ФорумКазиноJackbit Casino - загальне обговорення

Jackbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Cryptominers2017
|
9236 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
mischal041
1 місяць тому

Тож чудово, що обмеження зняли і знову все гаразд.

Що стосується зняття, так, ви бачили ліміт як хороший, і коли ви підійдете до нього з вказаною вами сумою, ми побачимо, чи це буде добре, і ви отримаєте гроші.

Звичайно, я також почекаю, чи отримаєте ви решту, коли ви зможете знову зняти більшу суму, коли ліміт буде скинуто.

Якщо щось станеться, я буду тут. 🙂

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене розглядається скарга в цьому казино, - одного дня я вніс 7000 євро і того ж дня хотів виплатити 20 000 євро, які я виграв - мені відмовляють у виплаті, оскільки я обміняв їхні VIP-бали гравця, які вони рекламують як wagerfree - однак, існує правило, яке тепер означає, що я можу виплатити максимум 10 разів більше, ніж я обміняв бали, - казино тепер прийняло 19 500 євро з рахунку. - справді пастка, створена лише для конфіскації виграшу.

Автоматичний переклад.
Lassedkok
2 дн. тому

Хм, це здається мені досить сумною причиною анулювати перемогу. Чи є у них щось подібне до положень та умов, що коли обмінюються бали, такі умови застосовуються до вашого зняття? Я не думаю, що це має якось впливати.

Однак це хороший крок, що ви подали скаргу , і наша команда спробує вам допомогти.

Але в мене є одне запитання, чи обміняли ви ці бали після перемоги чи використали їх, щоб виграти 20 тисяч?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я попросив казино надати список транзакцій, щоб мати можливість документально підтвердити, що очки були викуплені під час ігрового сеансу, але з «міркувань безпеки» вони не можуть надати цього.

Я можу лише порекомендувати йти подалі від цього казино, якщо вони працюють саме так. -

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
Lassedkok
2 дн. тому

Судячи з того, що я бачу в скарзі, ви вже отримали гроші, я правильно розумію? Ви уклали угоду з казино чи вам сказали, що це була просто помилка?

У будь-якому випадку, я радий, що все пройшло добре і ти отримав свої гроші. Сподіваюся, вам сподобається, тому що це дуже приємна перемога.

Вітаю. 🎉😊☘️

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, Джаро, дякую за ваші коментарі


Спочатку я отримав електронний лист про те, що гроші конфісковані


- потім я звернувся зі скаргою в казино через їхні канали - тут стверджували, що гроші конфісковані, -


Після публікації тут я отримав вибачення, і гроші повернуто на рахунок, звідки я зміг виплатити їх без жодних проблем.


тому ніяких переговорів, але мені цікаво, чи відчували вони певний тиск через те, що ви були залучені? 😉


Автоматичний переклад.
Lassedkok
2 дн. тому

Це може бути так, а може й ні, але про це точно знатиме лише казино. Звичайно, могла бути помилка, яку вони виправили і за яку вибачилися, тому це могло бути непорозуміння, на яке ми могли не вплинути.

Головне – результат і гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого