ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 235)

1 рік тому від kirekin
|
545253 переглядів 5585 відповідей |
|
1...234 235 236...283
3 тиж. тому

Вам потрібно подати претензію в банк із зазначенням того, що товар, за який ви стягнули плату, не був отриманий. Щойно ви згадаєте азартні ігри чи казино, вони не допоможуть.


Якщо він старший за 120 днів, ви вимагаєте його як подарункову картку/кредит на продукти продавця, які ви не отримали або до яких не маєте доступу.


Хороша практика — спочатку надсилати електронні листи продавцю та використовувати знімки екрана тих листів, на які немає відповідей, щоб підтвердити свою претензію. Продавець не відповість, оскільки ви насправді нічого в нього не купували, і ви автоматично виграєте претензію.


Також варто прочитати умови та умови казино, оскільки якщо ваша країна входить до списку країн із обмеженим доступом, тоді надішліть їм знімки екрана та вимагайте повного відшкодування.


Що стосується переказів, подайте їх як шахрайство, і банк спробує повернути кошти, але це не гарантовано

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, я розумію, Nikotpf використав код 8299. Вони відповіли на мій електронний лист і попросили банк допомогти з процесом відшкодування, але вони все ще кажуть, що не можуть.

Інші учасники цієї теми, які також працюють у банках, мали успішні відшкодування та відкликання платежів тими самими продавцями, тому це справді дратує.

Я можу довести, що мої депозити на donbet збігаються з депозитами на pixeleum і finnart.io, але вони все одно кажуть, що нічого страшного.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це моя проблема. Я згадав про казино та азартні ігри, і тому вони кажуть, що зараз не можуть обробити повернення коштів, оскільки я отримав кошти на свій рахунок у казино.

Ми всі знаємо, що це незаконно, це лише пошук правильного способу змусити ваш банк зрозуміти.


Я надіслав електронний лист і запитав обох продавців про товари, рецепти та рахунки-фактури, але, очевидно, не отримав відповіді. На жаль, Donbet приймає британських гравців.

Автоматичний переклад.
UserJ0193
3 тиж. тому

Отже, ви зробили це успішно, не згадуючи про азартні ігри?

Єдина проблема, яку я бачу тут, полягає в тому, як логічно виправдати велику транзакцію в 1000 фунтів стерлінгів проти божевільної назви транзакції. Які товари ви очікували? Де слід електронної пошти? Чому б вам не зайнятися цим раніше? (Припустимо, що ви наближаєтеся до кінця 120 днів).

Банк вас розірве...

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
3 тиж. тому

Дійсно. Абсолютне божевілля, коли банк може визнати, що було використано неправильний код продавця, і в той же час зняти з себе будь-яку відповідальність.



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я був чесним із самого початку, і, як я вже сказав, pixeleum і finnart.io — мої 2 продавці, і я намагався сказати, що від цих продавців не отримували товарів чи послуг, але оскільки я отримав кошти на свій рахунок, вони сказали, що не зробили нічого поганого.


Я щойно запитав чат Donbet про їхні умови та політику щодо платежів і платіжних процесорів, і вони сказали, що не можуть мені цього надати, і завершили чат.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я був чесним із самого початку, і, як я вже сказав, pixeleum і finnart.io — мої 2 продавці, і я намагався сказати, що від цих продавців не отримували товарів чи послуг, але оскільки я отримав кошти на свій рахунок, вони сказали, що не зробили нічого поганого.


Я щойно запитав чат Donbet про їхні умови та політику щодо платежів і платіжних процесорів, і вони сказали, що не можуть мені цього надати, і завершили чат.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Треба бути чесним. Поясніть, що ваша проблема стосується вас.

Я не мав відповіді від банку протягом місяців, коли я відкрив їм свою проблему, вони знали, що підвели мене, і взяли на себе відповідальність!

Автоматичний переклад.
boots2024
3 тиж. тому

У мене було сотні менших транзакцій, виграних за допомогою revolut, і всі вони були більш ніж 120-денними.. ви отримуєте продовження часу, щоб вимагати до 540 днів, якщо це подарунковий кредит або щось, що вважається доступним у майбутньому.

Якщо, наприклад, з вас стягнули плату за книги, ви кажете, що вирішили придбати подарунковий сертифікат, щоб компенсувати витрати на навчання? І тепер ви розпочали курс, і сума кредиту більше не доступна, тому ви не отримали свій товар.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я був чесним, я сказав їм, що використовую gamstop з 2020 року, я не блокував азартні ігри в своєму банку, але це проблема.


Але напевно вони бачать, що веб-сайти NFT не мають нічого спільного з веб-сайтом азартних ігор, куди насправді пішли гроші???


Крім того, банк може бачити в моїх виписках невдачу після невдачі після невдачі депозитів, оскільки їх заблокували через криптовалюту, а потім через 2 хвилини схвалили pizeleum на ту саму суму лише тому, що вони мали інший MCC.


Автоматичний переклад.
Dt100
3 тиж. тому

Гарний у вас банк!🙂


Тут, у Швеції, люди намагалися бути чесними як з банками, так і з Revolut на початку всього цього, вони прямо заперечували, коли згадувалося про казино.


У будь-якому разі я повідомив про Revolut до шведської ARN, і вони зараз розглядають усі подані мною документи.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Опубліковано Dt100 видалено
3 тиж. тому

Це було з Revolut?

Автоматичний переклад.
Kottig
3 тиж. тому

Canapay запитував посвідчення особи з фотографією та підтвердження адреси?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я щойно зателефонував своїй команді з повернення платежів, вони запитали мене, чи отримували ви щось на сайті, я відповів, що так, але код продавця неправильний, він сказав, що азартні ігри не покриваються, я сказав, що ви це зробили минулого місяця! потім він сказав, що всі платежі підведені до підсумку, і після того, як я його приготував, він погодився з його неправильним торговельним кодом, але мені потрібні квитанції, інакше їх не можна отримати. Я сказав, що ніколи не отримував їх, тому що це шахрайство, тому я сказав, що хочу поскаржитися, мене поставили на скарги, які сказали, що просто надішліть інформацію про контакт із сайтом і супровідний лист і скажіть, що не було квитанцій, що я зробив, оскільки вони можуть втрутитися лише після того, як я надіслав усі документи тощо, тоді, якщо скарги не задоволені, подивіться, чи банк щось зробив помилився в процесі, хлопець, який займався скаргами, з розумінням поставився до мене, але хлопець, який займався поверненням роздрібних платежів, ніколи не було важкою роботою

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Dt100
3 тиж. тому

Я не можу прочитати це! Нарешті щасливий кінець для вас.


У мене є ££££ транзакцій з деякими з цих платіжних постачальників, тому це дало мені надію! У якому ви банку, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Dt100 видалено
Williamj86
3 тиж. тому

Будь-які оновлення, друже?

Автоматичний переклад.
Mizu
3 тиж. тому

Ні, на жаль.. Дайте мені знати, якщо знайдете!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я щойно зателефонував своїй команді з повернення платежів, вони запитали мене, чи отримували ви щось на сайті, я відповів, що так, але код продавця неправильний, він сказав, що азартні ігри не покриваються, я сказав, що ви це зробили минулого місяця! потім він сказав, що всі платежі підведені до підсумку, і після того, як я його приготував, він погодився з його неправильним торговельним кодом, але мені потрібні квитанції, інакше їх не можна отримати. Я сказав, що ніколи не отримував їх, тому що це шахрайство, тому я сказав, що хочу поскаржитися, мене поставили на скарги, які сказали, що просто надішліть інформацію про контакт із сайтом і супровідний лист і скажіть, що не було квитанцій, що я зробив, оскільки вони можуть втрутитися лише після того, як я надіслав усі документи тощо, тоді, якщо скарги не задоволені, подивіться, чи банк щось зробив помилився в процесі, хлопець, який займався скаргами, з розумінням поставився до мене, але хлопець, який займався поверненням роздрібних платежів, ніколи не було важкою роботою

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я фактично надіслав банку електронний лист ще в червні, а потім у липні, отримавши 7500 фунтів стерлінгів від wintermdse, щоб потім втратити їх протягом кількох тижнів, я двічі надіслав електронного листа в банк і так і не отримав відповіді. Вона сказала, що вони мене підвели, я, очевидно, маю електронний лист, щоб це показати! Приємно чути, вона сказала, що я можу не повернути все, але вона сказала, що зробить усе можливе, тому що вона знає про ці компанії!

Будь-яке зворотне повідомлення від будь-якої з цих компаній я можу оскаржити, і вона завжди буде на моєму боці, щоб виграти справу! Це ковток свіжого повітря, я чистий після великого рецидиву, але великі суми грошей спонукають нас, це закон про дерни!

Вона також дала мені власного консультанта з азартних ігор, з яким я можу спілкуватися, коли хочу, і вони постійно перевірятимуть мене. Я справді вражений тим, як гладко все пройшло і якою чарівною була жінка, можу тільки співати їй хвалу!😁



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я був чесним, я сказав їм, що використовую gamstop з 2020 року, я не блокував азартні ігри в своєму банку, але це проблема.


Але напевно вони бачать, що веб-сайти NFT не мають нічого спільного з веб-сайтом азартних ігор, куди насправді пішли гроші???


Крім того, банк може бачити в моїх виписках невдачу після невдачі після невдачі депозитів, оскільки їх заблокували через криптовалюту, а потім через 2 хвилини схвалили pizeleum на ту саму суму лише тому, що вони мали інший MCC.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вам потрібно поговорити зі своїм банком і порушити питання про те, що ці транзакції здійснюються шахрайським шляхом, вам потрібно переконатися, що ви робите це наполегливо, і, на жаль, станете жертвою! Тому що ми є такими. Вам потрібно пояснити всю шкоду, яку завдало вам дозвіл грати в азартні ігри! У мене 3 роки ігорний блок!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я просто сказав їм, що можу довести, що ці депозити були зроблені на веб-сайт азартних ігор, оскільки я маю скріншоти депозитів, які повністю відповідають моїй заяві, тому будь-яка інша категорія, окрім 7995, не вимагає повернення платежу.


Мені вже було відхилено справу про шахрайство протягом 35 днів.

Автоматичний переклад.
1...234 235 236...283
Перейти на сторінкуіз 283 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого