Я думаю, що ми всі першими звернулися до казино зі своєю скаргою. Неправильне кодування, неліцензійне тощо. Вимагали повного відшкодування. Було б корисно, щоб ви прочитали всі їхні положення та умови, перевірили їхні ліцензії керівні органи Ліцензії Коста-Ріки в основному недійсні Нові закони про ліцензування вступили в силу минулого року, тож будь-які сайти, які демонструють джазові ліцензії, незаконно торгують простроченими ліцензіями. Я б також прочитав нові закони про ліцензії на азартні ігри для Мальти, Каракако, оскільки зараз існують правила, яких казино повинні дотримуватися . Але навіть тоді Каракако все ще хитрий у всіх видачах і корупції. Але може статися так, що зараз з’являються нові закони, ви також можете перевірити в CGC, які азартні сайти та компанії мають ліцензії та коли вони закінчуються.
Ви можете отримати таку ж ole speel, як і всі ми. Мені вдалося отримати повне відшкодування від 1 компанії, але це зайняло деякий час, і довелося підписати NDA, тому я не можу нічого розголошувати про те, який це був сайт. Якщо ви нікуди не потрапите із сайтів тоді зверніться до банку. Я також попереджав і повідомляв сайти, що продовжу відкликання платежів і вживатиму судових заходів, якщо не буде вирішено. Через порушення конфіденційних даних, оскільки наші картки мають зберігатися безпечно та в наскрізному зашифрованому вигляді, а це не так, вони передаються нерегульованим стороннім продавцям, які не зареєстровані в FCA.
Сподіваюся, це допоможе бути наполегливим, якщо не вдасться, поверніть платіж
I think we all have approached casino first with our grievance Miscoding unlicensed ect ect requested full refund .It would do you well to read all their terms and conditions ,check their licences governing bodies Costa rica licences are basically null and void New licencing laws took effect last year so any site displaying jazz licences are trading illegally with expired licences .I would also read the new gambiling licence laws for Malta, Caracaco as there are rules now casinos must adhere to . But even then Caracaco is still dodgy all back handing and corruption. But things may chance now new laws come in you can also check on the CGC what gambiling sites and companies have licences and when they expire.
You may get same ole speel as we all get .I managed to get a full refund from 1 company but it took a while and had to sign a NDA so can't disclose anything about what site it was .If you get nowhere from sites then approach bank .I have also warned and told sites that I will proceed with chargebacks and will take legal action if no resolution. Due to breach of sensitive data as our cards are supposed to be stored securely and encrypted end to end and they are not they are given to unregulated 3rd party merchants who are unregistered with the FCA .
Hope this helps be persistent ,if no luck then chargeback
Тримайте нас в курсі! Це звучить багатообіцяюче!
У мене є кілька з bytenews
Keep us posted! This sounds promising!
I have a few with bytenews
Привіт, учора я надіслав 50 запитів і отримав електронні листи з повідомленням, що ось ваша реферальна інформація для приблизно 20 із них, і слідчий зв’яжеться протягом 10 днів. Чи означає це, що вони повернули плату? Лік, що це все означає?
Hey, I put through 50 requests yesterday and have had emails saying heres your ref for about 20 of them and the investigator will be in touch within 10 days. Does this mean they have processed the charge back? Liek what does it all mean?
Ви чекаєте, поки вони заглянуть у це, якщо ви зробили це лише вчора, це занадто рано
You wait for them to look in to it if you only done them yesterday its too early
Привіт, Пол, ти знаєш, хто такий vmgames warsaw?
Hi Paul, any idea who is vmgames warsaw?
Гаразд, я не знаю, з ким ви здійснюєте банк, я просто знаю, що єдині варіанти, якими ви можете скористатися, це послуги, не такі як описано, це потребує часу, особливо якщо ви зібрали 50, щоб вони все перевірили
Ok np I do not know who you bank with I just know the only options you can use is services not as described it takes time especially if you raised 50 for them to check it all
Привіт, вибачте, ніколи не було їх у моїх виписках
Hi there sorry never had them on my statements
Чейз жахливий, я поставив запитання щодо моєї справи, вони змусили мене чекати майже місяць, але сказали, що не можуть відповісти на моє запитання, оскільки справа занадто технічна, тому я відповів і запитав, чому вони можуть відхилити її за 50 хвилин незважаючи на те, що це недостатньо довго, щоб переглянути докази, вони просто сказали, що зараз це проблема FOS
Chase are awful, i asked a question in regards to my case, they made me wait nearly a month only to say they cant answer my question as the case is too technical, so i followed up and asked why they could reject it in 50 minutes despite that not being long enough to go through the evidence, they just said its an FOS issue now
Чи можете ви згадати, яке казино використовувало торговця Nikotpf? Зараз я бачив кілька різних версій цього
Can you remember what casino used the Nikotpf merchant? I've seen a few different versions of that now
Крім того, якщо хтось має будь-яку корисну інформацію про Santeda International BV або Goldenbet конкретно, я буду вдячний за це, зв’яжіться з Discord або електронною поштою, якщо у вас є 🙂
Also, if anyone has any useful information on Santeda International B.V. or Goldenbet in specific, i'd appreciate it, reach out with discord or email if you do 🙂
Ви сказали їм, що це пов’язано з азартними іграми? З ними важко мати справу, я пам’ятаю, що двом дуже маленьким вони відмовили в азартних іграх, а потім зробили їх через шахрайство приблизно на 40 фунтів стерлінгів, тож уявіть, що зробили це, щоб зберегти скаргу на невелику суму.
Останні, які я мав з ними, я думав, що просто не буду отримувати товари, і вони їх обробили, але побачать, що повернуться, будь-які покупки, які я роблю зараз, здійснюються через VISA та Barclays, тому що я уявляю, що Чейз буде таким у звичайних питаннях. Жахливий банк.
Did you tell them it was gambling related? They are difficult to deal with, I remember two very small ones they rejected on gambling then later did them on fraud around £40 so imagine did it to save the complaint for a small amount.
The last ones I had with them I thought I will just do no goods received and they have processed them but will see what comes back, any purchases I make now are with VISA and Barclays because I imagine Chase to be like this on normal issues. Terrible bank.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.