ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від mariana2007
|
16146 переглядів 131 відповідей |
|
1...5 6 78
Додати публікацію
leszko66
8 міс. тому

Привіт

Я не зовсім розумію, як ви хочете допомогти мені повернути мої гроші після зняття мого виграшу в 9000 злотих у казино Bet1000? Вони повністю ігнорують мої електронні листи, а я чекаю на оплату 28 днів і втратив надію. Ви навіть не опублікували мій огляд Bet1000 Casino, щоб попередити потенційну жертву. Думаю, єдиним виходом буде повідомити Інтерпол про їхню злочинну діяльність

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт

Яка ваша допомога, бо я поки що не бачу результатів. Казино Bet1000 досі не виплатило мої гроші, і минуло 23 дні, як я зняв свій виграш

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,

чесно кажучи, ваш пост для мене мало сенсу. З одного боку, ви сказали, що минуло 23 дні, з іншого боку, ви також сказали, що "відколи ви зняли свої виграші"

Крім того, я дуже люб’язно прошу припинити повторювати те саме повідомлення в скарзі «Я не зовсім розумію, як ви хочете допомогти мені повернути мої гроші після зняття моїх 9000 злотих виграшу з Bet1000 Casino?»

Зверніть увагу на цю заяву:

«Через збільшення кількості скарг у цю пору року ми люб’язно просимо вас проявити терпіння в очікуванні наших відповідей. Ми прагнемо опублікувати кожну скаргу протягом 48 годин після надсилання, але залишаємо до 7 днів для відповіді на будь-які наступні коментарі. Крім того, майте на увазі, що може знадобитися трохи більше часу, перш ніж ваша скарга буде призначена вирішувачу, оскільки наразі ми обробляємо понад 900 скарг.

Ми дуже вдячні за ваше розуміння. Бажаємо вам радісного, успішного та здорового нового 2024 року, і ми зв’яжемося з вами якомога швидше».

Тож хоч раз подивіться на таймер:

file

Тим часом не соромтеся прочитати цей посібник, присвячений процесу подання скарги; Б'юся об заклад, що вам це потрібно:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Крістіна

Я щойно отримав електронний лист від казино Bet1000. Як я і очікував, вони шахраї та злодії. Я ніколи не поверну свої гроші:


«Привіт Лешек,

З жалем повідомляємо, що bet1000 закрито. Нові реєстрації та розміщення ставок більше неможливі. Усі залишки та незавершені зняття буде оброблено найближчим часом. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.

З найкращими побажаннями"

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам, тому ще нічого не втрачено.

Однак вам потрібно буде набратися терпіння, і, сподіваюся, ця ситуація з казино вирішиться.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Крістіни тут немає.

Відверто кажучи, це форум, а не тема ваших скарг.

Наскільки я можу припустити, і виходячи з «шоу клоунів», яке ви розпочали у скарзі , було б найкраще залишитися спокійним. Додайте цю інформацію до скарги, будь ласка, і зверніть увагу на свій тон. 🙏

Інакше, звичайно, будуть наслідки.

Це просто попередження. Решта залежить від вас.

Не ставте під загрозу шанс досягти справедливого рішення, я б сказав, що воно того не варте.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Bet1000 підтвердив моє зняття 2 тижні тому, і приблизно тиждень тому я отримав повідомлення електронною поштою, у якому повідомлялося, що моє зняття оброблено. Я досі нічого не отримав. У когось подібна ситуація та проблема? У будь-якому випадку я чекав цього платежу місяцями.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Привіт

У мене схожа ситуація. Вони написали мені, що моє зняття прийнято, але вони не зробили платіж. У наступному електронному листі я отримав інформацію про те, що у них технічні проблеми і вони ще не виплатили. Я чекав більше 30 днів. Я думаю, що ми вже ніколи не отримаємо своїх грошей і ніхто не допоможе нам їх повернути

Автоматичний переклад.
Опубліковано leszko66 видалено
leszko66
8 міс. тому

Ви отримували електронні листи про відкликання з цієї адреси? wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Ні. У мене є всі електронні листи від: support@bet1000support.com

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

certria@gaminglicences.com / complaints@gaminglicences.com


Надішліть електронний лист на ці дві адреси електронної пошти та опишіть всю ситуацію. Це орган, який видав ліцензії для Bet1000 Casino. Мені вже допомагають

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому
Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Надішліть електронний лист на ці дві адреси електронної пошти та опишіть всю ситуацію. Це орган, який видав ліцензії для Bet1000 Casino. Мені вже допомагають

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Так, надішлю, дякую. Я також веду розмову з цією електронною поштою, яка є їх командою платежів. Мені обіцяли незабаром виплатити гроші, але я боюся, що нічого не буде.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що казино Bet1000 закрито. Я впевнений, що ми ніколи більше не отримаємо своїх грошей

Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Їхня команда платіжів повідомила мені, що казино закрито, але вони все одно оброблятимуть зняття коштів. Тож я ще не втратив надії. Вони все ще відповідають на мої повідомлення.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Вони також написали це мені, але вже кілька днів вони не відповідають на мої електронні листи протягом кількох днів

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
leszko66
8 міс. тому

Так, їхня служба підтримки більше не відповідає, але служба оплати відповідає. Спробуйте зв'язатися з цією адресою wlcpayouts@softgamings.com

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Добре, я буду. Дуже дякую за інформацію

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
8 міс. тому

Привіт

Коли ви востаннє чули їх? Я написав їм електронний лист вчора, а вони його навіть не відкрили

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого