про це.
Однак на вашому місці я все одно спробував би отримати гроші, і якщо випадково щось зміниться, я був би радий почути від вас. 🙁
Oh I saw that it's probably not a casino, but an app based on how your complaint ended. I'm sorry we couldn't be of more help in your situation because I thought we were talking about the casino since Radka asked you about it.
However, I would still try to get the money if I were you, and if by any chance something changes I would be happy to hear from you. 🙁
З такими типами казино. Завжди є причина, чому ви не можете отримати свої гроші. Хоча цей я швидко виграв. Мені доводиться чекати цілих два місяці через правила. Отже, очевидно, «POD» на банківському рахунку означає спільний рахунок. Непарний. Але ось головне, що я тоді кажу, що замість цього отримаю чек. Мені кажуть, що зараз не перевіряють! Майте на увазі, що вибір доступний вам. Тож через дезінформацію на їхньому сайті мені доводиться відкривати новий банківський рахунок і чекати 30 днів, щоб навіть зняти кошти. Тож остерігайтеся інших людей, які можуть захотіти отримати чек як варіант зняття коштів. Ви не можете це зробити. І вони не скажуть тобі, поки не буде надто пізно.
With these type of casinos. There is always a reason you can't get your money. Even though this one I won fast. I have to wait a whole two months because of there rules. So apparently "POD" on a bank account means joint account. Odd. But here's the kicker I then say I'm going to get a check instead then. They tell me that they aren't doing checks right now! Mind you that option is there for you to choose. So because of misinformation on they're site I have to make a new bank account and wait 30 days to even put in for a withdrawal. So beware for fellow people who may want a check as an withdrawal option. You can't do it. And they won't tell you until it's too late.
О, це сумна історія. І у вас немає інших варіантів вибору? Це дуже сумно і, безумовно, неприємно, і я б, напевно, повідомляв варіанти заздалегідь, тому що знаю, що гравці часто мають проблеми з цим.
Хоча це не найкраще бути в цій ситуації, обов’язково дайте мені знати, коли у вас будуть новини, і якщо нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.
Oh that's a sad story. And you don't have any other options to choose from ? It's very sad and certainly not pleasant, and I would probably communicate the options in advance because I know that players often have problems with this.
Although it's not the best to be in this situation definitely let me know when you have news and if nothing is resolved we will try to help.
Ой, а поки що все добре? Коли ви говорите про додаток, у мене таке відчуття, що ви говорите про якесь соціальне казино, а не про звичайне казино. Чи можете ви надати мені посилання, будь ласка? Ви також писали в службу підтримки чи намагалися дізнатися, що відбувається, чи вона взагалі не пускала вас на сторінку?
Oh, and so far everything has been fine ? When you talk about the app, I have a feeling you're talking about some kind of social casino rather than a casual one. Could you provide me with a link, please ? Did you also write to some support or try to find out what's going on or did it not let you on the page at all ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.