ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від mariana2007
|
16109 переглядів 131 відповідей |
|
1...4 5 6...8
Додати публікацію
10 міс. тому

Коротше кажучи, bet1000 - сайт шахраїв, будь ласка, не грайте в їхньому казино, вони нас грабують

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, яка ситуація, коли ви такої думки? Не могли б ви розповісти трохи більше, тому що з того, що ви говорите, незрозуміло, через що ви пройшли.

Автоматичний переклад.
Опубліковано leszko66 видалено
8 міс. тому

УВАГА!!!! УВАГА!!!! УВАГА!!!!


Казино BET1000 - це зграя злодіїв і шахраїв. Не вкладайте гроші на депозит цим злочинцям, інакше ви ніколи не отримаєте свій виграш. Інтерпол займається справою та починає розслідування!!!!!!

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас, мабуть, не дуже хороший досвід роботи з казино. Чи можу я знати, що сталося? Я запитую, тому що ми могли б вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро

Казино Bet1000 відмовляється виплачувати мої виграші 9000 злотих. Вони постійно надсилають електронні листи з однаковим текстом і стверджують, що у них є якісь технічні проблеми. Звичайно, не вірю

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро

Чому ти не відповідаєш на моє повідомлення?

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Скільки часу пройшло з тих пір, як казино не платило вам? Чи стосується ваша справа ставок на спорт? Чи є у них технічні проблеми з методом оплати?

Що стосується відповіді, я не працюю 24/7, тому намагаюся дістатися до всіх, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро

Сьогодні минуло 20 днів з моменту мого вилучення. Виграш приносить звичайна прядильна машина. Спосіб оплати – MiFinity, тому він абсолютно безпечний і безпроблемний


Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тож я бачу, що ви вичерпали цей час. Чи сказали вам у казино, чому це так довго?

У будь-якому разі, у цьому випадку я б рекомендувавподати скаргу до нас, за цим посиланням. Наша команда вивчить ситуацію та спробує вам допомогти.

Я був би радий, якби до цього не довелося вдаватися, але 20 днів – це не найменше. Сподіваюся, все вирішиться якомога швидше. Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Лешек!

Привіт,


Вибачте за незручності, але проблему на нашому веб-сайті досі не вирішено. Ми повідомимо вас про це якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Це те, що Bet1000 завжди надсилає мені електронною поштою

Автоматичний переклад.
Опубліковано leszko66 видалено
leszko66
8 міс. тому

Позитивним я бачу в цій ситуації те, що казино докладає зусиль для спілкування і не залишає вас без відповіді. З іншого боку, я вважаю, що 20 днів – це не малий термін, тому подання скарги було хорошим кроком. Давайте подивимося, коли казино вдасться вирішити технічні проблеми, і, сподіваюся, у вас будуть гроші якомога швидше.

Коли це станеться або ви знайдете щось нове, і казино знову напише вам, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро

Bet1000 Casino не відповідає на мої електронні листи протягом двох днів. Мені здається, що мої гроші вже пропали і я їх ніколи не поверну

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Привіт!

Що ж, я захоплююся вашим терпінням. Тепер, коли ви досягли цього, я б сказав, що настав час надати Крістіні повний опис ситуації.

Дозвольте мені допомогти вам із кількома запитаннями:

Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Ви коли-небудь успішно знімали гроші з цього казино?

Ви накопичили свої виграші з бонусом чи без?

Яке останнє повідомлення ви отримали від казино?

Також трохи уточніть технічні питання.

Я б сказав, що вони охоплюють основи, і повірте мені, коли я кажу, що набагато краще відповісти на ці запитання одразу.

Зробіть це, перейшовши до своєї скарги за цим посиланням 👈👈

Бажаю вам успіхів у вирішенні скарги.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт Радка

Так, мій обліковий запис повністю перевірено

Так, я успішно виходив із цього казино багато разів

Ні, я ніколи не накопичую свої виграші за допомогою бонусів. Я ніколи не використовував бонуси

Я завжди отримую повідомлення про якісь технічні проблеми в Інтернеті

Останнє повідомлення було 2 дні тому з таким самим текстом, як завжди

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Цей електронний лист від Bet1000 (5 хвилин тому):


Привіт.


Дякуємо за звернення.


Наша команда повідомить вас, щойно запити на оплату будуть виконані.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Радка

Так, мій обліковий запис повністю перевірено

Так, я успішно виходив із цього казино багато разів

Ні, я ніколи не накопичую свої виграші за допомогою бонусів. Я ніколи не використовував бонуси

Я завжди отримую повідомлення про якісь технічні проблеми в Інтернеті

Останнє повідомлення було 2 дні тому з таким самим текстом, як завжди

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт і дякую!

Як я вже сказав, вам потрібно надіслати цю інформацію до скарги; Крістіна повинна знати , а не я 🙂.

Скопіюйте та вставте свою відповідь на вашу відкриту скаргу; натисніть або торкніться цього зеленого посилання, щоб зробити це 👈👈

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Цей електронний лист від Bet1000 (5 хвилин тому):


Привіт.


Дякуємо за звернення.


Наша команда повідомить вас, щойно запити на оплату будуть виконані.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Без технічних проблем, я б сказав. Можливо, казино тим часом вирішило проблему!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Привіт

Яка ваша допомога, бо я поки що не бачу результатів. Казино Bet1000 досі не виплатило мої гроші, і минуло 23 дні, як я зняв свій виграш

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого