ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 236)

1 рік тому від kirekin
|
542096 переглядів 5569 відповідей |
|
1...235 236 237...283
Опубліковано paulmcewan05 видалено
Опубліковано Dt100 видалено
Dt100
3 тиж. тому

Будь ласка, видаліть свою публікацію. Не згадуйте банк, оскільки інші звернуться до вас, якщо знатимуть, це також може вплинути на вас, якщо вам доведеться повернутися знову

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Будь ласка, видаліть свою публікацію. Не згадуйте банк, оскільки інші звернуться до вас, якщо знатимуть, це також може вплинути на вас, якщо вам доведеться повернутися знову

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Готово, друже. Приємно бачити, що цей банк підходить для нас двох! Я думаю, це щастя, з ким ти говориш!

Автоматичний переклад.
Dt100
3 тиж. тому

Чудово, і ось що воно таке! Зараз я борюся з новими, минулого разу було так легко, але сьогоднішній хлопець був просто роботом у роздрібній торгівлі, він був одурений, коли я прочитав йому правильний спосіб це зробити та технічні нюанси, але хлопець, з яким я говорив у скаргах, отримав я одразу про це, але сказав, що нещодавно я зібрав забагато, тому подивлюся, як воно піде, я готовий знову боротися зі своєю справою, моя справа становить приблизно 15 000 фунтів стерлінгів, зроблена менш ніж за тиждень

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
boots2024
3 тиж. тому

Привіт друже,

Зателефонував їм сьогодні, щоб отримати оновлення, мені сказали, що все ще розслідується, що мені потрібно почекати, на що я сказав, що добре, ти написав електронний лист, сказав, що я отримаю оновлення протягом 5 робочих днів, а сьогодні був 11 день, і досі немає оновлення, отже, чому ти дзвонить, і він просто сказав, що потрібно почекати, він не може нічого мені сказати, поки condone не звільниться, і це може зайняти 15 робочих днів, якщо я почую, що передзвоню до цього часу наступного тижня.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Багато чого довелося пройти з моменту останньої публікації, я погоджуюся з CryptoG, що викликає занепокоєння в деяких випадках, я думаю, що люди починають використовувати це для безкоштовних роликів.

Я був першим із моїми двома банками, і це те, що я використовував, будь ласка, не соромтеся адаптувати його. Я також погоджуюся, що вам потрібно зробити це на замовлення, інакше це спровокує щось у банках, що вони просто відхилять усі стандартні шаблони.

Я пишу, щоб офіційно подати запит на відкликання платежу за останні транзакції, оброблені в моєму обліковому записі. Деталі транзакції такі.

Дата транзакції: 13/9/24 та 16/9/24 та 19/9/24

Сума: 104,14, 208,24, 104,54, 104,54 і 100,26, 107,54 (приблизні суми в міру їх збільшення)

Назва продавця: Balon tech ltd, Newton OS ltd і ZPDG і Wpbazar.

Як людина, яка бореться із залежністю від азартних ігор, я кілька років тому заблокував свої облікові записи, щоб запобігти будь-яким транзакціям, пов’язаним з азартними іграми (дебетові картки), я також підписався на кредитну картку, оскільки я не можу знімати готівку, і всі трансакції для азартних ігор отримують заблоковано.

На жаль, нещодавно я знову захворів і вніс кошти в онлайн-казино. Незважаючи на дію блокування азартних ігор, казино найняло продавця-шахрая, щоб приховати справжню природу транзакції, таким чином обходячи блокування за допомогою неправильного коду категорії продавця (MCC).

Ця практика, відома як «відмивання транзакцій», є прямим порушенням правил VISA та кваліфікує трансакцію для повернення платежу. Навмисне використання казино шахрайського продавця для обходу блокування азартних ігор є явним порушенням правил VISA. Якби MCC було налаштовано правильно, транзакція не була б авторизована. Зверніть увагу, я знаю, що вам було б важко заблокувати змінений MCC, однак вам слід заповнити запит на відкликання платежу/розділ 75, оскільки ці компанії не надали товари або послуги, я також знайшов докази двох недавніх випадків FOS, які підтверджують ініціювання повернення платежу.

Я вжив активний крок, встановивши обмежувальні заходи, щоб уникнути азартних ігор, але цілеспрямована та незаконна практика відмивання транзакцій використовувала вразливість у системі, сприяючи цій транзакції, незважаючи на блокування.

Хоча я авторизував транзакцію, я не отримав жодних товарів чи послуг від цього продавця. Кошти були спрямовані в онлайн-казино, яке використовувало цього продавця, щоб обійти обмеження на азартні ігри на моєму акаунті. Очікувана дата доставки для будь-яких товарів або послуг, якщо це можливо, збігається з датою транзакції. Однак, оскільки продавець не надав жодних товарів чи послуг, я прошу повернути платіж.

Також зауважте, що численні операції з готівкою були заблоковані, оскільки ці компанії взагалі намагалися обійти будь-які торговельні коди.

Зважаючи на ці обставини, я прошу вас обробити відкликаний платіж на повну суму транзакції. Я ціную ваше розуміння та швидку увагу до цього питання. Чи можете ви також надати контактні дані цих транзакцій, щоб я міг повідомити про шахрайство.

Дякуємо за вашу допомогу.


Після скарги банки прийняли всі мої відкликання платежів, одна картка Mastercard була неотриманою, а Visa мала неправильний код 12.7, що порушувало закон про азартні ігри щодо кредитних карток.

Якщо банки відхилять його/відхилять скаргу, не витрачайте на них час, ідіть прямо до FOS, оскільки банки не змінять свого рішення, якщо FOS не прийме їх.

Я зависну ще кілька днів, щоб допомогти, але потім, думаю, піду, оскільки інформація тут для всіх. Я пропоную, як і інші, будь ласка, зверніться за допомогою, оскільки ми всі залежні від цього, Gamban і Moses for the shops були для мене подарунком на 28 днів, тепер грайте безкоштовно.

Автоматичний переклад.
jbias18
3 тиж. тому

Я також поскаржився на UKGC і надав усі подробиці, сподіваюся, як і інші сказали, що вони вжитимуть заходів і або заблокують доступ до веб-сайтів, або заборонять їм приймати дебетові та кредитні картки.

Автоматичний переклад.
HansHasse
3 тиж. тому

Гарні порівняння ви робите.


Тобі платять, коли старій матері теж чимось допомагаєш?


Але безсумнівно, хтось хоче отримувати гроші за те, щоб ділитися порадами, і люди готові за це платити, тож дерзайте.

Автоматичний переклад.
jbias18
3 тиж. тому

З якими банками ви працюєте?

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
3 тиж. тому

Чейз і Барклайкард.

Цей лист був до Barclaycard, отже, примітки про кредитні картки, я виправив його для Чейза, але я все ще мав блокування азартних ігор, тому залишив цю частину.

Чейз складав мінімум 40 фунтів стерлінгів на 2 депозити, тож припустімо, що саме тому я мав успіх, а інші – ні.

Автоматичний переклад.
jbias18
3 тиж. тому

Зараз у мене є скарга на revolut, яку я заблокував.

я вкрав деякі з ваших шаблонів, щоб додати до скарги, оскільки я ще не отримав відповіді, однак повернення плати вже позначено як недійсне, тому припустімо, що вони не можуть повторити спробу, однак у мене є кілька великих випадків, які трапилися після того, як я подав скаргу на загальну суму близько 700 фунтів стерлінгів, тож, можливо, вони могли б їх підняти, якщо прийняли скаргу. хто знає Я підозрюю, що мій рахунок закрито, а всі гроші втрачені.


дякую!

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
3 тиж. тому

Я хотів би думати, що FOS буде на вашій стороні, оскільки їм слід відкликати платіж, оскільки блокування азартних ігор було обійдено шахрайським шляхом.

Автоматичний переклад.
jbias18
3 тиж. тому

Я думаю, що як тільки омбудсмен втручається, вони відступають і підвищують їх. Це трапилося зі мною для двох різних банківських установ, оскільки вони знають, що програють справу і повинні будуть платити власними грошима плюс сплачувати відсотки

Автоматичний переклад.
jbias18
3 тиж. тому

Я зроблю це своїм наступним кроком! Але я дуже не впевнений, як підходити до подібних речей, тому я не знаю, як це насправді скласти і що сказати/зробити. 😢

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Банк каже, що всі мої платежі пройшли sum up. Я прочитав їхні умови та умови, і, здається, вони порушили їх, приймаючи платежі за азартні ігри та приховуючи ім’я та не надсилаючи жодних квитанцій, тому я сказав про це Kinghills і що я зв’яжусь із sumup щодо цього, якщо вони не повернути мені кошти, а також надіслав їх команді повернення платежів filefile

https://www.sumup.com/en-gb/alternative-payment-method-terms/

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
BettyBetty
3 тиж. тому

Привіт! Я також живу в Швеції, і маю багато транзакцій саме від цих людей, але хоча я прочитав всю цю тему, я не знаю, як діяти далі. Чи можу я поставити вам кілька запитань через повідомлення або пошту? Я зневірений і розгублений, тому будь-які поради приймаються з вдячністю!

Автоматичний переклад.
BettyBetty
3 тиж. тому

Я додав вас у Discord, сподіваюся, все гаразд. (Зверніться до тих самих банків, що й ви, і я збираюся розпочати процес повернення платежу.)

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
3 тиж. тому

FOS просто працює на фактах, тому, коли ви входите до них, з’являються різні поля, які потрібно заповнити. Це лише те, щоб повідомити їм, що банк має підняти платіж, передати дві інші справи, які виграли, і вони виконають відпочинок. Вам не потрібно нічого змінювати, просто будьте правдиві, оскільки вся попередня інформація буде зберігатися в банку.

Автоматичний переклад.
Williamj86
3 тиж. тому

Трохи засмучує, що вони не дають жодних оновлень, сподіваюся, ви почуєте це до кінця тижня!

Автоматичний переклад.
1...235 236 237...283
Перейти на сторінкуіз 283 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого