ГоловнаФорумКазиноLucky Legends Casino - загальне обговорення

Lucky Legends Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від cawoods903
|
62 347 переглядів 164 відповідей |
|
1...8 9

Це казино називається Lucky Legends.

Я надсилаю багато своїх документів, але вони сказали, що весь час надсилають документ. Я сказав, що вже надіслав документ, але вони не перевірили мою електронну пошту. Весь час те саме розмовляє зі мною .надсилає електронну пошту ..вони ніколи не перевіряють мій документ .тому я запитую те саме розмовляючи зі мною ..це не моя провина .вони не перевіряли мій документ тому весь час розмовляють зі мною. Мене втомлює.. тому що я граю в інше казино, ту саму гру, але вони перевіряють мій документ і надсилають гроші. Той самий документ, чому вони не перевіряли мою електронну пошту? Я можу часто схвалювати надсилання мого документа електронною поштою. І весь час ходжу в чат і запитую, коли ти закінчиш мій документ і надішлеш гроші. Але вони сказали, що весь час надішліть документ, тому знову надішліть документ, вони сказали, що незабаром перевірте

Але ніколи не надсилайте електронної пошти і нічого мені. Чи можете ви мені допомогти? Я не хочу витрачати час. Дуже дякую, допоможіть мені. Я задаю інше запитання, це нормально? Ви знаєте, чи можете ви швидко зняти гроші, назва казино?

Автоматичний переклад.
Jaro

Спочатку дякую за допомогу. Це казино називається Lucky Legends. Оскільки я не можу знайти субтитри, тому я пишу.

Вони не бачили електронної пошти мого документа. Перший раз виведення біткойнів, але вони сказали, що виведення лише банківським способом. Тому я надсилаю банківський документ і банківський документ. Але вони ніколи не надсилають електронні листи. Тому я йду до чату. Я запитую, коли ви закінчите мій документ? Але вони сказали, що я маю надіслати свій документ, тому я кажу їм, що я вже надсилаю електронний лист. Але вони сказали, що вибачте, що старіють, надішліть електронний лист. Добре, я надішлю електронний лист знову. Тож я знову пішов у чат. Чи можете ви перевірити мій файл? Але вони знову запитали, чи можете ви надіслати документ? Я маю надіслати документ. omg

Тому я запитую, чи можете ви перевірити мою електронну пошту, чому мене постійно запитують. Я дуже засмучений. Вони ніколи не перевіряли мою електронну пошту, тому я знову надсилаю документ. я не розумію Я граю в той же час, коли інше казино надсилає мій документ. Вони надсилають гроші .тільки щасливі легенди, вони не перевіряли мою електронну пошту .тому постійно запитують мене .це не моя вина. Чому вони не перевіряють електронну пошту? Я можу схвалити свій документ, багато чого надсилаючи. Моє відчуття, що вони грають наді мною. Чому я маю витрачати свій час і йти до чату. У чаті сказали, що те саме спілкування нічого не змінює. Ви можете мені допомогти? Я схвалюю, що вони зробили помилку. Мій документ ідеальний, тому інше казино також використовує його. Тож чи можете ви швидко поскаржитися? Дякую, що ви мені дуже допомогли. А чи можу я щось запитати? чи знаєте ви назву казино швидкого виведення грошей? Я хочу знати..чекати надто довго мене втомлює

Автоматичний переклад.
yojinkim32

Гаразд, я сказав Ніку змінити казино у вашій скарзі на правильне. Я бачу, що вони продовжують говорити тобі одне й те саме знову і знову, що, напевно, довго б мене дратувало. Я навіть не знаю, що вам сказати, коли казино ще нічого не зробило, щоб перевірити вас, і вам не вистачає лише одного документа.

Тому нам точно доведеться почекати і подивитися, що станеться. Чи можливо це, будь ласка?

Крім того, щоб я не забув про ваше запитання про казино зі швидким виведенням коштів, я не можу рекомендувати конкретне. Зняття може зайняти деякий час залежно від KYC, методу, стороннього постачальника платежів, чеків або інших речей. Таким чином, досить загальним є вказувати або рекомендувати казино зі швидким виведенням грошей.

Тому я б пошукав на нашому форумі кілька тем, де можна отримати зображення інших казино від інших гравців. Також не соромтеся перевіряти відгуки користувачів або скарги, де ви можете побачити досвід гравця.

Можливо, це було б краще, ніж я щось рекомендував. 🙂

Автоматичний переклад.

Дякую за допомогу мені. Отже, ви можете перевірити це казино? У мене є всі документи, надіслані електронною поштою. Просто вони нічого не працювали. Тому, якщо у вас є можливість, ви можете поговорити про мою ситуацію. Це не моя вина на 100%, тож ви можете сказати про мене. Вони винні. Тому не чекайте цього казино. Я все схвалюю. Я не хочу витрачати свій час e. Дякую за допомогу мені

Автоматичний переклад.
yojinkim32

звичайно Коли Нік отримає все необхідне, з казино зв’яжуться, тому вам не доведеться хвилюватися, що цього не станеться. Ви просто повинні витримати це, тому що є досить великий попит, тому він також має дістатися до інших гравців. Але я вірю, що це буде якнайшвидше, і ми дізнаємося відповіді.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого