ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

 від davex3
|
76 270 переглядів 628 відповідей |
|
1...12 13 14...32

Так, я завантажив усі дані та отримав електронний лист (у мене все ще є знімок екрана), який підтверджує, що мій обліковий запис підтверджено.

Я буду подавати скаргу. Велике спасибі



Редагувати: подано скаргу з усіма необхідними скріншотами.


Автоматичний переклад.

Я бачу вашу скаргу тут, і наша команда тепер чекатиме 14-денного терміну, перш ніж розпочати розслідування. Сподіваюся, до того часу все вирішиться, і ви зможете зняти гроші навіть без втручання нашої команди.

Чи є щось нове щодо всього цього від казино?

Автоматичний переклад.
Romi

Я теж на це сподіваюся, для всіх тут. Бо це справді погано.

На жаль, немає нічого нового, ні електронною поштою, ні через чат.

На Іринине щоденне «........» я був не в настрої.


Я почекаю до вихідних і спробую ще раз у понеділок.

Якщо хтось отримав свої гроші до того часу, я буду вдячний, якщо ви повідомите мені тут.

Все одно бажаю вам усім гарних вихідних 😉

Автоматичний переклад.

У скарзі казино пообіцяло повернути гроші до сьогоднішнього дня.


Я нічого не отримав, тому так, це чудово.

Автоматичний переклад.

Гроші досі не надійшли, а час для реагування на мою скаргу для казино майже закінчився. Що буде після цього?

Автоматичний переклад.
Boyke123

Після цього термін для казино буде продовжено ще на 7 днів

Автоматичний переклад.
xSerious169

Хммм добре... я думаю, це має сенс. Але чому Гуру все ще позначає ці казино як «нові» після стількох скарг і проблем?

Автоматичний переклад.
vakah86

Так

Автоматичний переклад.

Я теж на це сподіваюся, для всіх тут. Бо це справді погано.

На жаль, немає нічого нового, ні електронною поштою, ні через чат.

На Іринине щоденне «........» я був не в настрої.


Я почекаю до вихідних і спробую ще раз у понеділок.

Якщо хтось отримав свої гроші до того часу, я буду вдячний, якщо ви повідомите мені тут.

Все одно бажаю вам усім гарних вихідних 😉

Автоматичний переклад.

Я думаю, що у вас досить розумний підхід. Якщо казино не зв’язується з вами або не відповідає, мабуть, безглуздо продовжувати бомбардувати їх електронними листами. Ми побачимо, чи нічого не змінилося за вихідні, чи з’являться нові повідомлення після понеділка. Якщо ні, наша команда обов’язково спробує вам допомогти, тому, сподіваємося, все вийде добре.

Якщо що, ми будемо тут. 🙂

Автоматичний переклад.

У скарзі казино пообіцяло повернути гроші до сьогоднішнього дня.


Я нічого не отримав, тому так, це чудово.

Автоматичний переклад.

Гей, все те саме, а ти не отримав гроші? Я б також порадив вам, якщо ваша скарга стосується іншого казино, я б хотів, щоб ви опублікували її у присвяченій йому темі, яка знаходиться тут: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-tab-обговорення

Тут ідеться про Betsolino. Буду вдячна.

Автоматичний переклад.

Хммм добре... я думаю, це має сенс. Але чому Гуру все ще позначає ці казино як «нові» після стількох скарг і проблем?

Автоматичний переклад.

Тому що у нас це казино тут не так давно, і кожне нове казино позначається як нове. З часом це буде змінюватися, але не залежить від скарг і проблем, чи буде у казино цей титул чи ні.

Звичайно, тепер ви чекатимете ще 7 днів і, сподіваюся, до того часу казино зможе відповісти та надіслати вам трохи грошей. Я був би справді щасливий.

Автоматичний переклад.
Inrel19

У скарзі казино зазначило, що переказує гроші протягом 24 годин. Трансфери займають кілька днів, а це були вихідні... чому ти такий нетерплячий?

Автоматичний переклад.
xSerious169

Ну, може тому, що я чекаю свої гроші вже 1 місяць? А п'ятниця, наскільки я знаю, робочий день, плюс перекази Noda миттєві.

Автоматичний переклад.
Inrel19

Я хотів би просто отримати відповідь від казино. Ви обов'язково отримаєте свої гроші через кілька днів.

Автоматичний переклад.
xSerious169

Ми чекали вже майже місяці. Чому ви це говорите?

Автоматичний переклад.
miskajups

Оскільки одного разу у мене був випадок, коли в казино виникли проблеми з виплатою грошей, вони розглядали скарги одну за одною, і всі, хто отримував гроші, все одно сердилися та ображали казино. У якийсь момент казино набридло, і вони просто перестали розглядати скарги.



Автоматичний переклад.

Казино люб'язно реагує щоразу, коли я запитую, коли буде оброблено зняття коштів. Я знаю, що це не смішно, але вони старанно працюють над затримкою платежів і запевнили мене, що гроші будуть виплачені.

Автоматичний переклад.
Boyke123

Ну, це було дружньо, але завжди було те саме. І я ще навіть не отримав чіткої відповіді.

Я дуже добре розумію, чому деякі люди дуже злі.

Якщо казино неплатоспроможне, причини не мають значення, то воно повинно тимчасово закритися!


Я також сумніваюся, що вони там «наполегливо працюють», тому що в казино не так багато гравців і, отже, не так багато виплат для «обробки», як у встановленому казино. Здається, проблема в чомусь іншому (нестача грошей?)


Однак, з іншого боку, ви також повинні проявити трохи терпіння, вони врешті-решт окупляться, навіть якщо це займе деякий час або викликає стрес.



Редагувати: я щойно спробував це знову - як завжди.

«Канікули, вибачте, ми працюємо».... на інші питання вона не відповідає - як завжди. Немає відповіді електронною поштою, нічого.

Але інші чекають набагато довше 😉

Змінено
Автоматичний переклад.
vakah86

Сьогодні мені сказали, що пріоритетом є не обробка електронних листів, а скоріше обробка виплат.

Автоматичний переклад.

Вчора я запитав у чаті, чи немає в казино грошей, щоб заплатити людям.

У результаті мене заблокували в чаті, і я більше не можу ним користуватися.

Автоматичний переклад.
xSerious169

Я бачу, що ви та інші гравці нікуди не рухалися. Напевно, це не найкраща ідея бомбардувати казино повідомленнями, але, з іншого боку, я усвідомлюю, що якби я чекав на свої гроші місяць, я б дуже нервував.

Навпаки, я сподіваюся, що кожен з вас отримає свої гроші найближчими днями. Обов’язково дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого