Це ідеальна новина. Я навіть не сподівався, що це станеться, тому я дуже радий, що ти отримав свої гроші. Сподіваюся, так буде і з іншими гравцями. 🎉☘️
That's perfect news. I didn't even hope it would happen so I'm very glad you got your money. I hope it will be the same for the other players. 🎉☘️
Чудово. Я святкую разом з вами, що зрештою все склалося добре і ви отримали свої гроші.
Я твердо вірю, що ви більше не зіткнетеся з такою ситуацією в майбутньому і все буде тільки позитивніше.
Удачі. ☘️
Excellent. I celebrate with you that everything turned out well in the end and you got your cash.
I firmly believe that you will not encounter such a situation again in the future and everything will only be more positive.
Good luck. ☘️
I haven't seen a die with a license from them for a couple of weeks (maybe it's no longer there), yesterday the site stopped working altogether. Today they wrote again that they are closing, add documents for verification (but everything has been checked for a long time and more than once), a couple of days ago I wanted to take it to the yuzdt. yes, in the wallet field, a wallet was changed (it’s not mine for sure. maybe they thought I would be inattentive)
Вже пару тижнів у них не бачив плашки з ліцензією(можливо й більше нема) вчора сайт взагалі перестав працювати.сьогодні знову написали що закриваються додайте документи на перевірку(але все давно провірено і не раз) пару днів тому хотів вивести на юздт. так в полі гаманець підмінили гаманець(він не мій точно.можливо вважали що буду неуважним)
Привіт, тобі не вдалося отримати гроші? Надані вами документи вже перевірені? Що стосується вашого гаманця, ви сказали казино, що у них немає потрібного?
Дай мені знати.
Hello, so you didn't manage to get the money ? The documents you provided have already been verified ? As for your wallet, did you tell the casino they didn't have the right one?
Let me know.
the account has been checked for a long time and several times. I have no questions from them about this. They just said that now they cannot withdraw money (it was for 3-4 months), I already forgot about them (Curaçao does not respond to the complaint). But a week that's why I received a letter that they are closing. I go to the office and through yuzdt I wanted to make a withdrawal request (this is how I made a deposit). In the wallet field, my wallet is not hanging and I cannot change it (it was done on purpose or there is some problem on the website, I don't know ). I took a few screenshots and sent them... let's see.
акаунт перевірений вже давно і декілька раз.у цьому від них нема до мене питаннь.вони просто казали що зараз неможуть вивести гроші(це було протягом 3-4 місяців) я вже й забув про них(кюрасао на скаргу не відповідає).Але тиждень тому прийшов лист що вони закриваються.Я заходжу в кабінет і через юздт хотів зробити запит на зняття(цим способом робив депозит).У полі гаманця висить не мій гаманець і я його змінити не можу(навмистно це зроблено або якась проблема на сайті не знаю).я йм скріншотів наробив і відправив..подивимось.
Я бачу, тепер ви чекаєте відповіді від влади, так?
Якщо ви зацікавлені, ви можетеподати нам скаргу за цим посиланням , де наша команда спробує допомогти вам, якщо ви стурбовані.
Скріншоти, які ви зробили, можуть бути корисними.
Що ти сказав ?
I see, so now you're waiting for an answer from the authority, yes ?
If you are interested you can open a complaint with us on this link, where our team will try to help you if you are concerned.
Screenshots you have taken might be useful.
What do you say ?
I guess it can be called a miracle)). Yesterday everything was paid out. They asked for a selfie with the address of the crypto-wallet. Maybe other structures related to the closure took up this issue.
Мабуть це можна назвати чудом)).Вчора виплатили все.запросили селфі з адресою криптогаманця.Можливо цим питанням зайнялись інші структури пов'язане з закриттям.
справді?? Це круто!
Дуже дякую за один із найяскравіших моментів. 🙂
Можливо, це прозвучить недоречно, але як ви зараз ставитеся до цього казино? Ти, мабуть, залишаєшся?
Really?? That's awesome!
Thank you very much for one of the brightest moments. 🙂
Maybe it will sound inappropriate, but how do you feel about this casino now? Are you staying, perhaps?
I only follow sports bets. And I like their platform. But they are closing.
я лише по спортивним ставкам.І платформа у них мені подабається.Але вони закриваються.
На жаль, це правильно. 🙁 Нові букмекерські книги з’являються майже щодня, я впевнений, що незабаром ви знайдете щось цікаве.
До речі, ви віддаєте перевагу ставкам на спорт на віртуальному/кіберспорті? 😉
Sadly, that's correct. 🙁 New sportsbooks rise almost daily, I'm sure you'll find something interesting quite soon.
By the way, do you prefer betting on sports on virtuall/e-sports? 😉
Розумію! Чесно кажучи, не моя чашка чаю.
Принаймні, я бажаю вам удачі! 🙂 і повідомте нам, коли знайдете новий, яким варто поділитися.
I see! Frankly, not my cup of tea.
At least, I wish you good luck! 🙂 and let us know when you find a new one worth sharing.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.