ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від mariana2007
|
19440 переглядів 131 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
leszko66
10 міс. тому

Надішліть електронний лист на ці дві адреси електронної пошти та опишіть всю ситуацію. Це орган, який видав ліцензії для Bet1000 Casino. Мені вже допомагають

Автоматичний переклад.
leszko66
10 міс. тому

Так, надішлю, дякую. Я також веду розмову з цією електронною поштою, яка є їх командою платежів. Мені обіцяли незабаром виплатити гроші, але я боюся, що нічого не буде.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що казино Bet1000 закрито. Я впевнений, що ми ніколи більше не отримаємо своїх грошей

Автоматичний переклад.
leszko66
10 міс. тому

Їхня команда платіжів повідомила мені, що казино закрито, але вони все одно оброблятимуть зняття коштів. Тож я ще не втратив надії. Вони все ще відповідають на мої повідомлення.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Вони також написали це мені, але вже кілька днів вони не відповідають на мої електронні листи протягом кількох днів

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
leszko66
10 міс. тому

Так, їхня служба підтримки більше не відповідає, але служба оплати відповідає. Спробуйте зв'язатися з цією адресою wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Добре, я буду. Дуже дякую за інформацію

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Привіт

Коли ви востаннє чули їх? Я написав їм електронний лист вчора, а вони його навіть не відкрили

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Bet1000 підтвердив моє зняття 2 тижні тому, і приблизно тиждень тому я отримав повідомлення електронною поштою, у якому повідомлялося, що моє зняття оброблено. Я досі нічого не отримав. У когось подібна ситуація та проблема? У будь-якому випадку я чекав цього платежу місяцями.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Маю сказати, що ви також можете подати безкоштовну скаргу прямо тут: https://casino.guru/complaints/createaaa

Можливо, ми не зможемо допомогти вам отримати гроші, але результат негативно вплине на індекс безпеки казино, якщо ми не зможемо допомогти.

Я знаю, як звучить така пропозиція, але все одно прошу вас це зробити.

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату , але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Я залишаю рішення за вами 🙏

Автоматичний переклад.
leszko66
10 міс. тому

Вчора відповіли. Зазвичай вони відповідали між 15:00 і 18:00.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я вже робив це принаймні місяць тому.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Ви писали на дві адреси електронної пошти, які я вам дав? Ось що вони мені відповіли. Я думаю, що вони допоможуть вам повернути гроші в Bet1000 Casino:



Скарги

12:50 (3 години тому)



робити complaints@egamings.com , mnie, Скарги, bet1000




Ми переслали ваш лист до центру вирішення питань для отримання додаткової інформації!


З повагою


АНТИЛЕФОН Н.В

Ліцензія та вирішення спорів 8048/JAZ

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я написав на ці електронні листи. Ще немає відповіді. Сподіваюся, вони нам допоможуть. До речі, я щойно читав дискусію про Foxyplay. Це їхній дочірній сайт казино, і він також закривається. У гравців там були подібні затримки зняття коштів. Деякі гравці Foxyplay отримали сьогодні вилучення. Він подав скаргу на ці електронні листи.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Це чудова новина. Може, нам пощастить і нам теж заплатять. Що стосується двох електронних листів, які я вам надіслав, це офіс, який надає ліцензії казино, і я думаю, що вони вимагають від казино депозит.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

І сталося диво. Казино Bet1000 щойно виплатило мені мої гроші

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Намагайтеся постійно писати в АНТИЛЕФОН НВ, тому що вони і тільки вони допомогли мені повернути гроші з Bet1000 Casino. Я дав вам електронні адреси. Дійсно варто!!!

Автоматичний переклад.
leszko66
10 міс. тому

Приємно це чути. Я радий за вас. Сподіваюся, вони заплатять і мені. Вони просто попросили один документ, і я його надіслав.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Від усієї душі бажаю, щоб він пройшов успішно і щоб ви повернули свої гроші

Автоматичний переклад.
leszko66
10 міс. тому

Я також отримав своє відкликання!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вже робив це принаймні місяць тому.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи спробуєте ви подати скаргу до органу ліцензування, як порадив Браніслав? Можливо, буде успіх, хоча я точно нічого не обіцяю. 🤔

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого