Близько 40 днів тому подано запит на відкликання платежу в Nationwide, майже 6000 фунтів стерлінгів за приблизно 50 транзакцій від багатьох сторонніх постачальників платежів.
Nationwide негайно відшкодувала всі платежі, поки вони досліджували відкликання платежів, але заявила, що гроші будуть забрані з мене, якщо відкликання платежів буде невдалим.
Через кілька днів було сповіщено, що 3 транзакції було успішно завершено. Потім кілька тижнів нічого не чув, тому хвилювався, що решта не вдалася 😵💫
Нарешті вчора отримав купу сповіщень про те, що решта транзакцій також були успішними!
Дуже радий, що знайшов цю тему та зрозумів, що маю шанс компенсувати деякі втрати та можу залишити цю жахливу частину свого життя позаду 😊
Raised a chargeback claim with Nationwide around 40 days ago, almost £6000 over around 50 transactions from multiple third part payment providers.
immediately Nationwide refunded all the payments whilst they investigated the chargebacks but stated the money would be taken back off me if the chargebacks were unsuccessful.
Had notifications a few days later that 3 transactions had been successfully resolved. Then heard nothing for a few weeks so worried the rest had been unsuccessful 😵💫
Finally yesterday got a load of notifications saying the rest of the transactions had been successful too!
So glad I found this thread and realised I had a chance of recouping some losses and can put this horrible part of my life behind me 😊
Автоматичний переклад.