Привіт, хлопці, я постійно читаю цю тему вже 3 дні, і ви всі дуже корисні. Запитання. Я отримав відповідь від elegro - вони сказали, що не можуть підтвердити мою особу, і я повинен зв’язатися з банком, щоб повернути кошти. Я зв’язався з банком учора, і вони направили мене до групи спеціалістів, які зв’яжуться зі мною до кінця тижня. Я сказав, що знову захопився азартними іграми в нелегальних казино, що я зареєстрований у gamstop і мене обманули. Я пішов шляхом неправильних кодів mcc. Я ще не розпочав жодного офіційного процесу повернення платежу, але думаю, що можу це зробити сьогодні. Elegro сказали, що вони не можуть знайти мене, тож чи означає це, що я маю хороші шанси повернути кошти шляхом повернення коштів? Вони відповіли протягом 24 годин, що було несподівано, і сказали мені зв’язатися з банком для повернення коштів. Будь-які поради
Hi guys, been reading this thread constantly for 3 days now and you've all been really helpful. Question, ive had a response from elegro - they have said they cant verify my identity and I should contact the bank for a charge back. I contacted the bank yesterday and they have referred me to a specialist team who are contacting me by the end of the week. I've said I've relapsed gambling on illegal casinos and that I'm registered with gamstop and I've been scammed. I've gone down the route of mcc codes all being wrong. I've not started any formal chargeback process yet but I'm thinking I might do today. Elegro have said they csnt locate Me so does this mean I have a goodnchance of getting the funds back through charge back? They responded within 24 hours which was surprising and told me to contact bank for charge back. Any advice