ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від C078
|
26294 переглядів 212 відповідей |
|
1...8 9 1011
Додати публікацію
helbo87
10 міс. тому

Звідки томас

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

не знаю

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я відповів у скарзі про те, що я думаю і хочу і чому!

якщо ви берете чиїсь гроші без будь-якої причини і не позбавляєте себе можливості відшкодувати збиток, прибуток або навіть більше збитків! Це казино не має обов’язкового встановленого ліміту, тому я не бачу проблеми, чому вони вважали за необхідне заблокувати мій рахунок після того, як я вніс 6000 євро

Томас прочитав це, і я сподіваюся, що він мотивований суперечити казино. Це

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я поки не буду забігати вперед і прогнозувати результат. Я бачив, що ви написали у своїй скарзі, і ми побачимо, що скаже Томас і як усе вийде в кінці.

У будь-якому випадку, я радий, що казино відповіло вам після того, як довго не писали вам.

Я бажаю вам справедливого рішення.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Звідки томас

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Томас із групи скарг, якщо ви про це маєте на увазі.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Отже, Томас нічого???!!! і казино виграє. Мені сумно

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ніхто не може впоратися з цим шахраєм!!?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

не потрібно багато часу

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Отже, Томас нічого???!!! і казино виграє. Мені сумно

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Чи можемо ми тут чимось допомогти? Я бачив вашу скаргу , у якій наша команда не змогла вам більше допомогти через те, що ви, на жаль, втратили рівновагу. Якщо вам потрібна інша допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це казино постійно відмовляє мені у другому виведенні грошей.

Я ввів один за 5000 євро в п’ятницю, а другий за майже 2000 євро завжди скасовується. VIP-менеджер каже мені, що я перевищив денний ліміт, який становить 5000 євро, а потім змінює свою версію та каже, що мені потрібно дочекатися першого вилучення коштів і перевірити свої ставки.

У Загальних положеннях та умовах написано, що ви можете мати до трьох незавершених зняття коштів одночасно, вам просто потрібно дотримуватися денного та місячного ліміту, що я і зробив.

Тож остерігайтеся ще одного казино, яке намагається змусити вас втратити все.

Автоматичний переклад.
carsix79
8 міс. тому

Привіт, я подивився на ліміт і на нашому сайті є те саме, але я також читав, що ви зробили все, як потрібно. Я можу уявити, що ваші виграші все ще перевіряються, і, отже, коли всі перевірки закінчаться, тоді казино надасть вам оновлення, і зрештою ви зможете зняти свої гроші. Раніше у вас не було жодного успішного виведення коштів у казино?

Я також бачив, що ви вже подали скаргу , тож наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що ви побачите свої гроші якомога швидше.

Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Раніше я не знімав коштів.

Тепер перше зняття коштів у розмірі 5000 євро перейшло з призупиненого на оброблений, але ще не виплачений. Але вони продовжують скасовувати друге зняття, яке я постійно намагаюся ввести.

Стратегія шахрайства, щоб змусити вас грати в азартні ігри та програти все!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони не заплатять, якщо ви залишите це на балансі, воно зникне

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони досягли своєї шахрайської мети.

Вчора я тричі просив свого VIP-менеджера призупинити мій ігровий рахунок, щоб не втратити кошти, які мені відмовили вивести. Після чергової спроби зняття коштів сьогодні вранці її знову скасовано. Цей син жінки залишив мені активний обліковий запис, і я втратив усе!

Сподіваюся, вони витратили все на ліки.

Не грайте тут, тому що вони роблять усе можливе, щоб вас накрутити!

Тепер я чекаю, коли Вероніка зв'яжеться з казино, тому що хочу повернути свої гроші!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У мене був той самий сценарій, і найгірше те, що незабаром ваш обліковий запис більше не працює, і спілкування стає неможливим

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони досягли своєї шахрайської мети.

Вчора я тричі просив свого VIP-менеджера призупинити мій ігровий рахунок, щоб не втратити кошти, які мені відмовили вивести. Після чергової спроби зняття коштів сьогодні вранці її знову скасовано. Цей син жінки залишив мені активний обліковий запис, і я втратив усе!

Сподіваюся, вони витратили все на ліки.

Не грайте тут, тому що вони роблять усе можливе, щоб вас накрутити!

Тепер я чекаю, коли Вероніка зв'яжеться з казино, тому що хочу повернути свої гроші!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

О, це не дуже хороша ситуація. Що зрештою змусило вас втратити гроші? У таких випадках, хоча я знаю, що це нелегко, ви не повинні нічого робити з коштами, тому що зараз я переживаю, що я не зможу допомогти вам, коли ви втратите все.

Мені дуже шкода, що ваше зняття коштів було скасовано багато разів, але якби це були досить великі гроші, я б точно не грав з ними, доки все не вирішиться. Подивимося, що скаже Вероніка, але я б не був оптимістом. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Дозволь мені зрозуміти сенс твоєї відповіді.

Ви читали що я написала??

Я тричі просив призупинити обліковий запис, але це не було застосовано!!!!

Автоматичний переклад.
C078
8 міс. тому

Сподіваюся, вони повільно й болісно закінчаться, прокляті злодії!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сподіваюся, вони повільно й болісно закінчаться, прокляті злодії!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Можливо, ми можемо просто завітати, але головний офіс, так би мовити, існує, звичайно, я знайшов компанію, звідки вони працюватимуть, тому я запитав, чи є у них пожежні сповіщувачі, і спонтанно він зник з веб-сайту, можливо, нам варто просто заскочити

Автоматичний переклад.
C078
8 міс. тому

Мені потрібно відстежити стороннього продавця, якому я зробив депозит кредитною карткою, щоб подати запит на повернення платежу

Так, подзвонили Enigma з Будапешта


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думав, що вже стикався з найгіршими казино на землі, але це одне з них найкраще.

Вони свідомо вчиняють так, щоб гравець втратив будь-який виграш.

Вони скасовують ваші зняття file

Ви тричі просите їх призупинити рахунок, щоб не втратити кошти, і вони цього не роблять

filefilefile

Якщо ви закриєте свій ігровий рахунок, усі гроші на вашому ігровому рахунку будуть збережені

file

Вони затримують виплату коштів після закінчення терміну, встановленого в їхніх Умовах (3 дні). Я ще не отримав гроші для зняття, які я ввів у п’ятницю!

Вони не пропонують жодного захисту гравцям і роблять усе можливе, щоб ви втратили те, що виграли.


Казино в чорному списку, і ви все одно можете поставити йому хорошу оцінку..

Автоматичний переклад.
1...8 9 1011
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого