ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від C078
|
21774 переглядів 212 відповідей |
|
1...8 9 10...12
Додати публікацію
8 міс. тому

Що ж, це казино відповіло на мою скаргу та стверджує, що я брешу та вводжу в оману. Тому вони можуть неймовірно просто реагувати на людей.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, вони жахливі шахраї, вони поставили 8 балів, коли я починав, але це була просто фальшивка, ця філія така ж погана, вони, мабуть, росіяни, я думаю

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тепер мені цікаво, що зробить Томас, той чоловік, який вів мою справу! Тому що зрозуміло, що вони брешуть і обманюють, і їм не слід і не дозволяється працювати в Нідерландах.

Зараз я запитав, чи повернуть вони мені 50% моїх грошей, і мені цікаво тримати вас у курсі. Якщо вони чесні, то всі повернуть мені гроші.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ну, я теж на це сподіваюся, але для мене взагалі немає спілкування

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тепер мені цікаво, що зробить Томас, той чоловік, який вів мою справу! Тому що зрозуміло, що вони брешуть і обманюють, і їм не слід і не дозволяється працювати в Нідерландах.

Зараз я запитав, чи повернуть вони мені 50% моїх грошей, і мені цікаво тримати вас у курсі. Якщо вони чесні, то всі повернуть мені гроші.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чи думали ви повідомити Томасу про свої думки та домовленості з казино?

Я прочитав скаргу, і я все ще думаю, що ви хочете повернути свої депозити просто тому, що ви втратили весь баланс, і тепер ви не можете «відвоювати» гроші через закриття рахунку.

Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся. 🙏


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, вони жахливі шахраї, вони поставили 8 балів, коли я починав, але це була просто фальшивка, ця філія така ж погана, вони, мабуть, росіяни, я думаю

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Заради справедливості, скажіть, будь ласка, що у вашій скарзі є абсолютно неправильним?

Я відчуваю, що у вас обох одна історія.

Цитата з вашої наразі відкритої скарги :

«Нещодавно я натрапив на іншу скаргу , пов’язану з тим самим казино. У попередньому випадку ви згадали, що в казино не було жодних коштів, а баланс вашого рахунку був нульовим, коли його заблокували ».

Але зараз воно просто зникло. Це справді збіг обставин. Гадаю, скоро ми побачимо.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я відповів у скарзі про те, що я думаю і хочу і чому!

якщо ви берете чиїсь гроші без будь-якої причини і не позбавляєте себе можливості відшкодувати збиток, прибуток або навіть більше збитків! Це казино не має обов’язкового встановленого ліміту, тому я не бачу проблеми, чому вони вважали за необхідне заблокувати мій рахунок після того, як я вніс 6000 євро

Томас прочитав це, і я сподіваюся, що він мотивований суперечити казино. Це

Автоматичний переклад.
helbo87
8 міс. тому

Звідки томас

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

не знаю

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я відповів у скарзі про те, що я думаю і хочу і чому!

якщо ви берете чиїсь гроші без будь-якої причини і не позбавляєте себе можливості відшкодувати збиток, прибуток або навіть більше збитків! Це казино не має обов’язкового встановленого ліміту, тому я не бачу проблеми, чому вони вважали за необхідне заблокувати мій рахунок після того, як я вніс 6000 євро

Томас прочитав це, і я сподіваюся, що він мотивований суперечити казино. Це

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я поки не буду забігати вперед і прогнозувати результат. Я бачив, що ви написали у своїй скарзі, і ми побачимо, що скаже Томас і як усе вийде в кінці.

У будь-якому випадку, я радий, що казино відповіло вам після того, як довго не писали вам.

Я бажаю вам справедливого рішення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Звідки томас

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Томас із групи скарг, якщо ви про це маєте на увазі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Отже, Томас нічого???!!! і казино виграє. Мені сумно

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ніхто не може впоратися з цим шахраєм!!?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

не потрібно багато часу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Отже, Томас нічого???!!! і казино виграє. Мені сумно

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт. Чи можемо ми тут чимось допомогти? Я бачив вашу скаргу , у якій наша команда не змогла вам більше допомогти через те, що ви, на жаль, втратили рівновагу. Якщо вам потрібна інша допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це казино постійно відмовляє мені у другому виведенні грошей.

Я ввів один за 5000 євро в п’ятницю, а другий за майже 2000 євро завжди скасовується. VIP-менеджер каже мені, що я перевищив денний ліміт, який становить 5000 євро, а потім змінює свою версію та каже, що мені потрібно дочекатися першого вилучення коштів і перевірити свої ставки.

У Загальних положеннях та умовах написано, що ви можете мати до трьох незавершених зняття коштів одночасно, вам просто потрібно дотримуватися денного та місячного ліміту, що я і зробив.

Тож остерігайтеся ще одного казино, яке намагається змусити вас втратити все.

Автоматичний переклад.
carsix79
6 міс. тому

Привіт, я подивився на ліміт і на нашому сайті є те саме, але я також читав, що ви зробили все, як потрібно. Я можу уявити, що ваші виграші все ще перевіряються, і, отже, коли всі перевірки закінчаться, тоді казино надасть вам оновлення, і зрештою ви зможете зняти свої гроші. Раніше у вас не було жодного успішного виведення коштів у казино?

Я також бачив, що ви вже подали скаргу , тож наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що ви побачите свої гроші якомога швидше.

Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Раніше я не знімав коштів.

Тепер перше зняття коштів у розмірі 5000 євро перейшло з призупиненого на оброблений, але ще не виплачений. Але вони продовжують скасовувати друге зняття, яке я постійно намагаюся ввести.

Стратегія шахрайства, щоб змусити вас грати в азартні ігри та програти все!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони не заплатять, якщо ви залишите це на балансі, воно зникне

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони досягли своєї шахрайської мети.

Вчора я тричі просив свого VIP-менеджера призупинити мій ігровий рахунок, щоб не втратити кошти, які мені відмовили вивести. Після чергової спроби зняття коштів сьогодні вранці її знову скасовано. Цей син жінки залишив мені активний обліковий запис, і я втратив усе!

Сподіваюся, вони витратили все на ліки.

Не грайте тут, тому що вони роблять усе можливе, щоб вас накрутити!

Тепер я чекаю, коли Вероніка зв'яжеться з казино, тому що хочу повернути свої гроші!

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого