3 дн. тому
Вони вже виростили їх, я впевнений, що ви сказали бутон
They have already raised them im sure you said bud
0
Вони вже виростили їх, я впевнений, що ви сказали бутон
They have already raised them im sure you said bud
Так, вони просто подумали, що це може допомогти моїй справі, якщо вони дізнаються, що мій азартний ігор увімкнено
Yeah they have just thought it might help my case if they know my gambling block was on
Якби вони виховали їх, то зараз не потрібно нічого виправдовувати, вони б перевірили, що зараз вони не можуть нічого зробити зі свого боку
If they have raised them that is it no need to justify anything now they would have checked that it bud they cannot do any more on their side now
Але, можливо, якщо вони відмовлять у відшкодуванні, я міг би використати це, щоб продовжити FOC, як ви думаєте. Як справи, друже
But maybe if they decline the refund I could use that to go forward with the FOC you think. How you doing Anways buddy
Яке посилання на Sumup mate? Про що говорить опис на банку?
What are you saying the link is to Sumup mate? What is a description on bank saying?
Якщо вони відмовляться, це все, але FOS нічого не зможе зробити, оскільки вони намагалися, я непоганий друже, продовжуй
If they decline thats it bud nothing FOS can do as they tried them I am not bad mate keeping going
Привіт, Бутс, банк сказав це, і я бачив sumup на екрані під час оплати, там написано spay, це все, що я знаю
Hi Boots the bank said this and I seen sumup on screen when paying it says smpay thats all I know
Але sumup не відповів, щоб сказати, що це не вони, що дивно, як ви могли б подумати, що вони це зробили б одразу! можливо, банк може побачити, куди вони йдуть
But sumup have not replied to say it is not them which is odd as you would think they would right away ! maybe the bank can see where they go
Я не переконаний, друже, я багато разів використовував Sumup для справжніх транзакцій, не пов’язаних з азартними іграми, і він виглядає як Sumup*(назва продавця тут).
I’m not convinced mate, I’ve used Sumup loads of times for genuine, non gambling related transactions and it comes up as Sumup*(name of merchant here).
Гаразд, можливо, цей банківський працівник помиляється, тоді він мені так і сказав, і той, хто розглядає скарги, сказав, що він перегляне телефонні дзвінки в рамках розслідування, лише показує вам, якщо ні, наскільки вони не виконують свою роботу належним чином! Я дійсно бачив sumup під час здійснення платежу, хоча якщо це вони, це має бути певне відшкодування за все без запитань!
Ok maybe that bank worker is wrong then that is what he told me though and the complaints hander said he will review phone calls as part of the investigation just shows you if not how much they are not doing the job correctly ! I deffo seen sumup appear when doing a payment though if it is them it should be a certain refund for all no questions asked !
Я сподіваюся на це, оскільки вони будуть більш ефективними, ніж ці хитрі процесори.
Яким був опис транзакції? Maginc?
I’m hoping so as they’d be more of an operation than these dodgy processors.
What were the transaction description? Maginc?
(Тобто Sumup, швидше за все, зіграє м’яч і відшкодує)
(I.e Sumup more likely to play ball and refund)
Ну так, але поки немає відповіді! Я справді вважаю, що банк може легко повернути ці британські транзакції
Well yes but no reply so far ! I deffo think the bank can recover these Uk based transactions easily
Отже, припустімо, що це не Sumup, як ви успішно відкликаєте платіж у цій ситуації, оскільки у вас немає нічого на процесорі чи продавці?
So let’s assume it’s not Sumup how do you successfully do a chargeback in that situation since you have nothing on the processor or merchant?
Добре, це все ще неправильний код MCC, тож те саме, Boots
Well its still incorrect MCC code so just the same thing Boots
Це чудова новина.
Я збираюся зробити те саме з ними, що дає мені надію.
чи можу я запитати, чи були ви правдиві щодо того, для чого були транзакції?
That’s great news.
i M about to do same with them so gives me hope.
can i ask were you truthful about what transactions were for
Не можу знайти контакт для Santeda, що стосується goldenbet, вони майже сказали, що я несу відповідальність за те, що не прочитав їхні умови використання, оскільки їм заборонено пропонувати свої послуги у Великобританії, мені це взагалі не допоможе, чекаю на омбудсмен, як і раніше, сказав, що це азартні ігри, і вони не охоплюють азартні ігри відповідно до Умов обслуговування MasterCard, хоча MCC не займався азартними іграми, це були ігри та цифрові товари. Наразі FoS чекає близько семи тижнів, можливо, трохи довше, і вони не розпочали належне розслідування, лише сказали, що призначать агента для моєї справи, коли він буде вільний, оскільки у них збільшене робоче навантаження.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.