Хтось щось знає про це, комусь вдалося його повернути? Я був би дуже вдячний за вашу допомогу. Повернення коштів через банк неможливе, оскільки банк відхилив це, посилаючись на те, що вони не обробляють претензії щодо азартних ігор.
РЕКЛАМНІ ПОСЛУГИ, брюссель
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
КІГАЛІ, РАВАНДА
це старіші події, я, на щастя, перестав грати😊
Does anyone know anything about this, has anyone managed to get it back? I would really appreciate your help. Refund through the bank is not possible because the bank rejected it citing that they do not process gambling claims.
ADVERTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
these are older events, I've stopped playing luckily😊
tietääkö kukaan näistä mitään, onko kukaan onnistunut saamaan takaisin? Arvostaisin todella apuasi. Takaisinperintä pankin kautta ei ole mahdollinen, koska pankki hylkäsi sen vedoten että eivät käsittele uhkapelivaatimuksia.
ADVERSTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
nämä ovat vanhempia tapahtumia, olen lopettanut pelaamisen onneksi😊
я б подав ще одну скаргу, що було вказано в електронному листі, коли ви отримали підтвердження, що вони отримали вашу скаргу, як правило, йдеться про бла-бла робочі дні. Альдо коротке запитання для мого друга. Відкликання мого платежу: у торговців є 45 робочих днів, щоб оскаржити відкликання мого платежу, чи 45 звичайних днів?
i would raise another complaint, what did the email state when you had confirmation they received your complaint normally says bla bla business days. Aldo quick question for my mate my chargeback do the merchants have 45 business days to dispute my chargeback or 45 normal days.
Там сказано, що вони планують вирішити протягом 5 робочих днів, але якщо ні, вони повернуться протягом 20 робочих днів, якщо це займе більше часу, я переслідував двічі, просто повідомили, що він зайнятий і ще не призначений.
Якщо ви не почули через 2 тижні ваш сейф, але вам все одно потрібно почекати 45-60 днів, щоб отримати гроші
It said they planned to resolve within 5 business days but if not they will get back within 20 business days if taking longer I chased twice just get told its busy and its not yet assigned.
If you have not heard after 2 weeks your safe but you still need to wait the 45-60 days to get the money
Я хотів би подати ще одну скаргу, поскаржитися на те, що ви регулярно переслідуєте їх для оновлення, і ви не задоволені тим, скільки часу знадобилося для вирішення проблеми, і це викликає у вас страждання та тривогу.
Цього четверга минуло 14 днів, і з тих пір я нічого не чув, тому я припускаю, що це 45-60 звичайних днів, а не 45-60 робочих днів, мені потрібно чекати
I would raise another complaint, complain that your chasing them for update regularly and your not happy with how long its taken to resolve it and its causing you distress and anxiety.
Its been 14 days this Thursday and i ent heard nothing since then so i assume its 45-60 normal days not 45-60 business days i have to wait
Гаразд, я сказав, що вже коли погоня залишає це довше, це працює на мою користь, вони в цьому!
це близько 50 звичайних днів
Ok ive said that already when chasing will leave it longer it works in my favour they are at it !
its about 50 normal days mate round about
З того, що я читав про певний шотландський банк, у якому я працюю, якщо щодня вони перевищують відведений час, вони вказують в електронному листі, вони компенсують 30 фунтів стерлінгів на день.
from what i been reading on a certain Scottish bank which i am with if for everyday they go over the allotted time they state in email they compensate £30 a day.
добре, чудовий друже, сподіваюся, що у тебе все вийде серйозно
ok brilliant mate, hope it all works out for you seriosuly
Я знаю, що дивно, що вони так довго змушують мене думати, що вони повинні їх виростити, але я не можу турбуватися, я все одно побачу, як воно піде, можливо, краще потримати n переконайтеся, що мені призначать гідного менеджера
I know its odd they are taking so long makes me think they have to raise them but cannot be bothered will see how it goes anyway might be better to hold of n make sure I get a decent handler assigned
Справа в тому, що, звичайно, це не займе у них стільки часу, у зв’язку з моєю скаргою мені зателефонував менеджер у четвер в обідню пору близько 13:00, щоб представитися, а до 5 вечора того ж дня моє розслідування було завершено, і я отримав листа з рішенням.
thing is surely it shouldn't take them that long, on my complaint i had a phone call from handler on Thursday lunchtime about 1pm to introduce herself and by 5pm that same day my investigation was complete and i had my decision letter.
Гаразд, я знаю, що я подзвонив, щоб поговорити з хлопцем, який підняв це для мене 31/10/24, а потім отримав електронний лист із номером посилання наступного дня, якщо це триватиме ще тиждень, звичайно, вони мене підвели!
Ok I know I called in to talk to the guy who raised it for me in the 31/10/24 then got an email with a ref number next day if it goes on in to another week surely they have failed me !
Схоже, друже! Менш ніж за тиждень я нарахував 17 тисяч транзакцій на своєму обліковому записі RBS! цього ніколи не можна було допустити! Я не впевнений, що вони ставитимуть під сумнів виплати, яких вони ніколи не виплачували минулого разу, але навіть з ними я програв 13 500 фунтів стерлінгів, і мій банківський консультант з азартних ігор сказав, що поспішайте, поки злочинці очищають рахунки
Looking like it mate ! I counted 17k of transactions in less than a week on my RBS account ! this should never have been allowed to happen ! Im not sure if they will question the payouts they never last time but even with them I lost £13500 and my bank gambling advisor said move fast in it as the criminals clean the accounts out
Я хотів би подати ще одну скаргу, поскаржитися на те, що ви регулярно переслідуєте їх для оновлення, і ви не задоволені тим, скільки часу знадобилося для вирішення проблеми, і це викликає у вас страждання та тривогу.
Цього четверга минуло 14 днів, і з тих пір я нічого не чув, тому я припускаю, що це 45-60 звичайних днів, а не 45-60 робочих днів, мені потрібно чекати
I would raise another complaint, complain that your chasing them for update regularly and your not happy with how long its taken to resolve it and its causing you distress and anxiety.
Its been 14 days this Thursday and i ent heard nothing since then so i assume its 45-60 normal days not 45-60 business days i have to wait
finnart.io та pixeleum.io mate, повернення платежів зараз підвищено.
finnart.io and pixeleum.io mate, chargebacks have been raised now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.