5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betsolino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не могли б ви розповісти нам більше про цю проблему?
Could you tell us more about this issue, please?
Я скаржуся їм, що вони не обробили готівку, і вони сказали, що зроблять, і це свідчить про те, що вони зробили, і я маю отримати гроші через 72 години. Після всього цього я не маю грошей
I complain to them that they didn't process cash out and they said that they will and it shows that they did and that I should get money in 72h. I haven't got the money after all of that
Отже, ваш обліковий запис повністю перевірено, а зняття схвалено? Це так? Коли саме затвердили?
Спробуйте зв’язатися з ними ще раз і повідомте нам результат. Ми спробуємо вам допомогти, якщо проблема не зникне.
So, your account is fully verified and your withdrawal is approved? Is that right? When exactly did they approve it?
Try to contact them again and let us know the outcome, please. We will try to help you if the problem continues.
Так, затверджують на 13.06. Моя перша готівка після того, як вони схвалили її, була швидкою, але це друга, і досі немає грошей на мій банківський рахунок. Я зв’язався з ними вже 5 разів, але безуспішно
Yes, they approve it at 13.06. My 1st cash out after they approved it was fast, but this is the second one and still no money to my bank account. I have contacted them 5 times now, without any luck
Нам потрібно почекати й подивитися, як це піде, тому що наша група розгляду скарг не зможе втрутитися до закінчення 14-денного періоду. Тож, сподіваюся, ви незабаром отримаєте гроші, особливо якщо це буде схвалено, як ви кажете.
We need to wait and see how it goes, because our complaint team won't be able to intervene before the 14-day period passes. So, hopefully you will get paid soon, especially if it is approved, as you say.
Ви отримали свої гроші?
Я також зареєструвався там і очікую виплату, але я тільки що побачив вашу скаргу
Did you receive your money?
I have also registered there and have a payout pending, but I have only just seen your complaint
Hast du dein Geld erhalten?
Habe mich dort auch angemeldet und eine Auszahlung offen, sehe aber erst jetzt deine Beschwerde
Він ще не отримав грошей.🤷♀️
Як довго ви чекали вилучення? Це ваш перший раз у цьому казино?
He didn't receive the money yet.🤷♀️
How long have you been waiting for the withdrawal? Is this your first one at this casino?
Він відповів на свою скаргу 2 години тому, але для публікації відповідей може знадобитися кілька днів.
Я лише вчора подав запит на відкликання, а також вчора надіслав свої документи KYC, тому все ще добре.
He responded to his complaint 2 hours ago, but it may still take a few days for replies to be released.
I only requested my withdrawal yesterday and also sent my KYC documents yesterday, so everything is still fine.
Er hat vor 2 Stunden auf seine Beschwerde geantwortet, bis Antworten freigegeben sind, kann es aber trotzdem ein paar Tage dauern.
Ich habe meine Auszahlung erst gestern beantragt und auch gestern meine KYC Dokumente hingeschickt, also alles noch in Ordnung.
Ви праві, це була внутрішня інформація.😉
Розумію. Тож тримайте нас у курсі, будь ласка, і сподіваємося, що все буде добре.🤞
You are right, it was inside information.😉
I see. So keep us informed, please, and hopefully everything will go well.🤞
Отже, ви вже знаєте, що він ще не отримав свої гроші?
So you already know that he hasn't received his money yet?
Also weißt du schon, dass er sein Geld noch nicht erhalten hat?
я ні. Ви повинні звертатися до служби підтримки для кожного виведення грошей
I haven't. You have to contact support for every cash out
Але це спрацювало одразу після першого зняття?
і скільки часу зайняло kyc? Вас якось повідомили?
But it worked straight away with your first withdrawal?
and how long did kyc take? Were you notified in any way?
Aber bei deiner ersten Auszahlung hat es direkt funktioniert?
und wie lange hat kyc gedauert? Wurdest du dazu irgendwie benachrichtigt?
Після розмови зі службою підтримки, так. швидко Немає.
After talking to support, yes. Fast. No.
Тут та сама проблема, але з невеликою різницею. Мені не вдалося завантажити документи для перевірки. На сайті постійно виникала помилка. Тож я надіслав електронний лист, і вони відповіли мені з можливістю надіслати мої документи електронною поштою. Після надсилання моїх документів я отримав підтвердження з повідомленням про те, що мій обліковий запис буде перевірено протягом 48 годин. Я чекаю більше 72 годин, але досі не отримав електронного листа про те, що мій обліковий запис підтверджено, і я також не бачу його на веб-сайті в розділі мого облікового запису.
мій запит на зняття коштів очікує на розгляд більше та 4 дні.
The same issue here, but with a little difference. I wasn’t able to upload my documents for verification. There was an error in the website constantly. So I’ve sent en email and they replied me with the option to send my docs with email. After sending my docs a received a confirmation with the message that my account would be verified within 48 hours. I’m more than 72 hours waiting now and still didn’t get an email that my account is verified, neither I can see it is on the website in my account section.
my withdrawal request is pending for more dan 4 days now.
Мені сказали, що верифікація не проводиться у вихідні дні. Можливо між ними були вихідні?
I was told that verification does not take place on weekends. Was there perhaps a weekend in between?
Mir wurde gesagt, an Wochenenden findet keine Verifizierung statt. War eventuell ein Wochenende dazwischen?
Я надіслав їм свої документи минулої середи. Я вже надіслав електронний лист, коли вони думають, що зняття буде оброблено. Єдина відповідь, яку я отримую: "усі ваші депозити зараховано на ваш рахунок, якщо ви вважаєте, що суми не вистачає, надішліть нам знімок екрана з банку або способу оплати". Вони не відповідають на мої запитання щодо верифікації та зняття коштів.
I sent my documents last Wednesday to them. I’d allready sent an email when they think the withdrawals will be processed. The only answer I get is: ‘all of your deposits are credited to your account, if you think there’s an amount missing send us a screenshot from the bank or payment method’. They don’t answer my questions about verification and withdrawals.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.