9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kingmaker Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я довго не хотіла публікувати свою скаргу і думала, що все вирішиться. Але не. Мій запит на зняття коштів не оброблено 21 день. Перевірка облікового запису триває 18 днів. Кожен документ перевіряється приблизно тиждень і все займає багато часу. Майже місяць не можу зняти гроші. Це жахливо! Адже всі документи можна було перевірити за день, але перевірка триває вже більше двох тижнів!
Hello! I didn’t want to publish my complaint for a long time and thought that everything would be resolved. But no. My withdrawal request has not been processed for 21 days. Verification of the account has been going on for 18 days. Each document is checked for approximately a week and everything takes a long time. I haven't been able to withdraw my money for almost a month. It's horrible! After all, all the documents could have been checked in a day, but the verification has been going on for more than two weeks!
Здравствуйте! Я долго не хотела публиковать жалобу и думала, что все решится. Но нет. Моя заявка на вывод средств не обрабатывается 21 день. Верификация счета идет уже дней 18. Каждый документ проверяется неделю приблизительно и все долго растягивается. Почти месяц я не могу вывести свои деньги. Это ужасно! Ведь все документы можно было проверить за день, а проверка идет уже больше двух недель!
Кожен документ перевіряється тиждень, 10 днів. давно все дуже складно! Щоб чогось досягти в процесі верифікації, ви повинні писати в чат щодня протягом 3 тижнів! Якщо не напишеш, перевірка триватиме рік! Це жахливе ставлення до своїх клієнтів і повна неповага!
Each document is checked for a week, 10 days. everything is very difficult for a long time! To achieve anything in the verification process, you have to write to the chat every day for 3 weeks! If you don’t write, the verification will take a year! This is a terrible attitude towards your customers and complete disrespect!
Каждый документ проверяется неделю, 10 дней. все очень долго сложно! Чтобы чего-то добиться в проверке приходится каждый день писать в чат в течении 3 недель! Если не писать проверка будет занимать год! Это ужасное отношение к своим клиентам и полное неуважение!
Перевірка на 18 день і залишився перевірити один документ і перевіряють вже тиждень! лише скріншот із криптогаманця, де було поповнено рахунок казино. Все можна було перевірити за день! Але все триває тижнями!
Verification is on day 18 and there is only one document left to check and they have been checking it for a week now! just a screenshot from the crypto wallet where the casino account was topped up. Everything could be checked in a day! But everything lasts for weeks!
Верификация идет 18 день и остался один документ проверить и проверяют его уже неделю! просто скриншот с криптокошелька где было пополнение счета казино. Все можно было проверить было за день! Но все длится неделями!
Я резюмую свою відповідь лише в одній відповіді, якщо це нормально.
Я можу собі уявити, що таке непотрібне очікування – це завжди біль. Загалом, жодне пов’язане зняття коштів зазвичай не обробляється, доки не буде виконано перевірку, і мені дуже сумно бачити, що ви так довго намагалися її пройти.
Зазвичай, коли остаточний документ очікує на затвердження, я б сказав, що все виглядає добре, але, очевидно, зараз це було б недоречно.
Я вважаю, що прийти сюди, щоб поділитися своєю ситуацією, є хорошим першим кроком. Ви також подали скаргу, і, чесно кажучи, це був би ще один мудрий крок. Ви коли-небудь чули про Casino Guru Resolution Center? Ми прагнемо безкоштовно підтримувати гравців, вирішуючи проблеми, коли можемо, якщо вам цікаво, перегляньте цей посібник 👈
Ви бажаєте подати його?
I'll summarize my response in just one reply if that's okay.
Such unnecessary waiting is always a pain, I can imagine. Generally speaking, no associated withdrawal is normally processed until the verification is done, and I'm really sad to see you have been trying to pass it for just so long.
Normally, when the final document is awaiting approval, I would say that everything looks good, but obviously, that would not be appropriate right now.
I believe that coming here to share your situation is a good first step. You brought up a complaint as well, and to be honest, this would be yet another wise move. Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? We aim to support players for free, resolving issues when we can, if you are interested, browse this guide 👈
Do you feel like submitting one?
Я хочу подати скаргу! Вже місяць чекаю зняття коштів і мучуся нескінченними перевірками. Зараз всі документи прийняли, але знайшли нову проблему (як зазвичай) - кажуть зайти в обліковий запис без VPN, а я VPN не використовую. Загалом, мучаться вже місяць. і платіж так і не був оброблений
I want to file a complaint! I've been waiting for a withdrawal for a month now and I'm tormented by endless checks. Now all the documents have been accepted, but they found a new problem (as usual) - they tell me to log into my account without a VPN, but I don't use a VPN. In general, they continue to suffer for a month now. and the payment was never processed
Я хочу подать жалобу! Уже месяц я жду вывод средств и меня мучают бесконечными проверками, сейчас все документы приняты, но нашли новую проблему (как обычно) - говорят войти в счет без впн, но я не использую впн. В целом продолжают мучать уже месяц. и выплата так и не обработана
Привіт. Я вважаю, що було б дуже розумно з вашого боку подати скаргу, особливо в цій ситуації. Процес перевірки справді займає багато часу. Чи пояснили вам, чому вони попросили вас увійти без VPN, якщо ви скажете, що не використовуєте його? Чому вони підозрюють, що ви дійсно використовували VPN? Служба підтримки повинна бути в змозі пояснити це, напевно. 🤔
У будь-якому випадку, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈, де ви можете подати скаргу. Наша команда докладе всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему. Якщо вам потрібна інша допомога, ми будемо тут і готові втрутитися.
Hello. I thing it would be really wise from you to submit a complaint, especially in this situation. It really is a long time for the verification process to be done. Have they explained to you, what is the reason they asked you to log in without VPN, if you say that you do not use one? Why do they suspect, that you have actually used VPN? The support should be able to explain that, for sure. 🤔
Anyway, just easily click/tap on this link 👈, where you can submit the complaint. Our team will do their best to get this issue solved. If you need any other help, we'll be here, ready to step in.
Дорогий клієнт,
Нам шкода за цей досвід і дякуємо, що звернулися.
Ми надіслали вам електронний лист на адресу: z******** 2@gmail.com , поверніться до нас якомога швидше.
Dear Customer,
We are sorry for this experience and thank you for reaching out.
We've sent you an email to: z********2@gmail.com, please get back to us as soon as possible.
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest casino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
щодня та сама проблема. Я справді не розумію, чому це казино не отримує рейтинг 1, якщо тільки депозити працюють, виведення ніколи
daily the same problem I really don't understand why this casino doesn't get a 1 rating as long as only deposits work withdrawals never
zilnic aceași problema chiar nu înțeleg de ce nu primeste acest cazino nota 1 atât timp cat doar depuneriile funcționează retragerile niciodată
Ви найбільші злодії в світі
You are the biggest thieves in the world
Sunteți cei mai mari hoți din lume
Привіт @ pamelapop9105 ,
Нам шкода, що у вас виникла проблема з нашою платформою. Чи можете ви надіслати нам електронний лист із вашим ідентифікатором гравця на адресу complaints@kingmaker.com ? ми допоможемо вам якнайшвидше вирішити проблему.
Hi @pamelapop9105,
We're sorry you had an issue with our platform. Can you send us an email with your player ID to complaints@kingmaker.com? we'll help you sort out the issue ASAP.
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest casino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
Ăștia țin la nesfârșit o retragere așa ca nu recomand deloc să jucați in acest cazino, sunt niște hoți nenorociți
Вітаю, я бачу, що казино негайно відповіло вам, тому я сподіваюся, що вони спробують вирішити вашу ситуацію якомога швидше. Я також дізнався з вашого знімка екрана, що вони мають певне обслуговування. Тому я рекомендував би вам спробувати співпрацювати з казино, і коли вони дадуть вам оновлення, повідомте мене.
Hi, I see the casino wrote you back right away, so I hope they will try to resolve your situation as soon as possible. I also found out from your screenshot that they have some maintenance. So I would recommend that you try to cooperate with the casino and when they give you an update let me know.
Шкода, що я не прочитав відгуки про це казино раніше. Оплату чекаю більше місяця. Виграв 180 доларів. Ставлю 180 доларів на зняття. Платіж був скасований і казино миттєво зняло на свій рахунок 100 доларів (все є в історії рахунку, всі докази і т.д.) Залишилося 80 доларів, я поставив їх на зняття. Більше місяця вони мучили мене перевіркою, я 10 разів надсилав їм фото, з різними документами. Не все прийняли. а сьогодні чомусь зняли мій депозит 29 доларів!!! Тобто з $180 виграшу повернули суму депозиту! Шахраї та злодії казино! ЦЕ ФАКТ! Про це вже писав не один. Це не випадковість. Це правда! Для казино просто огидно так нахабно красти гроші! І копійки! Казино може бути банкрутом, тому воно краде гроші гравців, щоб покрити борги. Швидше за все це правда.
It's a pity that I didn't read reviews about this casino earlier. I've been waiting for more than a month for payment. Won $180. I bet $180 for withdrawal. The payment was canceled and the casino withdrew 100 dollars to its account instantly (everything is in the account history, all the evidence, etc.) There were 80 dollars left, I put them for withdrawal. For more than a month they tormented me with verification, I sent them photos 10 times, with different documents. They didn't accept everything. and today they withdrew my deposit of 29 dollars for some reason!!! That is, from $180 in winnings, they returned the deposit amount! Casino scammers and thieves! IT IS A FACT! More than one person has already written about this. This is not a coincidence. This is true! It’s simply disgusting for the casino to steal money so brazenly! And pennies! The casino may be bankrupt, so it steals players' money to cover debts. Most likely this is true.
Жалко что я не прочитал отзывы о этом казино раньше. Больше месяца жду выплату средств. Выиграл 180 долларов. Поставил на вывод 180 долларов. Выплату отменили и 100 долларов казино вывело себе на счет моментально (в истории счета все есть, все доказательства и прочее) Осталось 80 долларов, я поставил их на вывод средств. Больше месяца они меня мучали верификацией, я отправлял им фото раз 10, с разными документами. Они все не принимали. и сегодня они вывели мне мой депозит 29 долларов почему-то!!! То есть с 180 долларов выигрыша они вернули сумму депозита! Казино мошенники и воры! ЭТО ФАКТ! Уже не один человек пишет об этом. Это не совпадение. Это правда! Это просто мерзко со стороны казино так нагло воровать деньги! Причем копейки! Казино возможно банкрот поэтому ворует деньги игроков чтобы покрыть долги. Скорее всего это правда.
Шановні люди, це казино відповідає лише на багато, але ви ніколи не побачите грошей, воно просто працює, тут лише депозити, а зняття – ні
Dear people, this casino only answers so much, but you will never see the money, it simply works, only deposits here, withdrawals do not
Măi oameni buni acest cazino doar răspunde atâta tot, dar banii nu ai să-i vezi niciodată pur si simplu funcționează doar depuneriile aici retragerile nu
Так, за винятком того, що нікого не хвилює, що нас грабують усі ліцензовані казино Кюрасао
Exactly, except that no one cares that we are being robbed by all licensed casinos in Curacao
Exact, doar ca pe nimeni nu interesează ca suntem furați de toate cazinourile cu licență in Curacao
Я згоден з тобою друже! Шкода, що ми попалися на ці шахраї і злодіїв (
I agree with you buddy! It’s a pity that we fell for these scammers and thieves (
Согласен с тобой дружище! жалко что мы попались к этим мошенникам и ворам (
Привіт, @lacostweb ,
Не могли б ви надіслати свій ідентифікатор гравця complaints@kingmaker.com ? Ми негайно розглянемо цю проблему та докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якомога швидше.
Hi @lacostweb,
Could you please send your player ID to complaints@kingmaker.com? We'll take a look right away and we'll try our best to solve this issue ASAP.
Привіт @ pamelapop9105 ,
Ми не отримали від вас електронного листа, надішліть, будь ласка, свій ідентифікатор гравця complaints@kingmaker.com ? Отримавши це, ми зможемо побачити, в чому була проблема, і відразу приступити до її вирішення.
Hi @pamelapop9105,
We haven't received any email from you, could you please send your player ID to complaints@kingmaker.com? Once we have it, we can see what was the issue and we can get to solving it right away.
Наразі я отримав позитивний досвід роботи з King Maker. Я зробив 2 тисячі готівкових депозитів, і після зняття 1950 у мене залишилося 15 тисяч. Більшу частину цього я зробив, граючи в настільні ігри. Слоти є дещо неоднозначними: деякі постачальники мають 96%, але інші, як-от ножівка та nolimit, є версією 92%, на якій важче виграти. Я напишу повний огляд через пару тижнів, коли виведу свої виграші (1200 доларів на день займає небагато часу).
I've had a positive experience so far at King Maker. I made a 2k cash deposit, and have 15k remaining after withdrawing 1950. I made most of this playing table games. The slots are a bit of a mixed bag with some providers at 96%, but other like hacksaw and nolimit are the 92% version which are more difficult to win on. I'll write up a full review in a couple of weeks once I've withdrawn my winnings ($1200 a day takes a little while).
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.