ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 міс. тому від Zabolota92
|
10689 переглядів 240 відповідей |
|
1...6 7 8...13
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт, будь ласка, тримайтеся подалі від цього казино!!! Як ви можете прочитати у скаргах вище, проблем там дуже багато!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це правда, що казино, здається, платить гравцям пізніше, але багато гравців написали, що вони також отримали гроші, тому я б не був таким впевненим у вашій заяві.

А щодо Радьки та її поста. Що ще я можу вам сказати, крім того, що вона вже згадувала. Коли казино нове, важко оцінити, яким воно буде з самого початку. У більшості випадків вам потрібен певний досвід, щоб зрозуміти, як це працює, і тому це завжди ризик. Це не те, що хтось хоче виправдовуватися, але це просто так.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Через 2 дні мені дали 3 виписку, все нормально. Дякую kinmarker

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чудово, я радий бачити, що ти теж отримав гроші. Очевидно, з плином часу всі отримують гроші. Сподіваюся, що в майбутньому буде тільки краще. 😊☘️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекаю 2 тижні на зняття коштів, усі користувачі чату запевняють мене, що зняття коштів обробляється, чи це нормально, як я можу його збільшити 🙂 ?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

чому я не можу подати скаргу на казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекаю 2 тижні на зняття коштів, усі користувачі чату запевняють мене, що зняття коштів обробляється, чи це нормально, як я можу його збільшити 🙂 ?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це нормально, ви не отримаєте свої гроші в цьому казино. мені те саме кажуть.

Автоматичний переклад.
mikkosiikila
1 місяць тому

Так чому одні отримують гроші, а ми ні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Мені не дуже подобаються заяви Casino Guru про те, що казино може зайняти 14 днів і більше, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Очікуємо 3 виплати по 1400 євро. У листі у ваших умовах зазначено, що обробка суми виплати може зайняти 3 робочі дні. Це було б, якби гравці поводилися так, після внесення суми та програвання суми, вони б повернули все з банку через 2-3 тижні, а потім знову перевели б гроші в казино... або через 4 тижні. Тоді у нас були б проблеми. Рахунок заблоковано... закрито та повідомлено про шахрайство. Навіть якщо казино нове, про це варто подумати. Не можу зрозуміти високу оцінку. Сервер перевантажений у певний час. Тоді ігри не працюють гладко, або у вас виникла проблема. Ви не можете перевірити себе документами заздалегідь, щоб не було затримок при виведенні. Все ще не можу завантажити документи. Його, ймовірно, потрібно буде активувати лише у фінансовому відділі, коли в якийсь момент буде оброблено виплату. Особисто я не можу зрозуміти стільки скарг і високий рейтинг.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

До вашої інформації, мені сьогодні заплатили. Дуже неочікувано, але це сталося. Ще раз дякую всім, хто мені допоміг. Також Kingsmaker. Я не думав, що ти мені заплатиш!


Вибачте за коментарі

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я був здивований, що працівник казино так швидко розглянув вашу скаргу. Чому ви повинні відкривати скаргу, перш ніж її вирішать? Але вітаємо, що це спрацювало для вас.

Автоматичний переклад.
tryleon7
1 місяць тому

так, я відчуваю те саме.... немає слів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я читав на схожих форумах, що очікуваний час виведення становить від 11 до 30 днів. Звичайно, якщо хтось отримає гроші 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекаю 2 тижні на зняття коштів, усі користувачі чату запевняють мене, що зняття коштів обробляється, чи це нормально, як я можу його збільшити 🙂 ?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я не думаю, що ви можете пришвидшити це. Однак, згідно з тим, що писали останні гравці, всі отримали гроші приблизно через 2 тижні, тому я б все одно спробував трохи почекати, і якщо нічого не зміниться, я б рекомендував подати скаргу. 14 днів – це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібратися. Як ви думаєте, почекаєте ще трохи чи подасте скаргу зараз? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

чому я не можу подати скаргу на казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, я бачу, що ви досягли успіху й подали скаргу , у чому була проблема, якщо можна запитати? Ви теж чекаєте на відкликання? скільки це минуло

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Мені не дуже подобаються заяви Casino Guru про те, що казино може зайняти 14 днів і більше, перш ніж ви отримаєте свої гроші. Очікуємо 3 виплати по 1400 євро. У листі у ваших умовах зазначено, що обробка суми виплати може зайняти 3 робочі дні. Це було б, якби гравці поводилися так, після внесення суми та програвання суми, вони б повернули все з банку через 2-3 тижні, а потім знову перевели б гроші в казино... або через 4 тижні. Тоді у нас були б проблеми. Рахунок заблоковано... закрито та повідомлено про шахрайство. Навіть якщо казино нове, про це варто подумати. Не можу зрозуміти високу оцінку. Сервер перевантажений у певний час. Тоді ігри не працюють гладко, або у вас виникла проблема. Ви не можете перевірити себе документами заздалегідь, щоб не було затримок при виведенні. Все ще не можу завантажити документи. Його, ймовірно, потрібно буде активувати лише у фінансовому відділі, коли в якийсь момент буде оброблено виплату. Особисто я не можу зрозуміти стільки скарг і високий рейтинг.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, якщо ви хочете побачити, як ми перевіряємо наші казино, ви можете зробити це за цим посиланням . 🙂

Але що стосується скарг, я бачив, що багато з них було вирішено, і в казино немає невирішених. Це правда, що іноді гравцеві достатньо 2 тижнів, щоб дочекатися своїх грошей, але цього разу 14 днів казино повинні вирішити все необхідне, наприклад верифікацію та переказ грошей, зробити чеки, коли це необхідно, і так далі. Тож ми даємо їм на це 14 днів, але завжди було б краще, якби це було вирішено раніше.

З іншого боку, якщо у вас є проблеми з іграми тощо, вам не потрібно грати тут після того, як ви зробите свій рахунок. Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На сьогоднішній день мені не вдалося повністю виплатити і знову жодної відповіді від служби підтримки. Це так смішно.

Автоматичний переклад.
jerdinc8
1 місяць тому

Ну, а скільки тобі дало казино? Як довго триває ваша ситуація? Ви намагалися надіслати електронний лист? Немає оновлень чи нічого?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені виплатили 1000 євро замість 1500 євро після того, як я подав скаргу. З 08.03.2024 я намагаюся отримати свої гроші В ПОВНОМУ ОБЛАСТІ, але поки що безрезультатно. З учорашнього дня я написав 4 листи в службу підтримки, але досі не отримав відповіді. У скарзі, яка розглядається, я також сказав, що моя справа не буде вирішена, доки я не отримаю всі свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Решту суми отримав раніше. Але час і проблеми, пов’язані з простим виведенням коштів, є нерозумними.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро.


Спасибі за ваш відгук. Але я мав на увазі не це. Звідки у вас 14-денний термін?


Казино порушує власні правила та умови. У ньому чітко зазначено, що зняття коштів має бути оброблено протягом 3 робочих днів. Якщо будуть затримки на 1-2 дні через свята, я не думаю, що жоден гравець буде проти. Але приймати 2-4 тижні або довше неприпустимо! Ми не отримуємо жодних відсотків. У них є наші гроші для роботи. Ми внесли гроші, які одразу отримали казино. Виплата може тривати до 14 днів або більше?! НІ. Ми не говоримо про кілька сотень євро чи доларів. Швидше в діапазоні 5-6 цифр. Якщо ліквідності або персоналу для обробки грошей немає, навіть якщо воно нове, казино не можна дозволяти відкривати. Сподіваюся, тепер ви розумієте, що я маю на увазі, і що багатьом гравцям доводиться довго чекати виплати.


З найкращими побажаннями


Оновлення: я думаю, що це чудово, що ви приймаєте скарги, коли гравці мають проблеми з казино. Я думаю, що ви також добре спілкуєтеся з ними. Але скарги повинні розглядатися швидше без правила 14 днів. Відповідно до загальних умов, які самі казино написали. З 1-3 днями як буфер на вершині через свята 🙂


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
djchirurg
1 місяць тому

Привіт,

Цей 14-денний підхід базується на нашому загальному досвіді розгляду скарг гравців. Це лінія, яку ми малюємо, щоб визначити стан, коли є кінцева потреба втрутитися.

Запитувати кожне казино, де гравець зіткнувся із затримкою платежу, було б надзвичайно неефективним для обох сторін, особливо для гравців.

Хоча я особисто згоден, часові рамки досить великі.

Крім того, я вже два рази сьогодні писав - умови стосуються стандартної ситуації. Якщо казино зазнає затримки, я припускаю, що вони зосереджені на пошуку рішення, їхнім основним наміром не було б змінити умови використання. Інше питання полягає в тому, як KYC впливає на швидкість виведення коштів, і, швидше за все, ми знайдемо частину, яка говорить, що проходження верифікації облікового запису є необхідним для отримання права на виведення.

На мій погляд, часові рамки стосуються моменту, коли фінансова команда схвалює виведення коштів у системі або підтверджує це своєму постачальнику платежів. Для мене це має сенс.

Хоча я згоден, якщо підтримка дбайлива та підтримує достатньо, без очевидних ускладнень з боку гравця, весь процес має бути набагато швидшим.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось отримав зарплату з 27 березня? Я сам маю незавершений зняття з 30 березня

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого