Вам потрібно подати претензію в банк із зазначенням того, що товар, за який ви стягнули плату, не був отриманий. Щойно ви згадаєте азартні ігри чи казино, вони не допоможуть.
Якщо він старший за 120 днів, ви вимагаєте його як подарункову картку/кредит на продукти продавця, які ви не отримали або до яких не маєте доступу.
Хороша практика — спочатку надсилати електронні листи продавцю та використовувати знімки екрана тих листів, на які немає відповідей, щоб підтвердити свою претензію. Продавець не відповість, оскільки ви насправді нічого в нього не купували, і ви автоматично виграєте претензію.
Також варто прочитати умови та умови казино, оскільки якщо ваша країна входить до списку країн із обмеженим доступом, тоді надішліть їм знімки екрана та вимагайте повного відшкодування.
Що стосується переказів, подайте їх як шахрайство, і банк спробує повернути кошти, але це не гарантовано
You need to submit claims with the bank stating the item you were charged for was not received. As soon as you mention gambling or casinos they will not help.
If it's older than 120 days you claim it as a gift card/credit for the merchants products which you haven't received or have no access to.
Good practice to send emails to the merchant first and to use screenshots of those emails with no responses to support your claim. The merchant won't respond as you haven't actually bought anything from them and you will win the claim automatically.
It's worth reading casino t&c too as if your country is on a list of restricted countries then send them screen grabs of that and request full refunds.
As for the transferop ones, submit those as scams and the bank will try and recoup the funds but this is not guaranteed