NineWin також повернув мені гроші.
контактував з Cosmobet, який відхилив мою початкову претензію 2 місяці тому, але звернувся до нього з новим шаблоном.
NineWin have now refunded me too.
in contact with Cosmobet who had rejected my initial claim 2 months ago but have approached it with the new template.
Будь ласка, напишіть, що ви надсилаєте NineWin.
Яка була сума?
Please write what you send NineWin.
What was the amount?
HelperSm я думаю? Але я думаю, що є й інші.
ще один: хтось знає про програму easy*, розташовану в Единбурзі?
HelperSm i think? But i guess there is others as well.
antother one: does anyone know about easy*app located in edinburgh?
привіт
Є оновлення? Вони сперечалися щодо повернення платежів?
Hiya
Any update? Did they argue the chargebacks?
Про бонус на їхніх слотах думаю. Мені дивно, що для зв’язку зі мною використовують коди міста 415 і 310
About a bonus on their slots I think. I find it weird they use a 415 and 310 area code number to contact me
Не впевнений, чи знаєте ви щось про Jazz Casino, але це законне казино, чи не так?
У мене, напевно, параноїк, але вони не з тих казино, якщо ви винні їм гроші, вони можуть вас переслідувати. правильно? Я знаю, що в наземних казино, наприклад у Вегасі, вони можуть це зробити, але я вважаю, що на основі, якщо вони дадуть вам кредит. Я впевнений, що онлайн-казино цього не роблять.
Not sure if you know anything about Jazz Casino but they are a legitimate casino, aren't they?
I'm probably paranoid but they aren't the type of casino if you owe them money they can go after you. Right? I know on land based casino like in Vegas, they can do that but I believe that based if they give you credit. Online casinos don't do that, I'm sure.
Дякую за це,
якісь пропозиції щодо хороших веб-сайтів, які можна відвідати для звітування в Канаді?
Thanks for this,
any suggestions on good websites to visit for reporting in Canada?
Ця служба підтримки Kinghills навіть не відповідає мені. Я надіслав 5 електронних листів про свою проблему, тепер я надіслав їм копію в моєму банківському консультанті з азартних ігор і команді зі скарг на відкликання платежів, і все ще нічого, а обліковий запис все ще відкритий.
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Ранок, Дасті, у якому банку ви зробили повернення платежу за системою wintermads, що ви сказали своєму банку та чи відповіла компанія wintermads на повернення платежу?
Morning Dusty what bank did you do the wintermads chargeback with, what did you say to your bank and did wintermads respond to the chargeback?
Ця служба підтримки Kinghills навіть не відповідає мені. Я надіслав 5 електронних листів про свою проблему, тепер я надіслав їм копію в моєму банківському консультанті з азартних ігор і команді зі скарг на відкликання платежів, і все ще нічого, а обліковий запис все ще відкритий.
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Це те, що вони всі почнуть робити - все ігнорувати. Не говорити нічого для них краще, ніж сказати щось, що можна використати пізніше.
This is what they will all start doing - ignoring everything. Saying nothing for them is better than saying something which can be used at a later date.
Вони, очевидно, знають, що це роблять! це йде на мою користь. Жодної відповіді на будь-які повернення платежів, якщо це зроблено, оскільки я намагався вирішити це з продавцем
They obv know they are at it ! that goes in my favour no response for any chargebacks if done as ive tried to work it out with the merchant
Ця служба підтримки Kinghills навіть не відповідає мені. Я надіслав 5 електронних листів про свою проблему, тепер я надіслав їм копію в моєму банківському консультанті з азартних ігор і команді зі скарг на відкликання платежів, і все ще нічого, а обліковий запис все ще відкритий.
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
привіт всім
Щойно після 4-тижневої справи про шахрайство та шахрайство мені зателефонували з банку Chase Bank, і вони відхилили будь-яке відшкодування, оскільки не помітили жодного шахрайства чи шахрайства.
У мене також є відкрита скарга, в якій сказано, що я не хочу, щоб наприкінці це пішло шляхом шахрайства, якщо того дня це буде просте повернення платежу за неотримання товарів чи послуг.
Незважаючи на те, що elegro просив мене змусити мій банк почати процес відшкодування, вони все ще не виконують.
Я даю йому останню спробу, щоб обробити відкликання платежів і отримати результат моєї скарги, а потім мені доведеться віднести це до FOS.
Я думав, що це буде довга, але проста неотримання товарів чи послуг.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Банк вам не допоможе. Близько 1% банків почали стягувати кошти. Вони співпрацюють із цими незаконними шахрайськими компаніями. Забудьте про банк.
Ви можете перейти на сайт казино, де ви програли гроші
Або ви можете пройти через торговця.
Bank will not help you. About 1% of banks have started a charge back. They are working together with this illigal fraud companies. Forget the bank.
You can either go through the casino site where you lost the money
Or you can go through the merchant.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.