ФорумКазиноBet1000 Casino - загальне обговорення

Bet1000 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від mariana2007
|
18937 переглядів 131 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
aivas2003
1 рік тому

Привіт, перш за все прошу не розміщувати подібні посилання у своєму дописі, тому що це заборонено.

Але що стосується вашої проблеми, мені дуже шкода, оскільки, судячи зі скарги, яку я прочитав , ваш обліковий запис уже повністю підтверджено, і тепер ви виконуєте додаткову перевірку. Я не знаю, що сказати про те, що казино повідомить вам, що ваше посвідчення особи старе. У цій ситуації у вас є альтернатива чи вам потрібно отримати нове посвідчення особи та водійські права?

Я сподіваюся, що ця ситуація буде вирішена якнайшвидше, хоча я не впевнений, чи це буде, оскільки казино каже, що ви повинні отримати нові документи.

У будь-якому випадку, якщо щось зміниться або ви дізнаєтеся щось нове, повідомте нам та іншим гравцям.

Я буду чекати з нетерпінням.

Автоматичний переклад.
aivas2003
1 рік тому

Звичайно, найрозумніше не грати, поки все не вирішиться. Я розумію вашу ситуацію, і я розумію, як це повинно бути неприємно, якщо ваші документи дійсні всюди, крім цього казино. Для мене це не має великого сенсу, якщо це так, як ти кажеш. Якби ви якимось чином отримували нове посвідчення особи, паспорт, водійські права, чи змогли б ви обробити їх так, щоб вони мали термін дії, коли у вашій країні ці документи не мають такої необхідної дати?

Що стосується скарг, ви читали їх перед грою в казино? Іноді це може допомогти вирішити, грати там чи ні.

У будь-якому разі я твердо вірю, що цю ситуацію можна вирішити. Найкраще було б знайти консенсус із казино, але я боюся, що це може бути не так. Тим не менш, будь-яка додаткова інформація від вас у контексті цієї справи буде вдячна. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жахливе казино. З 21 вересня 2023 року мій виграш у розмірі 200 євро не виплачується. Вимагали додаткову перевірку документів і адрес, я все відправила, рахунок перевірили, але гроші не зняли. Термін виведення становить 48 годин, але він був порушений з їхнього боку. Вони порушують власні правила, ігнорують їх у пошті та в чаті за питання «коли буде здійснено виведення коштів?» Вони видали заборону, не відповівши на це питання. Я думаю, що це казино належить до чорного списку. На скарги теж не реагують.

Автоматичний переклад.
aivas2003
1 рік тому

Привіт Aivas2003,


як повідомив наш агент служби підтримки, регулятивні органи та постачальники платежів вимагають від нас виконання процедур KYC. Це включає поточний ідентифікатор. На жаль, ми не можемо приймати посвідчення особи, термін дії яких закінчився, або посвідчення особи, які настільки старі, що неможливо впізнати особу в них.


Ми будемо раді обробити ваше зняття, щойно матимемо актуальне та дійсне посвідчення особи.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Dobronx
1 рік тому

Привіт,


це відкликання вже схвалено. Крім того, ми зазначали, що перевірка документів і схвалення першого виведення коштів може зайняти трохи більше часу, ніж звичайні кілька годин, якими користуються наші гравці. Ви можете знайти більше інформації про це в розділі T&C казино.


з найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано aivas2003 видалено
1 рік тому

Я розумію. Однак я не мав жодного уявлення про це положення і принаймні дізнався щось нове. Але, як ви сказали, ситуація вимагатиме зберігати холоднокровність і терпіння. Схоже, що навіть після відповіді казино вам, мабуть, знадобиться отримати нове посвідчення особи, тож якщо ви підете на це, не соромтеся повідомити мені, як у вас справи. Сподіваюся, після цього все буде добре.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жахливе казино. З 21 вересня 2023 року мій виграш у розмірі 200 євро не виплачується. Вимагали додаткову перевірку документів і адрес, я все відправила, рахунок перевірили, але гроші не зняли. Термін виведення становить 48 годин, але він був порушений з їхнього боку. Вони порушують власні правила, ігнорують їх у пошті та в чаті за питання «коли буде здійснено виведення коштів?» Вони видали заборону, не відповівши на це питання. Я думаю, що це казино належить до чорного списку. На скарги теж не реагують.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Думаю, не варто відразу панікувати, якщо гроші не прийшли через 2 дні.

Однак казино повідомило, що ваше виведення вже схвалено, тому я думаю, що це лише питання часу, коли ви отримаєте свої гроші.

У будь-якому разі, це, звичайно, неприємно, якщо ви не отримуєте відповіді на своє запитання або коли вас просто забанюють у чаті, я можу це зрозуміти.

Проте чи могли б ви повідомити нам, чи ваше зняття було успішним і ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

дякую я ціную

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано aivas2003 видалено
1 рік тому

Так, я згоден з вами, що казино не може змусити гравця щось робити. Дуже шкода, коли виникають проблеми такого типу.

Але ми побачимо, як це розвиватиметься з часом і куди воно дійде. Я намагатимуся мислити позитивно і сподіватися, що у вас все вийде добре. Буду чекати чогось нового. Бережіть себе 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю в казино з 02.2023 і до цього часу у мене було багато депозитів і зняття без проблем. Для моєї початкової перевірки потрібна була лише ідентифікаційна картка, яку я надав. Під час мого останнього депозиту та бонусу з моєї сторони та суми зняття 330 євро мене попросили про додаткову перевірку (звичайна). Я подав документи, і через два дні у переказі було відмовлено з аргументом, що у мене є дублікат рахунку , і такого дублювання немає, тому що я один граю. Підскажіть що робити?

Автоматичний переклад.
PhoenixR
1 рік тому

Привіт.

Зазвичай тут підхід відрізняється. Навіть якщо ви випадково створили інший обліковий запис, ми вважаємо, що це не повинно бути причиною для анулювання вашого балансу.

Оскільки ви впевнені, що інших облікових записів немає, дуже важливо зрозуміти, чому казино настільки впевнене в цьому.

Чи знаєте ви, як казино дійшло такого висновку? Вам сказали?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

«Після перевірки вашого запиту на зняття коштів і облікового запису ми помітили, що ваш профіль був пов’язаний з іншим профілем у системі. Я боюся, що відповідно до пункту 4.5 наших Загальних положень та умов це заборонено:»

Це відповідь від них. Пробував писати в лайв чат, але звідти дають ту саму відповідь. Я не знаю, звідки вони беруть інформацію про профілі дубляжу. У мене один профіль і я граю з нього вже 6 місяців.

Автоматичний переклад.
PhoenixR
1 рік тому

Розумію, але я говорив про конкретні моменти, які ми повинні розглянути.

На мій погляд, ви повинні подати безкоштовну скаргу. Будь ласка, почніть із читання цього посібника .

Якщо ви зайшли, це посилання веде до автора скарги ; переконайтеся, що ви заповнили всю важливу інформацію, будь ласка.

Ми вважаємо, що до кожного такого випадку потрібно підходити індивідуально, сподіваємось, ми зможемо знайти справедливу думку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я деякий час грав на bet1000. Нещодавно я отримав свій перший виграш на зняття. До цієї ситуації все було гладко. Спочатку я завантажив свої документи на сайт (водійські права та виписку з банківського рахунку як підтвердження адреси). Моє зняття коштів було скасовано казино, і вони попросили зробити селфі з ідентифікатором і селфі з "привіт, bet1000, дата, електронна адреса". Знову мій робочий день скасували, і вони сказали, що ідентифікатор селфі не пройшов, тому я зробив ще один із паспортом, нещодавно. Тоді cs сказав, що з вашим обліковим записом все добре, ви можете знову виставити wd. Потім через 60 годин вони знову скасували його без жодної причини (потрібна додаткова перевірка, яку можна побачити в історії платежів). Зараз я сиджу в чаті й чекаю відповіді. Мені дуже сумно, оскільки я люблю сайт та ігри, але це нічого не варте, якщо ви не отримаєте свої гроші в разі виграшу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, @TiluCrew,


вітаємо з виграшем! Як регульоване казино, ми зобов’язані збирати певну інформацію та документи для зняття коштів. Ми вже поділилися з вами тим, що нам потрібно для обробки вашого виведення.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я деякий час грав на bet1000. Нещодавно я отримав свій перший виграш на зняття. До цієї ситуації все було гладко. Спочатку я завантажив свої документи на сайт (водійські права та виписку з банківського рахунку як підтвердження адреси). Моє зняття коштів було скасовано казино, і вони попросили зробити селфі з ідентифікатором і селфі з "привіт, bet1000, дата, електронна адреса". Знову мій робочий день скасували, і вони сказали, що ідентифікатор селфі не пройшов, тому я зробив ще один із паспортом, нещодавно. Тоді cs сказав, що з вашим обліковим записом все добре, ви можете знову виставити wd. Потім через 60 годин вони знову скасували його без жодної причини (потрібна додаткова перевірка, яку можна побачити в історії платежів). Зараз я сиджу в чаті й чекаю відповіді. Мені дуже сумно, оскільки я люблю сайт та ігри, але це нічого не варте, якщо ви не отримаєте свої гроші в разі виграшу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені прикро чути про вашу проблему. Щодо додаткової верифікації, що ще потрібно додати? Живий чат також розповів вам щось конкретне про цю ситуацію?

Я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли ти збираєшся вирішити мою проблему? Казино, яке не виплачує виграші, приречене на банкрутство. Ви придумуєте способи НЕ ПЛАТИТИ за допомогою сфабрикованих звинувачень у дублюючих облікових записах, і коли я попросив докази, ви відмовилися, пояснивши, що передасте їх третім особам. Щоб вивести виграш із Чи потрібні вашому казино треті сторони та апеляції?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Казино відповіло, що це була помилка, і я повинен просто подати запит на зняття ще раз, і вони оброблять це якомога швидше. Я оновлю, щойно отримаю свої кошти

Автоматичний переклад.
TiluCrew
1 рік тому

Ідеально, тому я чекаю на оновлення і сподіваюся, що більше проблем не виникне, і ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Зараз Bet1000 успішно завантажив мої кошти на skrill. Я вважаю, що це була просто помилка, і подальше зняття буде виплачено без проблем 🙂

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого