1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bet1000 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
"респектабельний" представник казино забув згадати, як вони без причини заблокували мій рахунок, коли залишилося 2800 доларів. Не думаю, що після цього хтось буде з ними грати.
the "respectable" casino rep forgot to mention how they blocked my account for no reason with 2800 dollars left. I don't think anyone will play with them after that.
«уважаемый» представитель казино забыл упомянуть как они заблокировали мой аккаунт без причины на котором осталось 2800 долларов. я думаю после этого играть у них никто не будет.
привіт
Не знаю, якого поважного представника казино ви маєте на увазі, але я стурбований вашою проблемою. Чи можете ви пояснити далі, будь ласка? Яку останню дію ви робили перед блокуванням облікового запису?
Hey there.
Not sure which respectable casino rep you mean, but I'm concerned about your issue. Can you explain further, please? What was the last action you did before the account got blocked?
Привіт,
той самий користувач уже написав відгук кілька днів тому, і ми вже відповіли на цей відгук. Також із задоволенням поділимося будь-якими додатковими деталями або зв’язком нашої команди з гравцем, якщо потрібно.
З найкращими побажаннями
Hi there,
the same user already made a review a few days ago and we have replied to that review already. Also happy to share any further details or communication our team had with the player, if required.
Best regards
Привіт і ласкаво просимо!
Так, цей користувач написав відгук. Якщо вам подобається висловлювати свою точку зору тут і зараз, не соромтеся це робити. Це все-таки форум. 🙂
Hello there, and welcome!
Yes, this user submitted a review. If you feel you like to express your point of view here and now, feel free to do so. This is the forum, after all. 🙂
Шановний Вадиме,
ми цінуємо будь-які відгуки, які можуть допомогти нам у подальшому покращенні bet1000 та взаємодії з користувачем. Однак ми були б вдячні, якщо б ви дотримувалися фактів і не поширювали подібну брехню. Ми виплатили ваш виграш у розмірі 3 503,80 доларів США, а також відповіли на всі ваші повідомлення. Наші агенти служби підтримки обмінялися з вами понад 300 повідомленнями протягом 14 днів. Багато ваших повідомлень нашим агентам служби підтримки були надзвичайно образливими. Наша служба підтримки неодноразово просила підтримувати спілкування на професійному рівні без будь-яких образ. Незважаючи на це, наші агенти служби підтримки відповіли на всі ваші повідомлення. Нагадаю, що це було одне з останніх ваших повідомлень нашому агенту підтримки: «Спечіть вас педераст в пекло, суки про вас, злодії, все знають, я постараюся в це повірити, мерзотники». Ваш доступ до bet1000 Sportsbook було припинено відповідно до Умов, оскільки ви неодноразово порушували Умови. Тим не менш, ми виплатили ваш виграш, як зазначено вище, без будь-яких проблем чи затримок. Нарешті, здається дуже дивним, що ви стикаєтеся з абсолютно однаковими проблемами з різними казино, згідно з вашими відгуками та скаргами, заявляючи, що «ваші гроші вкрали» і «ваші повідомлення не отримали відповіді». Відповідно до них, здається, що ви також порушили там T&C.
З повагою,
bet1000
Dear Vadym,
we appreciate any feedback that can help us to further improve bet1000 and the user experience. However, we would appreciate if you could stick to the facts and not spread lies like this.We have paid out your winnings of USD 3.503,80 and also replied to all of your messages. Our customer support agents exchanged more than 300 messages with you within the timespan of 14 days. Many of your messages to our support agents were extremely insulting. Our support team asked you several times to kindly keep the communication on a professional level without any insults. Nonetheless, our support agents replied to all of your messages. Just as a reminder, this was one of your last messages to our support agent: "burn you pederast in hell, bitches about you thieves will know everything, I will try to believe it, bastards". Your bet1000 Sportsbook access has been terminated according to the T&C's as you have violated the T&C's on multiple occasions. Nevertheless, we have paid out your winnings as mentioned above without any issues or delays. On a final note, it seems very odd that you are facing the exact same issues with various different casinos according to your reviews and complaints, stating that "your money was stolen" and "your messages were not replied". According to these, it seems that you have also violated the T&C's there.
Kind regards,
bet1000
Привіт
Останні кілька днів я безуспішно намагався листуватися з казино. Чат не працює. Спочатку це було "Привіт, чим я можу допомогти", а потім нічого. тепер, коли я починаю чат, з’являється лише повідомлення «ваше повідомлення надіслано», і все.
Не дуже заспокоює, якщо виникнуть більш нагальні проблеми.
Моя проблема двояка. Під час спроби внести біткойн сайт запитує адресу для вилучення? Він не спрямовує вас на сторінку депозиту, де є QR-код для сканування, щоб зробити депозит. Це зовсім інше
від інших криптовалютних платежів і казино, і мені цікаво, чому?
Я намагався ввести свою адресу, але з’являється повідомлення про помилку «Помилка ініціювання платежу». Якщо з мого боку є проблема, я хотів би знати, оскільки я дуже хочу спробувати казино.
Будь ласка, розберіться у своєму чаті.
Дякую, чекаю від вас.
Hi
I have now, unsuccessfully, over the past few days been trying to correspond with the casino. The chat does not work. In the beginning it was "Hello how may I help" and then nothing further. now When I start a chat there is only a message saying "your message has been sent" pops up and that’s it.
Not verry reassuring in case there are more pressing issues.
My issue is twofold. When trying to deposit bitcoin the site is asking for a Withdraw address? It is not directing you to the deposit page where there is a QR code to scan to make a deposit. This is totally different
from other crypto payments and casinos and I’m curious as to why?
I have tried to put in my address but an error pops up "error to initiate payment" If there is an issue on my side I would like to know as I am quite keen to try out the casino.
Please sort out your live chat.
Thanks, waiting to hear from you.
Привіт LuckyMe247,
приємно чути від вас.
Ми вимагаємо, щоб адреса зняття була введена перед внесенням депозиту. Це зроблено для того, щоб переконатися, що є дійсна адреса для зняття, коли ви захочете зняти кошти. Яку криптовалюту ви пробували використовувати? Якщо виникнуть технічні проблеми чи труднощі, зв’яжіться з нами, щоб ми могли якнайшвидше їх вирішити!
Гарного дня!
З найкращими побажаннями,
bet1000
Hi LuckyMe247,
great to hear from you.
We require the withdrawal address to be entered before making a deposit. This is to ensure that there is a valid withdrawal address once you want to make a withdrawal. Which crypto currency have you tried to use? If there are any technical issuer or difficulties, please reach out to us so we can look into it ASAP!
Have a great day!
Best regards,
bet1000
Привіт. Дякуємо за швидку відповідь. Як згадувалося, коли я вказав свою адресу, я отримав повідомлення про помилку «Не вдалося ініціювати». Я плачу біткойнами зі свого рахунку Luno.
З повагою
Hi. Thanks for the prompt response. As mentioned, when I did put in my address I get an could not initiate error. I'm paying Bitcoin from my Luno account.
Regards
Привіт,
Будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою support@bet1000support.com і повідомте свій ідентифікатор користувача/електронну адресу, використану для реєстрації, щоб ми могли це розглянути?
Hi there,
could you kindly contact us through support@bet1000support.com and share your User ID / email address used for registration so that we can look into it?
Привіт
Останні кілька днів я безуспішно намагався листуватися з казино. Чат не працює. Спочатку це було "Привіт, чим я можу допомогти", а потім нічого. тепер, коли я починаю чат, з’являється лише повідомлення «ваше повідомлення надіслано», і все.
Не дуже заспокоює, якщо виникнуть більш нагальні проблеми.
Моя проблема двояка. Під час спроби внести біткойн сайт запитує адресу для вилучення? Він не спрямовує вас на сторінку депозиту, де є QR-код для сканування, щоб зробити депозит. Це зовсім інше
від інших криптовалютних платежів і казино, і мені цікаво, чому?
Я намагався ввести свою адресу, але з’являється повідомлення про помилку «Помилка ініціювання платежу». Якщо з мого боку є проблема, я хотів би знати, оскільки я дуже хочу спробувати казино.
Будь ласка, розберіться у своєму чаті.
Дякую, чекаю від вас.
Hi
I have now, unsuccessfully, over the past few days been trying to correspond with the casino. The chat does not work. In the beginning it was "Hello how may I help" and then nothing further. now When I start a chat there is only a message saying "your message has been sent" pops up and that’s it.
Not verry reassuring in case there are more pressing issues.
My issue is twofold. When trying to deposit bitcoin the site is asking for a Withdraw address? It is not directing you to the deposit page where there is a QR code to scan to make a deposit. This is totally different
from other crypto payments and casinos and I’m curious as to why?
I have tried to put in my address but an error pops up "error to initiate payment" If there is an issue on my side I would like to know as I am quite keen to try out the casino.
Please sort out your live chat.
Thanks, waiting to hear from you.
Привіт, я бачив, що у вас виникла проблема з внесенням грошей. Чудово, що казино також зацікавлене у якнайшвидшому вирішенні вашої проблеми.
У будь-якому випадку, чи могли б ви повідомити нам на форумі, якщо ваша ситуація вирішилася і вам вдалося ввести свою адресу? Я впевнений, що це буде корисно для інших гравців, які пройдуть через цю тему. 🙂
Hi, I saw that you had a problem depositing the money. It's great that the casino is also interested in getting your problem solved as soon as possible.
Anyway, could you let us on the forum know if your situation is resolved and you manage to enter your address? I'm sure it will be useful for other players who pass through this thread. 🙂
Привіт Яро
З якоїсь причини я не можу внести депозит за допомогою криптовалюти. Я успішно ввів адресу, але отримую повідомлення "сталася помилка під час ініціалізації".
Bet1000 зв’язалися зі мною, і ми отримували електронні листи, знімки екрану, записи екрана тощо. На жаль, проблему ще не вирішено, але принаймні вони намагаються, тому ви повинні дати їм це.
Я опублікую тут, якщо це буде вирішено, але дещо я не відчуваю до довіреної особи. Можу попросити їх видалити мій обліковий запис і почати заново.
Було б цікаво дізнатися, чи хтось мав таку саму проблему. Якщо ізольовано, проблема, швидше за все, на моєму боці.
Як згадувалося, вони просять вас ввести адресу відправлення, а потім, я припускаю, вас буде спрямовано на нову сторінку для адреси депозиту та введення суми, але я не впевнений у цьому. Інші казино, коли ви виберете криптовалюту, направлять вас на сторінку депозиту, де ви можете відсканувати QR-код для депозиту. Готово. Поточний метод, на жаль, не працює для мене, але, очевидно, для інших.
Побачимо, як розгортаються події.
Гарного дня.
Hi Jaro
For some reason I am unable to deposit using crypto. I have entered the address successfully but get an "error occurred when initializing" message.
Bet1000 have been in contact with me and we had emails going back and forth, screen shots, screen recordings and so forth. Unfortunately the issue have not been resolved yet but at least they are trying so you gotta give them that.
I'll post here if it gets resolved but some how I'm not feeling to confidant. Might request them to delete my account and start anew.
It would be interesting to know if anyone else had the same issue. If isolated the problem most probably lies on my side.
As mentioned, they request you input the sending address and then I presume you will be directed to a new page for the deposit address and to input the amount, not sure about that. Other casinos, once you've chosen crypto, directs you to the deposit page where you can scan the QR code to deposit, done. The current method is not working for me unfortunately, but obviously for others.
Lets see hou things unfold.
Have a nice day.
Думаю, я б спробував дати цьому ще трохи часу і набратися терпіння. Очевидно, що казино намагається вирішити вашу проблему, але, схоже, це не так просто. Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим і почекати ще трохи?
Що стосується іншого досвіду, я б рекомендував вам перевірити скарги, де я бачив, що можуть бути випадки, схожі на ваші, тому, якщо вам хочеться, ви можете подивитися тут: https://casino.guru/bet1000-casino-review #tab=js-tab-reputation
У будь-якому випадку, я чекаю вашого наступного оновлення і сподіваюся, що цього разу ваша справа буде вирішена, і ви будете задоволені.
I think I would try to give it some more time and be patient. It's obvious that the casino is trying to solve your problem, but it looks like it's not so easy. Do you think you can handle it and wait a little longer ?
As for some other experiences, I would recommend you to check the complaints where I saw that there might be similar cases to yours, so if you feel like it you can look here: https://casino.guru/bet1000-casino-review#tab=js-tab-reputation
Anyway, I will wait for your next update and hope that this time your case will be solved and you will be satisfied.
Я радий повідомити, що казино вдалося вирішити проблему, і все працює на 100%.
Незабаром я залишу коментар у розділі відгуків користувачів.
I'm happy to report that the casino have been able to sort out the issue and everything is working 100%.
I'll be leaving a comment in the user review section soon.
Це те, що я люблю чути. Тому минуло не так багато часу з моєї останньої відповіді. Як то кажуть, «терпіння родить троянди» і в даному випадку це підтвердилося на 100%.
У будь-якому випадку, ви збираєтеся залишитися в цьому казино, незважаючи на це непорозуміння?
That's what I like to hear. So it hasn't been long since my last reply. As they say, "patience brings roses" and in this case it was 100% confirmed.
Anyway, are you going to stay with this casino despite this misunderstanding ?
З мого боку ніколи не було непорозумінь. Виникла технічна проблема, яку вдалося вирішити. Я буду грати в казино і дам відгук. На даний момент немає негативних настроїв.
There's never been any misunderstanding as from my side. There were a technical issue they were able to resolve. I'm gonna play at the casino and will give feedback. There's no negative vibes at the moment.
Розумію, можливо, я просто помилився, але мав на увазі те саме, що й ти. Суть полягала в тому, що це не заважає вам грати в казино, на що ви відповіли, і мені було важливо побачити ваші відгуки.
У будь-якому випадку, технічні проблеми вирішено, і я сподіваюся, що ви більше не стикатиметеся з ними в майбутньому, і ви добре проведете час у казино з великою кількістю виграшів. 🙂
I see, maybe I just misspoke, but I meant the same as you. The point was that it doesn't deter you from playing in the casino, which you answered, and that was important for me to see your feedback.
Anyway, technical problems solved and I hope you won't encounter any more in the future and you will have a good time in the casino with lots of wins. 🙂
Я гравець у казино bet1000, яким керує SG international NVI, зробив депозит на bet1000 і зміг зняти 740 євро... я запитав перевірку та надіслав усі необхідні документи з 14 вересня 2023 року... З того дня ,казино скасовує мій знімок, і їм потрібні додаткові документи. Я надіслав їм свої ідентифікаційні номери. Ідентифікаційні номери в Греції не мають терміну дії, і вони були опубліковані в 2010 році... це ідентифікатор, у мене підключені всі банківські рахунки, а також податкові служби .це на 100% законне посвідчення...казино відмовляється його прийняти.Тож я змушений змінити систему, згідно з якою поліція публікує ідентифікатори в Греції,тільки тому, що ставка 1000 взагалі нерозумна.Більше того,вони попросили мене надіслати мій паспорт і водійські права. Термін дії мого паспорта закінчився, тому я надсилаю їм водійські права. Вони не приймають їх, тому що вони старі. Згідно з логікою bet1000, вони скасовують мої зняття коштів лише тому, що вони вилучаються, і я повинен довести їм, що я не слон. змінити ідентифікаційний номер видавця або систему водійських прав у Греції, і мати всі мої документи свіжими та новими. Це казино абсолютно проти гравця, і я бачив ті самі скарги на багатьох сайтах, які оглядають казино. Я в розпачі з ними. ми мали б грати в ліцензованих казино, але їхня поведінка виходить за межі уяви та ставляться до гравців найгірше. Ідентифікаційні ідентифікатори в Греції не мають терміну дії. Як вони можуть це зрозуміти та зрозуміти, що ви не можете просити гравця опублікувати дуже серйозний уряд документи лише тому, що вони хочуть відстрочити або скасувати платіж? Безумовно, це найгірший досвід казино, який я мав...
I am a player at bet1000 casino,which is operated by S.G. international N.V.I deposited at bet1000 and managed to withdraw 740 euro...i have asked verification and send all the documents they needed since 14/9/2023...Since that day,the casino cancells my withdraw and they want additional documents.i have send them my id.ids in greece have no expiration date and it was published in 2010...thats the id i have all my bank accounts connected and tax services as well.it is 100% legal id...casino refuse to accept it.So,i have to change the system that police publishes ids in greece,just because bet 1000 is no reasonable at all.Moreover,they asked my to sent my passport and driving licence.my passport was expired so i send them driving licence.They dont accept it cause its old.With bet1000 logic,they cancel my withdraws only because its withdraw and i have to prove them that i am not an elephant.i have to change the publishing id or driving licence system in greece,and have all my documents fresh and new.It is a casino totally against player and i have seen the same complaints at many sites that review casinos.i am desperate with them.we are supposed to play at licenced casinos,but their behaviour is beyond imagination and treat players with the worst way.ids in greece have no expiration dates.how they can understand that and understand that you can not ask a playe publish-issue a very serious goverment documents just because they wanna delay or cancel a payment?By far,the worst casino experience i had.....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.