Я вперше висловив свою проблему 4 тижні тому і з того часу коментував. Ви відповіли на перший коментар та інші, тому ви повинні знати, про що йдеться....
Це те, що ви щойно сказали * Зараз важливо, що конкретно з вами там сталося, я не дізнався.
Чи не могли б ви мені це пояснити?*
ВАУ, якось жалюгідно, що ви не можете вести розмови прямо або принаймні повернутися назад і перевірити розмови, щоб освіжити пам’ять...
Ось що я сказав 4 тижні тому, і ви відповіли одразу після цього. У мене також є скарга, подана тут на це казино.
I first stated my problem 4 weeks ago and have made comments since. You responded to the first comment and others, so you should know what this is about....
This is what you just said *What is important now is what specifically happened to you there, I didn't find out.
Could you clarify that for me?*
WOW , it's kind of pathetic that you can't keep your conversations straight, or at least go back and check the conversations out to refresh your memory.....
Here is what I said 4 weeks ago , and you replied right after that. I also have a complaint filed on here with that casino..
привіт
Перепрошую, що ми не можемо виправдати ваші очікування, але я розумію, що ви хочете, щоб ми знали історію кожного гравця. Що ж, ми перебуваємо в невигідному становищі, враховуючи загальну кількість поточних розмов.
До речі, я сподіваюся, що у вас було класне Різдво.
Чому б нам не дочекатися розгляду скарги? Ми лише намагаємося допомогти гравцям тут, на форумі; оскільки ми не вирішуємо проблеми, можливо, ми зможемо запобігти ще одному розчаруванню. Просто ідея 🙂.
Я залишу це вам.
Hi,
I apologize that we are unable to meet your expectations, but I recognize that you want us to be aware of every player's backstory. Well, we are at a fair disadvantage given the total ongoing conversations.
By the way, I hope you had a cool Christmas.
Why do not we wait for the complaint to go forward? We only attempt to assist players here on the forum; since we do not fix problems, maybe we can prevent another letdown. Just an idea 🙂.
I'll leave that to you.
Гаразд, зрозумів. Тому, на вашу думку, цілком нормально, якщо казино не відповідає на листи та не надає необхідної інформації.
Схоже, ви справді заохочуєте чесну та прозору поведінку казино, так тримати.
Безумовно, це не здається упередженим, коли я надаю багато доказів і матеріалів, а казино просто відповідає: «ми повернули гроші гравцеві».
Рекомендую перейменувати цей веб-сайт на «гуру казино, який оплачують казино».
Okay, got it. So it's totally okay in your opinion for the casino to not respond to the emails and to not provide the necessary information.
Seems like you are really encouraging fair and transparent behaviour from the casinos, way to go.
Definitely does not seem biased when I provide lots of proof and material and casino simply replies "we have refunded some money for the player".
Would recommed renaming this website "casino guru paid by the casinos".
Я не сказав, що це нормально, але казино не завжди має давати вам те, що ви хочете, будь-якою ціною.
З іншого боку, якщо нашій команді це було цікаво, вони краще знають, що просити.
Я б повторювався без потреби, тому що якщо ви бачите це таким чином, це ваша точка зору.
I didn't say it's okay, but the casino doesn't always have to give you what you want at any cost.
On the other hand, if our team was interested in it, they know best what to ask for.
I would be repeating myself unnecessarily because if you see it this way, it's your view.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.