Дякуємо за відповідь. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тож я бачу, що ви вичерпали цей час. Чи сказали вам у казино, чому це так довго?
У будь-якому разі, у цьому випадку я б рекомендувавподати скаргу до нас, за цим посиланням. Наша команда вивчить ситуацію та спробує вам допомогти.
Я був би радий, якби до цього не довелося вдаватися, але 20 днів – це не найменше. Сподіваюся, все вирішиться якомога швидше. Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте мені.
Thank you for your reply. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so I see that you are over that time. Did the casino also tell you why it is taking so long ?
Anyway, in this case I would recommend to submit a complaint with us, on this link. Our team will investigate the situation and try to help you.
I would be happy if it was not necessary to resort to this, but 20 days is not the least. I hope everything will be resolved as soon as possible. If you have any news, be sure to let me know.
Автоматичний переклад.