2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я почав грати на цьому сайті в п’ятницю, я вніс криптовалюту, якщо бути точним, я заплатив приблизно 500 євро, і зараз у мене близько 1400 євро на балансі, протягом 2 днів я намагався зняти, але повідомлення про непідтримувану валюту постійно відображається , допомога каже, що це загальна проблема, яка буде вирішена якнайшвидше, я отримаю інформацію поштою ... 48 годин, і ніхто не чує, я починаю відчувати запах ... це з кимось траплялося ще?
I started playing on this site on Friday, I deposited with crypto to be precise bnb, I paid about a value of 500 € and I am now about 1400 € Balance, for 2 days I have been trying to withdraw but the unsupported currency message is perpetually displayed , the assistance says that it is a general problem that will be solved as soon as possible, I will receive info by mail ... 48 hours and no one has heard, I start to smell ... has it happened to someone else?
Ho iniziato a giocare su questo sito venerdì, ho depositato con crypto per la precisione bnb, ho versato circa un valore pari a 500€ e sono ora a circa 1400€ Di saldo, da 2 giorni provo a prelevare ma esce perennemente la scritta unsupported currency, l’assistenza dice che si tratta di un problema generale che sarà risolto quanto prima, riceverò info via mail… 48 ore e non si è sentito nessuno, mi inizia a puzzare… a qualcun altro è successo?
Привіт,
Вибачте, це справді здається мені загальною проблемою. Важко припустити, скільки часу займе вирішення. Наберіться терпіння, будь ласка.
Оскільки на це казино ще немає скарг, я не можу порадити.
Повідомте нас, коли щось зміниться. 🙏
Hello,
I'm sorry, this truly seems like a general problem to me. Hard to guess how long the solution will take. Try to be patient, please.
Since there are no complaints submitted against this casino yet, I can't advise.
Let us know when something changes. 🙏
Сьогодні вранці мені вдалося вийти з комп’ютера ... чесно кажучи, я не знаю, чи була проблема лише на мобільних пристроях, вони могли сказати мені, що він у статусі обробки, я оновлю вас, якщо вони мені платять ...
I managed to withdraw this morning from the pc ... honestly I don't know if the problem was only on mobile devices, they could have told me, it's in processing status I update you if they pay me ...
Sono riuscito a prelevare questa mattina dal pc… sinceramente non so se il problema fosse solo sui dispositivi mobili, avrebbero potuto comunicarmelo, è in stato processing vi aggiorno se mi pagano…
Привіт,
це досить цікаво, дякуємо, що повідомили нам. Тепер мені цікаво, чи знає казино взагалі про можливість подання виведення за допомогою версії для ПК.
У будь-якому випадку, сподіваюся, що це був останній випуск і ви незабаром отримаєте свій виграш. 🤞
Hello,
that is pretty interesting, thank you for letting us know. Now I'm wondering whether the casino even knows about the possibility of submitting the withdrawal using the PC version.
Anyway, hoping that this was the last issue and you'll get your winnings soon. 🤞
Я підтверджую, що я отримав виграш
I confirm that I have received the winnings
Confermo di aver ricevuto le vincite
Чудово! Дякуємо за такі позитивні новини🙂.
Що ви збираєтеся робити тепер, коли знаєте, що виведення коштів працює принаймні на ПК...?
Awesome! Thank you for such positive news 🙂.
What are you going to do now that you know that the withdrawal works at least on PC...?
Я буду продовжувати грати на сайті, тому що можна використовувати криптовалюти, і тут є хороша пропозиція спортивних розкладів і ринків ... час звітування про ставки та виведення виграшів, безумовно, можна покращити ...
I will continue to play on the site because cryptocurrencies can be used and it has a good offer of sports schedules and markets ... the timing of reporting bets and withdrawal of winnings can certainly be improved ...
Continuerò a giocare sul sito perché si possono usare le criptovalute e ha una buona offerta di palinsesto sportivo e mercati… sicuramente migliorabile la tempistica di refertazione delle scommesse e prelievo delle vincite…
Звучить непогано 🙂 У цьому випадку я бажаю вам лише найкращого.
Приходьте іноді перевіряти нас, я хотів би почути, чи помітите ви тим часом якісь покращення в казино.🤔
Sounds quite good 🙂 In this case, I wish you only the best of luck.
Come check on us sometimes, I'd like to hear if you notice some improvements in the meantime in the casino.🤔
Привіт Cryptominers2017 ,
Ми раді, що ви успішно отримали свої кошти. У нас виникла проблема щодо валюти BNB, і тепер це все вирішено. Бажаємо вам найкращих вражень у нашому казино
З повагою,
Hello Cryptominers2017,
We are glad that you have received your funds successfully. We had an issue regarding BNB currency and now it is all fixed. Wish you the best experience at our casino
Regards,
Так, але тільки з десктопної версії сайту, ні з мобільного телефону (iPhone 13, Safari)
Yes, but only from the desktop version of the site, no from the mobile phone (iPhone 13, Safari)
Si, ma solo dalla versione desktop del sito, no dal cellulare (iPhone 13, Safari)
Депозит без бонусу , заробіток 7000 євро висновок . швидко .
Я рекомендую вам рухатися в правильному напрямку.
Deposit without bonus , earnings 7000 euros withdrawal . Fast .
I recommend you are going in the right direction.
Depósito sem bónus , ganhos 7000 euros retirada . Rápida .
recomendo está a ir no bom caminho .
Привіт,
так що KYC теж гладко, правда?
У будь-якому випадку, здається, я ніколи раніше не запитував вас, тож ви зазвичай граєте без будь-яких бонусів?
Hello there,
so the KYC is smooth either, right?
Anyway, I believe I have never asked you before, so do you usually play without any bonus?
Привіт Радка,
так, Kyc швидкий, хоча я маю пораду.
У всіх без винятку казино,
Надсилаю документи на перевірку, не грайте до перевірки.
Повідомте про це казино, і вони будуть набагато швидше.
Це працює з усіма.
Hi Radka,
yes the Kyc is fast although I have a piece of advice.
In all casinos without exception,
I send documents for verification , do not play until verified .
Let the casino know this, and they'll be a lot quicker.
It works with everyone.
Olá Radka ,
sim o Kyc é rápido embora eu tenha um conselho .
Em todos os casinos sem excepção ,
envio os documentos para verificação , não jogue enquanto não estiver verificado .
Faça saber isso ao casino , e eles vão ser muito mais rápidos .
Funciona com todos .
Привіт Вальтере,
я б сказав, що це трохи чудова порада. 👍
На жаль, я можу пригадати небагато гравців, які сказали, що не кожне казино це приймає, але запитати завжди корисно!🙂
Hi Valter,
this is a bit of excellent advice I'd say. 👍
Sadly I can recall few players saying that not every casino accepts that, but it's always good to ask!🙂
Привіт Радка,
Я розумію, що казино, яке не приймає цього, не буде сумлінним.
Якщо сьогодні ми йдемо в казино, перш ніж увійти, ми повинні пред’явити посвідчення особи, модель має бути такою, щоб уникнути багатьох скарг KYC.
Я давно цим займаюся.
Іноді я навіть відкриваю рахунок і навіть нічого не надсилаю, а казино постійно надсилає електронні листи з проханням завершити реєстрацію, надіславши документи.
Hi Radka,
I understand that a casino that does not accept this will not be in good faith.
If today we go to a casino before entering we have to present identification, the model should be like this to avoid many KYC complaints.
I've been doing this for a long time.
Sometimes I even open an account and I don't even send anything and it's the casino that constantly sends emails, asking you to complete the registration by sending the documents.
Olá Radka ,
Entendo que um casino que não aceite isso não estará de boa fé .
Pois se hoje vamos a um casino antes de entrar temos que apresentar a identificação , o modelo deveria ser assim evitaria muitas reclamações de KYC .
Eu há muito tempo que faço assim .
As vezes até abro a conta e nem envio nada e é o casino que envia constantemente emails , a pedir que conclua o registo enviando os documentos .
Я думаю, що безліч гравців, які хочуть грати відразу після першого депозиту, не погодяться. я? Мені подобається ідея.
Казино нагадують вам про реєстрацію, щоб ви поверталися і грали 🙂, я вважаю, що реєстрація та верифікація – це не одне й те саме.
I guess that tons of players who wish to play immediately after the first deposit would disagree. Me? I like the idea.
Casinos remind you of the registration so you come back and play 🙂, I believe that registration and verification are not the same things.
Привіт Радка,
вірю, що всі добросовісні казино перевіряють без жодних депозитів.
Бо одна річ не має прямого впливу на іншу.
Як тільки ви ввійдете в обліковий запис після реєстрації, вони зможуть відстежити ваш мобільний телефон.
Правда полягає в тому, що багато казино і чимало, багато гравців відкривають рахунок у своєї дружини, брата, друга тощо, тому що вони не читають T&Cs.
І вони часто роблять це без будь-якого злого наміру, у цих випадках ви можете вносити все, що завгодно, казино ніколи не оголосить, що у вас є кілька облікових записів. може витратити
50 тисяч євро. Казино і хто завгодно,
вони нічого не кажуть.
Гірше, якщо ви внесете депозит і виграєте, тоді використовуються всі аргументи.
Тож вітаємо від казино з перемогою!
Чи щирі вони, вірю ні 👎! 🇧🇷
Hi Radka,
believe that all bona fide casinos verify without any deposit.
For one thing has no direct influence on another.
As soon as you enter the account after registration they can track your cell phone.
The truth is that many casinos and not a few, many players open an account with their wife, brother, friend etc, because they don't read the T&Cs.
And they often do it without any malice, in these cases you can deposit whatever you want, the casino will never declare that you have multiple accounts. can spend
50 thousand euros . The casino and anyone,
they say nothing.
Worse is if you deposit and win, then all arguments are used.
So congratulations from the casino on your victory!
Are they sincere, I believe not 👎! 🇧🇷
Olá Radka ,
acredite que todos os casinos de boa fé verificam sem depósito algum .
Pois uma coisa não tem influência directa com outra .
Logo que entra na conta após o registro eles conseguem rastrear , seu telemóvel .
A verdade é que muitas casinos e não são poucos , muitos jogadores abrem conta da mulher , Irmao , amigo etc , porque não leem os T&Cs.
E fazem muitas vezes sem maldade nenhuma , nestes casos pode depositar o que quiser , o casino nunca vai declarar que você tem várias contas . Pode gastar
50 mil euros . O casino e qualquer um ,
não dizem nada .
Pior é se você deposita e ganha , aí , todos os argumentos são utilizados .
Por isso os Parabéns do casino por sua vitória !
Será que são sinceros , acredito que não 👎! 😀😀😀
Привіт Вальтер.
Ну, я читаю скарги кожен день тижня, тому я не можу з вами остаточно погодитися.
Мій загальний досвід інший, коли йдеться про реєстрацію, перевірку та навіть порушення правила кількох облікових записів.
Казино не хочуть затримувати гравців у грі чи внесенні депозиту, тому вони навіть дозволяють людям грати, навіть якщо депозит все ще «розробляється», оскільки кожна транзакція займає кілька годин або кілька днів у разі банківського переказу, інший затримка була б повним KYC з самого початку - не дуже популярно для казино, оскільки вони зазвичай перевіряють лише гравців, які фактично виграли та подали заявку на зняття.
Реєстрація також має бути максимально швидкою, оскільки гравець може втратити інтерес до гри в казино, якщо початкова реєстрація здається «складною». Деякі казино нагороджують гравців за перевірку електронної пошти та телефону, щоб переконатися, що гравці пройдуть це. З іншого боку, деякі казино вимагають підтвердження телефону лише у випадку зняття коштів.
Перевірка може відрізнятися в казино, ліцензованих MGA, і в казино, які мають ліцензію в інших країнах. Це ще один фактор, який слід враховувати, наступним фактором має бути країна проживання гравця, яка також може вплинути на перевірку.
Було б непогано, якби всі гравці спочатку пройшли перевірку, так, але навіть зараз, коли це не стандарт, багато гравців усе ще віддають перевагу крипто-казино та анонімним казино, щоб взагалі уникнути перевірки.
Решту залишу наступного разу. 🙂
Будьте здорові.
Hi Valter.
Well, I read complaints every single day of the week, hence I can't agree with you ultimately.
My general experience is different when it comes to registration, verification, and even for breaching the multiple accounts rule.
The casinos don't want to delay players from playing or depositing so they even allow people to play even if the deposit is still "in progress" because every transaction takes a couple of hours, or a few days in case of bank transfer, another delay would be the full KYC right from the beginning - not very popular for the casinos, since they normally verify only players that had actually won and submitted the withdrawal.
The registration is set to be as quick as possible too, because the player may lose interest to play in the casino if the initial registration seems to be "complicated". Some casinos award players for email and phone verification to make sure that players will go through it. On the other hand, some casinos only ask for phone verification only in case of withdrawal.
The verification can be quite different in casinos licensed by MGA and in casinos licensed elsewhere, this is another factor to be considered, the next one should be the country of residence of the player, which can affect the verification too.
Would be nice if all players must go through the verification first yes, but even now, when this is not a standard, lots of players still prefer crypto casinos and anonymous casinos to avoid verification at all.
I'll leave the rest for next time. 🙂
Stay well.
Я зробив депозит через BTC у суботу. Коли це було підтверджено в блокчейні, але все ще не було опубліковано в моєму обліковому записі, я звернувся до служби підтримки. Вони змусили мене надіслати деталі транзакції, які я надав. Надіслав підтвердження того, де я купив/надіслав його на адресу, яку вони мені надали. Я відчуваю, що це все легко і швидко перевірити, хоча виправте мене, якщо я помиляюся.
Через кілька хвилин мені повідомили, що мій запит на підтримку було передано іншій команді, і ця інша команда незабаром зв’яжеться зі мною та вирішить проблему з моїм відсутнім депозитом. Очевидно, оскільки я тут скаржуся, це було не так. Я входив у їхнє казино один раз на день, повторював своє звернення до служби підтримки та отримував таку саму відповідь... Ескалатори подбають про Ескалацію, і все, що я можу зробити, це чекати ескалації.
Через шість днів ескалатарці ще не зв’язалися зі мною, і мій депозит досі не відображається на балансі мого рахунку.
Схоже, у них хороший представник... я сказав людям служби підтримки, які готові зі мною поговорити (деякі просто натягують на мене «я сказав доброго дня, сер!»), що я знаю, що це не їхня вина або що завгодно...але я все одно буду запитувати їх про свій депозит один раз на день, щоб нагадати їм, що я все ще тут і все ще хочу отримати певну компенсацію. Можливо, з новим блискучим Escalade?
Я сказав їм, що те, що я їм надав, легко довести, що я справді зробив депозит, і запитав, чи можуть вони просто дати мені безкоштовні обертання в грі приблизно на суму мого депозиту. Немає кубиків...що дивно для казино...здається, у них були б кубики.
У будь-якому випадку, моє загальне відчуття щодо цієї проблеми полягає в тому, що мій відсутній депозит для них просто не важливий. Як я вже казав, це був не великий депозит, тож вони, мабуть, думають, що якщо вони досить довго чекатимуть, я піду... а коли я піду, це не буде великою втратою.
Я щиро не вважаю, що зникнення мого депозиту було чимось цілеспрямованим або з жадібності чи злого наміру, але я вважаю, що кількість днів і повна відсутність спілкування з цього питання є ознаками (1) відсутності надання f&#% або (2) брак компетенції...хоча я припускаю, що це може бути поєднання двох.
I made a deposit via BTC on Saturday. After it was confirmed on the blockchain but still wasn't posted to my account, I contacted support. They had me send the details of the transaction, which I provided. Sent proof of where I bought/sent it to the address they provided me. I feel like that is all easily and quickly verifiable, though correct me if I am wrong.
After a few minutes, I was told that my support request had been Escalated to another team, and that this other team would soon contact me and resolve the issue of my missing deposit. Obviously, since I'm here complaining, that was not the case. I've logged in on their casino once per day, rehashed my support appeal, and I receive the same response...the Escalators will take care of the Escalated and all I can do is wait for the Escalation to Escalate.
Six days later, the Escalatarians have yet to contact me and my deposit is still not reflected in my account balance.
Seems like they have a good rep...ive told the support people who are willing to speak to me (some just straight up pull the 'i said good day sir!' bit on me) that I know it wasn't their fault or whatever...but that I am still going to ask them about my deposit once per day to remind them that I am still here and still want to be compensated in some manner. Perhaps with a shiny new Escalade?
I told them that it is easily proven with what I have provided them that I did indeed make the deposit, and asked if they could just give me free spins on a game for roughly the amount of my deposit. No dice...which is odd for a casino....seems like they'd have dice.
Anyways, my general feeling about this issue is that my missing deposit simply is not important to them. As I stated, it was not a large deposit, so they probably think that, if they wait long enough, I'll go away...and when I go away, it will be no big loss.
I sincerely don't think my deposit going missing was anything purposeful or done out of greed or malice, but I do feel that the number of days and complete lack of communication on the matter are signs of either (1) a lack of give a f&#% or (2) a lack of competence...although I suppose it could be a combination of the two.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.