Я не зовсім розумію це запитання, але можу припустити, що воно якось пов’язане з вашою скаргою . Маю рацію? Сподіваємось, наша команда зможе зв’язатися з казино, щоб вирішити вашу проблему.
Ви, випадково, знаєте, в чому причина того, що з вами не хочуть спілкуватися?
Тим часом, якщо ви хочете поглянути, ось індекс безпеки tis casino пояснено трохи краще. Можливо, це допоможе вам зрозуміти, як ми переглядаємо всі онлайн-казино.
I do not completely understand this question, but I could guess it has something to do with your complaint. Am I right? Hopefully, our team will be able to get in touch with the casino so your issue can be resolved.
Do you, by any chance, know what the reason is that they do not want to communicate with you?
In the meantime, if you wish to have a look, here is the safety index of tis casino explained a bit better. Maybe it will help you to understand how do we review all the online casinos.
Вони тримають мене на зв’язку, і щоразу, коли в Trust Pilot мені кажуть звернутися до служби підтримки, коли я роблю це знову, вони ігнорують їх
They keep me on the line and every time on Trust Pilot I am told to contact support when I do that again, they ignore them
ze houden me aan het lijntje en elke keer op trust pilot wordt er aan gegeven van neem contact op met de support waneer ik dat weer doet negeren ze
Сподіваємось, тоді нашій команді пощастить зв’язатися з казино.🙏
Hopefully, our team will have more luck contacting the casino then.🙏
Я перевірив ваші нещодавні скарги, щоб отримати певне уявлення, і я виявив, що у вас є чимала історія з цим казино. Чи можливо, що ваша попередня скарга на них, яку було відхилено як нерозглянуту, є причиною того, що вони уникають контакту з вами? Згідно з деталями, ви були зацікавлені у відшкодуванні через відсутність нідерландської ліцензії.
Зазвичай казино погано реагують на це. Ми також вважаємо, що ви не мали права на відшкодування.
Що ж, я щиро сподіваюся, що я тут помиляюся.
I checked your recent complaints to get some idea, and I found you have quite a history with this casino. Is it possible that your earlier complaint against them, which was dismissed as unresolved, is the reason they are avoiding contact with you? According to the details, you were interested in refunds due to a missing Dutch license.
Casinos usually do not respond well to that. We also do not believe you were entitled to a refund.
Well, I sincerely hope I'm mistaken here.
Оскільки кожен вимірюваний критерій є досить хорошим, я б сказав, що саме тому. Незвичайно, коли гравці, які вимагають відшкодування через свої ліцензії на Кюрасао, не погоджуються. Можливо, це так?
Скажімо так, у нас різні погляди на цю тему.
Since every measurable criterion is fairly good, I would say that is why. It is not unusual for players who request refunds because of their Curacao licenses to disagree. Is this the case, perhaps?
Let's just say we have different optics on this subject.
Я хотів би отримати відшкодування, але оскільки це було б неможливо, вони не повинні говорити довірчому пілоту, щоб зв’язатися зі мною, а якщо я це зроблю, не буде відповіді, то, на мій погляд, це обман
I would like to have a refund, but since this would not be possible, they should not say on trust pilot to contact me, while if I do this there is no response, then in my opinion it is a sham
Ik zou graag een refund hebben maar aan gezien dit niet mogelijk zou zijn moeten ze niet op trust pilot zeggen van neem contact op terwijl als ik dit doet er geen reactie komt dan is het in mijn ogen schijnvertoning
Очевидно, було б найкраще, якби вони дісталися до вас. Згідно з останньою оновленою інформацією, яку ви надали у своїй скарзі, я бачив, що вони знову передають це в якийсь відділ, де вони повинні розглядати вашу ситуацію. Цікаво, чи напишуть і повідомлять, як справи і чи щось змінилося.
Якщо так, я буду тут.
Well obviously it would be best if they got to you. According to the last update you gave in your complaint, I saw that they are again putting it on some department where they should deal with your situation. I wonder if they will write and let you know how it is going and if anything has changed.
If so I will be here.
Який відділ я чекаю місяцями, вони заблокували мою електронну пошту
What department im waiting for months they blocked my email
Вибачте, але я все одно переконаний, що ви очікуєте, що казино заплатить за проблему, описану у вашій раніше відхиленій скарзі . Майже здається, що казино погоджується з відмовою і не бажає далі обговорювати це питання навіть з вами.
Чи можу я знати, чому ви вважаєте, що казино все ще зобов’язане просувати це питання?
Я маю на увазі таку ситуацію:
«Якщо казино дозволяє гравцям з певної країни робити депозити та грати, вони повинні виплачувати свої законні виграші. За тим же принципом, якщо гравець робить депозит у казино та програє, гравець не має права на відшкодування.
Ми не можемо штрафувати казино, якщо у них немає певної ліцензії.
Після збору всієї інформації ця скарга буде відхилена».
Можливо, перший 👈 містить пояснення?
«Як я вже пояснював раніше, казино можуть закривати рахунки гравців у будь-який час і з будь-якої причини, якщо в процесі не було конфісковано жодних коштів. Ми б дуже хотіли допомогти, але за цих обставин для нас це неможливо.
З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. "
За цих обставин я хотів би зрозуміти, на яку відповідь ви очікуєте. Допоможіть мені це зрозуміти, будь ласка.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Вибачте, але я все одно переконаний, що ви очікуєте, що казино заплатить за проблему, описану у вашій раніше відхиленій скарзі . Майже здається, що казино погоджується з відмовою і не бажає далі обговорювати це питання навіть з вами.
Чи можу я знати, чому ви вважаєте, що казино все ще зобов’язане просувати це питання?
Я маю на увазі таку ситуацію:
«Якщо казино дозволяє гравцям з певної країни робити депозити та грати, вони повинні виплачувати свої законні виграші. За тим же принципом, якщо гравець робить депозит у казино та програє, гравець не має права на відшкодування.
Ми не можемо штрафувати казино, якщо у них немає певної ліцензії.
Після збору всієї інформації ця скарга буде відхилена».
Можливо, перший 👈 містить пояснення?
«Як я вже пояснював раніше, казино можуть закривати рахунки гравців у будь-який час і з будь-якої причини, якщо в процесі не було конфісковано жодних коштів. Ми б дуже хотіли допомогти, але за цих обставин для нас це неможливо.
З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. "
За цих обставин я хотів би зрозуміти, на яку відповідь ви очікуєте. Допоможіть мені це зрозуміти, будь ласка.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Але бувають ситуації, коли і гравець, і казино інтерпретують речі по-своєму, тому іноді я не здивуюся, якби на Trustpilot все було інакше. Я вважаю, що ніхто не може змусити їх робити що-небудь, і якщо ви надішлете якісь докази, які є доречними, і вони все одно не вийдуть добре, то, я думаю, ви знаєте, що думати.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.