ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

 від Zabolota92
|
53 443 переглядів 494 відповідей |
|
1...14 15 16...25

Я чекаю на вилучення з 6/12, це можливо?

Автоматичний переклад.

Якщо це займе більше 14 днів, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти. Я думаю, що в казино є досить затримка зняття коштів. У будь-якому випадку ми будемо готові допомогти, якщо це можливо, якщо нічого не зміниться. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

What 12 what 14 щось змінить, коли я вперше бачу таке казино з такою великою затримкою

Автоматичний переклад.
tziolias1993

Як ви це чуєте. За рішенням адміністрації сказано. Тим часом я нічого не робив, просто надсилав їм час від часу, щоб отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
NikosR

І тепер ви не маєте доступу до входу.

Автоматичний переклад.
tziolias1993

Надіслати електронний лист

Автоматичний переклад.
lockederboss900

У мене також є 7 тисяч. Я був там, коли йшов до казино в Дрездені, подзвонив у поліцію та написав заяву, що ви скажете?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, це мої справжні гроші, тому я йду в казино в Дрездені, викликаю поліцію та складаю звіт, а потім використовую всі можливі засоби, щоб отримати свої гроші через суд.

Автоматичний переклад.
NikosR

Ми всі одного разу підемо в казино в Дрездені і викличемо поліцію?

Автоматичний переклад.

Хлопці, не грайтеся там. Я чекав 1 місяць, щоб отримати свої гроші, і нічого. Позавчора мені хтось подзвонив і сказав, що він мій особистий консультант компанії і відтепер все буде налагоджено. Він просто попросив мене набрати номер (з-за кордону), який вони надіслали мені поштою, і надіслати їм повідомлення про спостереження, і оскільки мені все це здавалося дивним, я подзвонив йому по телефону, який мене підняв, і протягом 5 хвилин після того, як він зробив дзвінок, він сказав мені, що він мені ніколи не дзвонив і що він не має нічого спільного з цією компанією. Ми говоримо про 100% шахраїв.

Автоматичний переклад.
Thanos_30

Так, я б пішов у поліцію і написав заяву.

Автоматичний переклад.

10 день очікування. надія втрачена. Ніколи не грайте в цьому казино. Я витрачатиму стільки часу, залишаючи якомога більше негативних відгуків, якщо не отримаю ці гроші

Автоматичний переклад.

Веб-сайт гуру казино повинен знизити загальний рейтинг казино kingmaker до нуля. Якщо хоча б одна людина втратила свої гроші, казино ненадійне. Крапка. Я чекав цілих 15 днів і перестав сподіватися. Вони без причини закрили мій акаунт і ніде не відповідають.

Автоматичний переклад.

Хлопці, ваші гроші будуть зараховані, тільки з затримкою. Для мого попереднього зняття знадобилося тиждень, а для того, що я зараз маю, – 13 днів.

Автоматичний переклад.
tziolias1993

Я чекаю 18 днів. Ви отримали всі свої гроші?

Автоматичний переклад.
NikosR

У мене було 2 зняття, одне 500, а інше 400, і одне скасував мій провайдер, мені сказали в банку, і тепер я чекаю 400 13 днів?

Автоматичний переклад.

What 12 what 14 щось змінить, коли я вперше бачу таке казино з такою великою затримкою

Автоматичний переклад.

Що ж, коли ви надсилаєте нам скаргу, це змінює те, що після закінчення цього терміну, коли ми дізнаємося, що нам від вас потрібно, ми зв’яжемося з казино, для нас це зміна.

Однак я бачу, що у вас його ще немає, тому, якщо ви зацікавлені,ви можете створити його тут , і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.

Ви це зробите?

Автоматичний переклад.

Привіт, це мої справжні гроші, тому я йду в казино в Дрездені, викликаю поліцію та складаю звіт, а потім використовую всі можливі засоби, щоб отримати свої гроші через суд.

Автоматичний переклад.

Дякуємо за вашу відповідь. Тож чи дійшло до подальшої стадії? Скільки вам доведеться чекати, поки вся справа зрушиться з місця? Чи думали ви про те, щоб подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти, як я запропонував гравцеві перед вами?

Автоматичний переклад.
Jaro

Що ви маєте на увазі?

Автоматичний переклад.

Хлопці, не грайтеся там. Я чекав 1 місяць, щоб отримати свої гроші, і нічого. Позавчора мені хтось подзвонив і сказав, що він мій особистий консультант компанії і відтепер все буде налагоджено. Він просто попросив мене набрати номер (з-за кордону), який вони надіслали мені поштою, і надіслати їм повідомлення про спостереження, і оскільки мені все це здавалося дивним, я подзвонив йому по телефону, який мене підняв, і протягом 5 хвилин після того, як він зробив дзвінок, він сказав мені, що він мені ніколи не дзвонив і що він не має нічого спільного з цією компанією. Ми говоримо про 100% шахраїв.

Автоматичний переклад.

Гаразд, і якщо ви чекаєте місяць на свої гроші, я скажу те ж саме, ми даємо казино 2 тижні, щоб заплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, якщо ви подасте скаргу, ми спробуємо вам допомогти .

Чи не було б добре, щоб і ви спробували? Можливо, зможемо.

Автоматичний переклад.

Що ви маєте на увазі?

Автоматичний переклад.

Зелені літери перенаправляють вас за посиланням, яке веде до скарги. У цій формі ви заповните те, що з вами сталося, і наші експерти розберуться з усією ситуацією. Процес працює так, що спочатку вам задають питання, які мають відношення, щоб дізнатися якомога більше про всю справу. Коли це буде зроблено, ми зв’яжемося з казино, щоб дізнатися, чому у вас досі немає грошей, і спробуємо вам допомогти.

Я думаю, що варто спробувати.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...25
Перейти на сторінкуіз 25 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого