Ні, але я повернув свій платіж банку та виграв суперечку, тому вони не відповідають
Nah but i chargebacked mine to the bank and won the dispute so they don’t respond
https://mastertoolsmania.au/ є першим результатом Google, і він отримав адресу Нортгемптона, хоча він отримав австралійський домен і був тут раніше, майже впевнений, що він правильний.
https://mastertoolsmania.au/ is the first google result and it got the northampton adress even though it got a australian domain and brought up here before, pretty sure its the correct one.
Перевірте примітки, деякі з нас мають їх на поточному/виграному/банку у процесі повернення платежу.
Уся інформація тут для них.
Check back on the notes a few of us have them ongoing/won/bank in process of chargeback.
All the information is on here for them.
Проводячи додаткові дослідження, я не впевнений, чи це Chase, чи продавець, але вони використовують Ethoca, який використовується, щоб гарантувати, що торговці можуть обрати відшкодування безпосередньо, а не повертати платежі чи оскаржувати його, це додає час. Якщо вони не відповідатимуть, тоді буде використано метод повернення платежу, але не буде сказано, що це додає додатковий час (зараз надсилаю повідомлення Chase). Найсмішніше те, що вони використовують цю Ethoca, це коштує їм 35/45 доларів за сповіщення, а я маю 6 на finnart і 5 на artstrid 240 фунтів стерлінгів на одному 300 фунтів стерлінгів на іншому, але самі сповіщення коштували їм майже стільки ж, ха-ха.
Doing some further research I am not sure if it’s Chase or the merchant but they use Ethoca which is used to ensure the merchants can choose to refund directly and not go through chargebacks or contest it, this is what adds time on. If they don’t respond then it goes through the chargeback method, but what it doesn’t say is if that adds additional time on (going to message Chase now). The funny thing is by them using this Ethoca it costs them 35/45$ per alert and I have 6 on finnart and 5 on artstrid £240 on one £300 on another but the alerts themselves have cost them almost the same amount haha.
Напевно, на останніх 20 сторінках. На ньому є вся інформація, минулої ночі хтось поділився адресами електронної пошти тощо, а минулого тижня точилася дискусія щодо повернення коштів.
Across probably the last 20 pages. All the information is on it, someone shared email addresses etc last night and last week there was discussion about being refunded.
Я думаю, що я на байтових новинах, директор побачив моє повідомлення, я чекаю відповіді, але це не байтові новини, я майже впевнений, що це цифровий байт-хаб обмежений, оскільки інформація, яку я отримав від банку, скерувала мене прямо до них і коду, який вони використовували опис. Те саме, що й у будинку компанії. Я чекаю відповіді, повірте мені, ця особа не хоче, щоб я публікував на її сторінці в Instagram інформацію про її мерзенні справи, тому я дам їй можливість відповісти. Якщо до завтра немає відповіді .Всі рукавички знято. Людина є подкастером, вона точно знайшла їх обох через LinkedIn, і обидва профілі пов’язані .SMH. Мені навіть довелося створити кривавий обліковий запис, і я ненавиджу соціальні мережі LOL 😆
I think i am onto byte news the director has seen my message i am waiting for response ,but it is not byte news I am pretty sure it's digital byte hub limited as the information I recived from bank directed me straight to them and code they used description. Is the same as on company house .I am waiting for response Belive me this person does not want me posting on their Instagram page regarding their nefarious dealings so I will give them a opportunity to respond. If no response by tomorrow .All gloves are off The person is a podcaster its definitely her found them both through LinkedIn and both profiles are linked .SMH. I even had to set up a bloody account and I hate social media LOL 😆
Сантандер навіть не поставив мій через повернення платежів Спори сказали, що вони чекали 4 місяці, вони постійно брехали. Тепер чекають FOS
Santander didn't even put mine through as chargebacks Disputes said they did waited 4 months they constantly lied .now waiting for FOS
Я б надіслав зворотню адресу електронною поштою безпосередньо генеральному директору/власнику та CC місцевій поліцейській дільниці на Кіпрі, я думаю, що це Лімасол, просто перевірте адресу на веб-сайті destream.
Потім в електронній пошті також надішліть абзац або 2 до поліції, вказавши проблему ect ect співучасть у відмиванні грошей
I would email back address directly to Ceo /owner and CC the local police station for Cyprus i think it limassol just check address on destream website .
Then in email also address a paragraph or 2 to the police stating issue ect ect complicit money laundering
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.