ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

8 міс. тому від C078
|
10553 переглядів 192 відповідей |
|
1...3 4 5...10
Додати публікацію
6 міс. тому

І вони ігнорують мене, коли закривають мій обліковий запис, коли я втрачаю свої гроші без причини, я прошу бонус доброї волі, якщо він у них є, тоді я повинен зв’язатися зі службою підтримки, і вони кажуть мені щоразу під час пілотного тестування, що вони прийдуть із рішення, але вони ігнорують мене днями, тижнями, місяцями, як злочинці сумують, що сайт має хорошу репутацію, але це одне велике шахрайство

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Як я вже неодноразово говорив, казино не може взяти до уваги вашу реєстрацію в CRUCKS, якщо ви все ще відкриваєте рахунки в казино без голландської ліцензії.

Ви можете це зрозуміти? Ви зробили депозит, зіграли та програли.

Я співчуваю тому факту, що підтримка вас ігнорує. З іншого боку, і з усією повагою, перегляньте свої скарги або цю тему, ми всі ходимо по колу. - це нескінченно. Головне все те ж: це виснажує обидві сторони.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Ви працюєте з ними, я сказав, що єдине, що мені потрібно, це список транзакцій, і вони брешуть мені на TrustPilot, але якщо ви не розумієте, для чого цей сайт

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

усе, про що я прошу, неможливо вирішити

Автоматичний переклад.
C078
6 міс. тому

З ними ніхто не працює, я просто вважаю безглуздо, щоб обидві сторони говорили про одне й нікуди не ділись. Я помітив, що ви попросили надати список транзакцій, а казино не зацікавлене в спілкуванні з вами. Це неприємно, і я це розумію.

У будь-якому випадку, у вас є відкрита скарга, тому ми побачимо, до чого ми прийдемо.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, минуло 17 годин, а гроші все ще були додані на мій рахунок, але платіжний постачальник показав, що вони оброблені, я зв’язався зі службою підтримки, але вони стверджують (я в це не вірю), що ще не отримали гроші

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

не вкладайте один великий шахрай

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене був такий самий досвід, я втратив 4000 євро і був заблокований без причини, і вони ні на що не відповідають! Я заблокований від будь-якого спілкування! Коли я надсилаю електронні листи комусь іншому, вони відповідають, і коли я кажу, що я гравець зі своїм обліковим записом і вимагаю, щоб вони повернули мені мої гроші, я більше не отримую відповіді. Приємно втрачати роботу таким чином і блокувати їх, тож ви не отримуєте шансу повернути всі або частину своїх грошей, чи не так? Ви вже щось домовилися? Я хотів би почути про це. Від цих людей мені стало погано

Автоматичний переклад.
C078
4 міс. тому

Я пережив те саме після втрати 4000 євро? Має бути спосіб помститися цим людям

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Має бути можливо, якщо ми підемо до головного офісу з кількома людьми

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви теж програли, а потім вас заблокували! Не чесний шанс, чи не так? Ви програєте, і у вас ніколи не буде шансу повернути свої гроші або їх частину. Мені це просто набридло! Мені дуже підозріло, що вони ігнорують мене... вони відповідають іншими електронними листами, а коли я кажу їм, хто я, жодної відповіді в чаті! Отже, вони десь помиляються, і ви не можете заблокувати когось без пояснення причини. Я сподіваюся, що ми зможемо з цим щось зробити, тому що я зіграв 4000 євро менше ніж за 1 вечір і планував зіграти більше, щоб відіграти або, можливо, втратити трохи грошей, але тоді я б погодився, а тепер відчуваю себе обдуреним. Я шукав онлайн і навряд чи можу знайти щось про те, як можна подати до суду на казино за кордоном. Переконайтеся, що ви також конкуруєте з Мальтійською комісією з азартних ігор, оскільки вони можуть відкликати ліцензію. Тому що їм не дозволили пропонувати ігри в Нідерландах. Я відчуваю себе дуже дурним. Я грав там, тому що веб-сайт стверджував, що їм можна довіряти тощо. Я нічого не знав про безпечну гру тощо. Тільки тепер я став мудрим. Де тоді головний офіс? І нам потрібно більше людей. Можливо, відкрийте сторінку у Facebook, і тоді ми зможемо продовжувати бомбардувати всіх онлайн 1 зіркою.

Автоматичний переклад.
C078
4 міс. тому

Погодьтеся

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я втратив 8600, а потім негайно закрив свій обліковий запис у Trust Pilot, лише щоб отримати такі ж відповіді з інших облікових записів електронної пошти. Єдине, що допомагає, це просто поїхати туди з кількома людьми, вони в Угорщині, тому це цілком здійсненно саме по собі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Немає нікого, хто допомагає, навіть з цього форуму, вони хочуть вам допомогти, але вони говорять одне і те ж

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені дуже дивно, що ніхто не може допомогти і що вони можуть продовжувати та красти народні гроші! Тому що взяти гроші і не дати їм шансу повернути або програти більше — це не казино! Вони повинні закритися, я дуже злюсь, якби знав, що вони збираються мене заблокувати, я б все одно не грав, чувак

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я створив сторінку у Facebook з їхнім іменем, приєднуйтесь, якщо ви стали жертвою

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Немає нікого, хто допомагає, навіть з цього форуму, вони хочуть вам допомогти, але вони говорять одне і те ж

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Можливо, це причина, чому ви вирішили подати скаргу сюди, чи не так? 🙂

Я просто не розумію, чому будь-яке казино закриє рахунок гравця, якщо гравець насправді втрачає гроші. Для мене це взагалі не має сенсу.

Ви можете мені з цим допомогти? Чи було інше спілкування з казино до того, як вони закрили ваш рахунок?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені дуже дивно, що ніхто не може допомогти і що вони можуть продовжувати та красти народні гроші! Тому що взяти гроші і не дати їм шансу повернути або програти більше — це не казино! Вони повинні закритися, я дуже злюсь, якби знав, що вони збираються мене заблокувати, я б все одно не грав, чувак

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Можливо, ви допоможете мені зрозуміти вашу проблему. Не могли б ви уточнити, як казино вкрало у вас гроші? Мені дуже хотілося б зрозуміти, чому ти такий впевнений у крадіжці.

Ви грали і програли, тепер ви прагнете повернути свої гроші, тому що у вас немає шансів програти ще більше.

Це те, що змушує вас відчувати, що казино щось вкрало? Я правильно розумію, будь ласка?

Крім того, я повинен сказати вам, що ви неправі; казино можуть закрити будь-який рахунок без пояснення причини. Зазвичай вони йдуть на цей крок, коли певний гравець звинувачує казино в спробі шахрайства або крадіжки. Я впевнений, що ви побачите це навіть у його термінах.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

добре, дякую за вашу оцінку, але це те, що ви відчуваєте! Якби я знав, що мій рахунок заблоковано, я б не продовжував вкладати гроші, чи не так? Отже, якщо я вношу гроші, а ліміту немає, я вважаю, що можу продовжувати грати, і це залежить від мене, чи програю я, чи зупинюся, але якщо хтось вирішить через три години, що вас заблокують без попередження, я відчуваю

закрутив мене, тому що я не маю можливості повернути частину своїх грошей! Оскільки Джектоп не має обов’язку піклуватися про гравців, я не розумію, звідки це взялося, і ви ігноруєте гравця через будь-яку форму спілкування, поки вони заробляють на мені гроші. Я просто запитую причину, і доки діє блокування, я все ще заслуговую на відповідь. То ти вважаєш це справедливим? Не я

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого