ГоловнаФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від mariana2007
|
21 392 переглядів 131 відповідей |
|
1...4 5 67
leszko66
11 міс. тому

Це те, що Bet1000 завжди надсилає мені електронною поштою

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

Позитивним я бачу в цій ситуації те, що казино докладає зусиль для спілкування і не залишає вас без відповіді. З іншого боку, я вважаю, що 20 днів – це не малий термін, тому подання скарги було хорошим кроком. Давайте подивимося, коли казино вдасться вирішити технічні проблеми, і, сподіваюся, у вас будуть гроші якомога швидше.

Коли це станеться або ви знайдете щось нове, і казино знову напише вам, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт Яро

Bet1000 Casino не відповідає на мої електронні листи протягом двох днів. Мені здається, що мої гроші вже пропали і я їх ніколи не поверну

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

Привіт!

Що ж, я захоплююся вашим терпінням. Тепер, коли ви досягли цього, я б сказав, що настав час надати Крістіні повний опис ситуації.

Дозвольте мені допомогти вам із кількома запитаннями:

Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Ви коли-небудь успішно знімали гроші з цього казино?

Ви накопичили свої виграші з бонусом чи без?

Яке останнє повідомлення ви отримали від казино?

Також трохи уточніть технічні питання.

Я б сказав, що вони охоплюють основи, і повірте мені, коли я кажу, що набагато краще відповісти на ці запитання одразу.

Зробіть це, перейшовши до своєї скарги за цим посиланням 👈👈

Бажаю вам успіхів у вирішенні скарги.


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт Радка

Так, мій обліковий запис повністю перевірено

Так, я успішно виходив із цього казино багато разів

Ні, я ніколи не накопичую свої виграші за допомогою бонусів. Я ніколи не використовував бонуси

Я завжди отримую повідомлення про якісь технічні проблеми в Інтернеті

Останнє повідомлення було 2 дні тому з таким самим текстом, як завжди

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Цей електронний лист від Bet1000 (5 хвилин тому):


Привіт.


Дякуємо за звернення.


Наша команда повідомить вас, щойно запити на оплату будуть виконані.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Радка

Так, мій обліковий запис повністю перевірено

Так, я успішно виходив із цього казино багато разів

Ні, я ніколи не накопичую свої виграші за допомогою бонусів. Я ніколи не використовував бонуси

Я завжди отримую повідомлення про якісь технічні проблеми в Інтернеті

Останнє повідомлення було 2 дні тому з таким самим текстом, як завжди

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт і дякую!

Як я вже сказав, вам потрібно надіслати цю інформацію до скарги; Крістіна повинна знати , а не я 🙂.

Скопіюйте та вставте свою відповідь на вашу відкриту скаргу; натисніть або торкніться цього зеленого посилання, щоб зробити це 👈👈

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Цей електронний лист від Bet1000 (5 хвилин тому):


Привіт.


Дякуємо за звернення.


Наша команда повідомить вас, щойно запити на оплату будуть виконані.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Без технічних проблем, я б сказав. Можливо, казино тим часом вирішило проблему!

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт

Яка ваша допомога, бо я поки що не бачу результатів. Казино Bet1000 досі не виплатило мої гроші, і минуло 23 дні, як я зняв свій виграш

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

Привіт

Я не зовсім розумію, як ви хочете допомогти мені повернути мої гроші після зняття мого виграшу в 9000 злотих у казино Bet1000? Вони повністю ігнорують мої електронні листи, а я чекаю на оплату 28 днів і втратив надію. Ви навіть не опублікували мій огляд Bet1000 Casino, щоб попередити потенційну жертву. Думаю, єдиним виходом буде повідомити Інтерпол про їхню злочинну діяльність

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Яка ваша допомога, бо я поки що не бачу результатів. Казино Bet1000 досі не виплатило мої гроші, і минуло 23 дні, як я зняв свій виграш

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт,

чесно кажучи, ваш пост для мене мало сенсу. З одного боку, ви сказали, що минуло 23 дні, з іншого боку, ви також сказали, що "відколи ви зняли свої виграші"

Крім того, я дуже люб’язно прошу припинити повторювати те саме повідомлення в скарзі «Я не зовсім розумію, як ви хочете допомогти мені повернути мої гроші після зняття моїх 9000 злотих виграшу з Bet1000 Casino?»

Зверніть увагу на цю заяву:

«Через збільшення кількості скарг у цю пору року ми люб’язно просимо вас проявити терпіння в очікуванні наших відповідей. Ми прагнемо опублікувати кожну скаргу протягом 48 годин після надсилання, але залишаємо до 7 днів для відповіді на будь-які наступні коментарі. Крім того, майте на увазі, що може знадобитися трохи більше часу, перш ніж ваша скарга буде призначена вирішувачу, оскільки наразі ми обробляємо понад 900 скарг.

Ми дуже вдячні за ваше розуміння. Бажаємо вам радісного, успішного та здорового нового 2024 року, і ми зв’яжемося з вами якомога швидше».

Тож хоч раз подивіться на таймер:

file

Тим часом не соромтеся прочитати цей посібник, присвячений процесу подання скарги; Б'юся об заклад, що вам це потрібно:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Крістіна

Я щойно отримав електронний лист від казино Bet1000. Як я і очікував, вони шахраї та злодії. Я ніколи не поверну свої гроші:


«Привіт Лешек,

З жалем повідомляємо, що bet1000 закрито. Нові реєстрації та розміщення ставок більше неможливі. Усі залишки та незавершені зняття буде оброблено найближчим часом. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.

З найкращими побажаннями"

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

Наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам, тому ще нічого не втрачено.

Однак вам потрібно буде набратися терпіння, і, сподіваюся, ця ситуація з казино вирішиться.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

Крістіни тут немає.

Відверто кажучи, це форум, а не тема ваших скарг.

Наскільки я можу припустити, і виходячи з «шоу клоунів», яке ви розпочали у скарзі , було б найкраще залишитися спокійним. Додайте цю інформацію до скарги, будь ласка, і зверніть увагу на свій тон. 🙏

Інакше, звичайно, будуть наслідки.

Це просто попередження. Решта залежить від вас.

Не ставте під загрозу шанс досягти справедливого рішення, я б сказав, що воно того не варте.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Bet1000 підтвердив моє зняття 2 тижні тому, і приблизно тиждень тому я отримав повідомлення електронною поштою, у якому повідомлялося, що моє зняття оброблено. Я досі нічого не отримав. У когось подібна ситуація та проблема? У будь-якому випадку я чекав цього платежу місяцями.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
juusohamalaine
11 міс. тому

Привіт

У мене схожа ситуація. Вони написали мені, що моє зняття прийнято, але вони не зробили платіж. У наступному електронному листі я отримав інформацію про те, що у них технічні проблеми і вони ще не виплатили. Я чекав більше 30 днів. Я думаю, що ми вже ніколи не отримаємо своїх грошей і ніхто не допоможе нам їх повернути

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

Ви отримували електронні листи про відкликання з цієї адреси? wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
11 міс. тому

Ні. У мене є всі електронні листи від: support@bet1000support.com

Автоматичний переклад.
leszko66
11 міс. тому

certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com


Надішліть електронний лист на ці дві адреси електронної пошти та опишіть всю ситуацію. Це орган, який видав ліцензії для Bet1000 Casino. Мені вже допомагають

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого