Хлопці, я хочу створити групу підтримки, я втратив усе через азартні ігри, друзів, родину, що завгодно.
Я хочу почати проводити щотижневі сеанси лише для того, щоб ми поспілкувалися та випустили лайно, не знаю, чи робили це раніше, чи люди просто хочуть вимагати повернення грошей. Мені справді потрібна допомога та люди, з якими можна поговорити..
Guys I want to do a support group, I’ve lost everything due to gambling, friends, family you name it.
I want to start doing weekly sessions just for us to chat and let shit out, don’t know if it’s been done before or whether people just want to claim money back. I genuinely need help and people to talk to..
Я вважаю справедливим сказати, що було добре задокументовано, що якщо казино використовує неправильні торговельні коди, будь то через Visa чи Mastercard, просто вказуючи, що ви придбали товари, такі як телевізор чи ліжко, яких не виявилося або з вас було стягнено плату кілька разів для елемента, що буде ініційовано повернення платежу, і після ініціювання його дуже малоймовірно, що буде оскаржено нелегальними казино.
Чи можу я розпочати обговорення чийогось досвіду роботи з нелегальними казино, які використовують правильні торгові коди, але все ще працюють нелегально, наприклад Betswagger і PHcasino та їхні платіжні процесори Pulsion Pay, які працюють на Кіпрі та Payop.
Який досвід людей із поверненням платежів у цих сценаріях?
I think its fair to say that its been well documented that if the casino is using incorrect merchant codes, be it via Visa or Mastercard that by simply stating that you purchased goods such as a TV or a Bed which didnt turn up or you were charged multiple times for an item, that a chargeback will be initiated and once initiated its very unlikely to be challenged by the illegal casinos.
Can I open the discussion re anyones experience with illegal casinos which use the correct merchant codes but are still operating illegally, such as Betswagger and PHcasino and their payment processors Pulsion Pay whom operate in Cyprus and Payop.
What are peoples experience with chargebacks in these scenarios?
У вас є адреса електронної пошти, якою ви хочете поділитися? Просто хотів поговорити з тобою про щось
Do you have an email address you want to share? Just wanted to speak to you about something
Хтось міг повернути платіж за допомогою Monzo? Я надсилав їх уже близько 5 разів, але вони продовжують вимагати все більше інформації.
Has anyone been able to chargeback with Monzo? I’ve submitted them around 5 times now but they keep asking for more and more information.
Так, я отримав свої депозити від Ninewins. Я надіслав електронний лист Monzo та пояснив їм, що вони перевірили мій паспорт і виписку з банківського рахунку та номер телефону, але відмовилися виплачувати мені 2000 фунтів стерлінгів, тому я повернув свої депозити після повернення платежу в розмірі 375 фунтів стерлінгів. Моя причина полягала в тому, що вони не повинні були перевіряти мене та дозволяти мені вносити депозит, якщо вони мали пункт 4.2 у своїх умовах. Гравці з Великобританії є країною з обмеженнями, і грати на справжні гроші заборонено. Шахраї!! Я знайшов представника Monzo дуже прихильним і корисним, і тому вони є моїм основним банком, яким я користуюся. У мене є 4. Удачі 🤞
Yes I got my deposits back from Ninewins I emailed Monzo and explained to them that they verified me passport bank statement and phone but refused to pay me £2000 so I got my deposits back on chargeback £375. My reason was they shouldn't have verified me and let me deposit if they had the clause 4.2 in their terms and conditions players from the UK is a restricted country and it's forbidden to play for real money. Scammers!! I found the Monzo rep to be very sympathetic and helpful and as such they are my main bank of use I have 4. Good luck 🤞
Ні, не можу їх ніде знайти. Я надіслав електронною поштою Cyrus версію компанії house, але вони так і не відповіли
No can't find them anywhere. I emailed Cyrus version of companies house but they never replied
Ні, вони не відповіли, тому не знаю, що робити.
Відчуйте себе втраченим щодо pulsion pay і Dsserv ltd
No they never replied so don't know what to do.
Feel lost about pulsion pay and Dsserv ltd
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.