Згідно з тим, що я бачив, три дні тому гравець написав, що отримав гроші. Тож спробуйте знайти щось інше, і я твердо вірю, що ви отримаєте це якомога швидше.
У будь-якому випадку, ще немає оновлень від казино?
Якщо ні, наша команда спробує допомогти вам із вашою скаргою . 👍
According to what I saw, three days ago the player wrote that he got some money. So try to see if you can find something else, and I firmly believe that you will get it as soon as possible.
Anyway, no update from the casino yet ?
If not our team will try to help you with your complaint. 👍
До електронного листа було прикріплено моє посвідчення особи, виписку з банківського рахунку та рахунок за телефонний зв’язок, оскільки досі неможливо завантажити документи онлайн для перевірки. Я повідомив про це в чаті, як і з відгуком про свій відгук. Мені сказали надіслати листа зі скаргами. Я прикріпив скріншот із повідомленням, що я вже надіслав туди електронний лист і що вони повинні його переслати. Там нікого не цікавить. Казино продовжує використовувати тактику затримки. Мені не варто хвилюватися. З точним формулюванням: гроші колись прийдуть. Зачекайте цього тижня, а потім у мене закінчиться 14 днів, і я запишу свою скаргу в Casino Guru. Досить сумно.......
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
Я подав три запити на зняття з 28/3, 31/3 і 1/4, загальна сума становить 1000 євро, і все, що вони кажуть щодня, це бути терплячим і що є затримка у фінансовому відділі. Будь-які пропозиції щодо того, що я можу зробити та отримати свої гроші?
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Привіт Kingmaker. Дивіться мій запис на сторінці 8. Дружній і корисний виглядає інакше.
Hello Kingmaker. See my entry on page 8. Customer-friendly & helpful looks different.
Hallo Kingmaker. Sehen Sie meinen Eintrag auf Seite 8. Kundenfreundlich & Hilfbereit sieht anders aus.
Я відчуваю те саме. Ви змогли ідентифікувати себе? Я все ще не можу і маю ту саму проблему. Я також чекаю 3 виплати на загальну суму 1400 євро. Я зачекаю 14 днів після першої виплати, а потім подам скаргу на Casino Guru, якщо до того часу нічого не станеться з Kingmaker.
I feel the same way. Were you able to identify yourself? I still can't and have the same problem. I'm also waiting for 3 payouts totaling €1400. I'll wait 14 days from the first payout and then I'll file a complaint about Casino Guru if nothing happens from Kingmaker by then.
Mir geht es genauso. Konntest du dich legimitieren? Ich kann es bis heute nicht und hab dass gleiche Problem. Warte auch auf 3 Auszahlungen in höhe von 1400 €. 14 Tage warten vom der ersten Auszahlung her dann werde ich eine beschwerde über Casino Guru einreichen wenn bis dahin nichts passiert seitens Kingmaker.
Вони попросили вас надати ідентифікацію облікового запису, у моєму щоденному спілкуванні з відділом підтримки вони запевняють мене, що мій обліковий запис не потребує перевірки та зберігати спокій, оскільки є затримка. Я двічі надсилав електронний лист, але ніхто не відповів.
They asked you for account identification, in my daily communication with the support department they assure me that my account does not need verification and to keep calm as there is a delay. I have emailed twice but no one has replied.
Σου ζήτησαν ταυτοποίηση λογαριασμού, εγώ στη καθημερινή επικοινωνία που έχω με το τμήμα υποστήριξης με διαβεβαιώνουν ότι δεν χρειάζεται επαλήθευση ο λογαριασμός μου και να μείνω ήσυχος καθώς υπάρχει καθυστέρηση. Έχω στείλει και δύο φορές email αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανείς.
Привіт Куду.
Зачекайте 14 днів, а потім надішліть скаргу тут. Здається, це нормально для них затримувати оплату. На цьому та інших форумах я читав, що для здійснення платежу потрібно щонайменше 2 тижні, а іноді й 2 місяці. Я навіть не хочу знати, скільки постраждалих людей, які не наважилися оприлюднити щось подібне на форумах. Бажаю вам удачі 🙂
Hello Koudou.
Wait 14 days and then file a complaint here. It seems to be normal for them to delay payment. In this and other forums I have read that it takes at least 2 weeks and sometimes 2 months for the payment to be made. I don't even want to know how many people are affected who haven't dared to make something like this public in forums. I wish you the best of luck 🙂
Hallo Koudou.
Warte die 14 Tage ab und reiche dann am besten eine Beschwerde hier ein. Das scheint bei denen normal zu sein, die Auszahlung zu verzögern. In diesen wie auch in anderen Foren hab ich schon mindestens 2 Wochen bis stellenweise 2 Monate gelesen, bis die Auszahlung erfolgt ist. Möchte gar nicht wissen, wieviele noch betroffen sind die bisher sich nicht getraut haben, sowas in Foren öffentlich zu machen. Wünsche Dir viel Glück 🙂
Сумно, що гуру казино, очевидно, не тестує казино!!!
Sad that casino guru apparently doesn't test the casinos!!!
Traurig das casino Guru scheinbar die casinos nicht testet!!!
Варто подивитися на інші портали оглядів. Вони навіть оцінюють казино в 92%, а виплати займають лише 3 дні! Я можу тільки посміятися з цього. Я не думаю, що цінність тут триватиме довго. І казино втратить багато гравців із такою обробкою виплат і затримкою. Ми побачимо. Я почекаю цього тижня. Якщо відповіді про виплату все одно не буде, я подам скаргу. Ви повинні віддати належне Casino Guru за одне. Вони розбираються дуже професійно, наскільки це можливо. Я сподіваюся, що тоді все піде вперед.
You should take a look at other review portals. They even rate the casino at 92% and payouts only take 3 days! I can only laugh at that. I don't think the value here will last long. And the casino will lose a lot of players with this payout handling and delay. We'll see. I'll wait this week. If there's still no response about the payout, I'll file a complaint. You have to give Casino Guru credit for one thing. They sort it out very professionally as far as possible. I hope things move forward then.
Du musst Dir mal andere Bewertungsportale anschauen. Die bewerten da sogar auf 92% das Casino und Auszahlungen würden da nur 3 Tage dauern! Kann ich nur belächeln. Der Wert hier wird denke ich mal nicht lange bestehen. Außerdem wird das Casino so mit diesen Umgang der Auszahlung und Verzögerung viele Spieler verlieren. Wir werden sehen. Ich warte diese Woche ab. Wenn dann immer noch keine Reaktion kommt wegen Auszahlung nehme ich eine Beschwerde auf. Eins muss man Casino Guru lassen. Klären es im Rahmen der Möglichkeiten sehr professionell. Hoffe dann geht es voran.
Я замовив зняття 25.03 і отримав гроші минулої п’ятниці 5 квітня, але ніколи більше. Багато людей з Польщі отримують гроші через 11/14 днів.
I order my withdrawal 25.03 and get money last friday 5th april but never again. A lot of people from Poland get money after 11/14 days.
Дякую за оновлення, я також зачекаю 14 днів, звісно, з щоденним спілкуванням з ними, я не перестану надсилати їх і сподіваюся, що мені заплатять
Thank you for the update, I will also wait 14 days, with daily communication with them of course, I will not stop sending them and I hope to be paid
Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση θα περιμένω και εγώ 14 μέρες, με καθημερινή επικοινωνία μαζί τους εννοείται, δεν θα σταματήσω να τους στέλνω και ελπίζω να πληρωθώ
На жаль, я теж це зробив, хоча я читав відгуки, перш ніж почати процес відкриття нового облікового запису, у цьому випадку я зробив помилку, не вивчаючи це далі. Я вперше бачу таке ставлення з боку сервісної служби і таку велику затримку платежів.
Unfortunately that's what I did too, even though I read reviews before going into the process of opening a new account, in this case I made the mistake of not looking into it further. This is the first time I have seen such treatment from customer service and such a long delay in payments.
Δυστυχώς και εγώ έτσι την πάτησα, παρόλο που διαβάζω κριτικές πριν μπω στη διαδικασία να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό, στην προκειμένη περίπτωση έκανα το λάθος και δεν τον έψαξα περισσότερο. Πρώτη φορά διακρίνω τέτοια αντιμετώπιση από την εξυπηρέτηση πελατών και τόσο μεγάλη αργοπορία στις πληρωμές.
Перевірка повинна відбуватися автоматично після першого запиту на зняття коштів із завантаженням документів, щоб його можна було обробити швидше та без затримок. Неважливо. Я тримаю кулаки, щоб ваші гроші скоро були на вашому рахунку.
Verification should take place automatically after the first withdrawal request at the latest, with documents uploaded, so that it can be processed more quickly and there are no delays. No matter. I'm keeping my fingers crossed that your money will be in your account soon.
Die Verifizierung sollte spätestens nach dem ersten Auszahlungsantrag automatisch erfolgen mit Dokumenten hoch laden, damit es schneller bearbeitet werden kann und es zu keinen Verzögerungen kommt. Egal. Drück allen die Daumen, dass Eurer Geld bald bei Euch auf dem Konto ist.
Вітаємо з виплатою. І я можу вас зрозуміти.
Congratulations on the payout. And I can understand you.
Glückwunsch zur Auszahlung. Und kann dich verstehen.
До електронного листа було прикріплено моє посвідчення особи, виписку з банківського рахунку та рахунок за телефонний зв’язок, оскільки досі неможливо завантажити документи онлайн для перевірки. Я повідомив про це в чаті, як і з відгуком про свій відгук. Мені сказали надіслати листа зі скаргами. Я прикріпив скріншот із повідомленням, що я вже надіслав туди електронний лист і що вони повинні його переслати. Там нікого не цікавить. Казино продовжує використовувати тактику затримки. Мені не варто хвилюватися. З точним формулюванням: гроші колись прийдуть. Зачекайте цього тижня, а потім у мене закінчиться 14 днів, і я запишу свою скаргу в Casino Guru. Досить сумно.......
Attached to the email was my ID, bank statement and phone bill, as it is still not possible to upload documents online for verification. I reported it in the chat as I did with the feedback on my review. I was told to send an email to complaints. I attached a screenshot saying that I had already sent an email there and that they should please forward it. Nobody there is interested. The casino is continuing to use delaying tactics. I shouldn't worry. With the exact wording: The money will come at some point. Wait this week, then 14 days will be up for me and I will then have my complaint recorded with Casino Guru. Pretty sad.......
Als Anlage in der Mail Ausweis, Bankauszug und Telefonrechnung dran gehangen, da es Online immer noch nicht möglich ist, Dokumente zur Verfizierung hoch zu laden. Mich beim Chat gemeldet wie beim Feedback auf meine Bewertung. Soll eine Email an complaints schicken. Screenshot dran gehangen das ich eine Mail schon dort hin geschickt habe und er dieses bitte weiterleiten soll. Interessiert dort keinen. Hinhaltetaktik geht vom Casino aus weiter. Sollte mir keine Sorgen machen. Mit dem genauen Wortlaut: Irgendwann mal wird das Geld schon kommen. Diese Woche noch abwarten dann sind bei mir auch 14 Tage rum und Beschwerde dann bei Casino Guru aufnehmen lassen. Ganz schön traurig.......
Хоча я знаю, що це неприємно, саме стільки ми даємо казино, щоб розібратися з усім необхідним для виведення коштів. Якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте скаргу.
Мене засмучує те, що казино завжди каже написати на вказану електронну адресу, а ви кажете, що не отримали відповіді.
Це не повинно бути так, тому я сподіваюся, що це буде виправлено якомога швидше.
While I know it's not pleasant, that's how much we give the casinos to sort out everything they need to within the withdrawal. If they fail to do so, then we will try to help you if you file a complaint.
What I find frustrating is that the casino always says to write to the email address given and you say that you have not received any reply.
That shouldn't be the case, so I hope it gets fixed as soon as possible.
Я подав три запити на зняття з 28/3, 31/3 і 1/4, загальна сума становить 1000 євро, і все, що вони кажуть щодня, це бути терплячим і що є затримка у фінансовому відділі. Будь-які пропозиції щодо того, що я можу зробити та отримати свої гроші?
I have requested three withdrawals from 28/3, 31/3 and 1/4, the total amount is €1000 and all they say every day is to be patient and that there is a delay in the finance department. Any suggestions on what I can do and get my money?
Έχω ζητήσει τρεις αναλήψεις από 28/3, 31/3 και 1/4, το σύνολο χρημάτων είναι 1000€ και το μόνο που λένε κάθε μέρα είναι να κάνω υπομονή κ ότι υπάρχει καθυστέρηση ο το τμήμα οικονομικών. Κάποια πρόταση με το τι μπορώ να κάνω μπας και λάβω τα χρήματα μου υπάρχει?
Я б трохи почекав і, якщо нічого не зміниться, подаю нам скаргу. Ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу. Тому, якщо нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.
Ви думаєте, що можете потримати ще трохи? Ви підтвердили свій обліковий запис чи ні?
I would hold out for a while and if nothing changes file a complaint with us. We give casinos 14 days to resolve this process. So if nothing changes our team will try to help you.
You think you can hang on a little longer? Have you verified your account or not?
Я думаю, що стільки казино, скільки у нас є в нашій базі даних, нам доведеться тестувати різні речі протягом дуже тривалого часу. Я не думаю, що це буде легко чи навіть можливо, тому що для цього нам знадобиться надзвичайно багато людей. Я думаю, ви можете подумати про те, що вам знадобиться, якщо ви захочете зробити щось подібне. 🤔
I think that as many casinos as we have in our database we would have to test for different things for a very long time. I don't think it would be easy or even possible, because we would need an extreme amount of people to do it. I think you can certainly think about what you would need if you wanted to do something like that. 🤔
Це лише виправдання. Хороший тест, очевидно, включає виплату!!! Головне заробляти гроші за посиланням на казино. Це точно був останній раз, коли я користувався вашим сайтом.
Those are just excuses. A good test obviously includes the payout!!! The main thing is to earn money via the link to the casino. That was definitely the last time I use your site.
Das sind doch ausreden. Zu einen guten test gehört ja mal ganz klar die Auszahlung!!! Hauptsache über den link zum casino Geld verdienen. Das war definitiv das letzte mal, das ich eure Seite benutze.
Спробуйте побудувати щось подібне, і якщо вам вдасться випробувати кожне казино в усіх аспектах на додаток до виведення коштів, тоді ви можете прийти до мене. 👍
Try to build something like that and if you manage to try every single casino in all aspects in addition with the withdrawal, then you can come to me. 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.