Шановний Джаро та казино Jackbit!
Сьогодні я отримав електронний лист від служби підтримки казино Jackbit, в якому повідомляється, що перевірку мого облікового запису завершено, і я тепер можу використовувати свій обліковий запис. Ось повідомлення, яке я отримав:
"Шановний користувачеві,
Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас.
Повідомляємо, що розслідування завершено, і ви можете користуватися своїм обліковим записом.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи запити, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми будемо раді допомогти вам у будь-який час.
Гарного дня!
З повагою,
Девон / агент служби підтримки».
Після цього я спробував зняти 12,163 USDT, але отримав таку відповідь:
«Шановний гравець,
Ми зв’язуємося з вами, щоб повідомити, що запитана транзакція не була успішною. Ви досягли тижневого ліміту зняття. Щоб вивести кошти, спробуйте ще раз через вказаний час.
З повагою,
Команда Jackbit".
Виходячи з цього повідомлення, я розумію, що згідно з умовами казино ліміт на зняття коштів становить 25 000 доларів США на 7 днів. Нещодавно я спробував зняти 3 300 доларів США, що в поєднанні з моїм попереднім виведенням залишається в межах ліміту в 25 000 доларів США протягом 7-денного періоду.
Зараз я чекаю, поки це зняття буде зараховано на мій рахунок. Я повідомлю вас тут, коли кошти будуть отримані. Через 7 днів я спробую зняти залишок балансу та надам оновлену інформацію.
Я закликаю казино Jackbit схвалити виведення 3300 USDT, що входить у допустимий ліміт для цього періоду.
дякую
Dear Jaro and Jackbit Casino,
Today, I received an email from Jackbit Casino support informing me that the investigation of my account has been completed and that I am now able to use my account. Here’s the message I received:
"Dear User,
I hope this email finds you well.
We would like to inform you that the investigation has been completed, and you are able to use your account.
If you have any further questions or inquiries, please do not hesitate to contact us. We will be more than happy to assist you anytime.
Have a nice day!
Best regards,
Devon / Support Agent."
Following this, I attempted to withdraw 12.163 USDT, but I received the following response:
"Dear player,
We are contacting you to inform you that the requested transaction was not successful. You have reached your weekly withdrawal limit. To withdraw funds, please try again after the specified time.
Kind regards,
Jackbit Team."
Based on this message, I understand that the withdrawal limits are 25.000 USD per 7 days, according to the casino's terms and conditions. A short while ago, I attempted to withdraw 3.300 USDT, which, combined with my previous withdrawal, remains within the 25.000 USD limit over the 7-day period.
I am currently waiting for this withdrawal to be credited to my account. I will inform you here once the funds are received. After 7 days, I will attempt to withdraw the remaining balance and provide an update at that time.
I urge Jackbit Casino to approve the withdrawal of 3.300 USDT, which is within the allowable limit for this period.
Thank you.
Автоматичний переклад.