ГоловнаФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення

1 рік тому від C078
|
29 691 переглядів 212 відповідей |
|
1 2...11
1 рік тому
Тут ви можете обговорити JackTop Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Ніякої відповіді немає, якщо зв’язок мертвий

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу отримати відшкодування втрат, які я зареєстрував у cruks, і грати з Нідерландів

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Привіт, я можу запитати, з якою проблемою ви зіткнулися? Чому ви просите відшкодування?

Чи можете ви розповісти нам більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, я зареєстрований у cruks, і вони працюють незаконно в Нідерландах, а також той факт, що вони не регулюють будь-яку профілактику додатків, є причиною, чому я хочу отримати відшкодування

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Привіт!

Чи можу я поставити вам кілька запитань?

Чи вірите ви, що у вас були справедливі шанси щось виграти?

Чи попросили б ви повернути гроші, якщо б виграли?

Ми в Casino Guru застосовуємо Кодекс чесних азартних ігор , можливо, варто почитати про країни з обмеженнями?

«Наша позиція

Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.

"

Те саме стосується законодавчих обмежень.

Дозвольте сказати, що ми тут не юристи, а тому дотримуємося справедливого підходу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, оскільки я повинен виграти і можу отримати готівку, чого я не можу зробити, тому що кожен документ, який вони відхилили, це нечесна гра, навіть коли я вигравав, я хотів лише повернути гроші на депозиті, бо я не можу навіть вивести гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

і вони тижнями ні на що не відповідають

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, оскільки я повинен виграти і можу отримати готівку, чого я не можу зробити, тому що кожен документ, який вони відхилили, це нечесна гра, навіть коли я вигравав, я хотів лише повернути гроші на депозиті, бо я не можу навіть вивести гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що нам слід зосередитися на правилах, зокрема на процесі KYC тут і зараз:

Оскільки зазвичай спочатку потрібно завершити перевірку, якщо ви не зможете співпрацювати, ви не матимете права на зняття коштів.

Будь ласка, назвіть документи, відхилені казино, і вкажіть причину відмови.

Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

НЕ ГРАЙСЯ В ЦЬОМУ БУДИНКУ!!!!!!!


ВОНИ ШАХРАЇ, ЕКСПЕРТИ З КРАДІННЯ ГРОШЕЙ В КЛІЄНТІВ!!!!

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ви написали кілька дописів за короткий проміжок часу.

Чи можете ви спробувати розповісти нам більше про те, що сталося у вашому випадку, щоб ми могли спробувати вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Це може допомогти, якщо ви будете більш чесними з користувачами цієї сторінки. Кажи правду!! У цьому будинку, наприклад, практично неможливо пройти KYC, вони доводять клієнтів до межі терпіння, а потім настає розчарування!!!! У цьому будинку немає нічого доброго, будь ласка, тримайтеся подалі.


НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Одне велике шахрайство: зареєстрована адреса є навіть правильною адресою, або люди там також брешуть про це, можливо, вони мають номер, але вони не знають

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Навіть афілійовані партнери кажуть, що ні, ми не співпрацюємо разом, але платіж надійшов на той самий банківський рахунок

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я надсилав близько 50 повідомлень для підтримки vip-пошти, а vip-менеджер також надсилав 50 повідомлень у додатку whats, жодної відповіді, коли я йду з фальшивим номером і поштою, вони відповідають мені за одну хвилину

Автоматичний переклад.
cj4q7bykbg
1 рік тому

Вибачте, але я дійсно не розумію, що ви маєте на увазі. У чому проблема з казино? Процес перевірки?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зовсім немає спілкування

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Одне велике шахрайство, коли вони мають гроші, мене негайно заблокували, а відповіді не було місяцями, а також на все

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Компанію, яку вони зареєстрували за адресою на веб-сайті, неправильно, я спілкуюся з кимось, у кого там є компанія з майже такою ж назвою, але власник сказав, що вони використовували його адресу, але він також може брехати

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Добре, вони закрили ваш обліковий запис і не спілкуються. У такому випадку я пропоную вам створити скаргу на нашому сайті. Можливо, ми зможемо вам допомогти: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого