ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від mariana2007
|
16006 переглядів 131 відповідей |
|
12 3 4...8
Додати публікацію
11 міс. тому

Привіт, @TiluCrew,


вітаємо з виграшем! Як регульоване казино, ми зобов’язані збирати певну інформацію та документи для зняття коштів. Ми вже поділилися з вами тим, що нам потрібно для обробки вашого виведення.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я деякий час грав на bet1000. Нещодавно я отримав свій перший виграш на зняття. До цієї ситуації все було гладко. Спочатку я завантажив свої документи на сайт (водійські права та виписку з банківського рахунку як підтвердження адреси). Моє зняття коштів було скасовано казино, і вони попросили зробити селфі з ідентифікатором і селфі з "привіт, bet1000, дата, електронна адреса". Знову мій робочий день скасували, і вони сказали, що ідентифікатор селфі не пройшов, тому я зробив ще один із паспортом, нещодавно. Тоді cs сказав, що з вашим обліковим записом все добре, ви можете знову виставити wd. Потім через 60 годин вони знову скасували його без жодної причини (потрібна додаткова перевірка, яку можна побачити в історії платежів). Зараз я сиджу в чаті й чекаю відповіді. Мені дуже сумно, оскільки я люблю сайт та ігри, але це нічого не варте, якщо ви не отримаєте свої гроші в разі виграшу.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, мені прикро чути про вашу проблему. Щодо додаткової верифікації, що ще потрібно додати? Живий чат також розповів вам щось конкретне про цю ситуацію?

Я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Коли ти збираєшся вирішити мою проблему? Казино, яке не виплачує виграші, приречене на банкрутство. Ви придумуєте способи НЕ ПЛАТИТИ за допомогою сфабрикованих звинувачень у дублюючих облікових записах, і коли я попросив докази, ви відмовилися, пояснивши, що передасте їх третім особам. Щоб вивести виграш із Чи потрібні вашому казино треті сторони та апеляції?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Казино відповіло, що це була помилка, і я повинен просто подати запит на зняття ще раз, і вони оброблять це якомога швидше. Я оновлю, щойно отримаю свої кошти

Автоматичний переклад.
TiluCrew
11 міс. тому

Ідеально, тому я чекаю на оновлення і сподіваюся, що більше проблем не виникне, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Зараз Bet1000 успішно завантажив мої кошти на skrill. Я вважаю, що це була просто помилка, і подальше зняття буде виплачено без проблем 🙂

Автоматичний переклад.
TiluCrew
11 міс. тому

Дякуємо за позитивний відгук! 🙂 Я радий, що ви отримали своє зняття, і бажаю вам ще більше удачі в грі на bet1000 🙂


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
TiluCrew
11 міс. тому

привіт

Добре знати! Чи можете ви повідомити нас, коли всі ваші кошти будуть отримані?

Це може бути корисним досвідом і для інших, і, як кажуть, «хороших новин ніколи не буває достатньо». 😉

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт. Я вже сказала, що кошти мені перерахували 🙂.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я грав тут лише з криптовалютою, але можу рекомендувати. Легкий депозит і швидке виведення коштів. (USDT) Для мене варіація ігор тут є королем.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт. Я вже сказала, що кошти мені перерахували 🙂.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Звичайно, тому сприймайте це як обробляється. Ми раді, що зрештою ви отримали свої гроші, і все вийшло добре. Сподіваюся, ви отримаєте позитивний досвід у майбутньому. ☘️😊👍

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я грав тут лише з криптовалютою, але можу рекомендувати. Легкий депозит і швидке виведення коштів. (USDT) Для мене варіація ігор тут є королем.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тож чудово, що у вас є позитивний досвід. Якщо я можу запитати, скільки часу потрібно для виведення, якщо ви використовуєте криптовалюту? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я можу говорити лише за себе, але насправді досить швидко, максимум 6 годин, треба сказати, що це була п’ятниця, тож без вихідних.

У мене також були готові всі документи KYC.

Автоматичний переклад.
maxim1985
11 міс. тому

Це те, що я люблю чути!

Я маю на увазі, що так приємно чути, що щось зайняло лише пару годин замість днів!

Крім того, я б сказав, що ви дали позитивну мотивацію, сказавши, що добре підготувалися до KYC. Хороші моменти наскрізь. 😉


Автоматичний переклад.
Опубліковано PhoenixR видалено
Опубліковано PhoenixR видалено
Опубліковано PhoenixR видалено
10 міс. тому

Hello.Bet 1000 звинувачує мене в подвійних облікових записах і не хоче виплачувати мої виграші. Я подав скаргу гуру казино, але скаргу було відхилено з іншої причини, і тепер я не можу зрозуміти, чи є у мене дублікати облікових записів чи ні. BET 1000 не відповідає на електронні листи.

Автоматичний переклад.
PhoenixR
10 міс. тому

Привіт! Я переглянув вашу закриту скаргу, і, судячи з того, що я бачив, вона була невиправданою, оскільки ви порушили правила казино: «Ми дійшли висновку, що скарга гравця була необґрунтованою через порушення політики казино щодо одного гравця на обліковий запис».

Ну, схоже, наша команда намагалася вам допомогти, але це закінчилося ось чим. Я також бачив Правила та умови, в яких чітко зазначено, що лише одна особа може використовувати обліковий запис, і я помітив, що ви та ваша дружина використовуєте той самий обліковий запис казино. Схоже, допомоги більше не буде.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи це те саме казино, на якому шахрайський сайт казино каже, що у мене є дублікат облікового запису, але я не відкривав жодного облікового запису на своє ім’я

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого