ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від mariana2007
|
16107 переглядів 131 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
8 міс. тому

Bet1000 підтвердив моє зняття 2 тижні тому, і приблизно тиждень тому я отримав повідомлення електронною поштою, у якому повідомлялося, що моє зняття оброблено. Я досі нічого не отримав. У когось подібна ситуація та проблема? У будь-якому випадку я чекав цього платежу місяцями.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Маю сказати, що ви також можете подати безкоштовну скаргу прямо тут: https://casino.guru/complaints/createaaa

Можливо, ми не зможемо допомогти вам отримати гроші, але результат негативно вплине на індекс безпеки казино, якщо ми не зможемо допомогти.

Я знаю, як звучить така пропозиція, але все одно прошу вас це зробити.

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату , але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Я залишаю рішення за вами 🙏

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Вчора відповіли. Зазвичай вони відповідали між 15:00 і 18:00.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я вже робив це принаймні місяць тому.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Ви писали на дві адреси електронної пошти, які я вам дав? Ось що вони мені відповіли. Я думаю, що вони допоможуть вам повернути гроші в Bet1000 Casino:



Скарги

12:50 (3 години тому)



робити complaints@egamings.com , mnie, Скарги, bet1000




Ми переслали ваш лист до центру вирішення питань для отримання додаткової інформації!


З повагою


АНТИЛЕФОН Н.В

Ліцензія та вирішення спорів 8048/JAZ

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, я написав на ці електронні листи. Ще немає відповіді. Сподіваюся, вони нам допоможуть. До речі, я щойно читав дискусію про Foxyplay. Це їхній дочірній сайт казино, і він також закривається. У гравців там були подібні затримки зняття коштів. Деякі гравці Foxyplay отримали сьогодні вилучення. Він подав скаргу на ці електронні листи.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Це чудова новина. Може, нам пощастить і нам теж заплатять. Що стосується двох електронних листів, які я вам надіслав, це офіс, який надає ліцензії казино, і я думаю, що вони вимагають від казино депозит.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

І сталося диво. Казино Bet1000 щойно виплатило мені мої гроші

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Намагайтеся постійно писати в АНТИЛЕФОН НВ, тому що вони і тільки вони допомогли мені повернути гроші з Bet1000 Casino. Я дав вам електронні адреси. Дійсно варто!!!

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Приємно це чути. Я радий за вас. Сподіваюся, вони заплатять і мені. Вони просто попросили один документ, і я його надіслав.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Від усієї душі бажаю, щоб він пройшов успішно і щоб ви повернули свої гроші

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Я також отримав своє відкликання!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вже робив це принаймні місяць тому.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чи спробуєте ви подати скаргу до органу ліцензування, як порадив Браніслав? Можливо, буде успіх, хоча я точно нічого не обіцяю. 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

І сталося диво. Казино Bet1000 щойно виплатило мені мої гроші

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це ідеальна новина. Я навіть не сподівався, що це станеться, тому я дуже радий, що ти отримав свої гроші. Сподіваюся, так буде і з іншими гравцями. 🎉☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я також отримав своє відкликання!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чудово. Я святкую разом з вами, що зрештою все склалося добре і ви отримали свої гроші.

Я твердо вірю, що ви більше не зіткнетеся з такою ситуацією в майбутньому і все буде тільки позитивніше.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
leszko66
7 міс. тому

Вже пару тижнів у них не бачив плашки з ліцензією(можливо й більше нема) вчора сайт взагалі перестав працювати.сьогодні знову написали що закриваються додайте документи на перевірку(але все давно провірено і не раз) пару днів тому хотів вивести на юздт. так в полі гаманець підмінили гаманець(він не мій точно.можливо вважали що буду неуважним)

Bandera
7 міс. тому

Привіт, тобі не вдалося отримати гроші? Надані вами документи вже перевірені? Що стосується вашого гаманця, ви сказали казино, що у них немає потрібного?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

акаунт перевірений вже давно і декілька раз.у цьому від них нема до мене питаннь.вони просто казали що зараз неможуть вивести гроші(це було протягом 3-4 місяців) я вже й забув про них(кюрасао на скаргу не відповідає).Але тиждень тому прийшов лист що вони закриваються.Я заходжу в кабінет і через юздт хотів зробити запит на зняття(цим способом робив депозит).У полі гаманця висить не мій гаманець і я його змінити не можу(навмистно це зроблено або якась проблема на сайті не знаю).я йм скріншотів наробив і відправив..подивимось.

Bandera
7 міс. тому

Я бачу, тепер ви чекаєте відповіді від влади, так?

Якщо ви зацікавлені, ви можетеподати нам скаргу за цим посиланням , де наша команда спробує допомогти вам, якщо ви стурбовані.

Скріншоти, які ви зробили, можуть бути корисними.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Мабуть це можна назвати чудом)).Вчора виплатили все.запросили селфі з адресою криптогаманця.Можливо цим питанням зайнялись інші структури пов'язане з закриттям.

Bandera
7 міс. тому

справді?? Це круто!

Дуже дякую за один із найяскравіших моментів. 🙂

Можливо, це прозвучить недоречно, але як ви зараз ставитеся до цього казино? Ти, мабуть, залишаєшся?

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого