Я зробив – Корк сказав, що вони зв’яжуться зі мною. Лімерік сказав, що мені потрібно їм зателефонувати. Мене не надто хвилює те, що вони діють у цьому плані, оскільки у мене є відомості про злочини від Action fraud, які я надав банку. Але міс Дейзі має рацію, це може спонукати їх відповісти.
Головна проблема з банками все ще полягає в тому, щоб змусити їх зробити повернення платежу, оскільки всі знають, що це є ключовим, тож якщо вони цього не зроблять, ви можете отримати трохи задоволення від згадок про злочини. На моєму Barclaycard Visa неправильно вказала MCC, Chase Mastercard не буде я зробив, що товар не отримав, і це триває, але я продовжую надавати їм трохи додаткової інформації, тому що якщо вони кинуть виклик, я хочу захистити це. Я сподіваюся, що вони не будуть захищати це, я думаю, Пол сказав, що зазвичай, якщо вони не захищатимуться протягом 14 днів, ви, швидше за все, виграєте.
I have done - Cork said they will get back to me Limerick said I need to call them. I’m not too bothered about them acting on it, as I have crime references from Action fraud that I have supplied to bank. But Miss Daisy is correct it may prompt them to respond.
The main issue with the banks is still getting them to do the chargeback, as everyone knows that is key so if they won’t then you may get some joy with crime references, on mine Barclaycard Visa did incorrect MCC, Chase Mastercard won’t do I have done goods not received which is ongoing but I keep giving them little bits of further information because if they do challenge I want to able to defend it. I am hopefully they won’t defend it, I think Paul said usually if they don’t within 14 days then you are likely to win.
Автоматичний переклад.