ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

 від Zabolota92
|
45 870 переглядів 332 відповідей |
|
1...15 16 17

День 16, а я досі не отримав свої гроші. В електронних листах і чаті одна брехня за одною.


Вони кажуть мені, що мій банк скасував зняття (при цьому вони запевняли мене, що мої зняття перебувають на останніх стадіях затвердження).


Мені кажуть, що я сам їх скасував (я не маю доступу до свого облікового запису, тому що мене забанили)


Мені кажуть, що вони самі їх скасували і переробили, щоб робити вручну (я не знаю, що це означає). Щоб зробити це вручну, вони попросили мене надати їм дані IBAN тощо.




Автоматичний переклад.
NikosR

Якби вам сказали, що потрібно зробити це вручну, і попросили надати інформацію про те, куди це надіслати, я сприйняв би це більш позитивно. Іноді подібні ситуації виникають під час виведення коштів і виникають проблеми, тому іноді казино вдається до такого виведення коштів. Подивимося, чи буде добре, і гроші будуть приходити до вас нормально.

Я твердо вірю, що так і буде.

Автоматичний переклад.

Я чекав, щоб отримати свої гроші з 6/12, і в чаті всі представники кажуть мені те саме, пройшло багато часу, я б сказав, для виведення коштів, і я їх ще не отримав.

Автоматичний переклад.

Я отримав свою виплату сьогодні

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Від щирого серця дякую за гарну новину! Б’юся об заклад, ви відчули полегшення, чи не так? 🙂

Автоматичний переклад.

Я чекав, щоб отримати свої гроші з 6/12, і в чаті всі представники кажуть мені те саме, пройшло багато часу, я б сказав, для виведення коштів, і я їх ще не отримав.

Автоматичний переклад.

Доброго дня тобі. Щось змінилося за останні кілька днів? Я маю на увазі, судячи з останніх хороших новин, я хотів би думати, що тобі теж заплатять. Просто чекайте, що буде в найближчі кілька робочих днів.

Автоматичний переклад.
Radka

Ні, я ще нічого не отримав.

Автоматичний переклад.

Ні, я ще нічого не отримав.

Автоматичний переклад.

Шкода, але я сподіваюся, що незабаром з вашого боку буде більше позитивного. Ми будемо тут, коли щось зміниться.

Автоматичний переклад.

Зовсім не грати в цих казино є злочином

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Щось сталося? Я думав, ти отримав свої гроші раніше.🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Тож вам потрібно поставити реальні гроші, щоб мати можливість зняти гроші, і почекати 2-3 тижні. У цьому казино діють правила лише про втрату грошей, а обмеження облікового запису означають, що ви не можете робити ставки, що хочете.

Автоматичний переклад.

Грайте, лише якщо хочете програти гроші

Автоматичний переклад.
cipriandan959

привіт

Я хотів би сказати, що має сенс робити ставки на реальні гроші, щоб зняти гроші. Навіть деякі бонуси засновані на ставках на реальні гроші, що, наприклад, не так вже й чудово.

2-3 тижні для зняття, хоча; це катастрофа!

Не впевнений, що ви мали на увазі під словами про програш, але це, ймовірно, знову перекладач Google. Не соромтеся пояснювати цю частину іншими словами, якщо бажаєте продовжити. 🙏


Крім того, максимальний розмір ставки також є досить поширеним обмеженням, особливо для бонусів. Але я б сказав, що несправедливо так обмежувати реальний баланс. Можливо, це обмеження ставок на спорт? На жаль, це трапляється дуже часто, якщо я не помиляюся.

Автоматичний переклад.
Radka

Бонусу не було, я виграв x суму зі своїх реальних грошей, і я міг зняти лише 1500 євро, приблизно через 2-3 тижні мені довелося знову поставити 1500 євро, щоб зняти 1500 євро, і так далі, потім були обмеження, наприклад, я хотів поставити 100 євро, але було прийнято лише 8 євро, або я хотів зіграти в подію 2-3 рази, але це не спрацювало, тому що я не міг зробити повторну ставку. Тому вам не потрібно грати, тому що важко отримати гроші, це як казино, де ви виграєте гроші, але ви можете піти через 2 тижні, якщо у вас не залишиться грошей

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Реальні гроші не є нормальними, бонус так, але не реальні гроші

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Бонусу не було, я виграв x суму зі своїх реальних грошей, і я міг зняти лише 1500 євро, приблизно через 2-3 тижні мені довелося знову поставити 1500 євро, щоб зняти 1500 євро, і так далі, потім були обмеження, наприклад, я хотів поставити 100 євро, але було прийнято лише 8 євро, або я хотів зіграти в подію 2-3 рази, але це не спрацювало, тому що я не міг зробити повторну ставку. Тому вам не потрібно грати, тому що важко отримати гроші, це як казино, де ви виграєте гроші, але ви можете піти через 2 тижні, якщо у вас не залишиться грошей

Автоматичний переклад.

Тепер бачу, дякую!

Я буду з вами абсолютно відвертим; на мій погляд, спортивні ставки були досить скомпрометовані протягом багатьох років, навіть розпроданими консультантами зі спорту чи соціальних мереж. Отже, кожного разу, коли я бачу такі обмеження, я одразу думаю, що букмекерська компанія, мабуть, вирішила, що ваші ставки потрібно регулювати (матчі нижчої ліги, дуже низький рівень програшів, шаблони тощо; я думаю, ви знаєте звичайні правила краще за мене ) . Однак пояснювати, чому, це зовсім інша історія, а також причина, чому я більше не роблю ставки на спорт.

Я намагаюся сказати, що як тільки оператор отримує підозру, він може зробити буквально все.

Ви так само думаєте?

Автоматичний переклад.
Thanos_30

Я теж цього чекаю, якщо виведете гроші, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Я зробив запит на зняття 4/2.

І все одно нічого, те саме й те саме

Наберіться терпіння і не хвилюйтеся, я не втрачу свої гроші.

Брехуни і добре 3 робочих дні

Якщо хтось зняв гроші та отримав гроші, повідомте мені, тому що я тільки починаю і вважаю, що компанія шахрайська.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
milonasstefanos5

Більше не грайте в цьому казино. Вони шахраї

Автоматичний переклад.

Я зробив запит на зняття 4/2.

І все одно нічого, те саме й те саме

Наберіться терпіння і не хвилюйтеся, я не втрачу свої гроші.

Брехуни і добре 3 робочих дні

Якщо хтось зняв гроші та отримав гроші, повідомте мені, тому що я тільки починаю і вважаю, що компанія шахрайська.

Автоматичний переклад.

Привіт! Мені прикро чути, що ви чекали тиждень, щоб зняти кошти. Я не думаю, що мені навіть потрібно запитувати вас, що говорить вам казино, тому що це, мабуть, будуть лише загальні заяви. Безумовно, не робіть нічого з грошима і залиште все на цьому.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, але якщо вони не зможуть, я, звичайно, подаду скаргу трохи раніше, і наша команда спробує вам допомогти. Я знаю, що це казино не дуже швидко повертає гроші гравцям, тому, можливо, так буде і у вашому випадку.

Тому, якщо у вас буде нова інформація, я буду тут.

Автоматичний переклад.
1...15 16 17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого