Привіт, перш за все прошу не розміщувати подібні посилання у своєму дописі, тому що це заборонено.
Але що стосується вашої проблеми, мені дуже шкода, оскільки, судячи зі скарги, яку я прочитав , ваш обліковий запис уже повністю підтверджено, і тепер ви виконуєте додаткову перевірку. Я не знаю, що сказати про те, що казино повідомить вам, що ваше посвідчення особи старе. У цій ситуації у вас є альтернатива чи вам потрібно отримати нове посвідчення особи та водійські права?
Я сподіваюся, що ця ситуація буде вирішена якнайшвидше, хоча я не впевнений, чи це буде, оскільки казино каже, що ви повинні отримати нові документи.
У будь-якому випадку, якщо щось зміниться або ви дізнаєтеся щось нове, повідомте нам та іншим гравцям.
Я буду чекати з нетерпінням.
Hi, first of all I would ask you not to put links of this type in your post, because it is forbidden.
But as for your problem, I'm quite sorry, because from the complaint I've read, your account was already fully verified and now you're doing a additional verification. I'm not sure what to say about the casino telling you that your ID is old. In this situation do you have an alternative or do you have to get a new ID and driving license ?
I hope that this situation will be resolved as soon as possible, although I am not sure if it will be, since the casino says that you have to get new documents.
Anyway, if something changes or you learn anything new, please let us and other players know.
I'll be waiting impatiently.