ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від davex3
|
25358 переглядів 554 відповідей |
|
1 2...29
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betsolino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Вони не обробляють готівку

Автоматичний переклад.
davex3
2 міс. тому

Не могли б ви розповісти нам більше про цю проблему?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я скаржуся їм, що вони не обробили готівку, і вони сказали, що зроблять, і це свідчить про те, що вони зробили, і я маю отримати гроші через 72 години. Після всього цього я не маю грошей

Автоматичний переклад.
davex3
2 міс. тому

Отже, ваш обліковий запис повністю перевірено, а зняття схвалено? Це так? Коли саме затвердили?

Спробуйте зв’язатися з ними ще раз і повідомте нам результат. Ми спробуємо вам допомогти, якщо проблема не зникне.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, затверджують на 13.06. Моя перша готівка після того, як вони схвалили її, була швидкою, але це друга, і досі немає грошей на мій банківський рахунок. Я зв’язався з ними вже 5 разів, але безуспішно

Автоматичний переклад.
davex3
2 міс. тому

Нам потрібно почекати й подивитися, як це піде, тому що наша група розгляду скарг не зможе втрутитися до закінчення 14-денного періоду. Тож, сподіваюся, ви незабаром отримаєте гроші, особливо якщо це буде схвалено, як ви кажете.

Автоматичний переклад.
davex3
2 міс. тому

Ви отримали свої гроші?

Я також зареєструвався там і очікую виплату, але я тільки що побачив вашу скаргу

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Він ще не отримав грошей.🤷‍♀️

Як довго ви чекали вилучення? Це ваш перший раз у цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Він відповів на свою скаргу 2 години тому, але для публікації відповідей може знадобитися кілька днів.

Я лише вчора подав запит на відкликання, а також вчора надіслав свої документи KYC, тому все ще добре.

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Ви праві, це була внутрішня інформація.😉

Розумію. Тож тримайте нас у курсі, будь ласка, і сподіваємося, що все буде добре.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Отже, ви вже знаєте, що він ще не отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

я ні. Ви повинні звертатися до служби підтримки для кожного виведення грошей

Автоматичний переклад.
davex3
2 міс. тому

Але це спрацювало одразу після першого зняття?


і скільки часу зайняло kyc? Вас якось повідомили?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Після розмови зі службою підтримки, так. швидко Немає.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

І що тобі тепер кажуть, чому так довго?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, ви вже знаєте, що він ще не отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Саме так.😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тут та сама проблема, але з невеликою різницею. Мені не вдалося завантажити документи для перевірки. На сайті постійно виникала помилка. Тож я надіслав електронний лист, і вони відповіли мені з можливістю надіслати мої документи електронною поштою. Після надсилання моїх документів я отримав підтвердження з повідомленням про те, що мій обліковий запис буде перевірено протягом 48 годин. Я чекаю більше 72 годин, але досі не отримав електронного листа про те, що мій обліковий запис підтверджено, і я також не бачу його на веб-сайті в розділі мого облікового запису.


мій запит на зняття коштів очікує на розгляд більше та 4 дні.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Мені сказали, що верифікація не проводиться у вихідні дні. Можливо між ними були вихідні?

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

Я надіслав їм свої документи минулої середи. Я вже надіслав електронний лист, коли вони думають, що зняття буде оброблено. Єдина відповідь, яку я отримую: "усі ваші депозити зараховано на ваш рахунок, якщо ви вважаєте, що суми не вистачає, надішліть нам знімок екрана з банку або способу оплати". Вони не відповідають на мої запитання щодо верифікації та зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1 2...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого