ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

6 міс. тому від Zabolota92
|
20952 переглядів 244 відповідей |
|
1...5 6 7...13
Додати публікацію
Jaro
5 міс. тому

Я бачу скарги на ту саму проблему з виведенням коштів щодня, так багато гравців, хтось має втрутитися, щоб люди, гравці отримали свої гроші..це несправедливо, коли до вас так ставляться казино....хто несе відповідальність, коли вони роблять усе це казино

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Вони щойно дали мені 2 зняття.... інше скасували, вони повернули мої гроші... і я знову подаватиму запит на зняття

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дійсно погане казино.

Рекомендувати нікому не можу.

Вони не виплачують виграші та не відповідають на запитання, єдина відповідь від них – ми просимо вас бути терплячими.

Зараз я чекаю на зняття 1 тиждень, а моїх грошей не видно.


Я сподіваюся, що це та інші дочірні казино швидко закриються.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, @mikkosiikila ,

Наша мета полягає в тому, щоб забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваш досвід роботи на нашій платформі не був позитивним. Ми люб'язно запрошуємо вас зв'язатися з нашою командою підтримки електронною поштою: complaints@kingmaker.com .

Будь ласка, надайте нашій команді підтримки дані свого облікового запису, щоб ми могли переглянути деталі справи.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
antonytaxi
5 міс. тому

Якщо вони сказали вам те саме ще раз, я не думаю, що це має дуже сенс. Проте я вважаю, що такий матеріал буде корисним, якщо Ви його використаєте у своїй відкритій скарзі. Якщо потрібно, звичайно.

Якщо хочете, ви можете описати в кількох реченнях суть того, що вони написали.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Нарешті вони дали мені 500 євро....щойно....вони повернули 380, вони сказали мені, що це винен мій банк...і я знову подав запит на зняття коштів....це останнє

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони щойно дали мені 2 зняття.... інше скасували, вони повернули мої гроші... і я знову подаватиму запит на зняття

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ідеально, тому я дуже радий, що на вашому банківському рахунку є деякі з ваших виграшів. Це зайняло деякий час, але ви вже на шляху до отримання всього.

Обов’язково повідомте мені, як пройшло останнє зняття коштів. 😉 🎉☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, звичайно, дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Вони просто кажуть, що ми цінуємо ваше терпіння.

Автоматичний переклад.
Опубліковано mikkosiikila видалено
Kingmaker Casino
5 міс. тому

Я надіслав вам електронний лист у казино kingmaker complaints@kingmaker.com

Ви так і не відповіли минулих днів, а ви просто сказали, що надіслано сюди, як платежі, той самий сценарій

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, @mikkosiikila ,

Наша мета полягає в тому, щоб забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваш досвід роботи на нашій платформі не був позитивним. Ми люб'язно запрошуємо вас зв'язатися з нашою командою підтримки електронною поштою: complaints@kingmaker.com .

Будь ласка, надайте нашій команді підтримки дані свого облікового запису, щоб ми могли переглянути деталі справи.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я надіслав електронний лист, але ви навіть не потрудилися відповісти на нього.

Автоматичний переклад.
mikkosiikila
5 міс. тому

Так, а як щодо інших моїх запитань? Що це означає, що ваші гроші не видно? Як довго це триває, я маю на увазі вашу ситуацію?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

До вашої інформації, мені сьогодні заплатили. Дуже неочікувано, але це сталося. Ще раз дякую всім, хто мені допоміг. Також Kingsmaker. Я не думав, що ти мені заплатиш!


Вибачте за коментарі

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, а як щодо інших моїх запитань? Що це означає, що ваші гроші не видно? Як довго це триває, я маю на увазі вашу ситуацію?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я чекаю вже 10 днів і не отримую жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

До вашої інформації, мені сьогодні заплатили. Дуже неочікувано, але це сталося. Ще раз дякую всім, хто мені допоміг. Також Kingsmaker. Я не думав, що ти мені заплатиш!


Вибачте за коментарі

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну, це мене дуже тішить. Скільки загалом ви чекали на зняття коштів? 🎉🤗☘️

Я також бачив, що Крістіна все ще чекає вашої відповіді на скаргу, то чи можна було б її їй надати?

Просто натисніть тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я чекаю вже 10 днів і не отримую жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У такому випадку я б подумав над тим, щоб подати скаргу, оскільки у вас наближається 14 днів. Звичайно, неприємно чекати на відповідь і не мати відповіді, це не дало б мені позитивного відчуття. Тому, якщо ви не почуєте нічого нового і гроші не надійдуть на ваш рахунок, сміливо зв’яжіться, і наша команда спробує допомогти. 👍

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я чекав 11 днів, але отримав усі 3 виплати одночасно. Я ніколи не думав, що вони мені заплатять.


Я вчора багато скаржився в чаті і "погрожував", а наступного дня відразу заплачу.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, будь ласка, тримайтеся подалі від цього казино!!! Як ви можете прочитати у скаргах вище, проблем там дуже багато!!!

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Дурна відповідь!!! 7,4 з 10 зірок, а потім намагається так вийти з цього питання!!! ГАНЬБА

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Через 2 дні мені дали 3 виписку, все нормально. Дякую kinmarker

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого