ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

8 міс. тому від Zabolota92
|
27265 переглядів 244 відповідей |
|
1...4 5 6...13
Додати публікацію
antonytaxi
7 міс. тому

Я, брат, такий самий, як і ти, я звернувся з 16.03.24 те саме кажуть тобі, вони також кажуть мені

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні він не спілкується в чаті.. ви знаєте, як подати скаргу хоча б щоб люди знали, що вони шахраї

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Немає відповіді на електронні листи після 3 незавершених вилучень, ви не можете зробити четверте.


Я хотів би пройти сертифікацію, але це, здається, неможливе, оскільки вказано, що це не потрібно.


Але з того, що я читав на форумі, це завжди так.


Я просто більше не хочу своїх грошей.


Виконується 7 днів. Я ніколи не бачив нічого подібного

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @forenc.90,

Дякуємо, що знайшли час, щоб надати відгук. Ми щиро цінуємо ваш відгук.

Наша мета полягає в тому, щоб забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваш досвід роботи на нашій платформі не був позитивним. Зараз ми розглядаємо вашу скаргу.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

коли я вперше бачу казино, яке не дозволяє мені скасувати зняття коштів, я спілкувався в чаті 100 разів, але нічого не відбувається.. це траплялося з кимось ще?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ tryleon7 ,

Дякуємо, що знайшли час, щоб надати відгук. Ми щиро цінуємо ваш відгук.

Наша мета — забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваші враження від нашої платформи не були позитивними. Запрошуємо вас зв’язатися з нашою командою підтримки електронною поштою: complaints@kingmaker.com .

Будь ласка, надайте нашій команді підтримки дані свого облікового запису, щоб ми могли переглянути деталі справи.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні він не спілкується в чаті.. ви знаєте, як подати скаргу хоча б щоб люди знали, що вони шахраї

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ antonytaxi ,

Дякуємо, що знайшли час, щоб надати відгук. Ми щиро цінуємо ваш відгук.

Наша мета полягає в тому, щоб забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваш досвід роботи на нашій платформі не був позитивним. Зараз ми розглядаємо вашу скаргу.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нещодавно я знову з вами розмовляв, і ви відповіли, що мій відклик на останній стадії... Я просто чекаю. .на мій погляд таке трапляється вперше... хоча ваше казино дуже гарне в усьому, дуже хороша платформа щодо виведення коштів, я не знаю, що відбувається

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не вважаю збігом те, що так багато клієнтів скаржаться, та сама скарга, і це лише початок, буде так багато інших, які нічого не сказали.

Ми дозволимо їм забрати наші гроші і оголосити бідність

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Будемо тільки сподіватися, що цього не буде. Яка прикро, але ми не можемо нічого передбачити.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

питання чому не платять, страждають матеріально?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми не маємо такої інформації, принаймні наразі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи є у вас можливість скасування зняття?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вважаю, що це питання для підтримки казино, чи не так? Або якщо ви хочете запитати когось напряму, спробуйте скористатися кнопкою «відповісти».

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З 19/3 я зняв 150 євро, і все ще нічого. Я не бачу, щоб вони мали наміри вкладати гроші. Ймовірно, це шахрайство

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми всі вважаємо, що це шахрайство...Я просто не розумію, як вони можуть працювати...хтось повинен захистити гравців

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З 19/3 я зняв 150 євро, і все ще нічого. Я не бачу, щоб вони мали наміри вкладати гроші. Ймовірно, це шахрайство

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт @ alextik69 ,

Наша мета полягає в тому, щоб забезпечити найкращий досвід для наших Клієнтів, і нам шкода, що ваш досвід роботи на нашій платформі не був позитивним. Ми люб'язно запрошуємо вас зв'язатися з нашою командою підтримки електронною поштою: complaints@kingmaker.com .

Будь ласка, надайте нашій команді підтримки дані свого облікового запису, щоб ми могли переглянути деталі справи.

З повагою

Команда Kingmaker.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дійсно погане казино.

Рекомендувати нікому не можу.

Вони не виплачують виграші та не відповідають на запитання, єдина відповідь від них – ми просимо вас бути терплячими.

Зараз я чекаю на зняття 1 тиждень, а моїх грошей не видно.


Я сподіваюся, що це та інші дочірні казино швидко закриються.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Просто чекати. Сьогодні мені знову те саме сказали......

Автоматичний переклад.
antonytaxi
7 міс. тому

з якого числа ти чекаєш мого друга?

Автоматичний переклад.
tryleon7
7 міс. тому

24 березня я подав запит на зняття.... незважаючи на гучномовці, щоб зняти всю суму в 2000, мені це вдалося і зняв 880 євро...але все одно нічого неприйнятного....на мою думку, це сталося вперше

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З 19/3 я зняв 150 євро, і все ще нічого. Я не бачу, щоб вони мали наміри вкладати гроші. Ймовірно, це шахрайство

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ваше зняття коштів, тож якщо після закінчення цього часу нічого не зміниться, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Чи повідомили вам у казино також причину, чому вони ще не виплатили вам гроші?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дійсно погане казино.

Рекомендувати нікому не можу.

Вони не виплачують виграші та не відповідають на запитання, єдина відповідь від них – ми просимо вас бути терплячими.

Зараз я чекаю на зняття 1 тиждень, а моїх грошей не видно.


Я сподіваюся, що це та інші дочірні казино швидко закриються.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ваше зняття коштів, тож якщо після закінчення цього часу нічого не зміниться, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Чи повідомили вам у казино також причину, чому вони ще не виплатили вам гроші? Що означає, що ваших грошей не видно? Хіба ви не бачите, що він є у вашому ігровому обліковому записі?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Просто чекати. Сьогодні мені знову те саме сказали......

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хм, вони вам нічого не сказали, і я побачив зі скарги, що в казино сказали вам надіслати їм електронний лист, і ви не отримали жодної відповіді, на жаль. Проте наша команда спробує вам допомогти, і я вірю, що ви отримаєте свої гроші.

Якщо щось зміниться й ви отримаєте оновлення, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я надіслала лист і мені відповіли...з адміністрації знову те саме мені кажуть....не знаю чи можна тут викладати дивіться відповідь

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого