ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

8 міс. тому від Zabolota92
|
27292 переглядів 244 відповідей |
|
1...7 8 9...13
Додати публікацію
7 міс. тому

Бонус

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось отримав зарплату з 27 березня? Я сам маю незавершений зняття з 30 березня

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Згідно з тим, що я бачив, три дні тому гравець написав, що отримав гроші. Тож спробуйте знайти щось інше, і я твердо вірю, що ви отримаєте це якомога швидше.

У будь-якому випадку, ще немає оновлень від казино?

Якщо ні, наша команда спробує допомогти вам із вашою скаргою . 👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому
Я не хочу приховувати це від вас.

file

file

До електронного листа було прикріплено моє посвідчення особи, виписку з банківського рахунку та рахунок за телефонний зв’язок, оскільки досі неможливо завантажити документи онлайн для перевірки. Я повідомив про це в чаті, як і з відгуком про свій відгук. Мені сказали надіслати листа зі скаргами. Я прикріпив скріншот із повідомленням, що я вже надіслав туди електронний лист і що вони повинні його переслати. Там нікого не цікавить. Казино продовжує використовувати тактику затримки. Мені не варто хвилюватися. З точним формулюванням: гроші колись прийдуть. Зачекайте цього тижня, а потім у мене закінчиться 14 днів, і я запишу свою скаргу в Casino Guru. Досить сумно.......

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав три запити на зняття з 28/3, 31/3 і 1/4, загальна сума становить 1000 євро, і все, що вони кажуть щодня, це бути терплячим і що є затримка у фінансовому відділі. Будь-які пропозиції щодо того, що я можу зробити та отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
Kingmaker Casino
7 міс. тому

Привіт Kingmaker. Дивіться мій запис на сторінці 8. Дружній і корисний виглядає інакше.

Автоматичний переклад.
koudou
7 міс. тому

Я відчуваю те саме. Ви змогли ідентифікувати себе? Я все ще не можу і маю ту саму проблему. Я також чекаю 3 виплати на загальну суму 1400 євро. Я зачекаю 14 днів після першої виплати, а потім подам скаргу на Casino Guru, якщо до того часу нічого не станеться з Kingmaker.

Автоматичний переклад.
djchirurg
7 міс. тому

Вони попросили вас надати ідентифікацію облікового запису, у моєму щоденному спілкуванні з відділом підтримки вони запевняють мене, що мій обліковий запис не потребує перевірки та зберігати спокій, оскільки є затримка. Я двічі надсилав електронний лист, але ніхто не відповів.

Автоматичний переклад.
koudou
7 міс. тому

Привіт Куду.


Зачекайте 14 днів, а потім надішліть скаргу тут. Здається, це нормально для них затримувати оплату. На цьому та інших форумах я читав, що для здійснення платежу потрібно щонайменше 2 тижні, а іноді й 2 місяці. Я навіть не хочу знати, скільки постраждалих людей, які не наважилися оприлюднити щось подібне на форумах. Бажаю вам удачі 🙂

Автоматичний переклад.
djchirurg
7 міс. тому

Сумно, що гуру казино, очевидно, не тестує казино!!!

Автоматичний переклад.
sebbok
7 міс. тому

Варто подивитися на інші портали оглядів. Вони навіть оцінюють казино в 92%, а виплати займають лише 3 дні! Я можу тільки посміятися з цього. Я не думаю, що цінність тут триватиме довго. І казино втратить багато гравців із такою обробкою виплат і затримкою. Ми побачимо. Я почекаю цього тижня. Якщо відповіді про виплату все одно не буде, я подам скаргу. Ви повинні віддати належне Casino Guru за одне. Вони розбираються дуже професійно, наскільки це можливо. Я сподіваюся, що тоді все піде вперед.

Автоматичний переклад.
koudou
7 міс. тому

Я замовив зняття 25.03 і отримав гроші минулої п’ятниці 5 квітня, але ніколи більше. Багато людей з Польщі отримують гроші через 11/14 днів.

Автоматичний переклад.
krzgro777
7 міс. тому

Дякую за оновлення, я також зачекаю 14 днів, звісно, з щоденним спілкуванням з ними, я не перестану надсилати їх і сподіваюся, що мені заплатять

Автоматичний переклад.
djchirurg
7 міс. тому

На жаль, я теж це зробив, хоча я читав відгуки, перш ніж почати процес відкриття нового облікового запису, у цьому випадку я зробив помилку, не вивчаючи це далі. Я вперше бачу таке ставлення з боку сервісної служби і таку велику затримку платежів.

Автоматичний переклад.
koudou
7 міс. тому

Перевірка повинна відбуватися автоматично після першого запиту на зняття коштів із завантаженням документів, щоб його можна було обробити швидше та без затримок. Неважливо. Я тримаю кулаки, щоб ваші гроші скоро були на вашому рахунку.

Автоматичний переклад.
krzgro777
7 міс. тому

Вітаємо з виплатою. І я можу вас зрозуміти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому
Я не хочу приховувати це від вас.

file

file

До електронного листа було прикріплено моє посвідчення особи, виписку з банківського рахунку та рахунок за телефонний зв’язок, оскільки досі неможливо завантажити документи онлайн для перевірки. Я повідомив про це в чаті, як і з відгуком про свій відгук. Мені сказали надіслати листа зі скаргами. Я прикріпив скріншот із повідомленням, що я вже надіслав туди електронний лист і що вони повинні його переслати. Там нікого не цікавить. Казино продовжує використовувати тактику затримки. Мені не варто хвилюватися. З точним формулюванням: гроші колись прийдуть. Зачекайте цього тижня, а потім у мене закінчиться 14 днів, і я запишу свою скаргу в Casino Guru. Досить сумно.......

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хоча я знаю, що це неприємно, саме стільки ми даємо казино, щоб розібратися з усім необхідним для виведення коштів. Якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Мене засмучує те, що казино завжди каже написати на вказану електронну адресу, а ви кажете, що не отримали відповіді.

Це не повинно бути так, тому я сподіваюся, що це буде виправлено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав три запити на зняття з 28/3, 31/3 і 1/4, загальна сума становить 1000 євро, і все, що вони кажуть щодня, це бути терплячим і що є затримка у фінансовому відділі. Будь-які пропозиції щодо того, що я можу зробити та отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я б трохи почекав і, якщо нічого не зміниться, подаю нам скаргу. Ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу. Тому, якщо нічого не зміниться, наша команда спробує вам допомогти.

Ви думаєте, що можете потримати ще трохи? Ви підтвердили свій обліковий запис чи ні?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сумно, що гуру казино, очевидно, не тестує казино!!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я думаю, що стільки казино, скільки у нас є в нашій базі даних, нам доведеться тестувати різні речі протягом дуже тривалого часу. Я не думаю, що це буде легко чи навіть можливо, тому що для цього нам знадобиться надзвичайно багато людей. Я думаю, ви можете подумати про те, що вам знадобиться, якщо ви захочете зробити щось подібне. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Це лише виправдання. Хороший тест, очевидно, включає виплату!!! Головне заробляти гроші за посиланням на казино. Це точно був останній раз, коли я користувався вашим сайтом.

Автоматичний переклад.
sebbok
7 міс. тому

Спробуйте побудувати щось подібне, і якщо вам вдасться випробувати кожне казино в усіх аспектах на додаток до виведення коштів, тоді ви можете прийти до мене. 👍

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого