4 міс. тому
0
Чи може бути важлива сума, яку можна виплатити?
Бо хтось отримав гроші, а хтось ні.
Здається, це стосується відповідей Betsolino.
Мені досі завжди відповідали, завжди те саме, але відповідали.
Можливо, моя виплата в розмірі 300 євро мала?
Could it be that the amount that can be paid out is important?
Because some got their money and some didn't.
This seems to be the case with Betsolino’s answers.
They have always answered me so far, always the same thing, but they answered.
My payout of €300 is perhaps low?
Kann es sein das es auf die Höhe der auszahlbaren Beträge ankommt?
Weil manche ja ihr Geld bekommen haben , und manche eben nicht.
Genauso ist es anscheinend beim Antworten von Betsolino.
Mir haben sie bisher immer geantwortet , zwar das immer das selbe aber geantwortet haben sie.
Meine Auszahlung ist mit 300,- eventuell gering?
Але це позитивна річ. Бо принаймні платять.
Я пережив інші речі в онлайн-казино.
Навіть якщо це відбувається під тиском CasinoGuru, здається, це питання терпіння.
But that's a positive thing. Because at least they pay out.
I have experienced other things at the online casino.
Even if it is with pressure from CasinoGuru, it seems to be a matter of patience.
Das ist ja aber was positives. Denn sie zahlen immerhin aus.
Habe schon andere Sachen erlebt beim Online Casino.
Selbst wenn es mit Druck von CasinoGuru ist , scheint es eine Frage der Geduld zu sein.
Моя скарга відкрита для реакції з боку казино, у них ще є 1,5 дні, щоб відреагувати… Але реакції від них поки немає. Я ніколи не отримую відповіді на електронну пошту, але в чаті мені постійно кажуть, що зняття коштів буде виплачено днями…..
My complaint is open for a reaction from the casino, they still have 1,5 day to react… But there’s no reaction from them yet. I never get an answer via email, but in live chat they keep telling me that the withdrawal will be payed one of these days…..
Отже, сьогодні вона сказала мені щось нове, після того, як вона спочатку проігнорувала мене, я відкрив новий чат:
чому ігноруєте моє запитання?
Привіт
ти тут не один
звичайно, але ти щодня ігноруєш моє запитання
Це буде якнайшвидше.
Ви також кажете це всім гравцям, які грають тут. Багато людей чекають грошей, і я буду знати, скільки
Так, я можу читати нашу історію чату в цьому казино? Як сказано, це буде якомога швидше.
Відправляю в бухгалтерію
гарного дня
Дякую.
будь ласка,
Оскільки між ними є друкарські помилки, я не впевнений, чи це BoT.
Не знаю, чи це комусь допоможе, але це дає мені надію прочитати щось інше. Я чекав "лише" тиждень 😕
Тримаю кулачки за всіх. Шкода, це було хороше казино візуально та з точки зору вибору, бонусів тощо.
So she said something new to me today, after she ignored me at first I opened a new chat:
why ignoring my question`?
Hello
you are not alone here
of course but you ignore my question every day
It will be as soon as possible.
You say that too all players that gamble here. A lot of people wait for the money, and I will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino? As said, it will be as soon as possible.
I send it to the accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Since there are typos in between, I'm not sure if it's a BoT.
I don't know if this will help anyone, but it gives me hope to read something else. I've "only" been waiting a week 😕
I'm keeping my fingers crossed for everyone. It's a shame, it was a good casino visually and in terms of selection, bonuses, etc.
also zu mir sagte sie heute mal was neues, nachdem sie mich erst ignoriert hat habe ich einen neuen Chat geöffnet :
why ignor of my question`?
hello
you are not alone here
of course but you ignor every day my question
It will be as soon as possible.
You say that too all players that here gambling. A lot of People wait for the money , and i will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino ? As said, it will be as soon as possible.
I send it to th accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Da Schreibfehler dazwischen sind bin ich mir nicht sicher das es ein BoT ist.
Ich weis auch nicht mehr inwieweit das jemanden hilft aber mir gibt es Hoffnung mal was anderes zu lesen. Warte ja auch "erst" 1 Woche 😕
ich drücke jeden die Daumen .. Schade war optisch und von der Auswahl, Bonus etc ein gutes Casino.
Сподіваюся, casinoguru може нам допомогти, оскільки на їх веб-сайті є betsolino.
I hope casinoguru can help us since they have betsolino on their website.
Для мене це загалом 1100€... Я чекав 3 тижні.
Але це точно не бот. У мій день народження, коли я їй написав, вона навіть сказала «з днем народження».
Все одно не розумію, що відбувається.
For me it's a total of 1100€... I've been waiting for 3 weeks.
But it's definitely not a bot. On my birthday when I wrote to her she even said 'happy birthday'.
Still, I don't understand what's going on.
Bei mir sind es insgesamt 1100€… seit 3 Wochen warte ich.
Aber es ist definitiv kein bot. An meinem Geburtstag als ich ihr geschrieben hab kam sogar ‚happy Birthday‘.
Trotzdem verstehe ich nicht, was los ist.
Я щойно знайшов провайдера, який дуже схожий на Betsolino.
Що лише посилює мій страх перед шахрайством.
https://5bonuses.com/
Після того, як я знову запитав про мої гроші, я отримав те саме виправдання, що й завжди, і потім мене знову проігнорували. Це справді дратує.
Я також щойно написав електронний лист у надії чогось досягти.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
привіт Ці два казино мають одного власника, тож це може бути причиною.
Будь ласка, як справи з вашим вилученням? Я припускаю, що ви все ще чекаєте, правда?
Не могли б ви надати більше інформації про те, коли саме ви подали запит на зняття коштів і коли ваш обліковий запис було підтверджено? Можливо, я б запропонував вам подати скаргу нашій команді зараз, і, сподіваюся, ми зможемо вирішити цю проблему щодо вашого відкликання.
Якщо ви бажаєте подати його, ось вам посилання . Будь ласка, повідомте нам про своє рішення, і якщо вам потрібна допомога з ним, не соромтеся запитувати. Ми тут, щоб допомогти.
Hey. These two casinos have the same owner, so that could be the reason.
How is it going with your withdrawal, please? I assume you are still waiting, right?
Could you provide some more details, please, about when exactly you requested your withdrawal and when your account got verified? I would probably suggest you file a complaint with our team now, and hopefully we will be able to solve this issue regarding your withdrawal.
If you feel like submitting one, here's the link for you. Please let us know about your decision, and if you need some assistance with it, do not hesitate to ask. We're here to help.
Привіт,
Дякую за відповідь, я можу подати скаргу лише через 14 днів, так? Якщо я можу це зробити зараз, я, звичайно, це зроблю.
Я отримав своє підтвердження електронною поштою, яку, ймовірно, видалив зі спаму?!
Мій запит на відкликання надійшов 2024-07-11 08:10:21. Статус очікується
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Сьогодні я знову зв’язався з чатом і запитав, чому ніхто не відповів на мій електронний лист. Відповідь була: "Це час відпустки, будь ласка, зачекайте терпляче"
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Привіт,
Дякую за відповідь, я можу подати скаргу лише через 14 днів, так? Якщо я можу це зробити зараз, я, звичайно, це зроблю.
Я отримав своє підтвердження електронною поштою, яку, ймовірно, видалив зі спаму?!
Мій запит на відкликання надійшов 2024-07-11 08:10:21. Статус очікується
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Привіт!
Хоча ми надаємо казино цілих 14 днів на обробку платежів і перевірку, ви можете подати скаргу в будь-який час. Відповідно, у казино ще є сім днів, щоб обробити платіж. Я перепрошую, але це правила.
Зайве говорити, що якщо ваш обліковий запис не підтверджено, ви, ймовірно, не зможете отримати гроші.
Ви згадали, що, можливо, випадково видалили електронний лист для підтвердження. Ми говоримо про підтвердження перевірки чи щось інше? Скоріше, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви пам’ятаєте, як надали в казино посвідчення особи, виписку з банківського рахунку чи інший подібний документ?
Hi there!
Although we give casinos a full 14 days to handle payment and verification, you are free to file a complaint at any time. Accordingly, the casino still has seven days to handle the payment. I apologize, but these are the rules.
Needless to say, if your account has not been verified, you probably won't be able to get the money.
You mentioned that you may have accidentally deleted the verification email. Are we talking about verification confirmation or something else? Rather, has your account been fully verified, please? Do you remember providing an ID, bank statement, or other similar document to the casino?
Сьогодні я знову зв’язався з чатом і запитав, чому ніхто не відповів на мій електронний лист. Відповідь була: "Це час відпустки, будь ласка, зачекайте терпляче"
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Ось чому мені потрібна допомога від Casino Guru. Але зараз мій відповідальний агент у відпустці, і нічого не відбувається.
That's why I need help from Casino Guru. But right now my responsible agent is on vacation and nothing is happening.
Deswegen brauche ich die Hilfe von Casino Guru. Aber genau jetzt ist mein zuständiger Bearbeiter im Urlaub und nichts passiert.
Я розумію, і скарга триває. Зараз я задаю собі дві речі:
Я схрещую за вас кулаки.
I understand, and the complaint is ongoing. I'm just asking myself two things now:
I'm crossing my fingers for you.
Люди отримували гроші лише тоді, коли викликали представника Casino Guru.
На жаль, мій у відпустці.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Так, я завантажив усі дані та отримав електронний лист (у мене все ще є знімок екрана), який підтверджує, що мій обліковий запис підтверджено.
Я буду подавати скаргу. Велике спасибі
Редагувати: подано скаргу з усіма необхідними скріншотами.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Люди отримували гроші лише тоді, коли викликали представника Casino Guru.
На жаль, мій у відпустці.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Будь ласка, запасіться терпінням, оскільки до нашої команди з розгляду скарг щодня надходить велика кількість скарг, і ми завжди розглядаємо кожен випадок окремо та намагаємося приділити кожній скаргі якомога більше уваги, навіть у цей святковий сезон.
Я можу вас запевнити, що ваша скарга незабаром буде розглянута.
Please try to stay patient, as our complaint team has a large number of complaints coming in every day, and we always take each case individually and try to give each of the complaints the best attention, even during this holiday season.
I can assure you that your complaint will soon be taken care of.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.