2 дн. тому
Потенційно піти шляхом шахрайства та перевірити, чи вони знову відкриють відкликання платежу?
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
0
Потенційно піти шляхом шахрайства та перевірити, чи вони знову відкриють відкликання платежу?
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
Я б хотів, щоб вони допомогли. Це незаймані гроші, коли я вперше про це говорив, вони сказали, що вони не можуть допомогти, оскільки це азартні ігри. Звичайно, це не може бути так просто, правда?
I wish they’d help. It’s virgin money, when I first spoke about it they said as it’s gambling they can’t help. Surely that can’t be as simple as that though right?
Ні - незаймані гроші Visa чи Mastercard?
Єдиний шлях, якщо банки відмовляють, це звернутися зі скаргами, а потім у FOS. На жаль, схоже, ми не знаємо, який банк нам допомагає та з якої причини ми повертаємо платіж.
No - Is virgin money Visa or Mastercard?
The only route if banks refuse is go complaints then FOS. Unfortunately it appears to be hit and miss on what bank helps us and for what reason we give for chargeback.
Єдине, що потрібно знову підійти до них і сказати, що азартні ігри не мають значення, ці компанії діють шахрайськими та надати всю інформацію про нього. Може спрацювати, але я припускаю, що якщо відхилено, то це скарги, а потім FOS
Only thing is to approach them again and say the gambling is irrelevant these companies are acting fraudulent and provide all information on him. May work but I assume as rejected then it’s complaints then FOS
Mastercard mate. Чи можна кудись зв’язатися з вами приватно?
Mastercard mate. Is there anywhere I can reach you privately?
Salop1986 у твіттері.
Чейз завжди казав мені забороняти азартні ігри на Mastercard, тому більшість товарів не отримувала. Вони обробили два невеликі під шахрайство, я припускаю, як повернули миттєво.
Salop1986 on twitter.
Chase always told me no to gambling on Mastercard so went goods not received for the majority. They did process two small ones under fraud I assume as refunded instantly.
Вибач, друже, немає в Твіттері. Десь ще? Так дивно, ви думаєте, що я повинен повторити спробу, оскільки товар не отримав разом із ними?
Sorry mate not on twitter. Anywhere else? So weird do you think I should retry as goods not received with those?
Привіт усім, вибачте, що робота над повільною відповіддю була божевільною, сьогодні ввечері буду вдома та спробую надіслати вам усім електронний лист. Я отримував відшкодування від Dsservltd, Ari10, усіх варіантів Kashia (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, я думаю, я можу досягти успіху з Eduntage. Але іноді не ВСІ транзакції були відшкодовані, вони пропустили деякі. Але це єдині, з якими я можу допомогти на даний момент, я все ще шукаю багато іншого 😫 Якщо ви хочете, щоб я допоміг вам із контактами, які я використовував, будь ласка, дайте мені знати, якого продавця. За багато з них вони повернули кошти без відповіді, і я б надіслав кільком продавцям, тому не завжди знаю, який із них правильний, але повинен бути одним із них.
Hi sorry all for the slow reply work has been crazy, will be home tonight and will try and email you all. I have had refunds from Dsservltd, Ari10, All Kashia variations (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, I think I may be successful with Eduntage. But sometimes not ALL transactions have been refunded they’ve missed some. But these are the only ones I can help with at the moment, I’m still looking for a lot more 😫 if you want me to help you with the contacts I used please let me know which merchant. With a lot of them they refunded without a reply and I would send to several merchants so don’t always know which is the right one but must be one of them.
Так, я б просто сказав, що я перевірив свої заяви, і там написано цифрове мистецтво, я не отримав жодного цифрового мистецтва. Це тонка грань, але це не брехня, ви не отримали цього, припустімо, якщо вас заперечать про азартні ігри, ви можете сказати, що це цифрове мистецтво. Я нічого не отримав, будьте простими.
Yes I would just say I have gone back through my statements checked and this says digital art, I have not received any digital art. It’s a fine line to tread but that isn’t a lie, you haven’t received it, suppose if challenged about gambling you could say these are digital art I have not received anything, keep it simple.
Гаразд, друже, я також зв’язався з згаданими торговцями й спілкувався з ними тижнями. Вони сказали дати їм три тижні на розслідування, минуло більше трьох тижнів. Відтоді я зв’язався з ними, і вони просто привидять мене…
Okay mate will do, I’ve also contacted said merchants and have been speaking to them for weeks. They said to allow them three weeks for investigation, it’s been over threee weeks. I’ve since contacted them and they are just ghosting me…
У моєму банку написано «інше» щодо finnart і artstrid
It says "other" on my bank say in regards to finnart and artstrid
Ось що сталося зі мною та іншими. Деякі отримали повне відшкодування, я отримав 15 фунтів стерлінгів від finnart із приблизно 240 фунтів стерлінгів. Artstrid не повертає кошти. Я впевнений, що вони ті самі власники тощо.
У мене вже понад 3 тижні, я зв’язався з власниками щодо запиту на доступ до суб’єкта, але також не маю жодної інформації щодо цього
This is what has happened to myself and others. Some have had full refunds, I had £15 from finnart out of £240 approx. No refund from artstrid. I’m certain they are the same owners etc.
Mine has been over 3 weeks now, I’ve contacted the owners for a subject access request no update on that either
100% той самий власник. Finnart, яким керує emiga touch Ltd в Ірландії. Artstrid, яким керує emerald touch Ltd в Ірландії. Встановити з інтервалом в 1 день, лол. Так очевидно...
100% same owner mate. Finnart run by emiga touch Ltd in Ireland. Artstrid run by emerald touch Ltd in Ireland. Set up 1 day apart from each other lol. So obvious…
хтось може допомогти з Астрід?? Адреса електронної пошти чи веб-сайт?? Я не можу знайти нічого для цього платіжного процесора, із задоволенням відповім послугою, якщо хтось зможе мені зараз допомогти
does anybody have any help with Astrid?? An email address or website?? I cant find anything for this payment processor, will happily return favour if someone can help me now
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.