Я був чесним і сказав, що це пов’язано з азартними іграми, але потім надіслав їм масу матеріалів, які в основному показували, що компанія діяла незаконно, і я також не зміг отримати готівку. Вони просто відповіли на Умови використання азартних ігор mastercard, я б поставив свої гроші на той факт, що вони побачили азартні ігри, а потім відмовилися, не прочитавши нічого іншого, я зв’язався з омбудсменом, і вони погодилися взяти мою справу, але вони супер повільно призначає мені агента. Я запитав Chase щодо неправильного кодування тощо, і на якій підставі вони відмовилися, незважаючи на докази, вони не змогли відповісти, тому тоді вони передали це іншій команді, лише щоб сказати, що вони не можуть відповісти знову, і це матиме піти до омбудсмена, це найгірший банк, чесно кажучи, щойно це буде вирішено, я закрию рахунок.
I was honest and did say it was gambling related, but then sent them a tonne of stuff basically showing that the company acted illegally and i was unable to cash out also, they basically just replied gambling mastercard ToS, i'd bet my money on the fact they saw gambling then declined it without reading anything else, i've contacted the ombudsman and they've agreed to take my case, but are being super slow on assigning me an agent. I asked chase in regards to the wrong coding etc, and on what grounds they declined despite the evidence, they couldn't answer so that's when they passed it to another team, only to say they can't answer again and it'll have to go to the ombudsman, they're the worst bank going honestly, once this is settled i'm closing the account.