ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від Zabolota92
|
47 805 переглядів 334 відповідей |
|
1...16 17
Jaro

Слухай, ідіоте, мені байдуже, що ти говориш.

я знаю ти говориш про 3 робочі дні що ще дурниці ти мені в голову говориш я тобі пишу

Перевірте це, не дозволяйте дияволу взяти вас.

Автоматичний переклад.
milonasstefanos5

Я намагався трохи допомогти вам і описати, що в нашому процесі ми даємо казино 14 днів, а не те, що казино має це робити. Після того, як гравці подають скаргу, ми намагаємося їм допомогти, тому дуже приємно, що ви називаєте мене ідіотом, якщо я просто хотів простягнути руку. Просто тому, що казино повідомляє вам, що кошти будуть надіслані, і ви отримаєте їх через три дні, не завжди так.

Тож єдине, що я зараз зроблю, це вперше й востаннє попередити вас, що якщо ви будете використовувати таку мову по відношенню до мене (який лише намагався допомогти), вас забанять.

Гарного дня! 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Що мені забанять?

Автоматичний переклад.
milonasstefanos5

З цього форуму. 🙂

Автоматичний переклад.

Я надіслав електронний лист, мені потрібні дані компанії, я говорив зі своїм адвокатом, я хочу подати на вас до суду.

Автоматичний переклад.
milonasstefanos5

Привіт, я бачу.

Що ж, за таких обставин я сподіваюся, що вам більше не потрібно бути частиною цього форуму. Дозволь мені допомогти тобі з цим.

Автоматичний переклад.
Radka

Після висміювання зняття коштів протягом 3 робочих днів ви говорите: справді? ви жартуєте?

Автоматичний переклад.
milonasstefanos5

Привіт, Стефане.


Нам прикро через те, через що ви проходите з казино, і розуміємо, що вам нелегко.


Я просто хотів би вам трохи пояснити, що мої колеги тут на нашому форумі просто хотіли вам допомогти, і нам це нелегко, вони нас лають, кажуть, що будуть на нас скаржитися і так далі. Сподіваюся, ви теж це розумієте.


Я все ще вважаю, що тут була велика помилка з самого початку, і, можливо, вона була в перекладі. Хто знає, у вас теж таке може статися багато разів під час перекладу грецькою мовою.


Тому я хотів би спробувати виправити це ще раз і спробувати допомогти вам.


Ну, ви сказали, що казино не платило вам тиждень. це правильно?


Ви вже скопіювали свій обліковий запис?


Як писав Джаро раніше, ми зазвичай даємо казино 14 робочих днів, щоб завершити це, тому що раніше ми не можемо втрутитися та допомогти. Якщо ви бачите, що казино нічого не робить і не відповідає на ваші електронні листи, ви можете подати скаргу, і ми проведемо розслідування, коли це можливо.


Що ти на це скажеш?


Якщо ви згодні, подавайте скаргу самостійно. Перейдіть за цим посиланням і поясніть все детально.


Будь ласка, напишіть нам після прийняття рішення. Будемо чекати на ваше повідомлення.


Змінено
Автоматичний переклад.

Я намагався закрити свій обліковий запис у Kingmaker, але це не спрацювало, тому що вони сказали, що не отримують мої електронні листи. Їхні електронні листи доходять до мене. Я надіслав їм близько півсотні скріншотів повідомлень, але це не допомогло. Тепер вони вимагають у мене відеозапис, на якому я намагаюся надіслати електронний лист. Мої технічні навички та терпіння закінчилися. Коротко: тримайтеся подалі від цього сайту kingmaker.com!

Автоматичний переклад.

Остерігайтеся казино під назвою Kingmaker. Я намагався закрити свій обліковий запис, але це не спрацювало, тому що вони кажуть, що мої смс не доходять. Їхні повідомлення доходять до мене. Я надіслав їм близько півсотні скріншотів повідомлень у чаті, але це не допомогло. Тепер вони вимагають якийсь відеозапис надсилання повідомлення, але мої технічні навички та терпіння закінчуються. Цей епізод не дає вражаючої картини шахрайства, тому будьте обережні!

Автоматичний переклад.
jype

Мені дуже шкода, що тобі доводиться все це переживати.

Можливо, ви пробували зв’язатися з ними якимись іншими каналами? Живий чат чи навіть електронна пошта?

Можливо, так буде краще, і ви зможете нарешті закрити свій акаунт.🙏

Автоматичний переклад.

Після виграшу призу в 238,95 євро гра була закрита, і вони більше не платили мені, вони просто відкладали мене і відкладали, це було 10 днів тому.

Автоматичний переклад.

Я хотів би подати скаргу, тому що я припускаю, що є більше людей, які постраждали, як я.

Автоматичний переклад.
escuderolozano42

Я бачу, що ви вже подали скаргу тут , і наша команда працює над цим. Їм просто потрібно дочекатися закінчення 14-денного терміну, щоб вони могли втрутитися у вашу справу.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено в цьому казино і чи ви вже надіслали запит на зняття грошей?

Або ти випадково не можеш цього зробити?



Автоматичний переклад.

Перевірено на 100%, я здійснив декілька вилучень без проблем

Автоматичний переклад.
escuderolozano42

Це чудово. Я сподіваюся, що це також буде вирішено найближчим часом.

Автоматичний переклад.

Я чекав свого виходу з Kingmaker 10 днів, і все, що я отримав, це глузування! Крім того, оскільки я наполягав на знятті, вони закрили мій рахунок.

Змінено
Автоматичний переклад.
George39

Привіт, вибачте, що дійшло до цього, і обліковий запис закрито. Чи сказали вам, чому виписка досі не надійшла і в чому причина затримки? Це ваше перше зняття коштів у цьому казино?

Незважаючи на ситуацію, я б, мабуть, подумав про те, щоб подати скаргу, тому що якщо вони закриють ваш обліковий запис, я не знаю, чи зможете ви якось з ними зв'язатися.

Ви думаєте, що підете на це? Наша команда спробує допомогти в такій ситуації.

Автоматичний переклад.
1...16 17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого