ГоловнаФорумКазиноJackbit Casino - загальне обговорення

Jackbit Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Cryptominers2017
|
10 049 переглядів 66 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я почав грати на цьому сайті в п’ятницю, я вніс криптовалюту, якщо бути точним, я заплатив приблизно 500 євро, і зараз у мене близько 1400 євро на балансі, протягом 2 днів я намагався зняти, але повідомлення про непідтримувану валюту постійно відображається , допомога каже, що це загальна проблема, яка буде вирішена якнайшвидше, я отримаю інформацію поштою ... 48 годин, і ніхто не чує, я починаю відчувати запах ... це з кимось траплялося ще?

Автоматичний переклад.
Cryptominers2017
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, це справді здається мені загальною проблемою. Важко припустити, скільки часу займе вирішення. Наберіться терпіння, будь ласка.

Оскільки на це казино ще немає скарг, я не можу порадити.

Повідомте нас, коли щось зміниться. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Сьогодні вранці мені вдалося вийти з комп’ютера ... чесно кажучи, я не знаю, чи була проблема лише на мобільних пристроях, вони могли сказати мені, що він у статусі обробки, я оновлю вас, якщо вони мені платять ...

Автоматичний переклад.
Cryptominers2017
2 р. тому

Привіт,

це досить цікаво, дякуємо, що повідомили нам. Тепер мені цікаво, чи знає казино взагалі про можливість подання виведення за допомогою версії для ПК.

У будь-якому випадку, сподіваюся, що це був останній випуск і ви незабаром отримаєте свій виграш. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я підтверджую, що я отримав виграш

Автоматичний переклад.
Cryptominers2017
2 р. тому

Чудово! Дякуємо за такі позитивні новини🙂.

Що ви збираєтеся робити тепер, коли знаєте, що виведення коштів працює принаймні на ПК...?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я буду продовжувати грати на сайті, тому що можна використовувати криптовалюти, і тут є хороша пропозиція спортивних розкладів і ринків ... час звітування про ставки та виведення виграшів, безумовно, можна покращити ...

Автоматичний переклад.
Cryptominers2017
2 р. тому

Звучить непогано 🙂 У цьому випадку я бажаю вам лише найкращого.

Приходьте іноді перевіряти нас, я хотів би почути, чи помітите ви тим часом якісь покращення в казино.🤔

Автоматичний переклад.
Cryptominers2017
2 р. тому

Привіт Cryptominers2017 ,

Ми раді, що ви успішно отримали свої кошти. У нас виникла проблема щодо валюти BNB, і тепер це все вирішено. Бажаємо вам найкращих вражень у нашому казино

З повагою,

Автоматичний переклад.
caiods20221
2 р. тому

Так, але тільки з десктопної версії сайту, ні з мобільного телефону (iPhone 13, Safari)

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Депозит без бонусу , заробіток 7000 євро висновок . швидко .

Я рекомендую вам рухатися в правильному напрямку.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт,

так що KYC теж гладко, правда?

У будь-якому випадку, здається, я ніколи раніше не запитував вас, тож ви зазвичай граєте без будь-яких бонусів?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,

так, Kyc швидкий, хоча я маю пораду.

У всіх без винятку казино,

Надсилаю документи на перевірку, не грайте до перевірки.

Повідомте про це казино, і вони будуть набагато швидше.

Це працює з усіма.



Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт Вальтере,

я б сказав, що це трохи чудова порада. 👍

На жаль, я можу пригадати небагато гравців, які сказали, що не кожне казино це приймає, але запитати завжди корисно!🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,

Я розумію, що казино, яке не приймає цього, не буде сумлінним.

Якщо сьогодні ми йдемо в казино, перш ніж увійти, ми повинні пред’явити посвідчення особи, модель має бути такою, щоб уникнути багатьох скарг KYC.

Я давно цим займаюся.

Іноді я навіть відкриваю рахунок і навіть нічого не надсилаю, а казино постійно надсилає електронні листи з проханням завершити реєстрацію, надіславши документи.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Я думаю, що безліч гравців, які хочуть грати відразу після першого депозиту, не погодяться. я? Мені подобається ідея.

Казино нагадують вам про реєстрацію, щоб ви поверталися і грали 🙂, я вважаю, що реєстрація та верифікація – це не одне й те саме.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,

вірю, що всі добросовісні казино перевіряють без жодних депозитів.

Бо одна річ не має прямого впливу на іншу.

Як тільки ви ввійдете в обліковий запис після реєстрації, вони зможуть відстежити ваш мобільний телефон.

Правда полягає в тому, що багато казино і чимало, багато гравців відкривають рахунок у своєї дружини, брата, друга тощо, тому що вони не читають T&Cs.

І вони часто роблять це без будь-якого злого наміру, у цих випадках ви можете вносити все, що завгодно, казино ніколи не оголосить, що у вас є кілька облікових записів. може витратити

50 тисяч євро. Казино і хто завгодно,

вони нічого не кажуть.

Гірше, якщо ви внесете депозит і виграєте, тоді використовуються всі аргументи.

Тож вітаємо від казино з перемогою!

Чи щирі вони, вірю ні 👎! 🇧🇷


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт Вальтер.

Ну, я читаю скарги кожен день тижня, тому я не можу з вами остаточно погодитися.

Мій загальний досвід інший, коли йдеться про реєстрацію, перевірку та навіть порушення правила кількох облікових записів.

Казино не хочуть затримувати гравців у грі чи внесенні депозиту, тому вони навіть дозволяють людям грати, навіть якщо депозит все ще «розробляється», оскільки кожна транзакція займає кілька годин або кілька днів у разі банківського переказу, інший затримка була б повним KYC з самого початку - не дуже популярно для казино, оскільки вони зазвичай перевіряють лише гравців, які фактично виграли та подали заявку на зняття.

Реєстрація також має бути максимально швидкою, оскільки гравець може втратити інтерес до гри в казино, якщо початкова реєстрація здається «складною». Деякі казино нагороджують гравців за перевірку електронної пошти та телефону, щоб переконатися, що гравці пройдуть це. З іншого боку, деякі казино вимагають підтвердження телефону лише у випадку зняття коштів.

Перевірка може відрізнятися в казино, ліцензованих MGA, і в казино, які мають ліцензію в інших країнах. Це ще один фактор, який слід враховувати, наступним фактором має бути країна проживання гравця, яка також може вплинути на перевірку.

Було б непогано, якби всі гравці спочатку пройшли перевірку, так, але навіть зараз, коли це не стандарт, багато гравців усе ще віддають перевагу крипто-казино та анонімним казино, щоб взагалі уникнути перевірки.

Решту залишу наступного разу. 🙂

Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит через BTC у суботу. Коли це було підтверджено в блокчейні, але все ще не було опубліковано в моєму обліковому записі, я звернувся до служби підтримки. Вони змусили мене надіслати деталі транзакції, які я надав. Надіслав підтвердження того, де я купив/надіслав його на адресу, яку вони мені надали. Я відчуваю, що це все легко і швидко перевірити, хоча виправте мене, якщо я помиляюся.


Через кілька хвилин мені повідомили, що мій запит на підтримку було передано іншій команді, і ця інша команда незабаром зв’яжеться зі мною та вирішить проблему з моїм відсутнім депозитом. Очевидно, оскільки я тут скаржуся, це було не так. Я входив у їхнє казино один раз на день, повторював своє звернення до служби підтримки та отримував таку саму відповідь... Ескалатори подбають про Ескалацію, і все, що я можу зробити, це чекати ескалації.


Через шість днів ескалатарці ще не зв’язалися зі мною, і мій депозит досі не відображається на балансі мого рахунку.


Схоже, у них хороший представник... я сказав людям служби підтримки, які готові зі мною поговорити (деякі просто натягують на мене «я сказав доброго дня, сер!»), що я знаю, що це не їхня вина або що завгодно...але я все одно буду запитувати їх про свій депозит один раз на день, щоб нагадати їм, що я все ще тут і все ще хочу отримати певну компенсацію. Можливо, з новим блискучим Escalade?


Я сказав їм, що те, що я їм надав, легко довести, що я справді зробив депозит, і запитав, чи можуть вони просто дати мені безкоштовні обертання в грі приблизно на суму мого депозиту. Немає кубиків...що дивно для казино...здається, у них були б кубики.


У будь-якому випадку, моє загальне відчуття щодо цієї проблеми полягає в тому, що мій відсутній депозит для них просто не важливий. Як я вже казав, це був не великий депозит, тож вони, мабуть, думають, що якщо вони досить довго чекатимуть, я піду... а коли я піду, це не буде великою втратою.


Я щиро не вважаю, що зникнення мого депозиту було чимось цілеспрямованим або з жадібності чи злого наміру, але я вважаю, що кількість днів і повна відсутність спілкування з цього питання є ознаками (1) відсутності надання f&#% або (2) брак компетенції...хоча я припускаю, що це може бути поєднання двох.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого