Привіт,
чесно кажучи, ваш пост для мене мало сенсу. З одного боку, ви сказали, що минуло 23 дні, з іншого боку, ви також сказали, що "відколи ви зняли свої виграші"
Крім того, я дуже люб’язно прошу припинити повторювати те саме повідомлення в скарзі «Я не зовсім розумію, як ви хочете допомогти мені повернути мої гроші після зняття моїх 9000 злотих виграшу з Bet1000 Casino?»
Зверніть увагу на цю заяву:
«Через збільшення кількості скарг у цю пору року ми люб’язно просимо вас проявити терпіння в очікуванні наших відповідей. Ми прагнемо опублікувати кожну скаргу протягом 48 годин після надсилання, але залишаємо до 7 днів для відповіді на будь-які наступні коментарі. Крім того, майте на увазі, що може знадобитися трохи більше часу, перш ніж ваша скарга буде призначена вирішувачу, оскільки наразі ми обробляємо понад 900 скарг.
Ми дуже вдячні за ваше розуміння. Бажаємо вам радісного, успішного та здорового нового 2024 року, і ми зв’яжемося з вами якомога швидше».
Тож хоч раз подивіться на таймер:
Тим часом не соромтеся прочитати цей посібник, присвячений процесу подання скарги; Б'юся об заклад, що вам це потрібно:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Hi,
frankly, your post makes little sense to me. On one side, you said it had been 23 days, on the other side, you also said "since you have withdrawn your winnings"
Additionally, I ask very kindly to stop repeating the same message in the complaint "I don't quite understand how you want to help me recover my money from withdrawing my PLN 9,000 winnings from Bet1000 Casino? "
Please mind this statement:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a joyful, successful, and healthy new year 2024, and we will get back to you as soon as possible."
So, keep an eye on the timer for once:
Meanwhile, feel free to read this guide focusing on the complaint process; I bet you need it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Автоматичний переклад.