Я ще не отримав свої гроші, а в моїй скарзі лише 5 днів зазначено "очікування підтвердження". Тому його навіть не читали. Принаймні тут я сподівався, що все зрушиться з місця. Я чекаю свої гроші майже 3 тижні.
I haven't received my money yet and my complaint has only said 'waiting for confirmation' for 5 days. So it hasn't even been read. At least here I was hoping that things would move forward. I've been waiting for my money for almost 3 weeks.
Ich habe mein Geld noch nicht erhalten und bei meiner Beschwerde steht seit 5 Tagen nur ‚Warte auf Bestätigung‘. Also wurde das noch nichtmal gelesen. Wenigstens hier hatte ich mir erhofft; dass es voran geht. Fast 3 Wochen warte ich schon auf mein Geld.
Що ж, доведеться трохи почекати, тому що скарг у нашої команди не просто небагато, а їх дуже багато, тому відповісти на всі відразу неможливо. Петронела обов’язково до вас добереться, і я сподіваюся, що це якось вирішиться.
Well, you have to hold out for some time because our team has not only a few complaints but a lot of them, so it's impossible to answer everyone right away. Petronela will surely get to you and I hope it will be solved somehow.
Мене все це починає хвилювати. Я чекаю виплати вже 5 днів... Я вже перевірений, але це спрацювало лише після того, як я зв’язався з живим чатом.
Сьогодні вдень у чаті мені повідомили про мою виплату, що зараз у них проблеми (я зробив скріншот короткої розмови), тому що я хвилювався... і зараз я читаю це, чудово...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Я чекаю на свою виплату вже 4 тижні… на цьому веб-сайті подано скаргу, і ми чекаємо від betsolino, щоб відповісти на цю розмову. Дехто з гравців дійсно отримав свої гроші минулого тижня. Але більшість тут все ще чекають і чекають, і це дуже засмучує. Якщо вони не виплатять мої зняті кошти, вони повинні повернути мої депозити, але вони більше не реагують на електронні листи… лише в чаті я щоразу отримую фіксовану відповідь: ми наполегливо працюємо над цим і вибачте за затримку. Це дуже велике казино червоного прапора, вони нас обманюють!
I’m waiting for my payout for 4 weeks now… a complaint is made on this website and we are waiting for betsolino to respond in that conversation. Some of the players did receive their money last week. But the most here are still waiting and waiting, and that’s very very frustrating. If they won’t payout my withdrawals than they have to refund my deposits, but they don’t react in emails anymore… only in live chat I get the fixed answer everytime: we are working hard on it and sorry for the delay. This is a very big red flag casino, they are scamming us!
Мене все це починає хвилювати. Я чекаю виплати вже 5 днів... Я вже перевірений, але це спрацювало лише після того, як я зв’язався з живим чатом.
Сьогодні вдень у чаті мені повідомили про мою виплату, що зараз у них проблеми (я зробив скріншот короткої розмови), тому що я хвилювався... і зараз я читаю це, чудово...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Привіт, 5 днів - це ще не так вже й багато, але судячи з того, як гравці пишуть тут кожен день, дійсно можливо, що у них є якісь технічні проблеми. Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів? Ви також запитали їх, у чому полягає конкретна проблема?
Я постараюся бути терплячим, і якщо нічого не зміниться, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання про зняття коштів і надіслати гравцеві гроші, тож ви миттєво пройдете половину шляху.
Якщо щось зміниться і вони зв’яжуться з вами, дайте мені знати.
Hi, 5 days is not so much yet, but according to how players write here every day, it is really possible that they have some technical problems. What payment method did you use to withdraw ? Did you also ask them what the specific issue is ?
I would try to be patient and if nothing changes, then you can file a complaint with us and we will try to help you. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and send the player the money, so you'll be halfway there in no time.
If something changes and they contact you, let me know.
Дякую за відповіді.
Я запитав звичайний банківський переказ, але коли я запитав про проблему, я не отримав відповіді, і після цього мене проігнорували!
Обов'язково повідомлю, якщо будуть новини!
Удачі всім, хто ще чекає, але я підозрюю, що у Betsolino зараз технічні проблеми... коли я зробив ставку, у них також були серйозні проблеми з підключенням до сервера
Thank you for the answers.
I requested a normal bank transfer, but when I asked about the problem I received no response and was ignored after that!
I will definitely let you know if there is any news!
Good luck to all those still waiting, but I suspect that Betsolino is currently having technical difficulties....when I made my wager they also had extreme server connection problems
Danke für die Antworten.
Ich habe normale Banküberweisung beantragt, auf Nachfrage zu dem besagten Problemen habe ich keine Antwort mehr bekommen und wurde danach auch ignoriert!
Ich werde aufjedenfall mich bei Neuigkeiten melden!
Viel Glück an alle die noch warten , ich vermute allerdings auch das Betsolino aktuell Technische Schwierigkeiten hat....als ich meinn Wager machte hatten sie auch extreme Server Verbindungsprobleme
Можливо, технічні проблеми впливають на казино, і ми побачимо, як буде з виведенням коштів.
Незнання, безумовно, не є хорошим знаком, але оскільки деякі гравці вже отримали гроші, давайте триматися цього і думати позитивно.
Я буду тут для будь-яких новин.
It could be that technical problems are affecting the casino and we will see how it will be with the withdrawals.
Ignorance is certainly not a good sign but since some players have already been paid, let's stick with it and think positive.
I'll be here for any news.
Хтось мав відповісти на мою скаргу 7 годин тому. Я думаю, що це казино виплачує лише тоді, коли Casino Guru наполягає.
Тому мені шкода, що мій час для скарги минув, і я досі не отримав жодної відповіді від Casino Guru
Someone should have replied to my complaint 7 hours ago. I think this casino only pays out when Casino Guru insists.
Therefore, I find it a pity that my time for my complaint has expired and I still have not received any response from Casino Guru
Auf meine Beschwerde sollte schon vor 7 Stunden jemand geantwortet haben. Ich denke, dieses Casino zahlt nur auf Nachdruck von Casino Guru.
Daher finde ich es schade, dass meine Zeit bei meiner Beschwerde abgelaufen ist und ich noch immer keine Rückmeldung von Casino Guru erhalten habe
Ой, вибачте, я нагадаю Петронелі відповісти вам. Скарг дуже багато, і іноді трапляється, що наша команда не відповідає, хоча вони дуже стараються відповісти всім якомога швидше.
Сподіваюся, ви незабаром отримаєте оновлення.
Oh I'm sorry, I'll remind Petronela to answer you. There are a lot of complaints and sometimes it happens that our team fails to reply, even though they try very hard to answer everyone as quickly as possible.
I expect you will get an update soon.
Дякую, зазвичай я дуже терплячий. Але це казино виплатило лише після наполягання Casino Guru. Тому, звичайно, я хочу, щоб моя скарга була направлена в казино якомога швидше, щоб я нарешті міг отримати свої гроші через три тижні.
Thank you, I'm usually very patient. But this casino has only paid out after Casino Guru insisted. So of course I want my complaint to be forwarded to the casino as quickly as possible so that I can finally get my money after three weeks.
Danke, normalerweise bin ich sehr geduldig. Aber dieses Casino hat nur auf Nachdruck von Casino Guru bisher gezahlt. Daher möchte ich natürlich, dass auch meine Beschwerde so schnell wie möglich an das Casino weitergeleitet wird, damit ich nach mittlerweile drei Wochen endlich mein Geld erhalte.
Я вас повністю розумію, сподіваюся, що ця ситуація якнайшвидше закінчиться, щоб вам більше не довелося страждати.
I understand you completely, I hope that this situation will end as soon as possible so that you don't have to suffer any longer.
Сьогодні вранці я знову надіслав запитання щодо своїх вилучень. Тепер мені відповіли, що вони не бачать відкритих зняття коштів на моєму рахунку….. проблема стає все більшою і більшою….
This morning I’ve send a question about my withdrawals again. Now they answered me that they don’t see open withdrawals in my account….. the problem is getting bigger and bigger….
Що щодо вашого рахунку в казино? Ви можете побачити там незавершене зняття?
What about in your casino account? Can you see the pending withdrawal there, though?
Так, я можу. Але відкликання більше не очікується, його встановлено як «ок» 4 липня.
Yes I can. But the withdrawal isn’t pending anymore, it’s set to ‘ok’ on the 4th of July.
О, добре, я бачу. Тому незрозуміло, що служба підтримки не побачила жодного «відкритого зняття коштів», як ви сказали.
Побачимо, як тепер розгортатиметься ваша скарга. Сподіваюся, що представник казино нам все пояснить.
Oh, alright, I see. So it is not understandable that the support did not see any "open withdrawal," as you said.
Let's see how your complaint will unfold now. I hope that the casino representative will explain everything to us.
Я щойно знайшов провайдера, який дуже схожий на Betsolino.
Що лише посилює мій страх перед шахрайством.
https://5bonuses.com/
Після того, як я знову запитав про мої гроші, я отримав те саме виправдання, що й завжди, і потім мене знову проігнорували. Це справді дратує.
Я також щойно написав електронний лист у надії чогось досягти.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Цими двома казино керують ті самі люди. У мене проблеми зі зняттям коштів у цьому казино 5bonuses, і я постійно отримую рекламні пропозиції від казино Betsolino, хоча я ніколи там не реєструвався.
Those two casinos are operated by the same people. I have withdrawals problems with this 5bonuses casino and I constantly receive promotional offers from Betsolino casino, although I have never registered there.
Дуже дякую за пояснення! Тепер багато речей мають сенс зі спамом. Вибачте, це не місце, я просто хотів привернути до цього увагу. Ще чекаю відповіді, мабуть, дарма.
Thank you very much for the explanation! Now a lot of things make sense with the spam emails. Sorry, this doesn't belong here, I just wanted to draw attention to it. I'm still waiting for an answer, probably in vain.
Vielen dank für die Aufklärung! Jetzt ergibt vieles einen Sinn mit den Spam Mails. Sorry gehört hier auch nicht hin, wollte nur Aufmerksam drauf machen. Warte auch noch auf eine Antwort , vermutlich vergeblich.
Ага, це пояснює, чому я продовжую отримувати спам із бонусними пропозиціями як від Betsolino, так і від 5bonuses... Вони однакові з іншою назвою…
хтось ще отримав свої гроші цього тижня?
Aha that makes me clear why I keep on receiving spam emails with bonus offers from both Betsolino and 5bonuses…. They are the same with another name…
anyone else did receive their money this week?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.