ФорумКазиноJackbit Casino - загальне обговорення

Jackbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Cryptominers2017
|
8883 переглядів 60 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1977punk
1 рік тому

Шановний, панк 1977 року

Якщо ви звернетеся до служби підтримки, ваш випадок уже мав бути переданий відповідній команді, тому він буде вирішений за вас

Але тим часом, будь ласка, надішліть нам своє ім’я користувача, щоб ми могли визначити пріоритети та виправити це якомога швидше

Jackbit Casino також надасть вам певний бонус за незручності, але це може бути не наша вина, а може бути будь-яка інша проблема щодо блокчейну, платежів тощо. Ми з’ясуємо це та вирішимо, як уже згадувалося, надішліть нам більше деталей щодо ваш рахунок

Інформація про внесену суму також допоможе нам, якщо ви ще не надіслали її до нашої служби підтримки, надішліть інформацію туди

З повагою,


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 рік тому

Ім'я користувача 1977punk. Я надав усю необхідну інформацію 04.08.23... минулої п’ятниці ввечері, через пару годин після того, як зробив депозит у BTC.


Мені сказали, що його переслано, і що я почую від когось щодо мого зниклого депозиту в діапазоні від 5 годин до кількох днів.


На даний момент, 10.08.23, зі мною ніхто не звертався щодо цього питання.


Я, звичайно, ціную вашу допомогу. Я зазвичай намагаюся додавати всі хороші речі, які мені подобаються в казино, до своїх скарг, щоб бути справедливим, але, чесно кажучи, у мене ще не було можливості грати в азартні ігри на JackBit. Це був мій перший депозит, і я не можу пригадати, як я там опинився, тому що це не були безкоштовні обертання чи щось інше. Я вважаю, що це був хороший огляд.


Отже, моєю першою взаємодією з казино було те, що мій депозит пропав, я чекав, поки зі мною зв’яжеться служба підтримки, а потім опублікував тут, коли мені здавалося, що мене не чують.


Крім того, я завжди радий повернутися і сказати «казино все виправило» або щось інше, коли це станеться в подібних ситуаціях, і я буду радий зробити це з Jackbit, якщо/коли це буде вирішено.


Ще раз дякую за ваш час і допомогу в цій справі.


*Редагувати* У мене була дата транзакції як субота 8/5, але це була п’ятниця 8/4

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1977punk
1 рік тому

Шановний, панк 1977 року

Ми перевірили вашу проблему з відповідною командою

Нам повідомили, що HASH потрібен для вирішення вашої проблеми та підтвердження того, що ви дійсно здійснили транзакцію на гаманець Jackbit Casino

Прохання надати наведену вище інформацію, і це буде вирішено якомога швидше, як ми згадували в попередньому повідомленні

найкращий,

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто хочу повторити, що це вся інформація, яку я спочатку надав у службу підтримки в чаті протягом 2 годин після внесення депозиту. Ви можете скористатися посиланням нижче, якщо знаєте, що воно законне, або скопіювати його безпосередньо


Хеш:


bc2777ee67bff19966074a135e040b124ff75bb8efa36a8813ea0459616d877a


Переглянути хеш у провіднику блоків:


https://mempool.space/tx/bc2777ee67bff19966074a135e040b124ff75bb8efa36a8813ea0459616d877a


Це та сама інформація, яку я надав у службу підтримки Jackbit у п’ятницю, 8.4.23, протягом 2 годин після того, як мій депозит не було зараховано на мій рахунок. Здається, ваш допис натякає на те, що ви просто чекали, що я надам відповідну інформацію, і це неточно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все ще нічого. Немає грошей на моєму рахунку, немає зв'язку зі службою підтримки.

Автоматичний переклад.
1977punk
1 рік тому

Шановний, панк 1977 року

Оскільки відповідна команда перевіряла інформацію, Jackbit Casino так і не отримало кошти, які, як ви стверджуєте, були надіслані на гаманець вашого облікового запису гравця

Ви отримаєте грошовий бонус (така ж сума, яку ви вимагаєте, була надіслана на BTC-гаманець гравця) від Jackit Casino за чудовий зовнішній вигляд казино

Ми бачимо, що гравець зробив помилку або це було зроблено з іншої причини, але казино все одно надало гравцеві бонус

Ми хочемо попередити вас, щоб ви були обережні при внесенні коштів, звичайно, якщо це було зроблено помилково

найкращий,

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доступ до облікового запису заблокували без пояснення причин. Обліковий запис перевірено. Технічна підтримка не надає зворотного зв'язку.

Автоматичний переклад.
exaggerate2020
1 рік тому

Шановний exaggerate2020,

Що стосується умов і умов казино Jackbit, Росія обмежена, тому ви не можете грати, але ви можете вивести свої кошти з казино

найкращий,

Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 рік тому

Привіт Джекбіт.

Ви кажете, що в Росії є обмеження, але коли я проходив перевірку на вашому сайті, мені про це ніхто не сказав, ні в чаті на самому сайті, ні поштою, ніхто мене про це не сповіщав.

При цьому я пройшов верифікацію і продовжував користуватися сайтом і міг виводити кошти, але вчора вранці я просто не міг увійти в свій аккаунт. Вони не змогли мені допомогти в чаті.

Зараз, коли я намагаюся увійти, з'являється повідомлення про те, що користувача заблоковано. Ви можете побачити на скріншоті.


file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
exaggerate2020
1 рік тому

Шановний exaggerate2020,

У вас є доступ до вашого облікового запису, тому ви можете обробляти свої транзакції

Дякую тобі за терпіння

найкращий,

Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 рік тому

Приємно чути. Зараз я спробую увійти в свій акаунт і вивести кошти. Що відбувається з моїм рахунком після зняття коштів?

Автоматичний переклад.
exaggerate2020
1 рік тому

ідеально,

На жаль, ваш обліковий запис буде закрито за рішенням компанії

Бажаю великої удачі!

найкращий,

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доступ до облікового запису заблокували без пояснення причин. Обліковий запис перевірено. Технічна підтримка не надає зворотного зв'язку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я радий бачити, що проблему вирішено, і ви можете зняти свої кошти без проблем. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, Яро.


Так, я підтверджую, що на даний момент я зняв усі свої кошти. Мені було надано доступ до облікового запису, і після успішного виведення його знову заблокували.

Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 рік тому

Дякую за твою допомогу. Я зміг зняти свої кошти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Яро.


Так, я підтверджую, що на даний момент я зняв усі свої кошти. Мені було надано доступ до облікового запису, і після успішного виведення його знову заблокували.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чудово, якби кожне казино оперативно вирішувало такі ситуації. Я сподіваюся, що в майбутньому ви досягнете кращих результатів, будете обережнішими та перевірите країни з обмеженнями в Умовах використання, а також запитайте про це в чаті або в службу підтримки. Я не думаю, що в цьому випадку може статися щось подібне, і ви будете впевнені, де можна, а де ні. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, не можу вивести гроші, доступ до виведення заборонено. Перевірка пройшла, відеозапит теж пройшов. На повідомлення не відповідають.

Логін: kristas441

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
10 міс. тому


Привіт, не могли б ви звернути увагу на кейс із https://casino.guru/profile/329795/kristas441. Здається, у нього така ж справа, як і у мене.


Це в цій дискусії, але я продублюю його про всяк випадок:

Привіт, не можу вивести гроші, доступ до виведення заборонений. Перевірка пройшла, відеозапит теж пройшов. На повідомлення не відповідають.
Логін: kristas441




Автоматичний переклад.
kristas441
10 міс. тому

Відповідь на повідомлення Jackbit у цій темі




Автоматичний переклад.
exaggerate2020
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого