1 рік тому
Тут ви можете обговорити JackTop Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я можу запитати, з якою проблемою ви зіткнулися? Чому ви просите відшкодування?
Чи можете ви розповісти нам більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти?
Hi, can I ask what specific problem you encountered ? Why are you asking for a refund ?
Can you please tell us more so we can try to help you ?
Привіт, я зареєстрований у cruks, і вони працюють незаконно в Нідерландах, а також той факт, що вони не регулюють будь-яку профілактику додатків, є причиною, чому я хочу отримати відшкодування
Hi im registered in cruks and they operate ilegal in The Netherlands also the fact they do not regulate anny addition prevention is the reason i want to get a refund
Привіт!
Чи можу я поставити вам кілька запитань?
Чи вірите ви, що у вас були справедливі шанси щось виграти?
Чи попросили б ви повернути гроші, якщо б виграли?
Ми в Casino Guru застосовуємо Кодекс чесних азартних ігор , можливо, варто почитати про країни з обмеженнями?
«Наша позиція
Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.
"
Те саме стосується законодавчих обмежень.
Дозвольте сказати, що ми тут не юристи, а тому дотримуємося справедливого підходу.
Hi!
May I ask you a few questions?
Do you believe you had a fair chance to win something?
Would you ask for the refund in case you would win?
We in Casino Guru apply a Fair Gambling Codex, care to read about restricted countries, perhaps?
"Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
"
The same goes for law restrictions.
Allow me to say we are not lawyers here, thus we stick with the fair approach instead.
Так, оскільки я повинен виграти і можу отримати готівку, чого я не можу зробити, тому що кожен документ, який вони відхилили, це нечесна гра, навіть коли я вигравав, я хотів лише повернути гроші на депозиті, бо я не можу навіть вивести гроші
Yes as i schould win and can cash out what i can t do because every document they denied is it not a fair game even when i was winning i wanted only the deposit money back cruks because i can t even cash out
Так, оскільки я повинен виграти і можу отримати готівку, чого я не можу зробити, тому що кожен документ, який вони відхилили, це нечесна гра, навіть коли я вигравав, я хотів лише повернути гроші на депозиті, бо я не можу навіть вивести гроші
Yes as i schould win and can cash out what i can t do because every document they denied is it not a fair game even when i was winning i wanted only the deposit money back cruks because i can t even cash out
Я думаю, що нам слід зосередитися на правилах, зокрема на процесі KYC тут і зараз:
Оскільки зазвичай спочатку потрібно завершити перевірку, якщо ви не зможете співпрацювати, ви не матимете права на зняття коштів.
Будь ласка, назвіть документи, відхилені казино, і вкажіть причину відмови.
Ви можете впоратися з цим?
I think we should focus on the rules, specifically the KYC process here and now:
Because usually the verification must be completed first, if you fail to cooperate, you won't be entitled to any withdrawal.
Kindly name the documents rejected by the casino and add the reason for the rejection.
Can you handle that?
НЕ ГРАЙСЯ В ЦЬОМУ БУДИНКУ!!!!!!!
ВОНИ ШАХРАЇ, ЕКСПЕРТИ З КРАДІННЯ ГРОШЕЙ В КЛІЄНТІВ!!!!
DON'T PLAY IN THIS HOUSE!!!!!!!
THEY ARE SCAMMERS, EXPERTS IN STEALING MONEY FROM CUSTOMERS!!!!
NÃO JOGUEM NESTA CASA!!!!!!!
ELES SÃO BURLÕES, PERITOS EM ROUBAR DINHEIRO AOS CLIENTES!!!!
Привіт, я бачу, що ви написали кілька дописів за короткий проміжок часу.
Чи можете ви спробувати розповісти нам більше про те, що сталося у вашому випадку, щоб ми могли спробувати вам допомогти?
Hi, I see you've written multiple posts in a short period of time.
Can you try to tell us more about what happened in your case please, so we can try to help you ?
Це може допомогти, якщо ви будете більш чесними з користувачами цієї сторінки. Кажи правду!! У цьому будинку, наприклад, практично неможливо пройти KYC, вони доводять клієнтів до межі терпіння, а потім настає розчарування!!!! У цьому будинку немає нічого доброго, будь ласка, тримайтеся подалі.
НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!!
It can help if you are more honest with the users of this page. Tell the truth!! In this house, for example, it is practically impossible to pass the KYC process, they push customers to the limit of patience and after that comes frustration!!!! There is nothing good in this house, please stay away.
DON'T PLAY HERE!!!!!!!
Podem ajudar se for mais sinceros com os usuários desta página. Digam a verdade!! Nesta casa por exemplo é praticamente impossível passar no processo KYC eles levam os clientes ao limite da paciência e depois disso vem a frustração!!!! Não há nada de bom nesta casa, fiquem longe por favor.
NAO JOGUEM AQUI !!!!!!!
Одне велике шахрайство: зареєстрована адреса є навіть правильною адресою, або люди там також брешуть про це, можливо, вони мають номер, але вони не знають
One big scam the registered address is even the right adress or the persons there lie also about it what is possible they have a tell number but they dont know
Я надсилав близько 50 повідомлень для підтримки vip-пошти, а vip-менеджер також надсилав 50 повідомлень у додатку whats, жодної відповіді, коли я йду з фальшивим номером і поштою, вони відповідають мені за одну хвилину
Ive send about 50 mails to support vip mail and vip manager also send 50 messages on whats app no reply when i go with fake number and mail they reply at me in one minute
Вибачте, але я дійсно не розумію, що ви маєте на увазі. У чому проблема з казино? Процес перевірки?
Sorry, but I really don't understand what you mean. What's the problem with the casino? The verification process?
Компанію, яку вони зареєстрували за адресою на веб-сайті, неправильно, я спілкуюся з кимось, у кого там є компанія з майже такою ж назвою, але власник сказав, що вони використовували його адресу, але він також може брехати
The company they registered on the adress on the website isnt right i talk to some one whos have a company there almos same name but the owner said they used his adress but he can lie also
Добре, вони закрили ваш обліковий запис і не спілкуються. У такому випадку я пропоную вам створити скаргу на нашому сайті. Можливо, ми зможемо вам допомогти: https://casino.guru/complaints
Alright so they closed your account and they don't communicate. In that case, I suggest you to create a complaint on our website. We might be able to help you: https://casino.guru/complaints
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.