ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

8 міс. тому від Zabolota92
|
27182 переглядів 244 відповідей |
|
12 3 4...13
Додати публікацію
7 міс. тому

Не майте більше справу з цим казино, вони роблять усе, щоб обдурити нас!!! Шкода, що їх не закривають!!! У людей завжди є марний привід, щоб сказати вам!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав запит на зняття 400 євро з 20 березня. Я досі не отримав свої гроші, і все, що я отримав у відповідь, це не хвилюватися та те, що мій зняття перебуває на завершальній стадії обробки. У той час як обмеження, які вони встановлюють, складають максимум 3 робочих дні, починаючи з дня, наступного після подання запиту.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав запит на зняття 400 євро з 20 березня. Я досі не отримав свої гроші, і все, що я отримав у відповідь, це не хвилюватися та те, що мій зняття перебуває на завершальній стадії обробки. У той час як обмеження, які вони встановлюють, складають максимум 3 робочих дні, починаючи з дня, наступного після подання запиту.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ Dimidim ,


Нам шкода, що у вас виникли проблеми з виведенням коштів. Зняття зазвичай може зайняти деякий час.

Ви можете надіслати нам свій ідентифікатор гравця або електронну адресу, пов’язану з вашим обліковим записом, на адресу: complaints@kingmaker.com , щоб ми могли продовжити дослідження проблеми?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Kingmaker Casino
7 міс. тому

Я теж це робив. Там також немає відповіді. Все, що вони кажуть, це додатковий час, щоб перевірити це

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не майте більше справу з цим казино, вони роблять усе, щоб обдурити нас!!! Шкода, що їх не закривають!!! У людей завжди є марний привід, щоб сказати вам!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ Lilai ,

Без будь-яких даних облікового запису ми не можемо вам допомогти. Будь ласка, надішліть нам свій ідентифікатор гравця або електронну адресу, пов’язану з вашим обліковим записом, на адресу: complaints@kingmaker.com .

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я теж це робив. Там також немає відповіді. Все, що вони кажуть, це додатковий час, щоб перевірити це

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто перевіряю, це ваша електронна пошта d********* o@gmail.com ?

Автоматичний переклад.
Kingmaker Casino
7 міс. тому

Так

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

О 17:07 (EET) надіслано електронний лист із відповіддю. Будь ласка, перевірте це, і якщо у вас виникнуть запитання, ви можете відповісти на цю тему.

Ми розуміємо, що очікування відповіді може бути неприємним, і нам шкода, що це так довго, але нам потрібно перевірити всі деталі, а це може зайняти деякий час. Просимо трохи терпіння.

З повагою,

Команда Kingmaker

Автоматичний переклад.
Kingmaker Casino
7 міс. тому

Я бачив це повідомлення, і це те, що я сказав вище. Що ви просите у мене додатковий час для розгляду справи. Це означає додаткову затримку в отриманні грошей

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Скільки тривають такі перевірки? Інші казино вирішують такі проблеми в чаті. Я вам скажу так, ви взагалі не хочете платити! Я раніше домовився про живий чат, і ваш колега сказав, що якщо платіж буде відхилено знову, що явно сталося сьогодні, я повинен зв’язатися з вами, і платіж буде здійснено вручну. Але потім була ще одна ЗАЯВА ДО ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ, і тепер мені знову потрібно чекати, поки її затвердять і і і. Виправдовуйся і бреши про все.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав запит на зняття 1000 євро, але вони постійно затримуються, виправдовуючись тим, що мені потрібно трохи терпіти. Я втратив 180 євро в якості бонусу для покупця, тому що сторінка застрягла, і коли я оновив її, ніби я її не купував. Все, що вони просять, це терпіння та щоб запит було надіслано відповідальним особам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

filefilefilefile Мабуть, це був просто спосіб згаяти час. Тепер я знову маю 2 активні виплати та третій метод виплати, який майже напевно знову буде відхилено через деякі проблеми. Вони утримували з мене 1500 євро протягом 4 тижнів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Те саме для мене, брехня із запиту на зняття коштів від 16.03.2024, і все ще нічого, я запитав у них причину, чому ми не відкладаємо всі додаткові перевірки, трохи терпіння, я не тільки запитав, чи потрібна перевірка kyc, ні це не потрібний, вони сказали мені, ваше вилучення скоро надійде..

Тепер вони вимагають від мене ідентифікації KYC, вони шахраї. Попросіть усіх повернути депозити зі своїх банків, це явне шахрайство, давайте не забирати наші гроші, але закон має діяти з ними.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав запит на зняття 1000 євро, але вони постійно затримуються, виправдовуючись тим, що мені потрібно трохи терпіти. Я втратив 180 євро в якості бонусу для покупця, тому що сторінка застрягла, і коли я оновив її, ніби я її не купував. Все, що вони просять, це терпіння та щоб запит було надіслано відповідальним особам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Останнє, що я помітив, це зміни у відповіді від представника казино, адресу електронної пошти було оновлено на " complaints@kingmaker.com "

На щастя, представник казино, здається, активний у цій темі, тому я б залишив йому відповідь щодо затримки, якщо ви не проти. ( Казино Kingmaker )

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Те саме для мене, брехня із запиту на зняття коштів від 16.03.2024, і все ще нічого, я запитав у них причину, чому ми не відкладаємо всі додаткові перевірки, трохи терпіння, я не тільки запитав, чи потрібна перевірка kyc, ні це не потрібний, вони сказали мені, ваше вилучення скоро надійде..

Тепер вони вимагають від мене ідентифікації KYC, вони шахраї. Попросіть усіх повернути депозити зі своїх банків, це явне шахрайство, давайте не забирати наші гроші, але закон має діяти з ними.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

Як бачите, ви не самотні в цій ситуації. Вибачте, але на даний момент я думаю, що відповідь від офіційного представника казино була б кращою для вас.

Я розумію, що це викликає підозру, коли ви отримуєте суперечливу інформацію від казино, тому, якщо ви коли-небудь відчуєте, що у вас вичерпалися варіанти, надішліть скаргу 👈.

Це абсолютно безкоштовно, але спочатку спробуйте пройти верифікацію. Так чи інакше, якби вони сказали, що це необхідно, я б припустив, що вони мали рацію. 🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Я ніколи не бачив нічого подібного, я давно граю в онлайн-казино, навіть кадіно без ліцензії вони ніколи не шахраювали

Те, що стільки людей стикаються з однаковою ситуацією, є очевидним шахрайством

Я не можу комусь пояснити

Я запитав, чи потрібна їм перевірка KYC, вони сказали мені, що не потрібна, як і інші так само брешуть так само

Скопіюйте та вставте відповіді

Все це призначено для шахраїв

Я не можу думати про щось інше

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене великі проблеми в казино kingmarker щодо виплати. Просто не обробляється і чекаю вже 6 днів. Що не так з вашими відгуками???

Автоматичний переклад.
sebbok
7 міс. тому

Привіт, дорогий гравець.

Хоча я розумію, що ви так відчуваєте, індекс/огляд безпеки говорить про це досить чітко:

«Ми ретельно перевірили Kingmaker Casino та відзначили його як свіже онлайн-казино. Воно не працює досить довго, тому ще зарано для нас давати йому звичайний рейтинг безпеки, який ми надаємо відомим казино».

Вибачте, але грати в новому казино завжди ризиковано, тому що ніхто, навіть ми, звичайно, не знаємо, що може статися, чи довго таке казино проживе.

Прочитайте цю тему, будь ласка.

Сподіваюся, скоро вам заплатять!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав запит на зняття 1000 євро, але вони постійно затримуються, виправдовуючись тим, що мені потрібно трохи терпіти. Я втратив 180 євро в якості бонусу для покупця, тому що сторінка застрягла, і коли я оновив її, ніби я її не купував. Все, що вони просять, це терпіння та щоб запит було надіслано відповідальним особам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дорогий клієнт,

Дякуємо, що знайшли час, щоб надати відгук. Ми щиро цінуємо ваш відгук.

Наша мета — забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваші враження від нашої платформи не були позитивними. Запрошуємо вас зв’язатися з нашою командою підтримки електронною поштою: complaints@kingmaker.com або чат.

Будь ласка, надайте нашій команді підтримки дані свого облікового запису, щоб ми могли переглянути деталі справи.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У мене великі проблеми в казино kingmarker щодо виплати. Просто не обробляється і чекаю вже 6 днів. Що не так з вашими відгуками???

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ sebbok ,

Дякуємо, що знайшли час, щоб надати відгук. Ми щиро цінуємо ваш відгук.

Наша мета — забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваші враження від нашої платформи не були позитивними. Запрошуємо вас зв’язатися з нашою командою підтримки електронною поштою: complaints@kingmaker.com або чат.

Будь ласка, надайте нашій команді підтримки дані свого облікового запису, щоб ми могли переглянути деталі справи.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
12 3 4...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого