Так, я завантажив усі дані та отримав електронний лист (у мене все ще є знімок екрана), який підтверджує, що мій обліковий запис підтверджено.
Я буду подавати скаргу. Велике спасибі
Редагувати: подано скаргу з усіма необхідними скріншотами.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Я бачу вашу скаргу тут, і наша команда тепер чекатиме 14-денного терміну, перш ніж розпочати розслідування. Сподіваюся, до того часу все вирішиться, і ви зможете зняти гроші навіть без втручання нашої команди.
Чи є щось нове щодо всього цього від казино?
I can see your complaint here, and our team will now wait for the 14-day timeframe before they start to investigate. Hopefully by then everything will be solved and you will be able to withdraw the money even without the intervention of our team.
Is there anything new regarding all this from the casino?
Я теж на це сподіваюся, для всіх тут. Бо це справді погано.
На жаль, немає нічого нового, ні електронною поштою, ні через чат.
На Іринине щоденне «........» я був не в настрої.
Я почекаю до вихідних і спробую ще раз у понеділок.
Якщо хтось отримав свої гроші до того часу, я буду вдячний, якщо ви повідомите мені тут.
Все одно бажаю вам усім гарних вихідних 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Після цього термін для казино буде продовжено ще на 7 днів
After that, the deadline for the casino will be extended for another 7 days
Danach wird die Frist für das Casino nochmal 7 Tage verlängert
Хммм добре... я думаю, це має сенс. Але чому Гуру все ще позначає ці казино як «нові» після стількох скарг і проблем?
Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?
Я теж на це сподіваюся, для всіх тут. Бо це справді погано.
На жаль, немає нічого нового, ні електронною поштою, ні через чат.
На Іринине щоденне «........» я був не в настрої.
Я почекаю до вихідних і спробую ще раз у понеділок.
Якщо хтось отримав свої гроші до того часу, я буду вдячний, якщо ви повідомите мені тут.
Все одно бажаю вам усім гарних вихідних 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Я думаю, що у вас досить розумний підхід. Якщо казино не зв’язується з вами або не відповідає, мабуть, безглуздо продовжувати бомбардувати їх електронними листами. Ми побачимо, чи нічого не змінилося за вихідні, чи з’являться нові повідомлення після понеділка. Якщо ні, наша команда обов’язково спробує вам допомогти, тому, сподіваємося, все вийде добре.
Якщо що, ми будемо тут. 🙂
I think you have a pretty reasonable approach. If the casino doesn't get back to you or doesn't respond, it's probably pointless to keep bombarding them with emails. We'll see if nothing has changed over the weekend or if there will be new messages after Monday. If not our team will certainly try to help you, so hopefully it will turn out well.
If anything we'll be here. 🙂
Гей, все те саме, а ти не отримав гроші? Я б також порадив вам, якщо ваша скарга стосується іншого казино, я б хотів, щоб ви опублікували її у присвяченій йому темі, яка знаходиться тут: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-tab-обговорення
Тут ідеться про Betsolino. Буду вдячна.
Hey it's still the same and you didn't get the money ? I would also advise you if your complaint is about another casino, I would like you to post it in the thread that is dedicated to it, which is here: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab=js-tab-discussion
This is where Betsolino is discussed. I would be grateful.
Тому що у нас це казино тут не так давно, і кожне нове казино позначається як нове. З часом це буде змінюватися, але не залежить від скарг і проблем, чи буде у казино цей титул чи ні.
Звичайно, тепер ви чекатимете ще 7 днів і, сподіваюся, до того часу казино зможе відповісти та надіслати вам трохи грошей. Я був би справді щасливий.
Because we have had this casino here for not long and every newer casino is marked as fresh. It will change over time, but it doesn't depend on the complaints and problems whether the casino will have this title or not.
Of course now you will wait another 7 days and hopefully by then the casino will be able to respond and send you some money. I would be really happy.
У скарзі казино зазначило, що переказує гроші протягом 24 годин. Трансфери займають кілька днів, а це були вихідні... чому ти такий нетерплячий?
The casino said in the complaint that it transfers money within 24 hours. Transfers take a few days and it was the weekend... why are you so impatient?
Das Casino hat in der Beschwerde gesagt, dass es innerhalb von 24h überweist. Überweisungen dauern ein paar Tage und es war Wochenende… warum bist du so ungeduldig ?
Ну, може тому, що я чекаю свої гроші вже 1 місяць? А п'ятниця, наскільки я знаю, робочий день, плюс перекази Noda миттєві.
Well, perhaps because I am waiting for my money for 1 month now? And as far as I know Friday is a working day, plus Noda transfers are instant.
Я хотів би просто отримати відповідь від казино. Ви обов'язково отримаєте свої гроші через кілька днів.
I would rather just get an answer from the casino. You will definitely get your money in a few days.
Ich würde mich lieber freuen, von Casino überhaupt eine Antwort zu erhalten. Du wirst dein Geld sicher in ein paar Tagen bekommen.
Ми чекали вже майже місяці. Чому ви це говорите?
We have waited already almost months. Why are you saying this?
Оскільки одного разу у мене був випадок, коли в казино виникли проблеми з виплатою грошей, вони розглядали скарги одну за одною, і всі, хто отримував гроші, все одно сердилися та ображали казино. У якийсь момент казино набридло, і вони просто перестали розглядати скарги.
Because I once had a case where a casino had problems paying out money, they processed the complaints one after the other and everyone who received their money was still angry and insulted the casino. At some point the casino got fed up and they just stopped processing complaints.
Weil ich mal einen Fall hatte, da hatte auch ein Casino Probleme mit dem Geld auszahlen, hat die Beschwerden nacheinander bearbeitet und jeder, der sein Geld erhalten hat, war trotzdem sauer und hat das Casino beleidigt. Irgendwann war das zum Casino zu blöd und sie haben Beschwerden einfach nicht mehr bearbeitet.
Казино люб'язно реагує щоразу, коли я запитую, коли буде оброблено зняття коштів. Я знаю, що це не смішно, але вони старанно працюють над затримкою платежів і запевнили мене, що гроші будуть виплачені.
The casino reacts kind everytime I ask when the withdrawals will be processed. I know it’s not funny, but they’re working hard on a backlog of payments and they assured me that the money will be paid.
Ну, це було дружньо, але завжди було те саме. І я ще навіть не отримав чіткої відповіді.
Я дуже добре розумію, чому деякі люди дуже злі.
Якщо казино неплатоспроможне, причини не мають значення, то воно повинно тимчасово закритися!
Я також сумніваюся, що вони там «наполегливо працюють», тому що в казино не так багато гравців і, отже, не так багато виплат для «обробки», як у встановленому казино. Здається, проблема в чомусь іншому (нестача грошей?)
Однак, з іншого боку, ви також повинні проявити трохи терпіння, вони врешті-решт окупляться, навіть якщо це займе деякий час або викликає стрес.
Редагувати: я щойно спробував це знову - як завжди.
«Канікули, вибачте, ми працюємо».... на інші питання вона не відповідає - як завжди. Немає відповіді електронною поштою, нічого.
Але інші чекають набагато довше 😉
Well, it was friendly but it was always the same thing. And I haven't even gotten a clear answer yet.
I can understand very well why some people are very angry.
If a casino is not solvent, the reasons are not relevant, then it must close temporarily!
I also doubt that they "work hard" there, because the casino does not have as many players and therefore does not have as many payouts to "process" as an established casino. The problem seems to be something else (lack of money?)
However, on the other hand, you should also exercise a little patience, they eventually pay out, even if it takes a while or is stressful.
Edit: I just tried it again - same as always.
"Holidays, sorry, we're working".... she doesn't respond to other questions - as always. No email response, nothing.
But others wait much longer 😉
Naja , zwar freundlich jedoch immer wieder das selbe. Und eine klare Antwort habe ich auch noch nicht einmal bekommen.
Ich kann schon auch sehr gut nachvollziehen warum sich manche sehr ärgern.
Wenn ein Casino nicht Zahlungsfähig ist, die Beweggründe sind nicht relevant , dann muss es vorrübergehend schließen!
Zudem bezweifel ich das dort "hart gearbeitet wird" , denn so viele Spieler hat das Casino nicht ergo nicht so viele Auszahlungen zu "bearbeiten" wie ein etabliertes.Das Problem scheint ein anderes zu sein ( Geldmangel? )
Allerdings sollte man sich andererseits auch in etwas Geduld üben , sie zahlen schließlich aus , auch wenn es dauert oder auf nachdruck ist.
Edit: Ich habe es eben auch noch einmal versucht. - das selbe wie immer.
"Ferien, Sorry , wir arbeiten".... auf andere Fragen reagiert sie nicht - auch wie immer. Keine E-mail antwort , nichts.
Aber andere warten ja noch viel länger 😉
Сьогодні мені сказали, що пріоритетом є не обробка електронних листів, а скоріше обробка виплат.
I was told today that the priority is not to process emails, but rather to process payouts.
Mir wurde heute gesagt, dass die Priorität nicht ist, E-Mails zu bearbeiten, sondern vielmehr die Auszahlungen abzuarbeiten.
Вчора я запитав у чаті, чи немає в казино грошей, щоб заплатити людям.
У результаті мене заблокували в чаті, і я більше не можу ним користуватися.
Yesterday I asked in the live chat whether the casino had no money to pay people.
The result was that I was blocked from live chat and can no longer use it.
Ich habe gestern mal im Live Chat gefragt, ob das Casino kein Geld hat, um die Leute zu bezahlen.
Ergebnis war, man hat mich vom live Chat gesperrt, kann diesen nun nichtmehr nutzen.
Я бачу, що ви та інші гравці нікуди не рухалися. Напевно, це не найкраща ідея бомбардувати казино повідомленнями, але, з іншого боку, я усвідомлюю, що якби я чекав на свої гроші місяць, я б дуже нервував.
Навпаки, я сподіваюся, що кожен з вас отримає свої гроші найближчими днями. Обов’язково дайте мені знати, як справи.
I see that you and the other players have not moved anywhere. It's probably not the best idea to bombard the casino with messages, but on the other hand I'm aware that if I waited a month for my money I'd be pretty nervous.
On the contrary, I hope that each of you will get your money in the next few days. Be sure to let me and you know how it's going.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.