Привіт, яка ситуація, коли ви такої думки? Не могли б ви розповісти трохи більше, тому що з того, що ви говорите, незрозуміло, через що ви пройшли.
Hi, what is the situation when you are of this opinion ? Could you elaborate a bit more, because from what you say it is not clear what you went through.
УВАГА!!!! УВАГА!!!! УВАГА!!!!
Казино BET1000 - це зграя злодіїв і шахраїв. Не вкладайте гроші на депозит цим злочинцям, інакше ви ніколи не отримаєте свій виграш. Інтерпол займається справою та починає розслідування!!!!!!
ATTENTION !!!! ATTENTION !!!! ATTENTION !!!!
BET1000 Casino is a bunch of thieves and fraudsters. Don't deposit any money with these criminals or you will never get your winnings. Interpol is looking into the case and starting an investigation!!!!!!
Привіт, я бачу, що у вас, мабуть, не дуже хороший досвід роботи з казино. Чи можу я знати, що сталося? Я запитую, тому що ми могли б вам допомогти.
Hi, I see you probably don't have a good experience with the casino. May I know what happened ? I'm asking because we might be able to help you.
Привіт Яро
Казино Bet1000 відмовляється виплачувати мої виграші 9000 злотих. Вони постійно надсилають електронні листи з однаковим текстом і стверджують, що у них є якісь технічні проблеми. Звичайно, не вірю
Hi Jaro
Bet1000 Casino refuses to pay my PLN 9,000 winnings. They keep sending emails with the same text and claiming that they are having some technical problems. Of course I don't believe it
Привіт Яро
Чому ти не відповідаєш на моє повідомлення?
Hi Jaro
Why aren't you replying to my message?
Скільки часу пройшло з тих пір, як казино не платило вам? Чи стосується ваша справа ставок на спорт? Чи є у них технічні проблеми з методом оплати?
Що стосується відповіді, я не працюю 24/7, тому намагаюся дістатися до всіх, коли це можливо.
How long has it been since the casino has not paid you ? Does your case concern sports betting ? Do they have technical problems with the payment method ?
As for the answer, I don't work 24/7 so I try to get to everyone when possible.
Привіт Яро
Сьогодні минуло 20 днів з моменту мого вилучення. Виграш приносить звичайна прядильна машина. Спосіб оплати – MiFinity, тому він абсолютно безпечний і безпроблемний
Hi Jaro
Today it has been 20 days since my withdrawal. The winnings come from a normal spinning machine. The payment method is MiFinity, so it is completely safe and hassle-free
Дякуємо за відповідь. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тож я бачу, що ви вичерпали цей час. Чи сказали вам у казино, чому це так довго?
У будь-якому разі, у цьому випадку я б рекомендувавподати скаргу до нас, за цим посиланням. Наша команда вивчить ситуацію та спробує вам допомогти.
Я був би радий, якби до цього не довелося вдаватися, але 20 днів – це не найменше. Сподіваюся, все вирішиться якомога швидше. Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте мені.
Thank you for your reply. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so I see that you are over that time. Did the casino also tell you why it is taking so long ?
Anyway, in this case I would recommend to submit a complaint with us, on this link. Our team will investigate the situation and try to help you.
I would be happy if it was not necessary to resort to this, but 20 days is not the least. I hope everything will be resolved as soon as possible. If you have any news, be sure to let me know.
Привіт Лешек!
Привіт,
Вибачте за незручності, але проблему на нашому веб-сайті досі не вирішено. Ми повідомимо вас про це якнайшвидше.
Hi Leszek!
Hello,
I'm sorry for the inconvenience but the issue on our website is still not resolved. We will be informing you about it as soon as possible.
Це те, що Bet1000 завжди надсилає мені електронною поштою
This is what the Bet1000 send always to me on e-mail
Позитивним я бачу в цій ситуації те, що казино докладає зусиль для спілкування і не залишає вас без відповіді. З іншого боку, я вважаю, що 20 днів – це не малий термін, тому подання скарги було хорошим кроком. Давайте подивимося, коли казино вдасться вирішити технічні проблеми, і, сподіваюся, у вас будуть гроші якомога швидше.
Коли це станеться або ви знайдете щось нове, і казино знову напише вам, обов’язково повідомте мені.
The positive thing I see in this situation is that the casino makes an effort to communicate and doesn't leave you without an answer. On the other hand, I think that 20 days is not a short time, so filing a complaint was a good step. Let's see when the casino manages to solve the technical problems and hopefully you will have the money as soon as possible.
When that happens or you find something new and the casino writes you again, be sure to update me.
Привіт Яро
Bet1000 Casino не відповідає на мої електронні листи протягом двох днів. Мені здається, що мої гроші вже пропали і я їх ніколи не поверну
Hi Jaro
Bet1000 Casino has not responded to my emails at all for two days. It seems to me that my money is already gone and I will never get it back
Привіт!
Що ж, я захоплююся вашим терпінням. Тепер, коли ви досягли цього, я б сказав, що настав час надати Крістіні повний опис ситуації.
Дозвольте мені допомогти вам із кількома запитаннями:
Ваш обліковий запис повністю перевірено?
Ви коли-небудь успішно знімали гроші з цього казино?
Ви накопичили свої виграші з бонусом чи без?
Яке останнє повідомлення ви отримали від казино?
Також трохи уточніть технічні питання.
Я б сказав, що вони охоплюють основи, і повірте мені, коли я кажу, що набагато краще відповісти на ці запитання одразу.
Зробіть це, перейшовши до своєї скарги за цим посиланням 👈👈
Бажаю вам успіхів у вирішенні скарги.
Hi there!
Well, I admire your patience. Now that you've made it so far, I'd say it's time to provide Kristina with a full-scale description of the situation.
Allow me to help you out with several questions:
Is your account fully verified?
Have you ever successfully withdrawn from this casino?
Did you accumulate your winnings with or without a bonus?
What was the last message you got from the casino?
Also, specify the technical issues a bit.
I'd say those cover the basics, and believe me when I say it's far better to answer those questions right away.
Please do so by accessing your complaint through this link 👈👈
I wish you the best of luck in resolving the complaint.
Привіт Радка
Так, мій обліковий запис повністю перевірено
Так, я успішно виходив із цього казино багато разів
Ні, я ніколи не накопичую свої виграші за допомогою бонусів. Я ніколи не використовував бонуси
Я завжди отримую повідомлення про якісь технічні проблеми в Інтернеті
Останнє повідомлення було 2 дні тому з таким самим текстом, як завжди
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Цей електронний лист від Bet1000 (5 хвилин тому):
Привіт.
Дякуємо за звернення.
Наша команда повідомить вас, щойно запити на оплату будуть виконані.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Привіт Радка
Так, мій обліковий запис повністю перевірено
Так, я успішно виходив із цього казино багато разів
Ні, я ніколи не накопичую свої виграші за допомогою бонусів. Я ніколи не використовував бонуси
Я завжди отримую повідомлення про якісь технічні проблеми в Інтернеті
Останнє повідомлення було 2 дні тому з таким самим текстом, як завжди
Hi Radka
Yes my account is fully verified
Yes I have successfully withdrawn from this casino and lots of times
No I never accumulate my winnings with bonus. I never used any bonus
I always get message about some technical problems on they web
The last message was 2 days ago with the same text like always
Привіт і дякую!
Як я вже сказав, вам потрібно надіслати цю інформацію до скарги; Крістіна повинна знати , а не я 🙂.
Скопіюйте та вставте свою відповідь на вашу відкриту скаргу; натисніть або торкніться цього зеленого посилання, щоб зробити це 👈👈
Hi there, and thank you!
As I said, you need to send this information to the complaint; Kristina needs to know, not me 🙂.
Please copy and paste your reply to your open complaint; click or tap this green link to do so 👈👈
Цей електронний лист від Bet1000 (5 хвилин тому):
Привіт.
Дякуємо за звернення.
Наша команда повідомить вас, щойно запити на оплату будуть виконані.
This e-mail from Bet1000 (5 min ago):
Hello.
Thank you for reaching out.
Our team will notify you as soon as the payment requests are completed.
Привіт
Яка ваша допомога, бо я поки що не бачу результатів. Казино Bet1000 досі не виплатило мої гроші, і минуло 23 дні, як я зняв свій виграш
Hi
What is your help because I don't see any results yet. Bet1000 Casino still hasn't paid out my money and it's been 23 days since I withdrew my winnings
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.