11 міс. тому
0
Я відповів у скарзі про те, що я думаю і хочу і чому!
якщо ви берете чиїсь гроші без будь-якої причини і не позбавляєте себе можливості відшкодувати збиток, прибуток або навіть більше збитків! Це казино не має обов’язкового встановленого ліміту, тому я не бачу проблеми, чому вони вважали за необхідне заблокувати мій рахунок після того, як я вніс 6000 євро
Томас прочитав це, і я сподіваюся, що він мотивований суперечити казино. Це
I have responded in the complaint about what I think and want and why!
if you take someone's money for no reason and do not take away the possibility that you have a chance of recovering a loss or a profit or even more losses! This casino does not have a mandatory set limit so I don't see the problem why they felt it necessary to block my account after I deposited 6000 euros
Thomas read that and I hope he is motivated to contradict the casino. It
Ik heb in de klacht gereageerd wat ik vind en wil en waarom!
als je iemand geld pakt zonder reden en niet de mogelijkheid afpakt dat je kans maakt op verlies terug halen of winst of juist meer verliezen! Deze casino hanteert geen verplichte ingestelde limiet dus ik zie de probleem niet waarom hun noodzakelijk vonden om mijn account te blokkeren na dat ik 6000 euro heb gestort
de thomas lees dat en ik hoop dat hij gemotiveerd is om de casino tegen te spreken. Het
Я поки не буду забігати вперед і прогнозувати результат. Я бачив, що ви написали у своїй скарзі, і ми побачимо, що скаже Томас і як усе вийде в кінці.
У будь-якому випадку, я радий, що казино відповіло вам після того, як довго не писали вам.
Я бажаю вам справедливого рішення.
I won't get ahead of myself and predict the result yet. I saw what you wrote in your complaint and we'll see what Tomas has to say and how it all turns out in the end.
Anyway, I'm glad that the casino got back to you after a long time of not writing you back.
I wish you a fair solution.
Привіт. Чи можемо ми тут чимось допомогти? Я бачив вашу скаргу , у якій наша команда не змогла вам більше допомогти через те, що ви, на жаль, втратили рівновагу. Якщо вам потрібна інша допомога, повідомте нас.
Hello there. Can we be in any help here? I have seen your complaint, where our team were not able to be in your assistance any further, due to the fact, that you have, unfortunately lost your balance. If you need any other help, please let us know.
Це казино постійно відмовляє мені у другому виведенні грошей.
Я ввів один за 5000 євро в п’ятницю, а другий за майже 2000 євро завжди скасовується. VIP-менеджер каже мені, що я перевищив денний ліміт, який становить 5000 євро, а потім змінює свою версію та каже, що мені потрібно дочекатися першого вилучення коштів і перевірити свої ставки.
У Загальних положеннях та умовах написано, що ви можете мати до трьох незавершених зняття коштів одночасно, вам просто потрібно дотримуватися денного та місячного ліміту, що я і зробив.
Тож остерігайтеся ще одного казино, яке намагається змусити вас втратити все.
This casino keeps refusing me my second withdrawal.
I entered one for €5000 on Friday and the second one for almost €2000 is always cancelled. The VIP manager tells me that I have exceeded the daily limit which is €5000 then changes his version and says that I have to wait for the first withdrawal to be paid and that I have to check my bets.
In the T&Cs it is written that you can have up to three withdrawals pending at the same time, you just need to respect the daily and monthly limit which is what I did.
So beware of yet another casino that tries to exasperate you into losing everything.
Questo casinò continua a rifiutarmi il mio secondo prelievo.
Ho inserito uno da 5000€ venerdì e il secondo da quasi 2000€ mi viene sempre cancellato. Il VIP manager mi dice che ho superato il limite giornaliero che è di 5000€ poi cambia versione e dice che bisogna aspettare il pagamento del primo prelievo e che devono effettuare le verifiche delle giocate.
Nei T&C è scritto che si possono avere fino a tre prelievi contemporaneamente in sospeso, basta rispettare il limite giornaliero e mensile che è quello che ho fatto.
Attenzione quindi all'ennesimo casinò che cerca di esasperarti per farti perdere tutto.
Привіт, я подивився на ліміт і на нашому сайті є те саме, але я також читав, що ви зробили все, як потрібно. Я можу уявити, що ваші виграші все ще перевіряються, і, отже, коли всі перевірки закінчаться, тоді казино надасть вам оновлення, і зрештою ви зможете зняти свої гроші. Раніше у вас не було жодного успішного виведення коштів у казино?
Я також бачив, що ви вже подали скаргу , тож наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що ви побачите свої гроші якомога швидше.
Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.
Hi, I looked at the limit and we have the same on our site, but I also read that you did everything as needed. I can imagine if your winnings are still being reviewed and therefore when all the checks finish, then the casino will give you an update and eventually you can withdraw your money. You didn't have any successful withdrawals in the casino before ?
I also saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you and I firmly believe that you will see your money as soon as possible.
If you have any update, let us know.
Раніше я не знімав коштів.
Тепер перше зняття коштів у розмірі 5000 євро перейшло з призупиненого на оброблений, але ще не виплачений. Але вони продовжують скасовувати друге зняття, яке я постійно намагаюся ввести.
Стратегія шахрайства, щоб змусити вас грати в азартні ігри та програти все!
I have not made withdrawals before.
Now the first withdrawal of €5000 has gone from suspended to being processed but not yet paid. But they keep canceling the second withdrawal that I keep trying to enter.
Scam strategy to make you gamble and lose everything!
Non ho effettuato prelievi prima.
Adesso il primo prelievo da 5000€ è passato da sospeso a in fase di processo ma non ancora pagato. Però continuano a cancellare il secondo prelievo che provo in continuazione a inserire.
Strategia truffaldina per farti giocare e perdere tutto!
Вони досягли своєї шахрайської мети.
Вчора я тричі просив свого VIP-менеджера призупинити мій ігровий рахунок, щоб не втратити кошти, які мені відмовили вивести. Після чергової спроби зняття коштів сьогодні вранці її знову скасовано. Цей син жінки залишив мені активний обліковий запис, і я втратив усе!
Сподіваюся, вони витратили все на ліки.
Не грайте тут, тому що вони роблять усе можливе, щоб вас накрутити!
Тепер я чекаю, коли Вероніка зв'яжеться з казино, тому що хочу повернути свої гроші!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
У мене був той самий сценарій, і найгірше те, що незабаром ваш обліковий запис більше не працює, і спілкування стає неможливим
I have experienced the same scenario and the worst part is that in no time your account no longer works and communication is no longer possible
ik heb de zelfde senario mee gemaakt en ergste is nog dat er binnen de kortste keren je account niet meer werkt een geen communicatie meer mogelijk is
Вони досягли своєї шахрайської мети.
Вчора я тричі просив свого VIP-менеджера призупинити мій ігровий рахунок, щоб не втратити кошти, які мені відмовили вивести. Після чергової спроби зняття коштів сьогодні вранці її знову скасовано. Цей син жінки залишив мені активний обліковий запис, і я втратив усе!
Сподіваюся, вони витратили все на ліки.
Не грайте тут, тому що вони роблять усе можливе, щоб вас накрутити!
Тепер я чекаю, коли Вероніка зв'яжеться з казино, тому що хочу повернути свої гроші!
They achieved their fraudulent goal.
Yesterday I asked my VIP manager three times to suspend my gaming account so as not to lose the funds that they refused to let me withdraw. After making yet another withdrawal attempt this morning, it is canceled again. That son of a woman left me the active account and I lost everything!
I hope they spend it all on medicine.
Don't play here because they do everything they can to screw you!
Now I'm waiting for Veronika to contact the casino because I want to get my money back!
Hanno raggiunto il loro obiettivo fraudolento.
Ieri ho chiesto tre volte al mio VIP manager la sospensione del mio conto gioco per non perdere i fondi che rifiutavano di farmi prelevare. Dopo aver fatto anche stamattina l'ennesimo tentativo di prelievo mi viene nuovamente cancellato. Quel figlio di buona donna mi ha lasciato il conto attivo e ho perso tutto!
Spero che spendano tutto in medicine.
Non giocate qui perché fanno di tutto per fregarvi!
Ora aspetto che Veronika contatti il casinò perché voglio riavere i miei soldi indietro!
О, це не дуже хороша ситуація. Що зрештою змусило вас втратити гроші? У таких випадках, хоча я знаю, що це нелегко, ви не повинні нічого робити з коштами, тому що зараз я переживаю, що я не зможу допомогти вам, коли ви втратите все.
Мені дуже шкода, що ваше зняття коштів було скасовано багато разів, але якби це були досить великі гроші, я б точно не грав з ними, доки все не вирішиться. Подивимося, що скаже Вероніка, але я б не був оптимістом. 😕
Oh so it's not a good situation. What made you lose your money in the end ? In cases like this, even though I know it's not easy, you shouldn't do anything with the funds, because now I'm worried that it won't be possible to help you when you've lost everything.
I am very sorry that your withdrawal has been cancelled a lot of times, but if it was quite a lot of money I would certainly not play with it until everything is sorted out. We'll see what Veronica has to say, but I wouldn't be optimistic. 😕
Дозволь мені зрозуміти сенс твоєї відповіді.
Ви читали що я написала??
Я тричі просив призупинити обліковий запис, але це не було застосовано!!!!
Let me understand the meaning of your answer.
Did you read what I wrote??
I had asked for the account to be suspended three times and it was not applied!!!!
Fammi capire il senso della tua risposta.
Hai letto quello che ho scritto??
Avevo chiesto la sospensione del conto tre volte e non è stata applicata!!!!
Можливо, ми можемо просто завітати, але головний офіс, так би мовити, існує, звичайно, я знайшов компанію, звідки вони працюватимуть, тому я запитав, чи є у них пожежні сповіщувачі, і спонтанно він зник з веб-сайту, можливо, нам варто просто заскочити
Maybe we can just drop by, but the head office, so to speak, exists, of course I had found a company from where they would operate so I asked if they had fire detectors and spontaneously it disappeared from the website, maybe we should just drop by
Mischien kunnen we gewoon langs gaan aleen het hoofd kantoor zo gezegt bestaat natuurlijk ik had een bedrijf gevonden vanaf waar ze zouden opereren dus ik had gevraagd of ze brand melders hadden en spontaan was het van de website verdwenen mischien moeten we gewoon langs gaan
Мені потрібно відстежити стороннього продавця, якому я зробив депозит кредитною карткою, щоб подати запит на повернення платежу
Так, подзвонили Enigma з Будапешта
I need to track down the third-party merchant I made the credit card deposit to to request a chargeback
Yes called Enigma from Budapest
Devo scovare il commerciante di terze parti verso cui ho effettuato il deposito con la carta di credito per chiedere il chargeback
Sì chiama Enigma da Budapest
Я думав, що вже стикався з найгіршими казино на землі, але це одне з них найкраще.
Вони свідомо вчиняють так, щоб гравець втратив будь-який виграш.
Вони скасовують ваші зняття
Ви тричі просите їх призупинити рахунок, щоб не втратити кошти, і вони цього не роблять
Якщо ви закриєте свій ігровий рахунок, усі гроші на вашому ігровому рахунку будуть збережені
Вони затримують виплату коштів після закінчення терміну, встановленого в їхніх Умовах (3 дні). Я ще не отримав гроші для зняття, які я ввів у п’ятницю!
Вони не пропонують жодного захисту гравцям і роблять усе можливе, щоб ви втратили те, що виграли.
Казино в чорному списку, і ви все одно можете поставити йому хорошу оцінку..
I thought I had already encountered the worst casinos on the face of the earth but this one tops them all.
These knowingly carry out conduct to cause a player to lose any winnings.
They cancel your withdrawals
You ask them three times to suspend the account so as not to lose the funds and they don't
If you close your gaming account, all the money in your gaming account will be retained
They delay the payment of a withdrawal beyond the deadlines set in their T&Cs (3 days). I have yet to receive the withdrawal money I entered on Friday!
They offer no protection to players and do everything they can to make you lose what you have won.
Blacklisted casino and you still manage to give it a good rating..
Pensavo di avere incontrato già i peggiori casinò sulla faccia della terra ma questo supera tutti.
Questi attuano consapevolmente una condotta per far perdere le eventuali vincite di un giocatore.
Ti cancellano i prelievi
Gli chiedi per tre volte di sospendere il conto per non perdere i fondi e non lo fanno
Se chiudi il conto gioco si trattengono tutto il denaro presente sul conto gioco
Ritardano il pagamento di un prelievo oltre i termini stabilito nei loro T&C (3 giorni). Devo ancora ricevere i soldi del prelievo inserito venerdì!
Non offrono nessuna protezione ai giocatori e fanno di tutto per farti perdere quello che hai vinto.
Casinò da blacklist e riuscite ancora a dargli una buona valutazione..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.