ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення

1 рік тому від mariana2007
|
16042 переглядів 131 відповідей |
|
1 2...8
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bet1000 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

«уважаемый» представитель казино забыл упомянуть как они заблокировали мой аккаунт без причины на котором осталось 2800 долларов. я думаю после этого играть у них никто не будет.

mariana2007
1 рік тому

привіт

Не знаю, якого поважного представника казино ви маєте на увазі, але я стурбований вашою проблемою. Чи можете ви пояснити далі, будь ласка? Яку останню дію ви робили перед блокуванням облікового запису?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

той самий користувач уже написав відгук кілька днів тому, і ми вже відповіли на цей відгук. Також із задоволенням поділимося будь-якими додатковими деталями або зв’язком нашої команди з гравцем, якщо потрібно.


З найкращими побажаннями

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Bet1000 Casino
1 рік тому

Привіт і ласкаво просимо!

Так, цей користувач написав відгук. Якщо вам подобається висловлювати свою точку зору тут і зараз, не соромтеся це робити. Це все-таки форум. 🙂

Автоматичний переклад.
mariana2007
1 рік тому

Шановний Вадиме,


ми цінуємо будь-які відгуки, які можуть допомогти нам у подальшому покращенні bet1000 та взаємодії з користувачем. Однак ми були б вдячні, якщо б ви дотримувалися фактів і не поширювали подібну брехню. Ми виплатили ваш виграш у розмірі 3 503,80 доларів США, а також відповіли на всі ваші повідомлення. Наші агенти служби підтримки обмінялися з вами понад 300 повідомленнями протягом 14 днів. Багато ваших повідомлень нашим агентам служби підтримки були надзвичайно образливими. Наша служба підтримки неодноразово просила підтримувати спілкування на професійному рівні без будь-яких образ. Незважаючи на це, наші агенти служби підтримки відповіли на всі ваші повідомлення. Нагадаю, що це було одне з останніх ваших повідомлень нашому агенту підтримки: «Спечіть вас педераст в пекло, суки про вас, злодії, все знають, я постараюся в це повірити, мерзотники». Ваш доступ до bet1000 Sportsbook було припинено відповідно до Умов, оскільки ви неодноразово порушували Умови. Тим не менш, ми виплатили ваш виграш, як зазначено вище, без будь-яких проблем чи затримок. Нарешті, здається дуже дивним, що ви стикаєтеся з абсолютно однаковими проблемами з різними казино, згідно з вашими відгуками та скаргами, заявляючи, що «ваші гроші вкрали» і «ваші повідомлення не отримали відповіді». Відповідно до них, здається, що ви також порушили там T&C.


З повагою,

bet1000

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Останні кілька днів я безуспішно намагався листуватися з казино. Чат не працює. Спочатку це було "Привіт, чим я можу допомогти", а потім нічого. тепер, коли я починаю чат, з’являється лише повідомлення «ваше повідомлення надіслано», і все.

Не дуже заспокоює, якщо виникнуть більш нагальні проблеми.

Моя проблема двояка. Під час спроби внести біткойн сайт запитує адресу для вилучення? Він не спрямовує вас на сторінку депозиту, де є QR-код для сканування, щоб зробити депозит. Це зовсім інше

від інших криптовалютних платежів і казино, і мені цікаво, чому?

Я намагався ввести свою адресу, але з’являється повідомлення про помилку «Помилка ініціювання платежу». Якщо з мого боку є проблема, я хотів би знати, оскільки я дуже хочу спробувати казино.

Будь ласка, розберіться у своєму чаті.


Дякую, чекаю від вас.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт LuckyMe247,


приємно чути від вас.


Ми вимагаємо, щоб адреса зняття була введена перед внесенням депозиту. Це зроблено для того, щоб переконатися, що є дійсна адреса для зняття, коли ви захочете зняти кошти. Яку криптовалюту ви пробували використовувати? Якщо виникнуть технічні проблеми чи труднощі, зв’яжіться з нами, щоб ми могли якнайшвидше їх вирішити!


Гарного дня!


З найкращими побажаннями,

bet1000

Автоматичний переклад.
Bet1000 Casino
1 рік тому

Привіт. Дякуємо за швидку відповідь. Як згадувалося, коли я вказав свою адресу, я отримав повідомлення про помилку «Не вдалося ініціювати». Я плачу біткойнами зі свого рахунку Luno.

З повагою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою support@bet1000support.com і повідомте свій ідентифікатор користувача/електронну адресу, використану для реєстрації, щоб ми могли це розглянути?

Автоматичний переклад.
Bet1000 Casino
1 рік тому

Зроблю, дякую.

Автоматичний переклад.
Bet1000 Casino
1 рік тому

Привіт


Я відправив лист.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Останні кілька днів я безуспішно намагався листуватися з казино. Чат не працює. Спочатку це було "Привіт, чим я можу допомогти", а потім нічого. тепер, коли я починаю чат, з’являється лише повідомлення «ваше повідомлення надіслано», і все.

Не дуже заспокоює, якщо виникнуть більш нагальні проблеми.

Моя проблема двояка. Під час спроби внести біткойн сайт запитує адресу для вилучення? Він не спрямовує вас на сторінку депозиту, де є QR-код для сканування, щоб зробити депозит. Це зовсім інше

від інших криптовалютних платежів і казино, і мені цікаво, чому?

Я намагався ввести свою адресу, але з’являється повідомлення про помилку «Помилка ініціювання платежу». Якщо з мого боку є проблема, я хотів би знати, оскільки я дуже хочу спробувати казино.

Будь ласка, розберіться у своєму чаті.


Дякую, чекаю від вас.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я бачив, що у вас виникла проблема з внесенням грошей. Чудово, що казино також зацікавлене у якнайшвидшому вирішенні вашої проблеми.

У будь-якому випадку, чи могли б ви повідомити нам на форумі, якщо ваша ситуація вирішилася і вам вдалося ввести свою адресу? Я впевнений, що це буде корисно для інших гравців, які пройдуть через цю тему. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро

З якоїсь причини я не можу внести депозит за допомогою криптовалюти. Я успішно ввів адресу, але отримую повідомлення "сталася помилка під час ініціалізації".

Bet1000 зв’язалися зі мною, і ми отримували електронні листи, знімки екрану, записи екрана тощо. На жаль, проблему ще не вирішено, але принаймні вони намагаються, тому ви повинні дати їм це.

Я опублікую тут, якщо це буде вирішено, але дещо я не відчуваю до довіреної особи. Можу попросити їх видалити мій обліковий запис і почати заново.

Було б цікаво дізнатися, чи хтось мав таку саму проблему. Якщо ізольовано, проблема, швидше за все, на моєму боці.

Як згадувалося, вони просять вас ввести адресу відправлення, а потім, я припускаю, вас буде спрямовано на нову сторінку для адреси депозиту та введення суми, але я не впевнений у цьому. Інші казино, коли ви виберете криптовалюту, направлять вас на сторінку депозиту, де ви можете відсканувати QR-код для депозиту. Готово. Поточний метод, на жаль, не працює для мене, але, очевидно, для інших.


Побачимо, як розгортаються події.


Гарного дня.

Автоматичний переклад.
LuckyMe247
1 рік тому

Думаю, я б спробував дати цьому ще трохи часу і набратися терпіння. Очевидно, що казино намагається вирішити вашу проблему, але, схоже, це не так просто. Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим і почекати ще трохи?

Що стосується іншого досвіду, я б рекомендував вам перевірити скарги, де я бачив, що можуть бути випадки, схожі на ваші, тому, якщо вам хочеться, ви можете подивитися тут: https://casino.guru/bet1000-casino-review #tab=js-tab-reputation

У будь-якому випадку, я чекаю вашого наступного оновлення і сподіваюся, що цього разу ваша справа буде вирішена, і ви будете задоволені.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я радий повідомити, що казино вдалося вирішити проблему, і все працює на 100%.

Незабаром я залишу коментар у розділі відгуків користувачів.

Автоматичний переклад.
LuckyMe247
1 рік тому

Це те, що я люблю чути. Тому минуло не так багато часу з моєї останньої відповіді. Як то кажуть, «терпіння родить троянди» і в даному випадку це підтвердилося на 100%.

У будь-якому випадку, ви збираєтеся залишитися в цьому казино, незважаючи на це непорозуміння?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

З мого боку ніколи не було непорозумінь. Виникла технічна проблема, яку вдалося вирішити. Я буду грати в казино і дам відгук. На даний момент немає негативних настроїв.

Автоматичний переклад.
LuckyMe247
1 рік тому

Розумію, можливо, я просто помилився, але мав на увазі те саме, що й ти. Суть полягала в тому, що це не заважає вам грати в казино, на що ви відповіли, і мені було важливо побачити ваші відгуки.

У будь-якому випадку, технічні проблеми вирішено, і я сподіваюся, що ви більше не стикатиметеся з ними в майбутньому, і ви добре проведете час у казино з великою кількістю виграшів. 🙂

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я гравець у казино bet1000, яким керує SG international NVI, зробив депозит на bet1000 і зміг зняти 740 євро... я запитав перевірку та надіслав усі необхідні документи з 14 вересня 2023 року... З того дня ,казино скасовує мій знімок, і їм потрібні додаткові документи. Я надіслав їм свої ідентифікаційні номери. Ідентифікаційні номери в Греції не мають терміну дії, і вони були опубліковані в 2010 році... це ідентифікатор, у мене підключені всі банківські рахунки, а також податкові служби .це на 100% законне посвідчення...казино відмовляється його прийняти.Тож я змушений змінити систему, згідно з якою поліція публікує ідентифікатори в Греції,тільки тому, що ставка 1000 взагалі нерозумна.Більше того,вони попросили мене надіслати мій паспорт і водійські права. Термін дії мого паспорта закінчився, тому я надсилаю їм водійські права. Вони не приймають їх, тому що вони старі. Згідно з логікою bet1000, вони скасовують мої зняття коштів лише тому, що вони вилучаються, і я повинен довести їм, що я не слон. змінити ідентифікаційний номер видавця або систему водійських прав у Греції, і мати всі мої документи свіжими та новими. Це казино абсолютно проти гравця, і я бачив ті самі скарги на багатьох сайтах, які оглядають казино. Я в розпачі з ними. ми мали б грати в ліцензованих казино, але їхня поведінка виходить за межі уяви та ставляться до гравців найгірше. Ідентифікаційні ідентифікатори в Греції не мають терміну дії. Як вони можуть це зрозуміти та зрозуміти, що ви не можете просити гравця опублікувати дуже серйозний уряд документи лише тому, що вони хочуть відстрочити або скасувати платіж? Безумовно, це найгірший досвід казино, який я мав...

Змінено Jaro 12 міс. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого