ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від davex3
|
77 220 переглядів 632 відповідей |
|
1...11 12 13...32
miskajups

Чекають тут більше 4 тижнів

Автоматичний переклад.
Boyke123

Вони тобі щось сказали?

Автоматичний переклад.

Чи може бути важлива сума, яку можна виплатити?

Бо хтось отримав гроші, а хтось ні.

Здається, це стосується відповідей Betsolino.

Мені досі завжди відповідали, завжди те саме, але відповідали.


Можливо, моя виплата в розмірі 300 євро мала?

Змінено
Автоматичний переклад.
vakah86

Я бачив, як хтось отримав гроші після того, як вони поскаржилися тут.

Автоматичний переклад.
miskajups

Але це позитивна річ. Бо принаймні платять.

Я пережив інші речі в онлайн-казино.

Навіть якщо це відбувається під тиском CasinoGuru, здається, це питання терпіння.


Автоматичний переклад.
vakah86

Моя скарга відкрита для реакції з боку казино, у них ще є 1,5 дні, щоб відреагувати… Але реакції від них поки немає. Я ніколи не отримую відповіді на електронну пошту, але в чаті мені постійно кажуть, що зняття коштів буде виплачено днями…..

Автоматичний переклад.
Boyke123

Завжди та сама Ірина бот у чаті.

Автоматичний переклад.
miskajups

Отже, сьогодні вона сказала мені щось нове, після того, як вона спочатку проігнорувала мене, я відкрив новий чат:


чому ігноруєте моє запитання?

Привіт

ти тут не один

звичайно, але ти щодня ігноруєш моє запитання

Це буде якнайшвидше.

Ви також кажете це всім гравцям, які грають тут. Багато людей чекають грошей, і я буду знати, скільки

Так, я можу читати нашу історію чату в цьому казино? Як сказано, це буде якомога швидше.

Відправляю в бухгалтерію

гарного дня

Дякую.

будь ласка,


Оскільки між ними є друкарські помилки, я не впевнений, чи це BoT.

Не знаю, чи це комусь допоможе, але це дає мені надію прочитати щось інше. Я чекав "лише" тиждень 😕

Тримаю кулачки за всіх. Шкода, це було хороше казино візуально та з точки зору вибору, бонусів тощо.

Автоматичний переклад.
vakah86

Сподіваюся, casinoguru може нам допомогти, оскільки на їх веб-сайті є betsolino.

Автоматичний переклад.

Для мене це загалом 1100€... Я чекав 3 тижні.

Але це точно не бот. У мій день народження, коли я їй написав, вона навіть сказала «з днем народження».

Все одно не розумію, що відбувається.

Автоматичний переклад.

Я щойно знайшов провайдера, який дуже схожий на Betsolino.

Що лише посилює мій страх перед шахрайством.


https://5bonuses.com/


Після того, як я знову запитав про мої гроші, я отримав те саме виправдання, що й завжди, і потім мене знову проігнорували. Це справді дратує.

Я також щойно написав електронний лист у надії чогось досягти.

Автоматичний переклад.

привіт Ці два казино мають одного власника, тож це може бути причиною.

Будь ласка, як справи з вашим вилученням? Я припускаю, що ви все ще чекаєте, правда?

Не могли б ви надати більше інформації про те, коли саме ви подали запит на зняття коштів і коли ваш обліковий запис було підтверджено? Можливо, я б запропонував вам подати скаргу нашій команді зараз, і, сподіваюся, ми зможемо вирішити цю проблему щодо вашого відкликання.

Якщо ви бажаєте подати його, ось вам посилання . Будь ласка, повідомте нам про своє рішення, і якщо вам потрібна допомога з ним, не соромтеся запитувати. Ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт,

Дякую за відповідь, я можу подати скаргу лише через 14 днів, так? Якщо я можу це зробити зараз, я, звичайно, це зроблю.

Я отримав своє підтвердження електронною поштою, яку, ймовірно, видалив зі спаму?!

Мій запит на відкликання надійшов 2024-07-11 08:10:21. Статус очікується

Автоматичний переклад.

Сьогодні я знову зв’язався з чатом і запитав, чому ніхто не відповів на мій електронний лист. Відповідь була: "Це час відпустки, будь ласка, зачекайте терпляче"

Автоматичний переклад.

Привіт,

Дякую за відповідь, я можу подати скаргу лише через 14 днів, так? Якщо я можу це зробити зараз, я, звичайно, це зроблю.

Я отримав своє підтвердження електронною поштою, яку, ймовірно, видалив зі спаму?!

Мій запит на відкликання надійшов 2024-07-11 08:10:21. Статус очікується

Автоматичний переклад.

Привіт!

Хоча ми надаємо казино цілих 14 днів на обробку платежів і перевірку, ви можете подати скаргу в будь-який час. Відповідно, у казино ще є сім днів, щоб обробити платіж. Я перепрошую, але це правила.

Зайве говорити, що якщо ваш обліковий запис не підтверджено, ви, ймовірно, не зможете отримати гроші.

Ви згадали, що, можливо, випадково видалили електронний лист для підтвердження. Ми говоримо про підтвердження перевірки чи щось інше? Скоріше, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви пам’ятаєте, як надали в казино посвідчення особи, виписку з банківського рахунку чи інший подібний документ?


Автоматичний переклад.

Сьогодні я знову зв’язався з чатом і запитав, чому ніхто не відповів на мій електронний лист. Відповідь була: "Це час відпустки, будь ласка, зачекайте терпляче"

Автоматичний переклад.

О,.. Цілком зрозуміло, хоча я б трохи розчарувався, я б сказав.


Автоматичний переклад.
Radka

Ось чому мені потрібна допомога від Casino Guru. Але зараз мій відповідальний агент у відпустці, і нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
xSerious169

Я розумію, і скарга триває. Зараз я задаю собі дві речі:

  • Чи здатне казино платити без присутності цього менеджера, зокрема, чи погоджуються вони з таким повідомленням, яке ви отримали.
  • Чи дійде скарга до фази раніше, ніж менеджер повернеться.

Я схрещую за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
Radka

Люди отримували гроші лише тоді, коли викликали представника Casino Guru.

На жаль, мій у відпустці.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, я завантажив усі дані та отримав електронний лист (у мене все ще є знімок екрана), який підтверджує, що мій обліковий запис підтверджено.

Я буду подавати скаргу. Велике спасибі



Редагувати: подано скаргу з усіма необхідними скріншотами.


Змінено
Автоматичний переклад.

Люди отримували гроші лише тоді, коли викликали представника Casino Guru.

На жаль, мій у відпустці.

Автоматичний переклад.

Будь ласка, запасіться терпінням, оскільки до нашої команди з розгляду скарг щодня надходить велика кількість скарг, і ми завжди розглядаємо кожен випадок окремо та намагаємося приділити кожній скаргі якомога більше уваги, навіть у цей святковий сезон.

Я можу вас запевнити, що ваша скарга незабаром буде розглянута.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого