Вибачте, але я все одно переконаний, що ви очікуєте, що казино заплатить за проблему, описану у вашій раніше відхиленій скарзі . Майже здається, що казино погоджується з відмовою і не бажає далі обговорювати це питання навіть з вами.
Чи можу я знати, чому ви вважаєте, що казино все ще зобов’язане просувати це питання?
Я маю на увазі таку ситуацію:
«Якщо казино дозволяє гравцям з певної країни робити депозити та грати, вони повинні виплачувати свої законні виграші. За тим же принципом, якщо гравець робить депозит у казино та програє, гравець не має права на відшкодування.
Ми не можемо штрафувати казино, якщо у них немає певної ліцензії.
Після збору всієї інформації ця скарга буде відхилена».
Можливо, перший 👈 містить пояснення?
«Як я вже пояснював раніше, казино можуть закривати рахунки гравців у будь-який час і з будь-якої причини, якщо в процесі не було конфісковано жодних коштів. Ми б дуже хотіли допомогти, але за цих обставин для нас це неможливо.
З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. "
За цих обставин я хотів би зрозуміти, на яку відповідь ви очікуєте. Допоможіть мені це зрозуміти, будь ласка.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Автоматичний переклад.