ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

3 міс. тому від davex3
|
28539 переглядів 560 відповідей |
|
1...13 14 15...29
Додати публікацію
vakah86
2 міс. тому

Сьогодні мені сказали, що пріоритетом є не обробка електронних листів, а скоріше обробка виплат.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вчора я запитав у чаті, чи немає в казино грошей, щоб заплатити людям.

У результаті мене заблокували в чаті, і я більше не можу ним користуватися.

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 місяць тому

Я бачу, що ви та інші гравці нікуди не рухалися. Напевно, це не найкраща ідея бомбардувати казино повідомленнями, але, з іншого боку, я усвідомлюю, що якби я чекав на свої гроші місяць, я б дуже нервував.

Навпаки, я сподіваюся, що кожен з вас отримає свої гроші найближчими днями. Обов’язково дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ви б зв'язувалися з казино щодня, щоб воно набридло і нарешті виплатило, чи краще б не писали нічого протягом тижня, хоча ви вже чекаєте чотири тижні?

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 місяць тому

Я б, мабуть, зробив це таким чином, щоб кожні два-три дні звертався до них для оновлення. Якщо казино не хоче вам повідомляти або не має нічого сказати, вони все одно не напишуть вам, навіть якщо не повинні, і вони повинні розповісти вам, що відбувається. Тижня було б багато для мене, якби я не піклувався про свої гроші, але з іншого боку, щодня кілька повідомлень, здається, втрачають свою цінність. Але це лише моя думка, і, можливо, хтось змусить казино розплатитися своєю «настирливістю». Хоча я не думаю, що зазвичай це причина, чому казино в кінцевому підсумку платить гравцеві. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щойно я знову побалакав з Іриною.

На запитання, чи було оновлення, прийшла така відповідь:


Ми цінуємо ваше терпіння, оскільки ми працюємо з невиконаними платежами. Будьте впевнені, ми активно вирішуємо цю проблему та обробимо ваш платіж якомога швидше


Тому ніяких змін у подіях не відбулося. Однак моя підозра про брак грошей підтвердилася.

Мабуть, потрібне терпіння.

Автоматичний переклад.
vakah86
1 місяць тому

Я вже майже здався. Я більше не буду з ними зв'язуватися. Якщо я колись отримаю свої гроші, то добре, але я майже впевнений, що вони нічого не заплатять.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сподіваюся, вони вчасно відреагують на мою скаргу… І заплатять мені мої гроші! Інакше я сподіваюся, що casinoguru дасть їм погану оцінку, на яку вони заслуговують.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже майже здався. Я більше не буду з ними зв'язуватися. Якщо я колись отримаю свої гроші, то добре, але я майже впевнений, що вони нічого не заплатять.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Поки що не потрібно опускати руки, у вас теж є відкрита скарга і я твердо вірю, що вам якось допоможуть. Кілька сторінок тому гравець написав, що він зняв гроші через 4 тижні, тому я не хочу сказати, що можливо, що ви так довго чекатимете, але це точно очікувано.

На жаль, ми не можемо це прискорити, але я сподіваюся, що кожен отримає те, що йому належить. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я чекаю майже 5,5 тижнів і не відмовляюся.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож поки я можу отримати свої гроші, я віритиму в це 😉

Якщо 8 тижнів, то так і є, головне, щоб прийшло.

Я був дуже радий, коли вона сказала мені, що обробляє заборгованість!

Це не була груба відповідь, я думаю, якщо ти їх дратуєш, вони швидше дратуються. 😉

Терпіння, думаю гроші дійдуть до всіх, поки існує це казино є надія.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, я не думаю, що ми більше отримаємо свої гроші.

Майже два тижні нічого не відбувається, гроші ніхто не отримує, а скарг відкривається все більше.

Якщо справді працюють із заборгованістю, то ви повинні принаймні отримувати свої гроші поступово.

Коли я вчора запитав у чаті, чи немає грошей у казино, мене виключили з чату та заблокували.

Відповіді завжди однакові, написані однаково, просто вставлений текст.

Відповіді на скарги більше не надходять, а всі інші питання заблоковані. Я не отримую відповіді електронною поштою.


У мене був подібний випадок в іншому казино. Це тривало два місяці, потім казино закрилося.

Ніхто ніколи не отримував своїх грошей, ні донині.

Я думаю, що в цьому казино схоже. Якби вони справді працювали над заборгованістю, то принаймні людям довелося б потроху тримати свої гроші. Я чекаю місяць, інші чекають лише 2-3 тижні. Принаймні тим, хто довго чекав на свої гроші, треба було б заплатити, щоб ті, хто ще чекає, мали принаймні реальні шанси отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 місяць тому

Звичайно, це може статися, і це буде дуже неприємно. Однак небезпечно переказувати гроші «незнайомій людині» будь-де в Інтернеті 😀

Betsolino limited (наскільки я знаю, власники Betsolino у Великобританії) є дещо більшою компанією, яка займається іншими справами. Не знаю.

Але може бути багато причин, чому ми ще не отримали свої гроші.

Деякі вже отримали його назад, що суперечить самому собі, тож нам просто доведеться почекати та побачити.

Ми дізнаємось більше найближчими днями. Якщо скарги від CasinoGuru не матимуть ефекту, тоді... гаразд, але ми також не дізнаємося про це в той же день.

Я думаю, що весь процес займає лише кілька днів.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Inrel19
1 місяць тому

Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, звичайно, ні. Я навіть не питаю, це нічого не дає.

Але оскільки інші отримали свої гроші...

Автоматичний переклад.
vakah86
1 місяць тому

Я мав на увазі Inrel19 😀

У скарзі 5Bonuses йому повідомили, що його гроші перерахували.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

😀

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекаю майже 5,5 тижнів і не відмовляюся.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звісно, не здавайся.

Я дуже сподіваюся, що ви всі отримаєте свої гроші, але нам потрібно дочекатися результату. Це незручно, але зараз ми нічого не можемо зробити з ситуацією. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я мав на увазі Inrel19 😀

У скарзі 5Bonuses йому повідомили, що його гроші перерахували.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, що, незважаючи на те, що це мене цікавить, вплив на те, чи отримає гравець гроші з іншого казино, ймовірно, не такий важливий у цьому випадку.

Я не хочу сказати нічого поганого, я просто подумав.

Однак зараз ми чекаємо оновлення від казино щодо виведення коштів. Побачимо, що ми отримаємо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

5Бонуси та Betsolino надає

той же провайдер. Якщо 5Bonuses виплачує, є хороші шанси, що Betsolino також виплатить.

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.