Шановний, панк 1977 року
Якщо ви звернетеся до служби підтримки, ваш випадок уже мав бути переданий відповідній команді, тому він буде вирішений за вас
Але тим часом, будь ласка, надішліть нам своє ім’я користувача, щоб ми могли визначити пріоритети та виправити це якомога швидше
Jackbit Casino також надасть вам певний бонус за незручності, але це може бути не наша вина, а може бути будь-яка інша проблема щодо блокчейну, платежів тощо. Ми з’ясуємо це та вирішимо, як уже згадувалося, надішліть нам більше деталей щодо ваш рахунок
Інформація про внесену суму також допоможе нам, якщо ви ще не надіслали її до нашої служби підтримки, надішліть інформацію туди
З повагою,
Dear, 1977punk
If you reach out to the support team, your case should already have been forwarded to the appropriate team therefore it will be solved for you
But meanwhile, please send us your username so we can prioritize and fix it ASAP
Jackbit Casino will also give you some bonus for the inconvenience, but that may not be our fault and it can be any other issue regarding blockchain, payment, etc. We will find it out and solve it as we mentioned, send us more details regarding your account
Information regarding the deposited amount will help us as well if you don't already send it to our support please send the information there
Kind Regards,