ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

3 міс. тому від davex3
|
28384 переглядів 560 відповідей |
|
1...10 11 12...29
Додати публікацію
2 міс. тому

Я ще не отримав свої гроші, а в моїй скарзі лише 5 днів зазначено "очікування підтвердження". Тому його навіть не читали. Принаймні тут я сподівався, що все зрушиться з місця. Я чекаю свої гроші майже 3 тижні.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Тут ще немає грошей… Але в моїй скарзі на цьому веб-сайті член команди гуру попросив betsolino відреагувати на мій випадок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи може хтось із CasinoGuru обробити мою скаргу та допомогти мені отримати мої гроші?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я ще не отримав свої гроші, а в моїй скарзі лише 5 днів зазначено "очікування підтвердження". Тому його навіть не читали. Принаймні тут я сподівався, що все зрушиться з місця. Я чекаю свої гроші майже 3 тижні.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Що ж, доведеться трохи почекати, тому що скарг у нашої команди не просто небагато, а їх дуже багато, тому відповісти на всі відразу неможливо. Петронела обов’язково до вас добереться, і я сподіваюся, що це якось вирішиться.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тут ще немає грошей… Але в моїй скарзі на цьому веб-сайті член команди гуру попросив betsolino відреагувати на мій випадок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це хороші новини, тож сподіваюся, що все зрушиться з місця, і казино відреагує. Тримаю кулаки за позитивний кінець. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мене все це починає хвилювати. Я чекаю виплати вже 5 днів... Я вже перевірений, але це спрацювало лише після того, як я зв’язався з живим чатом.


Сьогодні вдень у чаті мені повідомили про мою виплату, що зараз у них проблеми (я зробив скріншот короткої розмови), тому що я хвилювався... і зараз я читаю це, чудово...

Автоматичний переклад.
vakah86
2 міс. тому

Я чекаю на свою виплату вже 4 тижні… на цьому веб-сайті подано скаргу, і ми чекаємо від betsolino, щоб відповісти на цю розмову. Дехто з гравців дійсно отримав свої гроші минулого тижня. Але більшість тут все ще чекають і чекають, і це дуже засмучує. Якщо вони не виплатять мої зняті кошти, вони повинні повернути мої депозити, але вони більше не реагують на електронні листи… лише в чаті я щоразу отримую фіксовану відповідь: ми наполегливо працюємо над цим і вибачте за затримку. Це дуже велике казино червоного прапора, вони нас обманюють!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мене все це починає хвилювати. Я чекаю виплати вже 5 днів... Я вже перевірений, але це спрацювало лише після того, як я зв’язався з живим чатом.


Сьогодні вдень у чаті мені повідомили про мою виплату, що зараз у них проблеми (я зробив скріншот короткої розмови), тому що я хвилювався... і зараз я читаю це, чудово...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, 5 днів - це ще не так вже й багато, але судячи з того, як гравці пишуть тут кожен день, дійсно можливо, що у них є якісь технічні проблеми. Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів? Ви також запитали їх, у чому полягає конкретна проблема?

Я постараюся бути терплячим, і якщо нічого не зміниться, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання про зняття коштів і надіслати гравцеві гроші, тож ви миттєво пройдете половину шляху.

Якщо щось зміниться і вони зв’яжуться з вами, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Дякую за відповіді.

Я запитав звичайний банківський переказ, але коли я запитав про проблему, я не отримав відповіді, і після цього мене проігнорували!

Обов'язково повідомлю, якщо будуть новини!

Удачі всім, хто ще чекає, але я підозрюю, що у Betsolino зараз технічні проблеми... коли я зробив ставку, у них також були серйозні проблеми з підключенням до сервера

Автоматичний переклад.
vakah86
2 міс. тому

Можливо, технічні проблеми впливають на казино, і ми побачимо, як буде з виведенням коштів.

Незнання, безумовно, не є хорошим знаком, але оскільки деякі гравці вже отримали гроші, давайте триматися цього і думати позитивно.

Я буду тут для будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хтось мав відповісти на мою скаргу 7 годин тому. Я думаю, що це казино виплачує лише тоді, коли Casino Guru наполягає.


Тому мені шкода, що мій час для скарги минув, і я досі не отримав жодної відповіді від Casino Guru

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Ой, вибачте, я нагадаю Петронелі відповісти вам. Скарг дуже багато, і іноді трапляється, що наша команда не відповідає, хоча вони дуже стараються відповісти всім якомога швидше.

Сподіваюся, ви незабаром отримаєте оновлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Дякую, зазвичай я дуже терплячий. Але це казино виплатило лише після наполягання Casino Guru. Тому, звичайно, я хочу, щоб моя скарга була направлена в казино якомога швидше, щоб я нарешті міг отримати свої гроші через три тижні.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я вас повністю розумію, сподіваюся, що ця ситуація якнайшвидше закінчиться, щоб вам більше не довелося страждати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сьогодні вранці я знову надіслав запитання щодо своїх вилучень. Тепер мені відповіли, що вони не бачать відкритих зняття коштів на моєму рахунку….. проблема стає все більшою і більшою….

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Що щодо вашого рахунку в казино? Ви можете побачити там незавершене зняття?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Так, я можу. Але відкликання більше не очікується, його встановлено як «ок» 4 липня.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

О, добре, я бачу. Тому незрозуміло, що служба підтримки не побачила жодного «відкритого зняття коштів», як ви сказали.

Побачимо, як тепер розгортатиметься ваша скарга. Сподіваюся, що представник казино нам все пояснить.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я щойно знайшов провайдера, який дуже схожий на Betsolino.

Що лише посилює мій страх перед шахрайством.


https://5bonuses.com/


Після того, як я знову запитав про мої гроші, я отримав те саме виправдання, що й завжди, і потім мене знову проігнорували. Це справді дратує.

Я також щойно написав електронний лист у надії чогось досягти.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
vakah86
2 міс. тому

Цими двома казино керують ті самі люди. У мене проблеми зі зняттям коштів у цьому казино 5bonuses, і я постійно отримую рекламні пропозиції від казино Betsolino, хоча я ніколи там не реєструвався.

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.