ГоловнаФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення

 від C078
|
38 154 переглядів 233 відповідей |
|
1 2...12
Тут ви можете обговорити JackTop Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Ніякої відповіді немає, якщо зв’язок мертвий

Автоматичний переклад.

Я хочу отримати відшкодування втрат, які я зареєстрував у cruks, і грати з Нідерландів

Автоматичний переклад.
C078

Привіт, я можу запитати, з якою проблемою ви зіткнулися? Чому ви просите відшкодування?

Чи можете ви розповісти нам більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я зареєстрований у cruks, і вони працюють незаконно в Нідерландах, а також той факт, що вони не регулюють будь-яку профілактику додатків, є причиною, чому я хочу отримати відшкодування

Автоматичний переклад.
C078

Привіт!

Чи можу я поставити вам кілька запитань?

Чи вірите ви, що у вас були справедливі шанси щось виграти?

Чи попросили б ви повернути гроші, якщо б виграли?

Ми в Casino Guru застосовуємо Кодекс чесних азартних ігор , можливо, варто почитати про країни з обмеженнями?

«Наша позиція

Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.

"

Те саме стосується законодавчих обмежень.

Дозвольте сказати, що ми тут не юристи, а тому дотримуємося справедливого підходу.


Автоматичний переклад.

Так, оскільки я повинен виграти і можу отримати готівку, чого я не можу зробити, тому що кожен документ, який вони відхилили, це нечесна гра, навіть коли я вигравав, я хотів лише повернути гроші на депозиті, бо я не можу навіть вивести гроші

Автоматичний переклад.

і вони тижнями ні на що не відповідають

Автоматичний переклад.

Так, оскільки я повинен виграти і можу отримати готівку, чого я не можу зробити, тому що кожен документ, який вони відхилили, це нечесна гра, навіть коли я вигравав, я хотів лише повернути гроші на депозиті, бо я не можу навіть вивести гроші

Автоматичний переклад.

Я думаю, що нам слід зосередитися на правилах, зокрема на процесі KYC тут і зараз:

Оскільки зазвичай спочатку потрібно завершити перевірку, якщо ви не зможете співпрацювати, ви не матимете права на зняття коштів.

Будь ласка, назвіть документи, відхилені казино, і вкажіть причину відмови.

Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.

НЕ ГРАЙСЯ В ЦЬОМУ БУДИНКУ!!!!!!!


ВОНИ ШАХРАЇ, ЕКСПЕРТИ З КРАДІННЯ ГРОШЕЙ В КЛІЄНТІВ!!!!

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999

Привіт, я бачу, що ви написали кілька дописів за короткий проміжок часу.

Чи можете ви спробувати розповісти нам більше про те, що сталося у вашому випадку, щоб ми могли спробувати вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro

Це може допомогти, якщо ви будете більш чесними з користувачами цієї сторінки. Кажи правду!! У цьому будинку, наприклад, практично неможливо пройти KYC, вони доводять клієнтів до межі терпіння, а потім настає розчарування!!!! У цьому будинку немає нічого доброго, будь ласка, тримайтеся подалі.


НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!!!!!!!

Автоматичний переклад.

Одне велике шахрайство: зареєстрована адреса є навіть правильною адресою, або люди там також брешуть про це, можливо, вони мають номер, але вони не знають

Автоматичний переклад.

Навіть афілійовані партнери кажуть, що ні, ми не співпрацюємо разом, але платіж надійшов на той самий банківський рахунок

Автоматичний переклад.
Jaro

Я надсилав близько 50 повідомлень для підтримки vip-пошти, а vip-менеджер також надсилав 50 повідомлень у додатку whats, жодної відповіді, коли я йду з фальшивим номером і поштою, вони відповідають мені за одну хвилину

Автоматичний переклад.
cj4q7bykbg

Вибачте, але я дійсно не розумію, що ви маєте на увазі. У чому проблема з казино? Процес перевірки?

Автоматичний переклад.

Зовсім немає спілкування

Автоматичний переклад.

Одне велике шахрайство, коли вони мають гроші, мене негайно заблокували, а відповіді не було місяцями, а також на все

Автоматичний переклад.

Компанію, яку вони зареєстрували за адресою на веб-сайті, неправильно, я спілкуюся з кимось, у кого там є компанія з майже такою ж назвою, але власник сказав, що вони використовували його адресу, але він також може брехати

Автоматичний переклад.
C078

Добре, вони закрили ваш обліковий запис і не спілкуються. У такому випадку я пропоную вам створити скаргу на нашому сайті. Можливо, ми зможемо вам допомогти: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 2...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого