ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

4 міс. тому від davex3
|
37661 переглядів 587 відповідей |
|
1...14 15 16...30
Додати публікацію
2 міс. тому

За кілька годин годинник у моїй скарзі вже на його кінці. Один раз термін продовжили на сім днів… То що ж тепер буде? Я не думаю, що вони працюють у вихідні, тому казино не відреагує вчасно… Я думаю, що вечірка закінчилася, люди, вони більше не будуть виплачувати, навіть після майже 6 (!) очікування все ще немає гроші на моєму банківському рахунку з цього казино!

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Так, я думаю, що вони зробили кілька виплат, а тепер повністю припинили виплати. Я повинен був отримати свої гроші тиждень тому, вони обіцяли, що вони будуть перераховані на мій рахунок протягом 24 годин.


Найбільше мене засмучує те, що Casino Guru все ще має досить пристойний рейтинг для цих казино, якими керує Betsolino Ltd. Я вважаю, що кількість скарг справді показує, що ці казино обманюють людей. Таке враження, що або гуру казино це не хвилює, або вони також отримують певний прибуток від цього.

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Я дійсно поділяю ваші почуття з цього приводу. Інші гравці з усього світу все ще грають, наприклад, через рейтинг на цьому веб-сайті. Казино надсилає інформаційні бюлетені майже щодня... Таким чином залучаються нові гравці.

Я дуже сподіваюся, що казино виплатить нам і всім іншим гравцям, які чекають на виплату. Це так неприємно перевіряти свій банківський рахунок щодня кілька разів протягом майже 6 тижнів.

Я зробив депозит за допомогою paysafecard, і вони не можуть допомогти мені повернути мої депозити. Мені сказали, що передоплачений код Paysafe не можна відмінити. Можливо, якщо хтось зробив депозит за допомогою банківського рахунку або кредитної картки, він зможе скасувати свої депозитні платежі. Я оплатив свою paysafecard за допомогою свого банківського рахунку Revolut, я не можу їх скасувати, оскільки використовується код….

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

За своє життя я грав у БАГАТО казино, і мені завжди платили. Здається, це перший випадок, коли я ніколи не отримаю гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На жаль, я теж постраждав. Я також зареєструвався там, тому що тут казино було добре оцінено. На жаль, я не дивився ні на обговорення, ні на скарги. Чекаю 350 євро. Я не отримую відповіді на електронні листи. У чаті є лише одна людина на ім’я Ірина, яку ви, мабуть, уже знаєте. Вона завжди каже мені одне й те саме, що у них є відставання в обробці. Звичайно, я б теж подав скаргу сюди, але завжди кажуть чекати 14 днів. Так, можливо, але не коли тут уже стільки людей, які не отримують свої гроші, навіщо чекати 14 днів?

Автоматичний переклад.
Gretche70
2 міс. тому

Ну, я чекаю вже 3 тижні і підозрюю, що нічого не буде, якщо ви все тут прочитаєте.

Але, чесно кажучи, я більше сподівався на CasinoGuru, яке, мабуть, обернеться.

Після скарги справу просто закривають і залишають невирішеною 😕

Тоді вам ніколи не слід рекламувати це шахрайське казино з таким рейтингом, вибачте, але тепер здається очевидним, що ми ніколи більше не побачимо своїх грошей.



Тож ви можете подати скаргу зараз, але це займе 14 днів (після запиту на відкликання), поки вона буде відкрита.

Ви побачите свої гроші? Чесно кажучи, я теж сумніваюся.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
vakah86
2 міс. тому

Точно, багато хто може побачити досить пристойний рейтинг без будь-яких тривожних речей і просто зробити депозит. Я не можу зрозуміти, чому гуру казино нічого з цим не робить. А коли казино просто не повертає гроші, скарга закривається, а гуру казино каже: «Вибачте, ми нічого не можемо зробити».


Ну, ви в першу чергу рекламували казино, тож вам варто щось зробити.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

За кілька годин годинник у моїй скарзі вже на його кінці. Один раз термін продовжили на сім днів… То що ж тепер буде? Я не думаю, що вони працюють у вихідні, тому казино не відреагує вчасно… Я думаю, що вечірка закінчилася, люди, вони більше не будуть виплачувати, навіть після майже 6 (!) очікування все ще немає гроші на моєму банківському рахунку з цього казино!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Саме тому ми зазначили нове казино як свіже, тобто ніхто не може передбачити, чи будуть вони ставитися до гравців справедливо чи ні. З нашої точки зору, завжди ризиковано грати в нових казино, отже, вони матимуть нижчі рейтинги протягом деякого часу, якщо не доведуть свою справедливість.

Кожна невирішена, але обґрунтована скарга знижує її індекс безпеки. Я припускаю, що гравці віддадуть перевагу іншим рішенням, але рейтинги базуються виключно на точних розрахунках, тому нам потрібно, щоб кожен гравець, до якого ставилися несправедливо, приходив сюди, щоб подати скаргу.

Я думаю, це принесе вам трохи розради. З іншого боку, кожного разу, коли надходить чергова скарга або з будь-якої іншої події, ми намагаємося спонукати такі казино розглядати вже закриті скарги, щоб відновити втрачену репутацію. Порівняно з органом ліцензування, це єдиний важіль впливу, який ми маємо.


Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Привіт, було б краще, якби ти також прочитав мою відповідь Boyke123 .

На жаль, ніхто не знає, що приносять нові казино.

Автоматичний переклад.
vakah86
2 міс. тому

Привіт! Ви також можете прочитати мої попередні відповіді.

Я розумію ваше розчарування. Можливо, ви читали наші посібники, присвячені безпеці казино?

Ви б знали, що для нових казино немає гарантії безпеки. Рейтинг просто має з чогось починатися, і якщо ми не довели злих намірів через невирішені скарги, ми маємо шанс передбачити, що станеться. Б’юся об заклад, ви теж не здогадувалися, коли вирішили спробувати казино.

Ми теж.

На жаль, саме так вони воліють поводитися зараз.


Автоматичний переклад.
miskajups
2 міс. тому

Мені дуже шкода. Я б хотів, щоб ми могли якось передбачити, які казино будуть гідними, а які ні.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я можу все це зрозуміти, але питання тут полягає більше в тому, чому Betsolino ДОСЕДИ класифікується як новий, хоча очевидно, що там відбувається.


Безсумнівно, є інші гравці, які постраждали від гри, які лише переглядають огляди казино, але не подають скарги тут!

Це триває щодня, Betsolino все ще надсилає бонуси електронною поштою. Таким чином, шахрайство продовжується, навіть через хороший рейтинг на CasinoGuru - ПОВЕРХУ на явні скарги!


Як довго казино знаходиться під захистом для новачків?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
vakah86
2 міс. тому

Досить довго, щоб вкрасти багато грошей у нас і нових гравців.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Так, це саме те, про що я думав.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Повідомте Revolut про цю транзакцію як про шахрайство. Вони можуть передати це третім сторонам і змусити цих шахраїв заплатити за те, що вони роблять.

Я щойно повідомив про свою трансакцію як про шахрайство.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file такі нахабні, що вони ще посилають рекламу

Автоматичний переклад.
Inrel19
2 міс. тому

Але я підтримав нею paysafecards, і вони не повертаються. Раніше я кодував депозит у казино, тому використовувався код. Я мав контакт із paysafecard, і вони не можуть мені допомогти з цим.

Автоматичний переклад.
Boyke123
2 міс. тому

Вони обов’язково зв’яжуться з ними.

Вони знають, хто був одержувачем коштів, тому повинні розкрити це в разі шахрайства.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це також працює з криптовалютою?

Автоматичний переклад.
xSerious169
2 міс. тому

У мене є великі сумніви щодо цього.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого