Вибачте, але я все одно переконаний, що ви очікуєте, що казино заплатить за проблему, описану у вашій раніше відхиленій скарзі . Майже здається, що казино погоджується з відмовою і не бажає далі обговорювати це питання навіть з вами.
Чи можу я знати, чому ви вважаєте, що казино все ще зобов’язане просувати це питання?
Я маю на увазі таку ситуацію:
«Якщо казино дозволяє гравцям з певної країни робити депозити та грати, вони повинні виплачувати свої законні виграші. За тим же принципом, якщо гравець робить депозит у казино та програє, гравець не має права на відшкодування.
Ми не можемо штрафувати казино, якщо у них немає певної ліцензії.
Після збору всієї інформації ця скарга буде відхилена».
Можливо, перший 👈 містить пояснення?
«Як я вже пояснював раніше, казино можуть закривати рахунки гравців у будь-який час і з будь-якої причини, якщо в процесі не було конфісковано жодних коштів. Ми б дуже хотіли допомогти, але за цих обставин для нас це неможливо.
З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. "
За цих обставин я хотів би зрозуміти, на яку відповідь ви очікуєте. Допоможіть мені це зрозуміти, будь ласка.
I'm sorry, but I'm still quite convinced you expect the casino to pay for the issue described in your previously rejected complaint. It almost seems the casino agrees with the rejection and is not willing to discuss the issue further, even with you.
May I know what makes you believe the casino is still obliged to press this matter forward, please?
I'm referring to this situation:
"If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund.
We can't penalize casinos if they lack any particular license.
After gathering all the information, this complaint will now be rejected."
Perhaps the first one👈 holds the explanation?
"As I explained previously, casinos can close players' accounts whenever and for whatever reason as long as no funds have been confiscated in the process. We would really like to help, but it is impossible for us under these circumstances.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. "
Under these circumstances, I would love to understand what kind of response you're expecting. Help me understand that, please.
Але бувають ситуації, коли і гравець, і казино інтерпретують речі по-своєму, тому іноді я не здивуюся, якби на Trustpilot все було інакше. Я вважаю, що ніхто не може змусити їх робити що-небудь, і якщо ви надішлете якісь докази, які є доречними, і вони все одно не вийдуть добре, то, я думаю, ви знаєте, що думати.
But there are situations where both the player and the casino interpret things in their own way, so sometimes I wouldn't be surprised if things were different on Trustpilot. I guess nobody can force them to do anything and if you send some evidence that is relevant and it still doesn't turn out well, then I guess you know what to think.
Я не знаю, що вони задумали, але було б, звичайно, доречно, якби і гравці, і казино завжди були чесними. Я, мабуть, не грав би там, де це не так.
I don't know what they're up to, but it would certainly be appropriate if both the players and the casino were always honest. I probably wouldn't play in one where that's not the case.
Не реагуйте через підтримку в чаті підтримки електронною поштою vip-пошта vip-менеджер en WhatsApp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Дата настання: 04 липня 2024 р
Беверк
Антворд казино Jacktop
2 uur geleden
Шановний Коллін Дамен!
Дякуємо, що звернули нашу увагу на це питання. Ми щиро перепрошуємо за будь-які труднощі, які виникли під час зв’язку з нашими каналами підтримки. Ваш відгук важливий для нас, і ми прагнемо швидко вирішувати будь-які проблеми з комунікацією.
Прийміть наші вибачення за спричинені незручності. Ми заохочуємо вас знову спробувати зв’язатися з нами через будь-який із цих каналів, оскільки ми готові допомогти вам і забезпечити позитивне вирішення ваших проблем.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу думку та швидкого вирішення цієї проблеми.
З повагою,
Команда казино Jacktop
Geen reactie via de support live chat support email vip mail vip manager en whatsapp na een jaar aleen reactie hier van neem contact op aleen werkt dit niet
Datum van ervaring: 04 juli 2024
Bewerk
Antwoord van Jacktop Casino
2 uur geleden
Dear Collyn Daamen,
Thank you for bringing this issue to our attention. We sincerely apologize for any difficulties you've experienced in reaching our support channels. Your feedback is crucial to us, and we're committed to resolving any communication challenges promptly.
Please accept our apologies for the inconvenience caused. We encourage you to try reaching out to us again through any of these channels, as we are eager to assist you and ensure a positive resolution to your concerns.
Thank you for your patience and understanding. We look forward to hearing from you and resolving this matter promptly.
Kind Regards,
Jacktop Casino Team
Гаразд, ти зв’язався з ними? Вони намагалися щось домовитися з вами чи ні?
Okay, so you reached out to them ? Did they try to work something out with you or not ?
Я вже намагаюся зв’язатися кількома способами, можливо, вони приїдуть на IGB Live в Амстердам, єдиний варіант, який я бачу, це зв’язатися з партнерами-бумерангами.
I am already trying to get in touch in several ways, maybe they will come to IGB Live in Amsterdam, the only option I see is to contact boomerang partners.
Ik probeer al op meerdere manieren contact te krijgen mischien komen ze bij igb live in amsterdam enigste optie die ik nog ziet is het aan spreken van boomerang partners
Ви маєте на увазі, що ви збираєтеся піти на конференцію і зіткнетеся з ними там? Досить цікаво, я б сказав. Найкраще було б, якби вони змогли вирішити цю проблему з вами раз і назавжди, оскільки я знаю, що в минулому у нас була історія листування, і ви подали кілька скарг на це казино.
Я б хотів, щоб усе склалося добре.
You mean you're going to go to the conference and you're going to confront them there ? Quite interesting, I'd say. The best thing would be if they could resolve this problem with you once and for all because I know we have had a history of correspondence in the past and several complaints have been lodged by you against this casino.
I wish it had all turned out well.
так, я справді втомився від цього
yeah i'm really tired of it
ja ik ben het echt zat
Я розумію, я просто не знаю, чи це найкраща ідея, і чи можна з нею щось зробити. Але я буду тут для будь-яких новин.
I understand, I just don't know if it's the best idea and if you could do something with it. But I'll be here for any news.
Я бачу всі хороші відгуки від відвідувачів із зображеннями та ідеальною англійською, лол. ти хоч перевіряєш чи вони справжні люди? Гуру казино дайте цьому казино оцінку 6,5, я знаю, за книгу фактів af dead — це підроблений слот.
I see al good reviews from visitors whit pictures and perfect english lol. do you even check if they are real people? casino Guru give this casino a 6.5 i know for a facts book af dead is a fake slot.
Привіт, так, ми завжди перевіряємо відгуки користувачів, щоб переконатися, що вони не підроблені.
Однак чи вважаєте ви так лише тому, що гравці добре говорять англійською?
Щодо слотів, чому ви вважаєте, що вони підроблені?
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Привіт, так, ми завжди перевіряємо відгуки користувачів, щоб переконатися, що вони не підроблені.
Однак чи вважаєте ви так лише тому, що гравці добре говорять англійською?
Щодо слотів, чому ви вважаєте, що вони підроблені?
Hello, yes we always check user reviews to make sure they are not fake.
However, do you think so just because the players speak good English?
About the slots, why do you feel they are fake?
Ні, я розумію, що більшість користувачів розмовляють ідеальною англійською.........
Зображення ідеально англійською мовою, яке розповідає тій самій групі казино, що вони мали чудовий досвід роботи з бонусом — це чудове миттєве зняття коштів, давай, ти віриш у це? а потім у вас є такі гравці, як я, які не дуже добре володіють англійською, деякі НЕ АЛІ. надавши чесний досвід перевірки зняття коштів на слотах, і гуру казино вважає, що це просто розчарування?
Oke the slots the slot book of dead Я грав у цей слот роками в цьому казино останній справжній розкид, який просто не вистачає, повільно проходить повз 50 разів однаково. якщо ви граєте в цей слот, ви просто знаєте. RTP також відсутній у слотах.
No i understand most users speak perfect English.........
A picture and perfect in english telling the same group of casinos that they had some great experience on it bonus are great instant withdrawals come on do you belief this? and then you have players like me not so great in English some NOT AL. giving honest experience on slots withdrawals verification and casino Guru thinking its just frustration from them?
Oke the slots the slot book of dead i have been playing this this slot for years at this casino the last real the scatter just missing slowly passing by 50 times the same . if you play that slot you just know.RTP is also missing on the slots.
Я вважаю, що питання дописів на форумі та відгуків користувачів відповідно перетікає в іншу тему, тому, якщо ви не заперечуєте, я не буду повторюватися тут.
З іншого боку, ми вважаємо, що азартні ігри – це спосіб обміняти гроші на задоволення від гри, тому якщо гравці схильні писати негативні відгуки, тому що вони постійно програють, і, отже, ігри мають бути фальшивими, це насправді дуже мало говорить про казино якостей, оскільки ігри – це лише куплений продукт. Азартні ігри – це багато в чому програші.
Те саме стосується ситуацій, коли гравець пише негативний відгук про те, що казино є шахраєм, оскільки виведення коштів триває більше 24 годин.
Вважаємо відстрочку початку на 4 день. Незважаючи на це, ми також враховуємо складність перевірки та робимо все можливе, щоб схвалити більшість із них. Кожна рецензія, що містить хоча б деяку інформацію, яку варто поділитися, з великою ймовірністю буде схвалена. Однак ми повинні були встановити принаймні кілька конкретних вказівок, щоб забезпечити більш-менш однаковий підхід до рецензій. я з вами згоден; це дуже делікатна справа.
На мій погляд, це не гарна ідея грати в слоти без видимого RTP; це, до речі, частково могло бути причиною зниження індексу безпеки. Ви чули рекомендації, які ми надаємо для чесних казино?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Якщо у вас є сумніви щодо чесності ігор, я пропоную вам звернутися до органу ліцензування. Це єдиний компетентний орган влади в цьому питанні.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Я вважаю, що питання дописів на форумі та відгуків користувачів відповідно перетікає в іншу тему, тому, якщо ви не заперечуєте, я не буду повторюватися тут.
З іншого боку, ми вважаємо, що азартні ігри – це спосіб обміняти гроші на задоволення від гри, тому якщо гравці схильні писати негативні відгуки, тому що вони постійно програють, і, отже, ігри мають бути фальшивими, це насправді дуже мало говорить про казино якостей, оскільки ігри – це лише куплений продукт. Азартні ігри – це багато в чому програші.
Те саме стосується ситуацій, коли гравець пише негативний відгук про те, що казино є шахраєм, оскільки виведення коштів триває більше 24 годин.
Вважаємо відстрочку початку на 4 день. Незважаючи на це, ми також враховуємо складність перевірки та робимо все можливе, щоб схвалити більшість із них. Кожна рецензія, що містить хоча б деяку інформацію, яку варто поділитися, з великою ймовірністю буде схвалена. Однак ми повинні були встановити принаймні кілька конкретних вказівок, щоб забезпечити більш-менш однаковий підхід до рецензій. я з вами згоден; це дуже делікатна справа.
На мій погляд, це не гарна ідея грати в слоти без видимого RTP; це, до речі, частково могло бути причиною зниження індексу безпеки. Ви чули рекомендації, які ми надаємо для чесних казино?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
Якщо у вас є сумніви щодо чесності ігор, я пропоную вам звернутися до органу ліцензування. Це єдиний компетентний орган влади в цьому питанні.
I believe the matter of forum posts and user reviews is accordingly flowing in the other thread, so if you don't mind, I won't repeat myself here.
On the other hand, we believe that gambling is a way to exchange money for the thrill of the game, so if players tend to write negative reviews because they keep losing and hence the games must be fake, it actually says very little about the casino's qualities since the games are just a bought product. Gambling is very much about losing.
The same goes for situations where the player writes a negative review to say the casino is fraud because the withdrawal is taking more than 24 hours.
We consider a delay to start by the 4th day. Despite that, though, we also consider the complexity of the review and do our best to approve most of them. Every review providing at least some information worth sharing is very likely to be approved. However, we had to set at least a few concrete guidelines to ensure the reviews will be approached more or less the same way. I agree with you; it is a very delicate matter.
In my opinion, it is not a good idea to play slots without visible RTP; this could partially be the reason for the lowered Safety Index, by the way. Have you heard the recommendations we present for fair casinos?
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#transparency 👈
If you have doubts regarding the games fairness, I suggest you contact the licensing authority. That's the only competent ruling body in that particular matter.
Вам не потрібно повторюватися, я ні на кого не нападаю. Як я можу обговорювати казино, не розповідаючи про власний досвід
Я закрив обліковий запис у цьому казино 1 рік тому втратив, можливо, 50 євро в казино, без розчарувань.... Slot book of dead є підробкою, ви можете захищати її, як хочете. Якщо я запитаю своїх друзів, чи дивитеся ви на RTP, коли граєте вони навіть не знають про що я кажу.
І казино Playboom я програв 2500, я вважаю, що це чудове казино, яке отримало чудовий відгук від мене тут, я маю багато позитивних відгуків тут на casino Guru
І нарешті, це обговорення, чому я повинен звертатися до органу ліцензування?
You dont have to repeat yourself im not atacking nobody.how can i discusse a casino without giving my own experience
I close the account on this casino 1 year ago lost maybe 50 euro on the casino no frustration....Slot book of dead is fake you can defend it al you want.If i ask my friends do you look at the RTP wen playing they dont even know what im talking about.
And Playboom casino i lost 2500 i think its a great casino got a great review here from me i have a lot of positive reviews here on casino Guru
And last its a discussion why would i have to go to licensing authority ?
велике шахрайство, цей сайт спочатку не працював належним чином. Я також впав у воду через хороші відгуки, але вони часто просто підробка
big scam this site did not work properly at first I also fell into the water because of good reviews but they are often just fake
grote oplichting deze site werkte eerst niet naar behoren ben ook in het water gevallen door goede recensies aleen is dat vaak gewoon nep
Щоразу, коли на Trust Pilot вони вигадують цілі моторошні історії, мене ігнорують у чаті
минулого разу мене чекали 3 години для VIP-менеджера, який зайшов у чат на 2 секунди, а потім закрив його, якби ця компанія була розташована в Нідерландах, я все ще був би там сьогодні вдень
але, на жаль, це угорська компанія, яка, ймовірно, належить росіянам, мені ніколи не платили, вони тримають високий бал у пілоті довіри, надаючи людям безкоштовні обертання за 5 зірок
Як голландець, ви єдиний, хто може просто відвідати цих людей особисто
і розкажи історію
Every time on trust pilot they come up with whole spooky stories, I am ignored in the live chat
last time I was on hold for 3 hours for a VIP manager who came into the chat for 2 seconds then closed it if this company was located in the Netherlands I would still be there this afternoon
but unfortunately this is a hungarian company which is probably owned by russians i never got paid they keep the score high on trust pilot by giving people free spins for 5 stars
As a Dutch person you are the only one who can simply visit these people in person
and tell a story
Elke keer op trust pilot komen ze met hele spook verhalen de live chat wordt ik genegeerd
stond vorige keer 3 uur in de wacht voor een vip manager die kwam 2 seconden in de chat toen sloot hij die af als dit bedrijf in nederland gevestigd zat dan zou ik er vanmiddag nog staan
maar helaas is dit een hongaars bedrijf wat waarschijnlijk in het bezit is van russen ik heb nooit uit betaald gekregen hun houden de score hoog op trust pilot door mensen free spins te geven voor 5 sterren
als nederlander kan je als enigste die mensen gewoon opzoeken in levende lijven
en even verhaal halen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.