ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

8 міс. тому від Zabolota92
|
27217 переглядів 244 відповідей |
|
1...3 4 5...13
Додати публікацію
7 міс. тому

Я ніколи не бачив нічого подібного, я давно граю в онлайн-казино, навіть кадіно без ліцензії вони ніколи не шахраювали

Те, що стільки людей стикаються з однаковою ситуацією, є очевидним шахрайством

Я не можу комусь пояснити

Я запитав, чи потрібна їм перевірка KYC, вони сказали мені, що не потрібна, як і інші так само брешуть так само

Скопіюйте та вставте відповіді

Все це призначено для шахраїв

Я не можу думати про щось інше

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я розумію, але я все ще думаю, що тільки офіційний представник казино має відповіді, які ви шукаєте.

І якщо з часом ситуація не покращиться, скарга залишається відкритою.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Немає відповіді на електронні листи після 3 незавершених вилучень, ви не можете зробити четверте.


Я хотів би пройти сертифікацію, але це, здається, неможливе, оскільки вказано, що це не потрібно.


Але з того, що я читав на форумі, це завжди так.


Я просто більше не хочу своїх грошей.


Виконується 7 днів. Я ніколи не бачив нічого подібного

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

коли я вперше бачу казино, яке не дозволяє мені скасувати зняття коштів, я спілкувався в чаті 100 разів, але нічого не відбувається.. це траплялося з кимось ще?

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я не вважаю збігом те, що так багато клієнтів скаржаться, та сама скарга, і це лише початок, буде так багато інших, які нічого не сказали.

Ми дозволимо їм забрати наші гроші і оголосити бідність

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

питання чому не платять, страждають матеріально?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи є у вас можливість скасування зняття?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, вони передають зняття безпосередньо в обробку, а не в очікуванні. Я дуже страждав, але врешті-решт отримав свої гроші. Але я більше не збираюся мати справу з цим конкретним казино

Автоматичний переклад.
Dimidim
7 міс. тому

мій друг, розкажи мені про свій досвід роботи в цьому казино, щоб я знав, у що грає....

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Прочитайте вище і зрозумієте. Страждання без причини

Автоматичний переклад.
Dimidim
7 міс. тому

Якщо я правильно зрозумів, вони просто запізнилися з оплатою.. їм знадобилося близько 7 днів? також вони навіть не запитували у вас ідентифікацію?? повірте мені, я сподіваюся, що це їхня проблема./..іншому казино знадобилося 13 днів, щоб заплатити мені

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ти мене ще не запитав. Але ці дурні відповіді в чаті, а по електронній пошті немає відповіді

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, вони навіть не попросили пред'явити посвідчення. Справа в тому, що вони не називають мені конкретної причини затримки. Я просто маю терпіти. Я грав у багатьох казино і робив великі гроші. Гроші були на рахунку максимум через 3 дні

Автоматичний переклад.
Dimidim
7 міс. тому

принаймні ти отримав свої гроші, от і все

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я заробив 880 євро на kingmaker, і цього тижня вони повідомили мені різницю та не вклали мої гроші в ... різні відмовки

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Минув тиждень, як вони не дали мені мій вихід із kingmaker

Автоматичний переклад.
antonytaxi
7 міс. тому

Каліспера. Я перемістив ваші публікації в цю офіційну тему казино, щоб ви могли отримати тут більше інформації від інших гравців і, можливо, зв’язатися з деякими з них, які мають подібні проблеми.

Я бачив вашу скаргу тут із нашою командою, але, на жаль, ще занадто рано бачити, як це буде, лише тому, що 14-денний термін, після якого наша команда зможе втрутитися, ще не минув. Дозвольте запитати, які виправдання, що вам не платять, насправді ви отримуєте від казино? Чи просто в черзі забагато вилучень, чи, можливо, щось інше? Ви випадково не отримали жодної інформації про свій вихід?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Саме те, чого я очікував, це те, що вони кажуть мені щодня file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не знаю, яка тут група і що ми можемо зробити...минув тиждень, відколи я зробив запит на зняття з kingmaker, і я не бачив своїх грошей...вони кажуть мені, що різниця, що вони приходять тощо...якщо ви можете, дозвольте мені допомогти мені, я новачок у цій групі

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Спробуйте також надіслати свої скарги сюди complaints@kingmaker.com можливо допоможе.

Автоматичний переклад.
tryleon7
7 міс. тому

У мене така ж проблема, 8 днів я прошу виведення коштів....як вони мені кажуть те саме, я навіть не можу скасувати виведення коштів...вони шахраї...але не дивлячись на гроші, вони повинні бути покарані якось, щоб інші не втратили гроші... Я не знаю як скаржитися, почекаю 14 днів, як тут деякі кажуть, а потім хочу подати скаргу

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого