ФорумКазиноJackbit Casino - загальне обговорення

Jackbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Cryptominers2017
|
9185 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4
kristas441
10 міс. тому

Шановний Kristas441,

Здається, ви гравець у спортивні букмекерські контори, тому ми не можемо допомогти вам тут

Ми надаємо вам інформацію про те, що ваш обліковий запис розслідується через підозрілу поведінку в ставках на спорт

Розслідування може тривати до 1 місяця, оскільки це право казино

Для вашої інформації, ми не будемо слідкувати за цією проблемою на Casino Guru, оскільки це справа спортивних ставок, повторюємо ще раз

Щоб отримати детальніші запитання, зв’яжіться зі службою підтримки казино або support@jackbit.com

найкращий,


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, не можу вивести гроші, доступ до виведення заборонено. Перевірка пройшла, відеозапит теж пройшов. На повідомлення не відповідають.

Логін: kristas441

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, як довго триває ваша ситуація щодо відбору і як довго ви не можете відмовитися? Ви грали з бонусом чи без?

На скріншоті я бачу, що ваш рахунок розслідується, тому, коли ця перевірка закінчиться і все буде в порядку, вам, ймовірно, дозволять зняти гроші.

Однак я також отримав відповідь від казино, і, здається, ваша ситуація пов’язана зі ставками на спорт, якими ми, на жаль, тут не займаємося, оскільки у нас немає експертів для цього.

Також було б доцільно, якби ви відповіли Petronelle у скарзі та відповіли на запитання, які вона вам поставила.

Чи можна також повідомити мені, як все розвивалося і що вам вдалося зрештою дізнатися?

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

У мене є серйозні занепокоєння щодо справедливості Jackbit Casino. Я виграв 21 634,05 USDT (понад 19 400 євро), але процес підтвердження затягується безпідставно. Після успішної перевірки моєї особи за допомогою селфі та документа, що посвідчує особу, мене все одно попросили про додаткову відеопідтвердження, незважаючи на відсутність чіткої причини для цього. Я негайно надіслав відео відповідно до запиту.

Спочатку служба підтримки повідомила мені, що відеоперевірка триватиме максимум 48 годин, але пізніше мені сказали, що це може тривати до двох тижнів. Я боюся, що це тактика для відстрочки мого виведення коштів, оскільки я бачив подібні випадки, коли процес переходив від перевірки до розслідування, щоб уникнути виплати виграшу. Я сподіваюся, що мої занепокоєння безпідставні, і що мій виграш незабаром буде виплачено.

Буду вдячний за будь-яку допомогу чи пораду щодо того, як пришвидшити цей процес.

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Шановний @mischal041!

Оскільки ваша проблема пов’язана зі спортивними ставками, ми не можемо вам допомогти. Однак зауважте, що наша команда KYC обробляє вашу відеопідтвердження, і щойно її буде завершено, вони зв’яжуться з вами електронною поштою щодо результату.


Якщо у вас виникли додаткові запитання або вам потрібна допомога, зв’яжіться з нами в чаті або електронною поштою за адресою S .


З повагою

Казино Jackbit

Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 місяць тому

Шановне казино Jackbit!

Дякую за вашу надзвичайно швидку відповідь — якби тільки перевірка та виплата моїх виграшів могли бути оброблені так само швидко!

Проте я хотів би пояснити, що більше 90% моїх виграшів я одержую від ігрових автоматів у казино, а не від діяльності, пов’язаної зі букмекерськими ставками. Тому я вважаю, що моя справа підпадає під сферу діяльності Casino Guru.

Зважаючи на це, я люб’язно прошу вас завершити процес підтвердження якомога швидше, негайно повідомити мене та дозволити мені зняти свої виграші без подальших затримок.

Я ціную вашу увагу до цього питання та сподіваюся на його швидке вирішення.


З повагою,

Міхал

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановне казино Jackbit!

Я хотів би надати додаткові докази щодо непослідовних часових проміжків, які мені дали для перевірки мого відео. Спочатку ваша служба підтримки запевнила мене, що процес перевірки буде завершено протягом 48–72 годин. Невдовзі цей термін скоротили до 24–48 годин, і нарешті мені повідомили, що процес може тривати до двох тижнів.

Я долучив знімки екрана з розмов зі службою підтримки, на яких чітко видно ці зміни термінів. Ця невідповідність викликає занепокоєння, оскільки вона спричинила непотрібні затримки під час перевірки мого рахунку та зняття моїх виграшів.

Я люб’язно прошу вас дотриматися початкового терміну та прискорити процес, щоб мій обліковий запис можна було перевірити, і я міг продовжити зняття мого виграшу.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

привіт

Немає нічого незвичайного в тому, що казино вимагає від своїх гравців додаткової верифікації, коли справа доходить до більшої суми зняття, і я сподіваюся, що вони зможуть завершити це якомога швидше.

Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити перевірку та завершити платіж, перш ніж наша команда розгляду скарг втрутиться. Тож сподіваємося, що в цьому не буде потреби, і ви отримаєте гроші раніше цього терміну.

Я дуже радий, що представник казино Jackbit відповів вам у цій темі, і що вони готові з вами спілкуватися. Це дійсно важлива річ, напевно.

У вас випадково є якісь оновлення щодо верифікації?

Просимо вас інформувати нас про все це.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт,

дякую за вашу відповідь і за визнання ситуації. Я повністю розумію, що для казино не є чимось незвичайним запитувати додаткову перевірку, особливо коли мова йде про більші суми зняття, і у мене немає проблем із виконанням запитів на перевірку.

Однак я вважаю, що тривалість процесу перевірки та затримка виплати є необґрунтованою. Серйозне та авторитетне казино повинно мати можливість завершити процес перевірки протягом кількох годин, як це роблять багато інших казино в галузі. Навіть якщо вони не можуть обробити це так швидко, 48 годин має бути більш ніж достатньо, щоб завершити такий процес протягом робочих днів.

Щоб ще більше підкреслити моє занепокоєння, власна команда підтримки казино Jackbit спочатку повідомила мене, що процес відеопідтвердження триватиме максимум від 48 до 72 годин. Пізніше, коли я надіслав перевірочне відео, мені сказали, що це буде завершено через 24-48 годин. Незважаючи на ці обіцянки, процес зайняв набагато більше часу, що викликає сумніви щодо намірів казино.

Усе, що триває понад 48 годин, починає здаватися навмисною стратегією відстрочки виплат, що може настільки розчарувати гравців, що вони відмовляться від виведення коштів або продовжуватимуть грати з балансом. Такий підхід погано впливає на прозорість і справедливість казино.

Я сподіваюся, що казино зможе пришвидшити процес і довести, що ці занепокоєння зайві.

З повагою,

Міхал

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Ahoj.

Я точно розумію, що ви говорите, і вашу точку зору тут. Просто іноді навіть у казино можуть виникати певні затримки, особливо якщо є великий обсяг зняття коштів або навіть якщо в них бракує персоналу.

Не забуваймо, що багато людей приїжджає до цього казино з усього світу, тому цілком зрозуміло, що щось подібне може траплятися час від часу.🤷‍♀️

Але я дійсно розумію вашу стурбованість, і добре, що ви подали скаргу тут , про всяк випадок. Разом ми спробуємо вирішити цю проблему якомога швидше, щоб ви могли отримати свій виграш.

Повідомляйте нас про будь-які новини щодо верифікації, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт,

дякую за розуміння та підтримку в цьому питанні. Я хотів надати оновлену інформацію про ситуацію. Учора, коли я зв’язався зі службою підтримки Jackbit Casino через чат, мені повідомили, що мій обліковий запис зараз «розслідується».

Це збентежило мене, оскільки останнє оновлення від казино було те, що вони все ще чекають перевірки мого відео. Я не знаю, чому статус тепер змінено на розслідування, і я не отримав жодних пояснень щодо того, що спричинило цю зміну.

Я повідомлятиму вас про подальші події та вдячний за вашу допомогу в якнайшвидшому вирішенні проблеми.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Чесно кажучи, у вашому випадку я вважаю, що підтримка означала саме те, що ваше відео зараз розслідується. Як на мене, принаймні.

Дякуємо, що тримаєте нас в курсі, і ми почекаємо, щоб побачити, як це буде розвиватися.

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Шановний @mischal041!


Повідомляємо, що відеоперевірку вашого облікового запису завершено, і тепер ви можете продовжувати зняття коштів без подальших затримок.


З повагою,

Казино Jackbit

Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 місяць тому

Шановне казино Jackbit!

Я можу підтвердити, що мене повідомили про успішне завершення перевірки мого облікового запису. Я подав заявку на зняття коштів, але кошти ще не надійшли на мій рахунок.

Прошу якнайшвидше обробити платіж відповідно до ваших умов. Я буду оновлювати цю тему, коли платіж буде завершено.

З повагою,

Міхал

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Шановний @mischal041!


Коли ми перевіряємо, ваше зняття вже було успішно оброблено протягом 1 години.


З повагою

Казино Jackbit

Автоматичний переклад.
Jackbit Casino
1 місяць тому

Я можу підтвердити, що я успішно отримав кошти. Дякуємо Jackbit Casino за обробку виведення коштів.


З повагою,

Міхал

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Чудові новини, я бачив, що вам вдалося вирішити ситуацію з казино і ви отримали свої гроші. Судячи з того, що я читав, це було досить швидко, що мене порадувало. 🙂

Як ви думаєте, ви все ще будете грати в цьому казино чи не дасте йому іншого шансу?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Шановні Ромі, Джаро та Jackbit Casino!


Я хотів би повідомити про нову проблему, з якою я зіткнувся після успішного зняття мого попереднього виграшу (21 600 USDT).

Отримавши ці виграші, я зробив три додаткові депозити та виграв загалом 12 163 USDT. Однак, незважаючи на те, що мій обліковий запис був повністю перевірений раніше, тепер я зіткнувся з новим обмеженням на зняття коштів. Команда підтримки повідомила мене, що мій обліковий запис знову досліджується, що викликає збентеження, враховуючи той факт, що мій обліковий запис уже пройшов перевірку.

Що ще гірше, сьогодні о 18:03 я отримав електронний лист від Jackbit Casino про те, що мій обліковий запис закрито за «виключним рішенням компанії» без будь-яких конкретних пояснень чи причин. Це викликає додаткові занепокоєння, особливо тому, що раніше не було жодних ознак будь-якої проблеми.

У відповідь на запитання Джаро — так, я дав казино ще один шанс, і це виявилося принесло мені удачу, оскільки я виграв прекрасну суму. Однак жоден гравець не хоче грати в казино, де йому доведеться хвилюватися про те, чи буде виплачено його виграш кожного разу, коли він виграє.


Я люб'язно прошу Jackbit Casino надати чітке пояснення цього розслідування та закриття рахунку, а також дозволити мені вивести мої виграші без подальших затримок.


Дякую за увагу до цього питання.

З повагою,

Міхал

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Шановний @mischal041!


Ми щойно повторно перевірили деталі, і всі ваші проблеми та процедури, пов’язані з обліковим записом, повністю завершено. Наша служба підтримки також повідомила вас про це сьогодні.


Тепер ви можете вільно користуватися нашою платформою без будь-яких додаткових обмежень.


З повагою

Казино Jackbit

Автоматичний переклад.
mischal041
1 місяць тому

Привіт, було б найкраще, якби казино повідомило, чому воно вдалося до цього кроку. Без цього ми багато чого не знатимемо. Ми могли б припустити, що це може бути контроль гри тощо, але це було б лише припущенням, як я сказав. Ви грали з бонусом чи тільки на реальні гроші?

Якби казино не передзвонило, а ви не знали, що робити, я б обов’язково подав скаргу ще раз, щоб наша команда могла розглянути це більш детально.

Як ти думаєш, так буде добре?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Шановний Джаро та казино Jackbit!


Сьогодні я отримав електронний лист від служби підтримки казино Jackbit, в якому повідомляється, що перевірку мого облікового запису завершено, і я тепер можу використовувати свій обліковий запис. Ось повідомлення, яке я отримав:

"Шановний користувачеві,

Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас.

Повідомляємо, що розслідування завершено, і ви можете користуватися своїм обліковим записом.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи запити, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми будемо раді допомогти вам у будь-який час.

Гарного дня!

З повагою,

Девон / агент служби підтримки».


Після цього я спробував зняти 12,163 USDT, але отримав таку відповідь:

«Шановний гравець,

Ми зв’язуємося з вами, щоб повідомити, що запитана транзакція не була успішною. Ви досягли тижневого ліміту зняття. Щоб вивести кошти, спробуйте ще раз через вказаний час.

З повагою,

Команда Jackbit".

Виходячи з цього повідомлення, я розумію, що згідно з умовами казино ліміт на зняття коштів становить 25 000 доларів США на 7 днів. Нещодавно я спробував зняти 3 300 доларів США, що в поєднанні з моїм попереднім виведенням залишається в межах ліміту в 25 000 доларів США протягом 7-денного періоду.

Зараз я чекаю, поки це зняття буде зараховано на мій рахунок. Я повідомлю вас тут, коли кошти будуть отримані. Через 7 днів я спробую зняти залишок балансу та надам оновлену інформацію.


Я закликаю казино Jackbit схвалити виведення 3300 USDT, що входить у допустимий ліміт для цього періоду.


дякую

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого