Якщо це займе більше 14 днів, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти. Я думаю, що в казино є досить затримка зняття коштів. У будь-якому випадку ми будемо готові допомогти, якщо це можливо, якщо нічого не зміниться. 🙂
If it takes longer than 14 days, let us know and we will try to help you. I think the casino has quite a delay in withdrawals. Anyway, we will be ready to help if possible, if nothing changes. 🙂
What 12 what 14 щось змінить, коли я вперше бачу таке казино з такою великою затримкою
What 12 what 14 will change something first time I see such a casino with such a long delay
Τι 12 τι 14 θα αλλάξει κάτι πρώτη φορά βλέπω τέτοιο καζίνο με τέτοια μεγάλη καθυστέρηση
Як ви це чуєте. За рішенням адміністрації сказано. Тим часом я нічого не робив, просто надсилав їм час від часу, щоб отримати свої гроші
As you hear it. By decision of the administration it says. In the meantime I did nothing I just sent them every now and then to get my money
Όπως το ακούς. Με απόφαση της διοίκησης λέει. Εν τω μεταξύ δεν έκανα τίποτα απλά τους έστελνα κάθε μετά για να πάρω τα χρήματα μου
У мене також є 7 тисяч. Я був там, коли йшов до казино в Дрездені, подзвонив у поліцію та написав заяву, що ви скажете?
I also have 7k I was there while going to the casino in Dresden and I called the police and filed a report, what do you say?
Ich habe auch 7k ich wurde dort beim Casino Gehen im Dreseden und Polizei anrufen und Anzeige machen,was sagst du?
Привіт, це мої справжні гроші, тому я йду в казино в Дрездені, викликаю поліцію та складаю звіт, а потім використовую всі можливі засоби, щоб отримати свої гроші через суд.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
Ми всі одного разу підемо в казино в Дрездені і викличемо поліцію?
Do we all go to the casino in Dresden one day and call the police?
Gehen wir alle in eine Tag zum Casino im Dresden und Polizei anrufen?
Хлопці, не грайтеся там. Я чекав 1 місяць, щоб отримати свої гроші, і нічого. Позавчора мені хтось подзвонив і сказав, що він мій особистий консультант компанії і відтепер все буде налагоджено. Він просто попросив мене набрати номер (з-за кордону), який вони надіслали мені поштою, і надіслати їм повідомлення про спостереження, і оскільки мені все це здавалося дивним, я подзвонив йому по телефону, який мене підняв, і протягом 5 хвилин після того, як він зробив дзвінок, він сказав мені, що він мені ніколи не дзвонив і що він не має нічого спільного з цією компанією. Ми говоримо про 100% шахраїв.
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Так, я б пішов у поліцію і написав заяву.
Yes, I would go to the police and file a report.
Ja,ich wurde zum Polizei gehen und anzeige Machen.
10 день очікування. надія втрачена. Ніколи не грайте в цьому казино. Я витрачатиму стільки часу, залишаючи якомога більше негативних відгуків, якщо не отримаю ці гроші
day 10 of waiting. hope is lost. Never play at this casino EVER. i will spend as much time leaving as much negative reviews as i can if i dont get this money
Веб-сайт гуру казино повинен знизити загальний рейтинг казино kingmaker до нуля. Якщо хоча б одна людина втратила свої гроші, казино ненадійне. Крапка. Я чекав цілих 15 днів і перестав сподіватися. Вони без причини закрили мій акаунт і ніде не відповідають.
The casino guru website should lower the overall rating of kingmaker casino to zero. If even one person has lost their money the casino is unreliable. Period. I have been waiting for 15 whole days and I have stopped hoping. They have closed my account for no reason and they are not answering anywhere.
Η ιστοσελίδα καζίνο γκουρού οφείλει να κατεβάσει τη γενική βαθμολογία του καζίνο kingmaker στο μηδέν . Εάν έχει χάσει Έστω και ένας άνθρωπος τα λεφτά του το καζίνο είναι αναξιόπιστο. Τελεία και παύλα. Περιμένω 15 ολόκληρες μέρες και έχω πάψει πλέον να ελπίζω. Έχουνε κλείσει το λογαριασμό μου χωρίς λόγο και Δεν απαντάνε πουθενά
Хлопці, ваші гроші будуть зараховані, тільки з затримкою. Для мого попереднього зняття знадобилося тиждень, а для того, що я зараз маю, – 13 днів.
Guys, your money will be deposited, just with a delay. My previous withdrawal took a week to arrive, and the one I have now took 13 days.
Παιδιά θα μπουνε τα χρήματα σας απλά με καθυστέρηση εμένα η προηγούμενη ανάληψη μου έκανε μια βδομάδα να μπει κ αυτήν που έχω τώρα 13 μέρες
Я чекаю 18 днів. Ви отримали всі свої гроші?
I've been waiting for 18 days. Did you get all your money?
Εγώ περιμένω 18 μέρες. Τα πήρες όλα τα χρήματα σου.?
У мене було 2 зняття, одне 500, а інше 400, і одне скасував мій провайдер, мені сказали в банку, і тепер я чекаю 400 13 днів?
I had 2 withdrawals, one 500 and the other 400, and one was canceled by my provider, they told me the bank, and now I'm waiting for the 400 for 13 days?
ειχα 2 αναλήψεις μια 500 η άλλη 400 κ μου ακύρωσαν τη μια από τον πάροχο μου μου είπαν δηλαδή την τράπεζα κ τώρα περιμένω τα 400 13 μέρες σε;
Що ж, коли ви надсилаєте нам скаргу, це змінює те, що після закінчення цього терміну, коли ми дізнаємося, що нам від вас потрібно, ми зв’яжемося з казино, для нас це зміна.
Однак я бачу, що у вас його ще немає, тому, якщо ви зацікавлені,ви можете створити його тут , і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Ви це зробите?
Well, when you open a complaint with us, it changes that after that timeframe, when we find out what we need from you, we will contact the casino, that's a change for us.
However, I see that you don't have one yet, so if you are interested, you can create one here and hopefully we will be able to help you.
Will you do it?
Привіт, це мої справжні гроші, тому я йду в казино в Дрездені, викликаю поліцію та складаю звіт, а потім використовую всі можливі засоби, щоб отримати свої гроші через суд.
Hello, it's my real money, so I go to the casino in Dresden and I call the police and file a report and then I use every possible means to get my money out of court.
Hallo,ist meine echtes Geld,also ich gehe im Dresden zum Casino und ich rufe Polizei und Anzeige machen und danach ich benutze alle Möglichkeiten um meine Geld bekommen Gericht alles.
Дякуємо за вашу відповідь. Тож чи дійшло до подальшої стадії? Скільки вам доведеться чекати, поки вся справа зрушиться з місця? Чи думали ви про те, щоб подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти, як я запропонував гравцеві перед вами?
Thank you for your reply. So has it got to any further stage? How long will you have to wait for the whole case to move on? Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to help, as I suggested to the player before you?
Хлопці, не грайтеся там. Я чекав 1 місяць, щоб отримати свої гроші, і нічого. Позавчора мені хтось подзвонив і сказав, що він мій особистий консультант компанії і відтепер все буде налагоджено. Він просто попросив мене набрати номер (з-за кордону), який вони надіслали мені поштою, і надіслати їм повідомлення про спостереження, і оскільки мені все це здавалося дивним, я подзвонив йому по телефону, який мене підняв, і протягом 5 хвилин після того, як він зробив дзвінок, він сказав мені, що він мені ніколи не дзвонив і що він не має нічого спільного з цією компанією. Ми говоримо про 100% шахраїв.
Guys, don't play there. I waited 1 month to get my money and nothing. The day before yesterday, someone called me and told me that he was my personal consultant for the company and from now on everything would be fixed. He simply asked me to dial a number (from abroad) that they had sent me in the mail and to send them a message on watch up and because I thought all this seemed strange, I called him on the phone that had picked me up and within 5 minutes of the call he made, he was telling me that he never called me and that he had nothing to do with this company. We are talking about 100% scammers.
Παιδιά μην παίζει κανεις εκεί.εγω περίμενα 1 μήνα να πάρω τα λεφτά μου και τίποτα.προχθες με πήρε ένας και μου λέει ότι είναι προσωπικός μου σύμβουλος της εταιρίας και από εδώ και πέρα θα διορθωθούν όλα.μου ζήτησε απλά να πατήσω έναν αριθκο(εξωτερικού που μου είχαν στείλει στο mail και να τους στείλω μνμ στο watch up και επειδή μπυ φάνηκε περίεργο όλο αυτό τον κάλεσα Κάμα στο τηλ που με εισε πάρει και μέσα σε 5 λεπτά από την κλήση που μου έκανε μετά μου έλεγε ότι δεν με πήρε ποτέ τηλ και δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εταιρία.μιλαμε για απατεώνες 100%
Гаразд, і якщо ви чекаєте місяць на свої гроші, я скажу те ж саме, ми даємо казино 2 тижні, щоб заплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, якщо ви подасте скаргу, ми спробуємо вам допомогти .
Чи не було б добре, щоб і ви спробували? Можливо, зможемо.
Okay, and if you are waiting for a month for your money, I will say the same thing, we give casinos 2 weeks to pay the player and if it doesn't happen, if you submit a complaint, we will try to help you.
Wouldn't that be a good thing for you to try as well? Maybe we can.
Зелені літери перенаправляють вас за посиланням, яке веде до скарги. У цій формі ви заповните те, що з вами сталося, і наші експерти розберуться з усією ситуацією. Процес працює так, що спочатку вам задають питання, які мають відношення, щоб дізнатися якомога більше про всю справу. Коли це буде зроблено, ми зв’яжемося з казино, щоб дізнатися, чому у вас досі немає грошей, і спробуємо вам допомогти.
Я думаю, що варто спробувати.
The green letters redirect you to the link that leads to the complaint. In this form you will fill in what happened to you and our experts will deal with the whole situation. The process works by first asking you questions that are relevant to find out as much as possible about the whole case. Once this is done, we will then contact the casino to find out why you still don't have your money and try to help you.
I think that's worth a try.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.