1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lucky Legends Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я відчуваю себе зобов’язаним дивним чином захищати онлайн-казино Lucky Legends. Моя історія може починатися подібно до вашої, а може й ні, і може закінчитися так само, але я зареєструвався з безкоштовним бездепозитним бонусом у розмірі 50 доларів США. Невдовзі я досяг приблизно 1500 доларів, і вони автоматично вирахували 1013 або скільки б це не було, коли я обертав обертання на 25 доларів, я думаю, що так і було. Коли я зрозумів, що мій баланс дуже швидко став близько 170, я подумав, що вони, мабуть, вирахували гру. Я довів мій баланс до рівних 100 доларів, а потім почав процес зняття коштів. Вони кажуть, що підтвердження вашого посвідчення займає від 3 до 5 робочих днів. Мені знадобилося це, тому це було точно. Потім потрібно від 7 до 10 робочих днів, щоб схвалити або відхилити ваше виведення коштів. Це також було точно, мою відмову схвалили. Вони кажуть вам, що потрібно ще 7-10 робочих днів, щоб надіслати його вам. Я очікував, що гроші будуть на моєму банківському рахунку, але в службі обслуговування клієнтів мені сказали, що я також можу надати їм адресу мого біткоін-гаманця, і вони схвалять мене на це, хоча на веб-сайті зазначено, що ви повинні спочатку зробити два або три депозити криптовалюта, перш ніж ви зможете вивести на неї. Моє зняття в розмірі 100 доларів США надійшло на адресу мого гаманця біткойн і було там, мабуть, 12 годин, і я навіть не помітив цього, тому що я не отримував сповіщення з цієї адреси гаманця біткойн, оскільки я очікував його на своєму банківському рахунку, або Я б їх увімкнув. Чи потрібен деякий час, щоб вивести кошти, особливо перше? Так, так... Чи розчаруєтеся ви, чекаючи на це, якщо вам дійсно потрібні гроші? Будьте впевнені... Чи справді онлайн-казино Lucky Legends виплачує вам те, що ви виграєте? Абсолютно. Я дзвонив їм майже щодня і, на жаль, мав сказати, що був майже грубим по відношенню до представників служби підтримки клієнтів, тому що раніше мене обманювали інші онлайн-казино, але Lucky Legends заплатили мені знижку в розмірі 100 доларів США на безкоштовну фішку в розмірі 50 доларів США, і якщо вони поважають і виплатити безкоштовним чіпом, тоді я впевнений, що вони обов’язково виплатять готівкові депозити. Я опинився в безвихідній ситуації і відчайдушно потребував грошей, коли вони з’явилися в моєму біткойн-гаманці, і я подзвонив у Lucky Legends і вибачився перед ними, коли побачив депозит. Щойно я вийду з цієї поганої колії, в якій я опинився, я буду робити свої грошові депозити ЛИШЕ в Lucky Legends. 💯
I feel obligated, in a strange way, to defend the Lucky Legends online casino. My story may start off similar to yours or it might not and may end up the same way, but I signed up with the free $50, no deposit bonus chip. I hit about $1500 very soon after and they automatically deducted the 1013 or however much it was while I was in the middle of spinning $25 spins, I think they were. When I realized my balance had quickly got around 170 very fast, I figured they must have deducted the play through. I got my balance to an even $100 and then I began the withdraw process. They tell you it takes 3 to 5 business days to verify your ID. It took that for me, so that was accurate. Then it takes 7 to 10 business days to approve or deny your withdrawal. This was also accurate, my withdraw was approved. They tell you it takes another 7 to 10 business days for them to send it to you. I was expecting the money in my bank account, but I had been told by customer service that I could also give them my Bitcoin wallet address and they would approve me for that, although the website states you have to make two or three deposits first with cryptocurrency before you can withdraw to it. My withdrawal in the amount of $100 came to my Bitcoin wallet address and it was there probably 12 hours and I did not even notice it because I did not get notifications from that Bitcoin wallet address, as I was expecting it in my bank account, or I would have turned them on. Does it take a while to go through a withdraw, especially the first one? Yes, it does... Will you get frustrated waiting on it if you really need the money? You betcha .... Does Lucky Legends online casino really actually pay you out what you win? Absolutely. I called them almost every day and I am sorry to say that I was almost rude to the customer service representatives because I have been scammed before by other online casinos, but Lucky Legends payed me my $100 off of a free $50 chip and if they honor and pay out on a free chip, then I am sure that they will definetly honor and pay out cash deposits. I was in a desperate situation and desperately needed the money when it appeared in my Bitcoin wallet and I called Lucky Legends and apologized to them the second I saw the deposit. As soon as I get out of this bad rut I am in, I will be making my cash deposits ONLY to Lucky Legends. 💯
Чекаю на оновлення - обов'язково 🙂!
I'll wait for an update - for sure 🙂!
Казино Lucky Legends закрило мій рахунок через 10 000 доларів США
Мені б хотілося, щоб я прочитав інші, перш ніж прийняти бездепозитний бонус від цього казино. Все пройшло нормально, і я нічого не виграв, тому я вніс гроші, грав і не виграв, чим похвалитися, тоді я отримав промо на безкоштовні обертання за депозит у розмірі 15 доларів, тож я зіграв і знову нічого не виграв, але дуже насолоджувався грою. казино. Я отримав щотижневий кешбек у розмірі 10 доларів, і я виконав свої вимоги, а потім виграв 10 000 доларів, так, я сказав 10 000,00 доларів. Потім я прочитав умови та умови, але умов не було, оскільки я вже виконав свої вимоги щодо ставок і грав на свій виграш . Тож я чекав більше семи днів, а потім зайшов у свої транзакції, щоб перевірити, чи щось трапилося, і на мій рахунок було повернуто 30 доларів. Я подумав, що це комісія за виведення 2500$, які я просив. Ви можете зняти лише 2500$ за раз. Тож минуло ще кілька днів, і вчора ввечері я зайшов у чат і поговорив із справді милою жінкою та запитав, що таке повернення платежу, тому що я поняття не мав. Вона подивилася на це та сказала, що мені повернули плату, і що я не маю про це хвилюватися, оскільки вони вже взяли тридцятку, але я все ще винен 75 доларів і 105 доларів за комісію за повернення платежу, і якщо я погоджуся, вони просто отримайте решту від мого відкликання, коли його буде схвалено. Це були майже точні її слова
Я був такий вдячний, тому що я безглуздо витратив свої гроші за рахунок і гроші на їжу, щоб побалувати себе, розраховуючи на свій виграш. Ніколи ще я не був таким схвильованим. Тепер я буквально голодую, у мене немає посуду чи чогось іншого, і телефон уже відключений, а потім мій Інтернет і електроенергія. Мабуть, я сам винен, що повірив у казино.
У будь-якому разі після тієї розмови я переглянув свій банківський рахунок, тому що у мене були тіньові транзакції, і я подумав, що, можливо, одна з них була щасливою, легенди випадково потрапили до них, якщо я не впізнав платіжну компанію. Я вже почувався жахливо і боявся, що не втрачу виграш, тому що я не мав би права на повернення 10 доларів. Звичайно, це була одна з них, і що сталося з нею, так це те, що мій банк вказав мені на це, і тепер моя робота полягала в тому, щоб зв’язатися з цими компаніями, які зняли гроші з моєї картки без мого відома, і дізнатися, що вони зроблять, щоб виправити це. Я не отримав відповіді, окрім онлайн-плати, і, звичайно, я видалив електронний лист, як ідіот. Але я поняття не мав, що це для будь-якого казино, і цифра не виглядала знайомою, тому що я також не усвідомлював, що вони взяли мої тридцять доларів в американських фондах, тому це була зовсім інша цифра. У будь-якому випадку відповідь, яку я отримав від Online Pay без жодного слова брехні, полягала в тому, що вони не проводили цю транзакцію та знову зв’язалися з моїм банком, оскільки стягнення було шахрайським. Я це зробив і знаю, що надіслав копію цього електронного листа своєму банку. Тож мій банк скасував стягнення та змусив мене оскаржити його, а потім через два дні повернув стягнення на мій рахунок. Я не сумнівався в цьому, тому що на той час я зрозумів, що це, ймовірно, для одного з нових казино, до яких я приєднався. Я також маю методи підтвердження цих транзакцій. Одна з них — онлайн-перелік транзакцій, які я бачу в своєму обліковому записі, які я скопіював для Lucky Legends, а потім мій оригінальний щомісячний звіт, який я також надіслав у Lucky legends. У звіті показано лише одну транзакцію зняття коштів з мого рахунку на Online Pay. Однак у списку, який я бачу в Інтернеті, показано три транзакції, одна — це початкове зняття, яке пішло на рахунок Online Pay, а потім відбулося скасування цього, а через два дні це стягнення було стягнуто знову.
Тож я насправді нічого не заборгував, і минулої ночі я розмовляв із двома дуже приємними співробітниками, які подякували мені за те, що я звернув на це їхню увагу, і жінка сказала мені, що вона передала інформацію в належне місце, і щоб я трохи почекав і перевірити назад.
Тож сьогодні вранці я збираюся зробити саме це, і коли я намагаюся ввійти, у мене з’являється приємне маленьке повідомлення, у якому написано: «Ой, щось погане трапилося, спробуйте ще раз пізніше», і в ньому сказано, що це весь день, тож я припускаю, що це тому, що вони не хочуть мені платити і карають за те, що я нічого поганого не роблю. Тепер у мене є арахісове масло, яке я їм ложкою, тому що я не маю хліба. У мене немає їжі для моєї собаки, і всі мої рахунки неоплачені. Чудово для мого кредиту точно.
Як вони можуть це зробити з кимось. Я так засмучений і справді не заслуговую на це, коли я справді виграв великий, мене збили.
Я також розчарований у inclave, яка є компанією з перевірки особи, тому що вони ведуть бізнес з цим казино, і я довіряв їм, а отже, у свою чергу, довіряв казино, яке використало мою особу для входу в мене та відкриття рахунку.
Дата проведення: 23 лютого 2023 року
Lucky Legends Casino closed my account owing me $10,000
I wish I had read others before I accepted the no deposit bonus from this casino. That went ok and I did not win anything so then I deposited money and played and won nothing to brag about then I got a promo for free spins for a deposit of 15$ so I played that and I won nothing againg but was thouroughly enjoying the casino. I got a 10$ weekly cashback and I played through my requirements and then I won 10000$ yes I said $10,000.00 I then read the terms and conditions but there were no conditions because I had already played out my wagering requirements and was playing on my winnings. So I waited over seven days and then went into my transactions to see if anything had happened and I had a 30$ chargeback on my account. I thought that it was a charge for the withdrawal of 2500$ I requested. You can only maximum withdraw at a time 2500$. So a couple more days go by and last night I go on chat and speek with a really nice lady and asked what was a chargeback because I had no idea. She looked into it and said that I had a charge come back and that I was not to worry about it because they already took the thirty but I still owed 75$ and 105$ for fees for the chargeback and if I agreed, they would just take the rest owing from my withdrawal once it is approved. Those were pretty much her exact words
I was so grateful because I stupidly spent my bill money and food money on spoiling myself counting on my winnings . Never ever have I been so excited. Well now I am literally starving and have no tiletries or anything and telephone is cut off already, next is my internet and power. My own fault for believing in a casino I guess.
Anyway after that conversation I went into look at my bank account because I had some shady transactions and thought maybe one of them was lucky legends by accident may have got included in those if I did not rcognize the payment company. I already felt terrible and feared I would no loose the winnings because I would not have been entitiled to the 10$ cashback. Sure enough this was one of them and what happened with that one is that my bank pointed it out to me and my job now was to contact these companies that had taken money off my card without my knowledge and find out what they would do to fix it. I did not get a response except from Online Pay and of course I deleted the email like an idiot. But I had no idea that it was for any casino and the figure did not look familiar because I also did not realize that they took my thirty $ in american funds so it was a totally different number. Anyway the response I got from Online Pay without a word of a lie was that they did not put that transaction through and to get back in touch with my bank because the charge was fraudulent. I did this and do know that I sent a copy of that email to my bank. So my bank reversed the charge and made me dispute it and then two days later put the charge back on my account . I did not question it because I figured out by then that it was probably for one of the new casinos I had joined. I have to methods of proof of these transactions too. One being the online lineup of the transactions I see on my account which I copied for Lucky Legends and then my original monthly statement which I also sent to Lucky legends The statement shows only one transaction of the withdrawal of funds from my account to Online pay. The list I see online however shows three transactions, one is the original withdrawal that went to Online Pay and then there was a reversal of that, followed by two days later that charge being put through again.
So I did not have anything owing in reality and I talked to two very nice staff members last night who thanked me for bringing this to their attention and the lady told me she had passed the information onto the proper area and to wait a little while and check back.
So this morning I go to do just that and I have a nice little message that comes up when I try to sign in that says oops something bad happedned try again later and it has said that all day now so I am assuming it is because they do not want to pay me and are punishing me for doing nothing wrong. Now I have peanut butter I am eating with a spoon because I have no bread. I have no food for my dog and my bills are all unpaid. Great for my credit for sure .
How can they do this to someone. I am so distraught and really do not deserve this the one time I actually win big I get shafted.
I am disappointed in inclave too which is an identity verifying company because they do business with this casino and I trusted them so in turn trusted the casino that used my identity with them to sign me in and open my account.
Date of experience: February 23, 2023
Привіт.
Як тільки це закінчиться, я думаю, вам слід деякий час уникати казино. Сподіваюся, ви погодитесь.
У будь-якому випадку, якщо відкинути тіньові транзакції, які ви повинні перевірити у своєму банку, я думаю, де лежить вирішальний момент? Я, чесно кажучи, не знаю, чому ви думаєте, що з вашим виграшем щось не так. Будь ласка, ви зберегли хоча б кілька друкованих сторінок, на яких показано, що або як жінка повідомила вам про повернення платежу?
Зараз мене турбує те, що у вас, здається, виникла проблема з доступом до вашого облікового запису.
Чи отримували ви коли-небудь оновлення від казино? Можливо, вашу історію ігор ще перевіряють, деякі казино блокують обліковий запис під час такої перевірки.
Якщо ви вважаєте, що казино діє нечесно, надішліть скаргу - ми докладемо всіх зусиль, щоб розслідувати цю ситуацію.
Детальніше про процес читайте тут:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Дайте мені знати, що ви про це думаєте.
Hello there.
Once this is over, I think you should avoid casinos for a while. I hope you will agree.
Anyway, taking aside those shady transactions you have to check out with your bank, I guess, the crucial point lies where? I'm honestly unsure what makes you think something is wrong with your winnings. Did you save at least some print screens showing what or how the lady informed you about the chargeback, please?
What concerns me now is that you seem to have an issue accessing your account.
Have you ever received any kind of update from the casino? Maybe your game history is under further check, some casinos block the account during a such check.
If you feel like the casino is not acting fair, consider submitting a complaint - we will do our best to investigate.
Read more about the process here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about it.
Перш ніж я зареєструвався на одну з їхніх бездепозитних безкоштовних фішок, я скептично поставився до того факту, що вони не мають ліцензії, після того, як я зіграв у парі, я подав свої документи kyc для перевірки, і вони були прийняті без жодних проблем, мені довелося зробити депозит у розмірі 10 доларів США в біткойнах для підтвердження мого облікового запису відразу після того, як це було зроблено. Я зміг зняти 100 доларів США з можливістю додати мій депозит для підтвердження в розмірі 10 доларів США. Біткойн був на моєму рахунку протягом 10 хвилин! Обслуговування клієнтів було оперативним і корисним
Before I signed up for one of their no deposit free chips, I was skeptical at the fact that they were not licensed, after I played through the wagering I submitted my kyc documents for verification and they were accepted without any issues, I had to make a $10 Bitcoin deposit to verify my account instantly after that was done I was able to withdraw $100 with option to add my $10 verification deposit Bitcoin was in my account within 10 minutes! Customer service was prompt and helpful
Здається, наразі ви перший задоволений гравець у цій темі.
Seems like you're the first satisfied player in this thread for now.
Мені шкода, що це сталося з вами, але майже всі чіти казино маніпулюють програмним забезпеченням, не виплачують виграші або купу інших речей, як-от ваші вимоги, можуть застопоритися, тобто ви ніколи не відповідатимете xplay і все одно матимете принаймні $$ для виведення грошей ти насправді не втратив свої власні гроші, і я грав у них усі, але я не пам’ятаю Лакі на маківці, але я перевірю свої нотатки. бути чудовим початком, і я знову ж таки не кажу, що ви ніколи не можете виграти чи отримати виплату, або вони всі шахраюють, але якщо вони не шахраюють у програмному забезпеченні чи грі, вам, ймовірно, не заплатять, у всіх них є мінуси, і це стає гірше замість кращого.
I’m sorry this happened to you but almost every casino cheats manipulates the software doesn’t pay out winnings or a bunch of other things like your requirements may get stalled meaning you will never meet the xplay and still have $$ to cashout at least you didn’t really lose your own money and I’ve played them all but I don’t remember Lucky off the top of my head but I’ll check my notes I wish I could tell you any good ones to play but none would be a great start and again I’m not saying you can never win or be paid out or they all cheat but if they don’t cheat on the software or game you probably won’t be paid they all have downsides and it’s getting worse instead of better.
І ось ми знову. Я ціную вашу відданість.🙂
Дозвольте мені зазначити , що в більшості казино слотів стоїть лише математика - цього достатньо, щоб гарантувати виграші казино в довгостроковій перспективі. Або край будинку взагалі.
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Майже кожному казино не потрібно маніпулювати програмним забезпеченням. Вони насправді не можуть. Ігри запускаються на захищених серверах постачальника ігор. Якщо ні, це, звичайно, викликає певні підозри.
And here we go again. I appreciate your dedication.🙂
Allow me to mention in most casinos, it's just math behind the slots - that's enough to ensure casino wins in the long term. Or the house edge in general.
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Almost every casino does not have to manipulate any software. They actually can't. Games are running on the secured game provider's servers. If not, that raises a bit of suspicion, of course.
Я збираюся подати скаргу, як ви сказали. Ні, я не зберігав чат, у мене є лише роздруківка, яка показує мої виграші та два способи довести, що справді не повинно було бути повернення платежу. Я чесно думаю, що це був спосіб накласти вето на мої виграші з простим поясненням, як повернення платежу. Я був засмучений, коли жінка розповіла мені про це, тому що тоді я добре подумав, що отримав 10 доларів кешбеку, щоб грати з моїми двома депозитами. Один був за 15 доларів, а другий – за 30 доларів, і якщо 30 доларів дійсно не пройшли, тоді я не мав права на 10 доларів, а це означало б, що в мене взагалі нічого не було. Мені довелося б усміхнутися й оголити це, і я був готовий це зробити. Поки я не перевірив свій банк, тому що я, перш за все, подумав, що якби я був винен їм NSF звинувачення за це, то вони б не мали шансу так випадково про 180 доларів. Тому що жінка сказала мені, що комісія за відхилений платіж становила 75 доларів США, а також 105 доларів США, і що вони просто заберуть їх із мого виграшу, якщо мене це влаштовує, і я сказав, звичайно. У той час я справді не замислювався про наслідки того повернення платежу.
Коли я сів і відійшов від розмови, мене осяяло, що означало б повернення платежу, і тоді мені стало сумно. Тоді я вирішив, що хочу побачити відкинутий платіж для себе, оскільки я щодня заходжу на свій банківський рахунок, і я не знав про відмову від будь-яких платежів, і подумав дивно, що на моєму банківському рахунку не було комісії NSF, інакше я б уже це зробив відомо, що оплата 30$ не пройшла.
Дивно також те, що між мною та жінкою в чаті не було нічого, крім ввічливої розмови, а потім, коли я повернувся з правильною інформацією про свій обліковий запис, спочатку був джентльмен, а потім він передав це назад жінці, яку я спочатку розмовляв, і вона переглянула банківську інформацію, яку я їй надіслав, і сказала, що вона перешле її до потрібного відділу, і що я повинен перевірити пізніше. Тому я терпляче чекав до наступного дня. Потім мій обліковий запис більше не був доступний, і вони не відповіли на жоден з моїх електронних листів і поводилися зі мною так, ніби я зробив щось не так, дізнавшись, що навіть не повинно було бути відкликання платежу, оскільки вони отримали платіж. Я ніколи не був грубим щодо цього і взагалі не мав жодних різких слів. Я просто ввічливо надав їм правильну інформацію і точно не очікував, що мене за це виключать із казино. Особливо без будь-яких пояснень і без відповіді на мої електронні листи, я дивувався, чому я більше не можу увійти в свій обліковий запис і, очевидно, не отримую від них ні копійки.
I am going to do the complaint like you said. No I did not save the chat I just have a printout that shows the winnings I had and the two ways of proving there really should not have been a chargeback. I honestly think it was a way to veto my winnings with an easy explanation as the chargeback. I was bummed when the woman told me about it too because then I thought well I got the 10$ cashback to play with because of my two deposits. One was for 15$ and the second one was for 30$ and if the 30$ one had really not gone through then I was not entitled to the 10$ to begin with and that would mean I had nothing at all. I would have had to grin and bare it and I was ready to. Until I checked my bank because I first of all though that if I owed them NSF charges on that then there is no way they would have been so casual about 180$. Because the woman told me that the fee for the bounced paymentwas 75$ and also 105$ and that they would just take it out of my winnings if that was alright with me and I said of course. At that time I really had not thought about the consequences of that payment bouncing.
When I sat down and took myself away from the conversation it dawned on me what that chargeback would have meant and then I was getting sad. I then decided I wanted to see the bounced payment for myself because I go into my bank account every day and I was not aware of any payments bouncing and thought it odd that there were no NSF fees on my bank account either or I would have already known that payment of 30$ had not gone through.
The strange thing is too is that there was nothing but polite conversation between myself and the woman in chat and then when i went back in with the correct information about my account I had a gentleman at first and then he passed it back to the woman I first spoke with and she looked over the bank information that I sent her and said that she would forward it to the right department and that I should check back later on. So I patiently waited until the next day. Then my account was no longer accessible and they have answered none of my emails and treated me like I did something wrong by finding out that there should not have even been a chargeback because they had got the payment. I was never rude about it and did not have any harsh words to say at all. I just politely gave them the correct information and certainly did not expect to be removed from the casino for this. Especially with no explanation of any kind and no answer to my emails wondering why I cannot get into my account any more and obviously am not getting a dime from them.
Привіт,
Завжди варто спробувати, я кажу! Коротко перевірив скаргу та хоче, щоб ви надсилали всі пов’язані повідомлення компанії Petronela, можете це зробити?
Вона збирається зв’язатися безпосередньо з казино, тому їй знадобиться все, що ви можете надати.
Бажаю вам легкого та справедливого вирішення! 🙏
Hello there,
It's always worth a try, I say! Checked the complaint briefly and want you to send all related communications to Petronela can you do that, please?
She is about to contact the casino directly, hence she will need all you can provide.
Wish you a smooth and fair resolution! 🙏
Хтось коли-небудь отримував гроші в цьому казино? З 18 квітня 2023 року у мене є незавершене зняття коштів.. Мені сказали.. ще 24 години.. але їхні 24 години становлять 3 дні.. вони вважають лише один день 8 годинами.. до 24 годин.. Я щойно сказав ще 24 години.. тому 12 травня мені потрібно перевірити..
Has anyone ever got paid from this casino? I have had a pending withdrawal since April 18th 2023.. I have been told.. another 24 hours.. but their 24 hours are 3 days.. they only consider one day 8 hours.. towards the 24 hours.. I was just told another 24 hours.. so May 12th i need to check back..
Хтось коли-небудь отримував гроші в цьому казино? З 18 квітня 2023 року у мене є незавершене зняття коштів.. Мені сказали.. ще 24 години.. але їхні 24 години становлять 3 дні.. вони вважають лише один день 8 годинами.. до 24 годин.. Я щойно сказав ще 24 години.. тому 12 травня мені потрібно перевірити..
Has anyone ever got paid from this casino? I have had a pending withdrawal since April 18th 2023.. I have been told.. another 24 hours.. but their 24 hours are 3 days.. they only consider one day 8 hours.. towards the 24 hours.. I was just told another 24 hours.. so May 12th i need to check back..
Вони, звичайно, платять. Ви вперше, і мені шкода це говорити, але вам знадобиться приблизно 2 тижні, щоб отримати гроші. Я б спробував надіслати їм адресу свого біткойн-гаманця й повідомити, як ви хочете отримати виплату, тому що наступного разу, коли ви захочете зняти свої виграші, це буде набагато швидше. Я виграв трохи грошей на безкоштовному бездепозитному бонусі в розмірі 50 фішок. Вони переведуть вам до 100 доларів бездепозитного бонусу. Я не думав, що коли-небудь побачу це, і я дзвонив їм щодня протягом двох тижнів, а потім це було в моєму обліковому записі. Вони повинні підтвердити ваше посвідчення особи, ваш банківський рахунок і всі інші хороші речі, але вони точно платять, брате. 💯
They certainly do pay up. Your first time, and I am sorry to say it, but it will take you about 2 weeks to get paid. I would try to get my bitcoin wallet address to them and let them know thats how you wish to be paid because it will be a lot quicker the next time you want to withdraw your wnnings. I won some money on the free $50 chip no deposit bonus. They will cash you out up to $100 off of the no deposit bonus. I didn't think I would ever see it, and I called them every day for two weeks and then it was in my account. They have to verify your ID and your bank account and all that good stuff, but they definitely pay, bro. 💯
Радка прочитай це!
Шерон Еністон
Спеціаліст із підтримки клієнтів
Повідомлення
Акції
Будьте готові почати дію в нашій новій грі; Бонусні джунглі колеса! Ви можете розіграти ЧОТИРИ джекпоти, тож скористайтеся кодом JUNGLE, щоб отримати неймовірний бонус 80% + 20 БЕЗКОШТОВНИХ обертань!
Вітаємо в Live Support. Перш ніж знайти найкращого агента, який допоможе вам, будь ласка, допоможіть нам пришвидшити справу, ввівши свій запит або запитання тут:
шукаю бонус без правил
Дякуємо, що звернулися до нас.
Один із наших представників незабаром буде з вами.
в порядку
Вітаємо та дякуємо за звернення до Lucky Legends. Ви спілкуєтесь із Шерон Еністон із нашої служби підтримки в чаті.
Привіт
Я шукаю бонус без правил
Привіт
Будь ласка, дайте мені перевірити.
Дякуємо за терпіння, на жаль, термін дії цього купона вже закінчився.
які у вас купони
у вас є лише один купон без правил
Я можу запропонувати вам один без максимального виведення грошей або без проходження, але обидва одночасно ні.
Питання: ви пов’язані зі слотами Sunrise, тому що у вас, здається, таке саме програмне забезпечення?
Так Джей.
немає playthru що таке виведення грошей
я так думав
Шерон Еністон зараз друкує...
Radka read this!
Sharon Aniston
Customer Support Specialist
Messages
Promotions
Get ready to swing into action on our New Game; Bonus Wheel Jungle! FOUR jackpots are up for grabs, so redeem the code JUNGLE for a roaring 80% bonus + 20 FREE spins!
Welcome to Live Support. Before finding the best agent to assist you, please help us expedite things by typing your request or question here:
looking for a no rules bonus
Thank you for contacting us.
One of our representatives will be with you shortly.
ok
Welcome and thank you for contacting Lucky Legends. You are chatting with Sharon Aniston from our Live Chat support.
hi
I am looking for a no rules bonus
Hi
Please let me check.
Thank you for your patience, unfortunately, it seems that this coupon is already expired.
what coupons do you have
you only have one no rules coupon
I can offer you one without max cash out or without no playthrough, however, both at the same time no.
Question are you affiliated with Sunrise slots because you seem to have the same software
Yes Jay.
no playthru what is the cash out
i thought so
Sharon Aniston is typing now...
Мене засипають пропозиціями від Sunrise. Щасливі легенди та гравець клубу. Усі вони мають однакове програмне забезпечення. Я попросив закрити мій обліковий запис у lucky legends і гравця клубу, і вони сказали мені, що представник зв’яжеться з ними, але це може зайняти 72 години через великий обсяг. справді? BS. Ніхто не намагався зв'язатися зі мною. Все, що вони роблять, це надсилають мені пропозиції внести депозит.
Дзена
I am being bombarded with offers from Sunrise. Lucky legends and club player. They all have the same software. I have asked to have my account closed at lucky legends and club player and they tell me that a rep with get in touch but it can take 72 hours due to high volume. Really? BS. No one has attempted to contact me. All they do is send me offers to deposit..
Zena
Я постійно отримую ту саму відповідь, коли пишу в Lucky Legends про закриття свого облікового запису. Дивись нижче
Дякуємо, що звернулися до Lucky Legends.
Ми отримали ваш електронний лист і передамо його одному з наших представників служби підтримки.
ВАЖЛИВО: через великий обсяг вхідного трафіку електронної пошти на наш сайт, відповіді можуть тривати до 72 робочих годин.
Номер вашої справи 152---543 для подальшого використання.
Дякуємо, що граєте з Lucky Legends, і ми з нетерпінням чекаємо незабаром поспілкуватися з вами.
Веселіться і удачі!
З повагою
Щасливі легенди
Електронна адреса: help@luckylegends.com
I keep on getting the same answer when I write to Lucky Legends to close my account. see below
Thank you for reaching out to Lucky Legends.
We have received your email and will be assigning it to one of our support representatives.
IMPORTANT: Due to the high volume of incoming email traffic to our site, replies can take up to 72 business hours.
Your case number is 152---543 for future reference.
Thank you for playing with Lucky Legends and we look forward to chatting with you soon.
Have fun and good luck!
Sincerely,
Lucky Legends
Email: help@luckylegends.com
Існує ймовірність того, що казино перевантажено роботою, давайте залишимо сумніви, але хіба інструменти для відповідальних азартних ігор не надаються гравцеві безпосередньо через модуль користувача, як це роблять багато казино? Це також поганий знак, а як щодо живого чату? Вони не надають підтримку в чаті?
There is a chance the casino has a work overload, let's give the benefit of doubt, but aren't responsible gambling tools directly provided to the player through an user module like many casinos do? That's a bad sign, also, what about live chat? They don't provide live chat support?
У них є живий чат. Кожного разу, коли я намагався зв’язатися, він показував 2 у запиті. Іноді він показував нуль. Є рядок, який говорить, що введіть своє запитання для швидшого обслуговування або щось подібне, але після введення мого запитання ніхто не відповідає. Казино RTG не мають інструментів самовиключення, як на інших платформах. Це було б надто легко.
They have live chat. Each time I tried to contact then it would show 2 in que. Sometimes it would show zero. There is a line that says type in your question for faster service or something like that but after inputting my question no one answers. RTG casinos don't have self exclusion tools like other platforms have. That would be too easy.
Мене засипають пропозиціями від Sunrise. Щасливі легенди та гравець клубу. Усі вони мають однакове програмне забезпечення. Я попросив закрити мій обліковий запис у lucky legends і гравця клубу, і вони сказали мені, що представник зв’яжеться з ними, але це може зайняти 72 години через великий обсяг. справді? BS. Ніхто не намагався зв'язатися зі мною. Все, що вони роблять, це надсилають мені пропозиції внести депозит.
Дзена
I am being bombarded with offers from Sunrise. Lucky legends and club player. They all have the same software. I have asked to have my account closed at lucky legends and club player and they tell me that a rep with get in touch but it can take 72 hours due to high volume. Really? BS. No one has attempted to contact me. All they do is send me offers to deposit..
Zena
Гаразд, я зрозумів, що це погана ситуація.
З іншого боку, жодне казино не хоче, щоб клієнт покидав шоу. Пропонувати ці бонуси як компенсацію за те, що залишилися трохи довше, є найпоширенішим сценарієм. Чи потрібно встановити якісь обмеження?
Тому що, як я бачу, цих інструментів не існує. 🙁
«Ми перевірили та оцінили інструменти самообмеження казино, такі як самовиключення або різні типи лімітів, які гравці можуть встановити для себе. Казино з хорошими результатами пропонують широкий вибір добре реалізованих інструментів, які можуть допомогти гравцям обмежити свою азартну діяльність. "
Ok, I got it it's not a good situation.
On the other hand, no casino wants to see the customer leaving the show. Offering those bonuses as compensation for staying just a little longer is the most common scenario. Are there any limits to be set?
Because from what I see, those tools are non-existent. 🙁
"We checked and evaluated the casino’s self-limiting tools, such as self-exclusion or various types of limits players can set for themselves. Casinos that score well offer a wide variety of well-implemented tools that can help players limit their gambling activities."
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.